abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156019735
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
19 september: Malteser

6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 13-09-2015 20:47:11 ]
pi_156019772
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt :').
pi_156019783
Aah L0t, ik snap je gevoel daarin wel een beetje. Maar gelukkig werkt het zo niet. :*
pi_156019790
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt :').
Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?

Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
pi_156019857
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
pi_156019861
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?

Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
Oh ja dat mag wel :).

We hebben maandag de NIPT-test en dan duurt het nog zo'n 2-3 weken tot de uitslag. Dan ben ik dus 18-19 weken.
pi_156019892
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!

En Ineffable, wat lastig. Fijn dat je partner thuis is!

Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
pi_156019903
Gefeliciteerd Stoel!
pi_156019906
quote:
Neejoh, dit is een positieve flow goede energie bubble en daar past gewoon iedereen uit dit topic in. Komt goed met je meisje :* !
pi_156019922
quote:
:*
pi_156019930
Oeh Ineffable dat klinkt lastig :X

Hoe lang zou je ze moeten slikken?
pi_156019933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!

Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
pi_156019958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef Ineffable het volgende:

[..]

Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
Heb even teruggezocht. De laatste die boven me stond was coccinelle. Op 21 augustus stond ik voor het eerst bovenaan!
pi_156019966
quote:

Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof ik :P en trui ging tot 43 weken dacht ik. Of 42+6 ofzo? iig, je kan nog wel ff :P
:)
pi_156019974
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Ineffable dat klinkt lastig :X

Hoe lang zou je ze moeten slikken?
Nog in ieder geval tot het einde van de week.
Dan een echo.
Dus het is te overzien hoor. En we hebben al wat dingen aangepast zodat ik de ochtenden lekker rustig aan kan doen. Vind het gewoon zo raar dat ik na het ontbijt weer moet gaan liggen. En dan zat ik halverwege m'n broodje ook nog een beetje misselijk te knikkebollen. :')
pi_156020080
Mijn curanol tabletten waren op en zijn in bestelling. 3x raden wie er vanochtend weer op bezoek kwam! Jawel! Mijn gezellige aambeitjes! }:|

Disclaimer: de term "gezellige aambeitjes" heb ik uit buskruit met muisjes (boek). Maar die stomme dingen zijn heel niet gezellig!
pi_156020104
He wat naar sil :X
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156020177
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal op :X nog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends *O* dat had ik even nodig O+

En vanmorgen dit:

O+ gekke schuine puntbuik :D
pi_156020353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:22 schreef pinquit het volgende:
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal op :X nog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends *O* dat had ik even nodig O+

En vanmorgen dit:

[ afbeelding ]
O+ gekke schuine puntbuik :D
Cool! Ik krijg die gekke buiken dus nooit goed op de foto. Tegen de tijd dat ik dan mijn telefoon te pakken heb is baby weer verhuisd!

Ik denk trouwens dat mijn baby regelmatig de hik heeft. Ik voel soms echt, heel ritmisch, een soort tikjes onderin mn buik. Kan dat inderdaad de hik zijn? Mijn buik golft er inmiddels een beetje op
mee, man kan het nu ook voelen O+ .
pi_156020372
Jaaa de hik O+ hier heeft baby heel vaak hik. Precies, tikjes heel regelmatig. Echt lief vind ik dat :D
pi_156020589
Aaah stoel! Gefeliciteerd! *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Voor degenen die de NIPT-test hebben gehad: maakten ze voor het afnemen van het bloed ook nog een echo om te kijken naar evt afwijkingen?
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
pi_156020621
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef Ineffable het volgende:
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
Oh das naar zeg ;( Wat zijn dat voor pillen dan?
Gelukkig is het maar voor een korte tijd. Peuter kan lekker met papa op stap, niet schuldig om voelen maar gewoon lekker gaan slapen :* De stress van de afgelopen dagen zal ook wel bijdragen aan je vermoeidheid denk ik zo.
pi_156020632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Limone het volgende:
Aaah stoel! Gefeliciteerd! *O*

[..]

ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
Oké thnx! LB ook!
pi_156020724
Ze heet Y.ara. 49 cm en 3110 gr. Hoofdje is niks mis mee
pi_156020737
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh ja dat mag wel :).
Done!

Nog meer dames die het geslacht in de OP willen? Razz?
pi_156020742
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Een meisje O+ En wat fijn dat het hoofdje helemaal goed is :)
pi_156020754
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ow wow!! Wat ontzettend fijn! En toch Yara geworden :). Mooi hoor! *O*
pi_156021160
quote:

3 weken en 1 dag *)
  Moderator zaterdag 12 september 2015 @ 12:26:21 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156021337
Gefeliciteerd stoel! Wat is het opeens snel gegaan :% *O* mooie naam ook O+ Ben benieuwd naar de eerste foto!

En fijn razz en LB dat de uitslag goed was!! *O* ik vraag me wel eens af of iemand ook wel eens een slechte uitslag heeft gehad hier? Elke keer blijkt het gelukkig mee te vallen!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_156021361
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof ik :P en trui ging tot 43 weken dacht ik. Of 42+6 ofzo? iig, je kan nog wel ff :P
Nee, ik bedoelde niet met overtijd gaan, maar met op de 1e plek staan in het lijstje in de OP! :+
pi_156021393
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:17 schreef coccinelle het volgende:

[..]

