7 oktober moeten we uit ons huidige huisje en gaan we voor een tijdje bij mijn schoonouders wonen, want 19 november krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. Dus nu eerst alles naar schoonouders verhuizen en hopelijk vlak voor kerst alles naar het nieuwe huis. Als alles goed en volgens schema gaat dan zit ik vlak voor mijn verlof begint in ons nieuwe paleisquote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Sicilia, dat is natuurlijk wel een recept voor pijn kan ik me voorstellen
Wat houdt deel 1 in?
Balen van je lijf en van de naam! Kan me voorstellen dat het even stom voelt.quote:Op zondag 13 september 2015 17:43 schreef Estrys het volgende:
......…
En een collega heeft een kleinkind gekregen met onze naam. Stom vind ik dat
Ja, dat heb ik ook een beetje, de angst voor de reacties. Stom he...quote:Op zondag 13 september 2015 18:15 schreef Malteser het volgende:
Hier in de omgeving is iedereen bevallen en niemand heeft onze namen. Wij twijfelden alleen zelf gisteren ineens over de tweede naam voor een jongen (gelukkig de tweede naam en niet de eerste). Maar net besloten dat het de hormonen waren die een loopje namen met ons, we blijven bij onze keuze.
Ik kwam inderdaad even kijken of er nieuws van Cassandra was weer.quote:Op zondag 13 september 2015 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook benieuwd hoe het met cassandra gaat. En met Joycie haar meisje...
echt?quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
ik hoop dat iedereen die onze naam niet mooi vind het voor zich houdt, inderdaad. Wat stom zeg, van je schoonmoeder.quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mariposas op 14-09-2015 09:42:04 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Hebben jullie wel al namen in gedachten en kijken jullie bij de geboorte welke past of echt nog blank?quote:Op zondag 13 september 2015 19:24 schreef Bloesem. het volgende:
Ik mag er bij voorbaat al vanuit gaan dat er opmerkingen komen over de naam denk ik haha! Al is het maar omdat we zo lang wachten met het geven van de naam (tot zij zich 'voorstelt', dus pas even na de geboorte) Vind 't altijd zo suf als mensen daar opmerkingen over hebben :s Houd lekker voor je. Bij jouw kindje mag je zelf wat bedenken.
Sillie, is het eigenlijk gelukt met je bevallingsplan? (ben er net zelf mee aan de gang)
Wij noemen haar onderling vaak de aapquote:Op zondag 13 september 2015 19:39 schreef Krisvc het volgende:
Ik had me ingesteld op heel veel 'wat een aparte naam', maar achteraf waren mensen echt onverwachts positief over de naam.
Wat ik wel raar vond, en eigenlijk nog steeds vind, is om m'n kind als 'L.exi' te zien. Het is hier nog steeds vaak 'de baby' of 'm'n kind'. Het is raar om de naam te gebruiken, want we hebben het zo lang geheim moeten houden.
Dikbil, speklap, schreeuwlelijk, het kleine monsterquote:Op zondag 13 september 2015 19:41 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij noemen haar onderling vaak de aap
quote:Op zondag 13 september 2015 19:42 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Dikbil, speklap, schreeuwlelijk, het kleine monster![]()
Namen in gedachten hebben we niet echt, al zijn er wel namen die we tegenkomen waarvan we echt denken NEE. En dan niet omdat we de naam lelijk vinden, maar omdat we nu het idee hebben dat die niet past? Zo denk ik bijvoorbeeld dat het een korte naam wordt, niet langer dan 2 lettergrepen, omdat ze een onwijze druktemaker is en ik denk dat ze helemaal geen tijd heeft voor een lange naam, haha! En zo zijn er ook namen die dan voorbij komen op tv waarvan je denkt oe, mooi! Een lijstje hebben we niet. En mocht ze geboren worden en ineens een Josefina-Catharina zijn, tsja, wie zijn wij dan om haar anders te noemenquote:Op zondag 13 september 2015 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel al namen in gedachten en kijken jullie bij de geboorte welke past of echt nog blank?
Ik vind dat mooi maar mijn controledwang kan dat niet..
Fries dan? Ik hoor hem hier in de omgeving nooit eigenlijk, maar dat maakt hem niet heel apart wmbquote:Op zondag 13 september 2015 19:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind onze naam echt heel gewoon, maar hoor heel vaak 'apart maar niet raar' (M.elle). Voor mij is het echt een noordelijke standaardnaam.
Ik vind dat ook wel gek, wij wisten het geslacht niet, dus was het 'de baby'. Dat zeg ik nog steeds vaak, of 'haar'i.p.v. N.quote:Op zondag 13 september 2015 19:39 schreef Krisvc het volgende:
Ik had me ingesteld op heel veel 'wat een aparte naam', maar achteraf waren mensen echt onverwachts positief over de naam.
Wat ik wel raar vond, en eigenlijk nog steeds vind, is om m'n kind als 'L.exi' te zien. Het is hier nog steeds vaak 'de baby' of 'm'n kind'. Het is raar om de naam te gebruiken, want we hebben het zo lang geheim moeten houden.
Ik zou dan echt geen idee meer hebben... en dan na drie dagen zeggen 'doe maar Jantien' ofzo, omdat me niks anders te binnen schietquote:Op zondag 13 september 2015 19:43 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Namen in gedachten hebben we niet echt, al zijn er wel namen die we tegenkomen waarvan we echt denken NEE. En dan niet omdat we de naam lelijk vinden, maar omdat we nu het idee hebben dat die niet past? Zo denk ik bijvoorbeeld dat het een korte naam wordt, niet langer dan 2 lettergrepen, omdat ze een onwijze druktemaker is en ik denk dat ze helemaal geen tijd heeft voor een lange naam, haha! En zo zijn er ook namen die dan voorbij komen op tv waarvan je denkt oe, mooi! Een lijstje hebben we niet. En mocht ze geboren worden en ineens een Josefina-Catharina zijn, tsja, wie zijn wij dan om haar anders te noemen![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 19:54 schreef Estrys het volgende:
Nou sorry maar als mijn baby zich voor komt stellen als een cheeeevanoooo of d'shontay dan weet ik wel wie ik ben om hem anders te noemen... Zijn moeder![]()
![]()
Ja dat heb ik ook. Wij hebben ook pas een naamkeuze gemaakt toen ik 35 weken ofzo was, en we hadden het altijd over 'baby' toen hij nog in m'n buik zat. Heb ook nog tot de laatste week gedacht of dit nu wel dé naam was.quote:Op zondag 13 september 2015 19:39 schreef Krisvc het volgende:
Ik wilde vandaag net nog even posten hier, om een beetje afscheid te nemen. Afgelopen week is het allemaal heel snel gegaan. Dinsdagmorgen kwamen we bij E. in het ziekenhuis voor de voeding en verzorging en toen werden we een beetje "voor het blok gezet". Of ik niet die dag meteen kon blijven in-roomen want dan kon E. woensdag mee naar huis als ze haar minimale intake qua voeding via de fles zou drinken.quote:Op zondag 13 september 2015 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook benieuwd hoe het met cassandra gaat. En met Joycie haar meisje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |