6quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tot hoe ver kan Dumoulin logischerwijs zakken nog?
Ze zijn terug naar het hotel gegaan, kunnen niet meer aanzienquote:
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hongerklop is toch eigenlijk gewoon een beginnersfout?
Ik hoorde dat hij veel gelletjes aan het eten was?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gezien de instorting van Tom, denk ik toch aan een hongerklop(je)
Genot. Vive La Spanjequote:
Ja, dat zou behoorlijk slecht zijn. Al gebeurt het de besten (Froome ook bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat, en wellicht speelt de spanning hem ook parten. Hij zegt dat hij er goed mee om kan gaan maar het is wel gewoon een jonge kerel. Wellicht slecht geslapen, spijsvertering kan ook lijden onder stress.. genoeg redenen te bedenken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gezien de instorting van Tom, denk ik toch aan een hongerklop(je)
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Contador in Parijs-Nice.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.
Evans in de Giro.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dan in een illuster gezelschap: Breukink, Evans, Ullrich.
Hij verloor toen toch veel minuten en daardoor de Dauphiné?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?
Dan kan het alsnog een beginnersfout zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Froome heeft er ook ooit een gehad in zijn hoogtijdagen.
Minder volgens mij, maar wel 20 strafseconden, omdat Porte toen een gelletje ging halen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een legendarische hongerklop zelfs, hoeveel verloor hij toen? Een minuut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |