ik liet m aan mijn man zien, dat kan niet serieus zijn dacht hij. Dus ik was wat aan t filosoferen wat we moesten schrijven als t een keizersnede zou worden. Ik kom uit mijn mamas sneetje, ben ik geen scheetje?quote:Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Edit: wij zijn tekst voor op het geboortekaartje aan het bedenken, komt een vriendinnetje hinnikend met: "ik kom uit mama's gaatje, kijk nou, ben ik geen plaatje?"![]()
Dat kreeg ik toen ook, vond ik ook gek! Want in mijn beleving was 26 weken pas 6 maanden, want een heel jaar heeft 52 weken.quote:Op maandag 14 september 2015 07:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Klote sillie.. Wanneer moet je weer naar de dokter? (Wegsnijden toch?) sterkte ermee, niet fijn..
Dus, prenatal stuurt een mailtje "hoera 6 maanden zwanger!". Ik: wat stom die prenatal dat klopt helemaal niet ik ben pas 5 maanden zwanger. Maar 24 weken / 4 is toch echt 6. Dat klinkt al zo ver maar in m'n hoofd was ik daar nog niet
.
Nee, dat hoeft niet.quote:Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.
Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
Ja, die tabletjes zijn er en neem ik ook weer in. Zalf had ik nog wel, maar die helpt niet voldoende nu hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 07:32 schreef mignonne het volgende:
neem aan dat je inmiddels wel nieuwe curanol hebt toch?
fixedquote:Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar maanden prut.
Sillie ohja infectiegevaar.. Ook dat nog. Ik duim voor je dat deze ook snel minder pijn gaan doen.
Cassandra alles goed? (Heb ik nou over een update heengelezen van jou verder?).
Fixedquote:Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar jaar prut.
+1 voor deze opsomming. En ik hoop dat voor jou ook snel een complete zwangerschap volgtquote:Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef Svane het volgende:
LB krijgt sowieso een jongen! Ela en lot een meisje. Ik zit al op 1/3 goed maar de rest gaat ook volgen
Ik dacht precies hetzelfde. Maar ik dacht ik laat ze nog even in de waan.quote:
Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....quote:Op maandag 14 september 2015 09:04 schreef Kyara het volgende:
Slaapgebrek voor/door een kindje vond ik ook echt heel anders dan slaapgebrek tijdens zwangerschap.
Hier ook weer een prutnacht. tot 6 uur wakker gelegen...quote:Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.
Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
En hoef je (over het algemeen) niet 10 x te schommelen om met je dikke buik uit bed te komenquote:Op maandag 14 september 2015 09:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |