Yep, dat is nog gelukt! Heb het vrijdag besproken met de klinisch VK!quote:Op zondag 13 september 2015 19:24 schreef Bloesem. het volgende:
Ik mag er bij voorbaat al vanuit gaan dat er opmerkingen komen over de naam denk ik haha! Al is het maar omdat we zo lang wachten met het geven van de naam (tot zij zich 'voorstelt', dus pas even na de geboorte) Vind 't altijd zo suf als mensen daar opmerkingen over hebben :s Houd lekker voor je. Bij jouw kindje mag je zelf wat bedenken.
Sillie, is het eigenlijk gelukt met je bevallingsplan? (ben er net zelf mee aan de gang)
quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef elamanilo het volgende:
Ohh de naam, ik wist het al 2,5 jaar voor d'r geboorte <3 Ik wist het gewoon, ze had zich al voorgesteld!
En nu ook, we weten het al <3
Ik weet er in elk geval 1. De baby bleek trisomie 13 of 18 te hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:26 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd stoel! Wat is het opeens snel gegaan![]()
mooie naam ook
Ben benieuwd naar de eerste foto!
En fijn razz en LB dat de uitslag goed was!!ik vraag me wel eens af of iemand ook wel eens een slechte uitslag heeft gehad hier? Elke keer blijkt het gelukkig mee te vallen!
De eerste keer wisten we de meisjesnaam al ver voor de zwangerschap, tijdens de zwangerschap nog heel lang gezocht of we toch niet stiekem een naam over het hoofd zagen, maar het kon alleen maar deze naam zijn. De jongensnaam daarentegen, die wisten we pas later (week of 36) in de zwangerschap. Ik had zelf niet een bepaald gevoel wat betreft geslacht, maar mijn lief, mama en oma dachten heel sterk een meisje, die hadden het ongemerkt over 'zij' bijvoorbeeld. Het was inderdaad een meisje.quote:Op zondag 13 september 2015 21:41 schreef Sylver_ het volgende:
[..]![]()
Weet/voel je dan ook al of het een jongetje of meisje is, of weet je van allebei al de naam?
Gefeliciteerd trouwens!
18quote:Op zondag 13 september 2015 21:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik weet er in elk geval 1. De baby bleek trisomie 13 of 18 te hebben.
Leuk Elaquote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef elamanilo het volgende:
Ohh de naam, ik wist het al 2,5 jaar voor d'r geboorte <3 Ik wist het gewoon, ze had zich al voorgesteld!
En nu ook, we weten het al <3
Klinkt goed! Fijn dat je je wensen hebt kunnen doorgeven en dat je zoveel vrijheid hebt.quote:Op zondag 13 september 2015 21:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Yep, dat is nog gelukt! Heb het vrijdag besproken met de klinisch VK!
Ja, ik vind het tof dat je dat ook zo voelt! Ik herken datquote:Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Leuk ElaIk weet dus zeker hoe ze eruit ziet
Dat is vast ook heel ehh.. raar voor veel mensen. Maar zodra ik ging vertrouwen op de zwangerschap, wist ik 't gewoon. En zo kan ik er dus ook op vertrouwen dat ze zich voorstelt. Want ze is er al.
ochja je wil ze niet op de koffie hebben die zulke wanstaltigheden op geboortekaartjes knallenquote:Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Leuk ElaIk weet dus zeker hoe ze eruit ziet
Dat is vast ook heel ehh.. raar voor veel mensen. Maar zodra ik ging vertrouwen op de zwangerschap, wist ik 't gewoon. En zo kan ik er dus ook op vertrouwen dat ze zich voorstelt. Want ze is er al.
Joycie, wat fijn om van je te horen. Niet gek dat je wat onzeker en angstig bent, maar je klinkt als een echte mama
[..]
Klinkt goed! Fijn dat je je wensen hebt kunnen doorgeven en dat je zoveel vrijheid hebt.
Edit: wij zijn tekst voor op het geboortekaartje aan het bedenken, komt een vriendinnetje hinnikend met: "ik kom uit mama's gaatje, kijk nou, ben ik geen plaatje?"![]()
Ik denk ook sterk een jongetje bij jou! Ga je d'r nog achteraan bellenquote:Op zondag 13 september 2015 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind t zo fascinerend dat ik nu al vanaf t begin het onwankelbare idee heb dat het een jongetje is.
De vorige keer had ik echt geeeeen idee.
Ik durf er niet altijd op te vertrouwen, maar je eigen gevoel moet je iig altijd serieus nemen denk ik.
Ik weet niet... ik vind t wat bezwaarlijk om voor zoiets triviaals te bellen naar een afdeling die me heeft verteld dat mijn kind in elk geval geen vreselijke afwijking heeft...quote:Op zondag 13 september 2015 22:04 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ik denk ook sterk een jongetje bij jou! Ga je d'r nog achteraan bellen
Volgens mij had ze bij mij een meisje gezet, maar de echo zegt toch echt dat het een hij is..quote:Op zondag 13 september 2015 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorspellende gaven van mariposas? Hoe zijn die uitgekomen tot nu toe?
Ik zou een jongen krijgen, maar het werd een meisje. Overigens dacht 99% van de mensen dat we een jongen kregen hehequote:Op zondag 13 september 2015 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de voorspellende gaven van mariposas? Hoe zijn die uitgekomen tot nu toe?
Ik heb dat ook lang gehad hoor, bang dat de bloeddruk toch weer te hoog was, misschien een idee om een meter te huren?quote:Op zondag 13 september 2015 20:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag net nog even posten hier, om een beetje afscheid te nemen. Afgelopen week is het allemaal heel snel gegaan. Dinsdagmorgen kwamen we bij E. in het ziekenhuis voor de voeding en verzorging en toen werden we een beetje "voor het blok gezet". Of ik niet die dag meteen kon blijven in-roomen want dan kon E. woensdag mee naar huis als ze haar minimale intake qua voeding via de fles zou drinken.
Beetje overrompelt heb ik daar ja op gezegd en toen werd meteen de sonde eruit gehaald, E. naar een ander kamertje gereden en daar begon het avontuur. Ik mocht haar op verzoek voeden en proberen haar lekker veel aan de borst te leggen.
En ja hoor alles gedronken wat ze moest en de volgende dag weer aangekomen. Even wachten op de visite met de arts en toen mocht E. met ons mee naar huis. Spannend!!
Ik was namelijk nog best wel heel onzeker (en nog steeds wel) maar eigenlijk gaat het alleen maar beter nu ze thuis is. Ok, ik temperatuur haar nog wel 3 keer op een dagOm te kijken of ze zich op temperatuur houdt en omdat ze een beetje verkouden lijkt af en toe.
E. is nu ruim 2,5 week oud maar al 500 gram zwaarder als haar geboorte gewicht. Ze groeit als kool. Geboren met 1830 gram en ze weegt nu 2305 gram.
Met mij gaat het langzaamaan ook steeds beter, bloeddrukmedicatie wordt afgebouwd en dat vind ik best spannend. Heb vandaag ook echt een hoofdpijndagje en dan ben ik weer bang dat hij te hoog is nu er een pilletje vanaf is. De onzekerheid zit nog steeds best wel in mijn hoofd. Dat heb ik ook aangegeven bij de huisarts, dat die angst er zo zit, maar die gooide de angst en onzekerheid een beetje op de hormonen. Maar morgen heb ik een belafspraak en dan ga ik het denk ik toch weer aangeven. Ik weet namelijk dat ik er in door kan slaan en dat wil ik heel graag voor zijn.
L. gaat morgen weer werken dus dan ben ik voor het eerst 2 dagen en een nacht met haar alleen, dat vind ik wel spannend, maar goed eens moet de eerste keer zijn. Morgen in ieder geval een bezoekje van de wijkverpleegkundige, en voor de rest ga ik het lekker rustig aan doen, en gaan we eens kijken hoe we de dagen met zijn 2 het beste kunnen invullen.
Nou dames hopelijk zien we elkaar binnenkort of over een paar maanden in het babytopic! Ik ga daar vast eens een beetje rondneuzen.
En iedereen nog superbedankt voor alle berichtjes voor, tijdens en na mijn ziekenhuisopname, heb het zo enorm fijn gevonden om hier mijn verhaal kwijt te kunnen![]()
ik liet m aan mijn man zien, dat kan niet serieus zijn dacht hij. Dus ik was wat aan t filosoferen wat we moesten schrijven als t een keizersnede zou worden. Ik kom uit mijn mamas sneetje, ben ik geen scheetje?quote:Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Edit: wij zijn tekst voor op het geboortekaartje aan het bedenken, komt een vriendinnetje hinnikend met: "ik kom uit mama's gaatje, kijk nou, ben ik geen plaatje?"![]()
Dat kreeg ik toen ook, vond ik ook gek! Want in mijn beleving was 26 weken pas 6 maanden, want een heel jaar heeft 52 weken.quote:Op maandag 14 september 2015 07:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Klote sillie.. Wanneer moet je weer naar de dokter? (Wegsnijden toch?) sterkte ermee, niet fijn..
Dus, prenatal stuurt een mailtje "hoera 6 maanden zwanger!". Ik: wat stom die prenatal dat klopt helemaal niet ik ben pas 5 maanden zwanger. Maar 24 weken / 4 is toch echt 6. Dat klinkt al zo ver maar in m'n hoofd was ik daar nog niet
.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.
Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
Ja, die tabletjes zijn er en neem ik ook weer in. Zalf had ik nog wel, maar die helpt niet voldoende nu hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 07:32 schreef mignonne het volgende:
neem aan dat je inmiddels wel nieuwe curanol hebt toch?
fixedquote:Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar maanden prut.
Sillie ohja infectiegevaar.. Ook dat nog. Ik duim voor je dat deze ook snel minder pijn gaan doen.
Cassandra alles goed? (Heb ik nou over een update heengelezen van jou verder?).
Fixedquote:Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar jaar prut.
+1 voor deze opsomming. En ik hoop dat voor jou ook snel een complete zwangerschap volgtquote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef Svane het volgende:
LB krijgt sowieso een jongen! Ela en lot een meisje. Ik zit al op 1/3 goed maar de rest gaat ook volgen
Ik dacht precies hetzelfde. Maar ik dacht ik laat ze nog even in de waan.quote:
Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....quote:Op maandag 14 september 2015 09:04 schreef Kyara het volgende:
Slaapgebrek voor/door een kindje vond ik ook echt heel anders dan slaapgebrek tijdens zwangerschap.
Hier ook weer een prutnacht. tot 6 uur wakker gelegen...quote:Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.
Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
En hoef je (over het algemeen) niet 10 x te schommelen om met je dikke buik uit bed te komenquote:Op maandag 14 september 2015 09:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |