abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156068882
Die tekst voor op het kaartje, hahaha! Collega had -pin me dr niet op vast- iets als: papa en mama hebben flink gestoeid, en toen ben ik in mama's buik gegroeid. :') Die had al een flink "ew"-gehalte, maar deze wint met afstand hoor...

En hier ook nog geen naam. Ja, een uitvoerig uitgewerkte werktitel. Jaylano is nu Djaylaneau. We twijfelen nog over een stille x op het eind. :+ En er moet nog ergens een apostrof.

Nee, ik durf er niet vanuit te gaan dat het kind zichzelf wel voorstelt. Zie lief al zitten bij de aangifte. "...'Poepescheetje'. Nee, gewoon, zoals je het zegt." :P
pi_156068945
Joycie, super dat je kleine poppie mee mag! Komt vast helemaal goed! *O*
pi_156069781
Jagar wat een raar iets van je schoonouders - je zou toch verwachten dat ze die afspraken afzeggen als het kindje geboren is :?. De eerste mensen die je erbij wilt hebben zijn je ouders lijkt me (tenzij je een slechte band met ze hebt). Kan je dit niet een keer aangeven ofzo? Misschien hebben ze niet in de gaten hoe fijn jullie het zouden vinden als ze snel langskomen na de geboorte.

Dodoria :o whut. Noemt je schoonmoeder 'm in jouw bijzijn ook Harry dan of doet ze dat alleen achter je rug om?
pi_156069800
Joycie: wat goed te horen dat jullie thuis zijn! En ik snap je angst en onzekerheid heel goed hoor. Inderdaad goed aangeven zodat ze je er in kunnen steunen!

En dodoria: wat een absurd verhaal! Beetje jullie kind een andere naam geven! Dat is echt bizar!

Hier weer een buchtnacht. Getromboseerde aambei nummer 2 is ook op bezoek. :X Alsof 1 knikker nog niet pijnlijk genoeg. Wordt een lange werkdag zo..
pi_156069839
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 21:55 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Edit: wij zijn tekst voor op het geboortekaartje aan het bedenken, komt een vriendinnetje hinnikend met: "ik kom uit mama's gaatje, kijk nou, ben ik geen plaatje?" _O-
ik liet m aan mijn man zien, dat kan niet serieus zijn dacht hij. Dus ik was wat aan t filosoferen wat we moesten schrijven als t een keizersnede zou worden. Ik kom uit mijn mamas sneetje, ben ik geen scheetje? :')

Over de naam, naam van zoonlief lijkt wel op de naam van onze kat :') maar we zijn er weg van, zoonlief wordt vast minimaal 80 en we spreken de kat vaker aan met 'hey ksssst' dan met zijn naam. En ik heb drie naam mutsjes besteld dus we kunnen niet terug :+ (ik liet de bestelling zien aan mijn man waarop hij heel droog zei, ik wil m toch liever Harry noemen. |:(
pi_156069846
Klote sillie.. Wanneer moet je weer naar de dokter? (Wegsnijden toch?) sterkte ermee, niet fijn..

Dus, prenatal stuurt een mailtje "hoera 6 maanden zwanger!". Ik: wat stom die prenatal dat klopt helemaal niet ik ben pas 5 maanden zwanger. Maar 24 weken / 4 is toch echt 6 :'). Dat klinkt al zo ver maar in m'n hoofd was ik daar nog niet :+.
pi_156069864
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Klote sillie.. Wanneer moet je weer naar de dokter? (Wegsnijden toch?) sterkte ermee, niet fijn..

Dus, prenatal stuurt een mailtje "hoera 6 maanden zwanger!". Ik: wat stom die prenatal dat klopt helemaal niet ik ben pas 5 maanden zwanger. Maar 24 weken / 4 is toch echt 6 :'). Dat klinkt al zo ver maar in m'n hoofd was ik daar nog niet :+.
Dat kreeg ik toen ook, vond ik ook gek! Want in mijn beleving was 26 weken pas 6 maanden, want een heel jaar heeft 52 weken.
Maar Prénatal snapt dat niet ;). Dus *O*!
pi_156069870
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.

Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
pi_156069923
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:
Sillie, moet je nu terug naar de dokter? Ik heb nog nooit aambeien gehad dus geen idee hoe en wat.

Hier een prutnacht, of in ieder geval het eerste deel. Dus weg is mijn 'zonder-dutje-slaap-ik-goed-theorie'.
Nee, dat hoeft niet.
Ik heb nog zalf van de vorige keer die wel goed helpt en snijden doen ze niet meer rond mijn termijn (vorige keer vonden ze dat al twijfelachtig) ivm infectiegevaar. Ze snijden alleen als 't echt niet anders kan en zolang de zalf helpt..
Zit niks anders op dan het weer uitzingen op
Lidocaine en paracetamol, helaas.
Maar de zalf maakt de buitenkant "zachter", daardoor gingen ze vorige keer spontaan kapot en toen was het binnen een paar dagen weer pijnloos. Hoop ik nu maar weer op.
pi_156069931
neem aan dat je inmiddels wel nieuwe curanol hebt toch?
:)
pi_156070184
Dat lijkt me een vervelende kwaal Sillie.
Heb het nog nooit gehad gelukkig.

