abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156045857
Lekker weer ^O^. Lang leve de nazomer.
pi_156046910
Druk aan het inpakken, want bijna verhuizing deel 1, maar mijn bekken en buikbaby vinden mijn ijverigheid geloof ik niet zo leuk :@ Maar mijn hormonen worden wel heel blij van oude troep weggooien en volle verhuisdozen O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  zondag 13 september 2015 @ 14:36:42 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156048250
Oei Sicilia, dat is natuurlijk wel een recept voor pijn kan ik me voorstellen :X

Wat houdt deel 1 in?
pi_156049672
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Sicilia, dat is natuurlijk wel een recept voor pijn kan ik me voorstellen :X

Wat houdt deel 1 in?
7 oktober moeten we uit ons huidige huisje en gaan we voor een tijdje bij mijn schoonouders wonen, want 19 november krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. Dus nu eerst alles naar schoonouders verhuizen en hopelijk vlak voor kerst alles naar het nieuwe huis. Als alles goed en volgens schema gaat dan zit ik vlak voor mijn verlof begint in ons nieuwe paleis O+

Probeer nu steeds even te gaan zitten na het vullen van een doos, maar dat werkt blijkbaar aanstekelijk want vriend komt gezellig bij me zitten. Erg gezellig, maar niet handig, want dan gaat het allemaal te langzaam voor mijn gevoel en ga ik dus te snel weer wat doen :')
  zondag 13 september 2015 @ 15:36:53 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156049860
:'D dat schiet niet op nee. Ik vond dozen inpakken heel relaxed toen wij gingen verhuizen, en heerlijk ook idd. Pas bij de grote dingen en de echte verhuizing ging mijn lichaam protesteren
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 13 september 2015 @ 15:38:00 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156049888
En pooeeeh meer dan een maand bij je schoonouders :X respect :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156053343
Been there done that never going there again!

Ik ben op, m'n lijf is gewoon echt op lijkt wel. Zou het de leeftijd zijn? :P Dat het nu zo verschrikkelijk zwaar is? Voor mijn gevoel strompel ik van bed naar de stoel naar de bank en andersom. En tot zover mijn dagen.

En een collega heeft een kleinkind gekregen met onze naam. Stom vind ik dat :(

[ Bericht 8% gewijzigd door Estrys op 13-09-2015 17:55:51 ]
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156053990
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 17:43 schreef Estrys het volgende:
......…

En een collega heeft een kleinkind gekregen met onze naam. Stom vind ik dat :(
Balen van je lijf en van de naam! Kan me voorstellen dat het even stom voelt.

Hier in de omgeving is iedereen bevallen en niemand heeft onze namen. Wij twijfelden alleen zelf gisteren ineens over de tweede naam voor een jongen (gelukkig de tweede naam en niet de eerste). Maar net besloten dat het de hormonen waren die een loopje namen met ons, we blijven bij onze keuze.

Ben alleen wel 'bang' naar de reacties op de namen. Of mensen er iets van zeggen of niet. Weet gewoon niet hoe dat zal gaan. Onzekere muts ben ik.
pi_156054066
Nee joh, ze zeggen toch altijd 'leuke naam' of ze zeggen niks :P dan weet je ook genoeg. Naam went heel snel :Y

Ik blijf ook bij de naam. Die collega gaat met pensioen volgende maand. En het is een kleinkind, waar maak ik me druk om? Ik heb ook twee collega's met dochters met dezelfde naam. Maar vond het gewoon even stom :P Net als alles even :(
pi_156054157
haha Malteser herkenbaar hoor. Ik was bij de oudste vooral heel gespannen of mensen de naam wel net zo mooi en prachtig zouden vinden als wij. Achteraf maakte me het echt geen klap uit wat een ander ervan vond.

Bij E. waren we minder bezig met de naam an sich maar wel of anderen het wel zouden vinden passen bij de naam van de oudste. Maar ook dat maakte me uiteindelijk niets uit want ik vond het wel passen en dat was genoeg.

Nu lig ik echt nergens meer wakker van xD :') de naam is weer een heel andere richting op en ik denk dat niemand hem van ons verwacht. Ik vind het best. Wij vinden de naam mooi en dat was al een bevalling an sich :') :+
:)
pi_156054211
Iedereen sterkte met de ongemakken, hoe klein of groot ook. Niet leuk.

Oh estrys da's idd niet leuk, maar geen reden om de naam te heroverwegen toch? Edit: lees net hierboven zeker niet dus, gelukkig ;). Ik vind het sowieso maar lastig met die namen, ik werk bij een middelgroot bedrijf waar een ware babyboom gaande is, elke maand worden er wel 2 geboren. Ik heb daarnaast maar één naam in m'n hoofd zitten die ik echt perfect vind, maar iemand met een hoge functie binnen het bedrijf heet zo en daar werk ik ook hveel mee samen dus dat vind ik stom (ja firstworldproblemsandsuch I know..).

Nog nieuws van Cassandra trouwens, vandaag weer ctg enzo toch?
pi_156054221
Wim?

Dat is S. zijn suggestie. Vroeg ik net of hij dat nog steeds zou willen: 'Mijn best' zegt ie :P O+ Misschien toch overwegen ;)
pi_156054442
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 18:15 schreef Malteser het volgende:
Hier in de omgeving is iedereen bevallen en niemand heeft onze namen. Wij twijfelden alleen zelf gisteren ineens over de tweede naam voor een jongen (gelukkig de tweede naam en niet de eerste). Maar net besloten dat het de hormonen waren die een loopje namen met ons, we blijven bij onze keuze.

Ja, dat heb ik ook een beetje, de angst voor de reacties. Stom he...
pi_156054459
ik ben ook benieuwd hoe het met cassandra gaat. En met Joycie haar meisje...
pi_156054565
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook benieuwd hoe het met cassandra gaat. En met Joycie haar meisje...
Ik kwam inderdaad even kijken of er nieuws van Cassandra was weer.
En Joycie heb ik ook al even niet gehoord! Hopelijk is alles goed met jullie!
  zondag 13 september 2015 @ 18:37:59 #116
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156054615
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156054933
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
echt? :o jemig... ik vraag me altijd af wat mensen bezielt eigenlijk om iets negatiefs er over te zeggen. Je wordt ten eerste niet om je mening gevraagd (meestal toch) maar het is een mededeling. "Zo heet hij/zij." En ten tweede, wat denk je ermee te bereiken? :') dat mensen alsnog de naam wijzigen? T is toch niet bepaald alsof je je kind Snotje hebt genoemd ofzo :?
:)
pi_156054936
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
ik hoop dat iedereen die onze naam niet mooi vind het voor zich houdt, inderdaad. Wat stom zeg, van je schoonmoeder.
pi_156055170
We blijven ook bij onze keuzes want het is wat wij het mooiste vinden. Maar spannend vind ik het wel. We trekken ons ook altijd veel aan van de mening van anderen, zijn wat dat betreft een beetje 'watjes'.
  zondag 13 september 2015 @ 19:00:51 #120
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156055266
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mariposas op 14-09-2015 09:42:04 ]
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156055436
Ik had de laatste dagen juist heel veel zin in het moment dat ik de naam kon gaan vertellen :D Dat mensen hem stom zouden vinden zat niet echt in m'n systeem of zo. Daar was ie toch veel te tof voor? :+
pi_156055537
Wij ook; N. heeft 3 namen was, waarvan een de naam van de overleden moeder van mijn man. Zijn vader had het niet verwacht, hij vond het erg mooi.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156055639
Mijn vader was de laatste weken erg bezig met raden naar de naam, en 1x zat hij er heel dicht bij.. hij vond Saar wel erg leuk... gelukkig heb ik mm gezicht strak kunnen houden. :P
Maar S.arah is vernoemd naar mijn allerliefste opa (W.ilhelmina) en naar man zn liefste oma (M.aria) en dat vonden onze moeders wel erg mooi.
S. 2014
J. 2016
pi_156055687
Ja die namen! Dat blijft toch best een spannend iets hoor. Wij weten dat we niet de meest gangbare namen hebben gekozen voor onze kinderen en namen zijn natuurlijk erg smaakgevoelig, maar je hoopt toch wel op leuke reacties op de naam. Nu zijn we ook weer druk op zoek naar mooie namen, dat gaat nog wel even duren :s)
pi_156055800
En ja 2 en een halve maand bij schoonouders wonen...daar kijk ik ook echt niet naar uit :') Maar gelukkig hebben ze een hele bovenverdieping over, dus de kinderen hebben beide een eigen slaapplek en wij ook en een eigen badkamer. Zijn super blij dat we daar terrecht kunnen en dat we al onze meubels een zooi ook nog daar kunnen opslaan, scheelt een hele hoop geld dus we gaan er gewoon het beste van maken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')