Ik heb heel veel snot :( en keelpijn. Gelukkig komt oma vandaag. *O*
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156070198
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:32 schreef mignonne het volgende:
neem aan dat je inmiddels wel nieuwe curanol hebt toch?
Ja, die tabletjes zijn er en neem ik ook weer in. Zalf had ik nog wel, maar die helpt niet voldoende nu hoor.

Ik ga een jaarvoorraad van die tabletten bestellen iig, geen stops meer tussendoor :(
pi_156070201
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar weken prut :P.

Sillie ohja infectiegevaar.. Ook dat nog. Ik duim voor je dat deze ook snel minder pijn gaan doen.

Cassandra alles goed? (Heb ik nou over een update heengelezen van jou verder?).
pi_156070518
Jagar dat is inderdaad niet leuk. :* En volgens mij ga je een nieuw record zetten!

Sillie, ik ben niet bekend met aambeien maar het klinkt verschrikkelijk stom.

Ik ben met Svane. LB: jongetje. O+ L0t en Ela: meisjes. O+

Ik neigde naar meisje. Na het verstoppertje spelen vond ik dat echt een jongensactie. O+ En inmiddels weet ik het niet meer. Het liefst wilde ik een j/m tweeling want dan hoefde ik niet te kiezen. :P

De namen wisten we vorige keer al best vroeg. Eigenlijk alleen maar leuke reacties op gehad. En vooral leuk dat niemand het verwacht had. Nu zijn we er voor een deel uit.
pi_156070527
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar maanden prut :P.

Sillie ohja infectiegevaar.. Ook dat nog. Ik duim voor je dat deze ook snel minder pijn gaan doen.

Cassandra alles goed? (Heb ik nou over een update heengelezen van jou verder?).
fixed 8-)
pi_156070588
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 08:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Malteser ik denk dat je lichaam je alvast aan het voorbereiden is want binnenkort als de kleine er is slaap je wss een paar jaar prut :P.
Fixed ;(
pi_156070636
Jullie zijn lekker bemoedigend weer :') :Z .

Ik krijg gewoon een meteen-doorslaap-baby hoor! *)

*klopt hard af*
pi_156070674
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 22:12 schreef Svane het volgende:
LB krijgt sowieso een jongen! Ela en lot een meisje. Ik zit al op 1/3 goed maar de rest gaat ook volgen *)
+1 voor deze opsomming. En ik hoop dat voor jou ook snel een complete zwangerschap volgt :*
pi_156070678
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 08:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Fixed ;(
Ik dacht precies hetzelfde. Maar ik dacht ik laat ze nog even in de waan. O-)

En sillie. Ik ben echt een slaapkop. Ik hou van slapen. Heel Veel! Als iemand me ooit had verteld dat ik de eerste maanden zo weinig zou slapen had ik dat echt vreselijk gevonden. Maar het viel oprecht mee. Ja er zaten *&^%^%**!weken tussen. Maar over het algemeen was het wel te doen hoor.
pi_156070729
Slaapgebrek voor/door een kindje vond ik ook echt heel anders dan slaapgebrek tijdens zwangerschap.
pi_156070757
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 09:04 schreef Kyara het volgende:
Slaapgebrek voor/door een kindje vond ik ook echt heel anders dan slaapgebrek tijdens zwangerschap.
Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....
S. 2014
J. 2016
pi_156070769
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 07:17 schreef Malteser het volgende:

Hier ook weer een prutnacht. tot 6 uur wakker gelegen... -O- Zo naar de gyn, dan nog maar een paar uur slapen.

@hetzusjevan: Wij hebben een goede band met ze. En ik had ook gedacht dat we daar eigenlijk niets over hoefden te zeggen, dat we zouden waarderen dat we de geboorte van ons kind met hun kunnen elen relatief snel na het gebeurd is. Nu is het toch te laat, want binnen nu en 2 weken zullen we toch een kind hebben...Ik maak me er maar niet meer druk over, maar vind het wel stom.
pi_156070781
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 09:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dit idd, bij slaapgebrek door kind lig je iig niet nutteloos naar t plafond te staren....
En hoef je (over het algemeen) niet 10 x te schommelen om met je dikke buik uit bed te komen :')
pi_156070910
ik had bij de zwangerschap echt van die insomnia aanvallen. Dat je van 1 tot half vijf ofzo wakker was :') ik ging er dan maar gewoon uit. If you can't beat them... :Y)
:)
pi_156070920
Ik vond het juist zwaarder eigenlijk, want toen wilde en kon ik juist wel slapen maar ging het niet vanwege baby en toen ik zwanger was ging ik gewoon even beneden zitten en later weer slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')