3 weken en 1 dag *)
Hoe gaat het met de kleine?

En stoel, wat een mooie naam, Yara! En een mooie stats!
pi_156021416
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde niet met overtijd gaan, maar met op de 1e plek staan in het lijstje in de OP! :+
Ja Innepin stond dus een hele poos bovenaan :)
Ze had, uit mn hoofd, miss_sly en mclaura boven zich en die bevielen allebei bij 38 weken en zij dus bij 42 weken pas. Of 42+2 geloof ik zelfs dat W. uiteindelijk geboren is.
-edit-
teruggezocht, 3,5 week bovenaan gestaan heeft ze.
pi_156021515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja Innepin stond dus een hele poos bovenaan :)
Ze had, uit mn hoofd, miss_sly en mclaura boven zich en die bevielen allebei bij 38 weken en zij dus bij 42 weken pas. Of 42+2 geloof ik zelfs dat W. uiteindelijk geboren is.
-edit-
teruggezocht, 3,5 week bovenaan gestaan heeft ze.
Ah, so! Nog een paar dagen te gaan dus! :7
pi_156021845
Mijn baby had dinsdag ook de hik O+ zag m helemaal opspringen op de echo :D O+
pi_156022142
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn baby had dinsdag ook de hik O+ zag m helemaal opspringen op de echo :D O+
O+! Jullie hebben allemaal van die leuke echo's zo te horen! Ivm werk plan ik zulke afspraken vroeg in de ochtend en dan slaapt ze meestal :'). Enige actie die ik gezien heb bij ons meisje is beentjes strekken en duimen :D.
pi_156022408
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:09 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

O+! Jullie hebben allemaal van die leuke echo's zo te horen! Ivm werk plan ik zulke afspraken vroeg in de ochtend en dan slaapt ze meestal :'). Enige actie die ik gezien heb bij ons meisje is beentjes strekken en duimen :D.
Die van mij deed ook altijd slaapkoppen op echo's hoor. Of hij ging met z'n kont naar voren liggen zodat we niks zagen. Ik heb bij de combitest ook flink moeten wiebelen en springen om baby zo ver te krijgen dat zijn nekplooi gemeten kon worden haha.
pi_156024555
Iemand voor vanavond escargots op het menu? Ik heb er nog eentje in de aanbieding :Y).
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:25:01 #38
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156024684
Oh lekker Malteser! :9 Zo begon het bij mij, maar ik had er toen ook wel krampen bij.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156024843
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:25 schreef Mariposas het volgende:
Oh lekker Malteser! :9 Zo begon het bij mij, maar ik had er toen ook wel krampen bij.
Hier sinds een week of twee zo'n menstruatie gevoel af en toe. Had het nagevraagd aan de gyn, kindje lag heel mooi laag en vibi dus daar kwam het waarschijnlijk van.
Merk nu niets 'nieuws'. Maar ik wist wel ineens weer waarom ik niet zo van slakken houd.
pi_156024922
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:20 schreef Malteser het volgende:
Iemand voor vanavond escargots op het menu? Ik heb er nog eentje in de aanbieding :Y).
Ik moest toch een klein beetje overgeven in mijn mond van het idee om slijmprop te eten.. :P

Maar spannend! Zeker in combinatie met je krampjes. *O*
pi_156024960
Stoeoeoel! Yeah! Gefeliciteeeerd! *O*
pi_156025005
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik moest toch een klein beetje overgeven in mijn mond van het idee om slijmprop te eten.. :P

Maar spannend! Zeker in combinatie met je krampjes. *O*
Haha, sorry.
Ik verwacht er zelf niks van eigenlijk. Die krampjes heb ik al sinds twee weken en voelen nu niet anders of zo. Ik hou het op voorwerk. Vandaag 39 weken.

Hoe is het met jou? Red je het nog een beetje?
pi_156025010
quote:

Ik begon bovenaan en bleef een week of 4 daar hangen. Eigenlijk 6 weken, maar toen schreef ik nog niet mee dus dat telt niet. :+

Duurt ineens laaaang he!
pi_156025121
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:21 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die van mij deed ook altijd slaapkoppen op echo's hoor. Of hij ging met z'n kont naar voren liggen zodat we niks zagen. Ik heb bij de combitest ook flink moeten wiebelen en springen om baby zo ver te krijgen dat zijn nekplooi gemeten kon worden haha.
Balen is dat he! Als je het geld ervoor over hebt kun je nog overwegen om nog een pretecho in te plannen op een tactisch tijdstip? Tenminste - baby hier heeft echt een ritme, weet niet of iedereen dat heeft eigenlijk.
pi_156025236
Wie vroeg er laatste ook alweer om cadeau suggesties? Ik was aan het kijken voor een new born foto sessie. Bedacht me is ook een leuke cadeau!
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156025239
Gefeliciteerd met jullie meisje Stoel!

En jeeeeej voor LB! *O* Goed nieuws, wat fijn!
pi_156025304
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Malteser het volgende:

[..]

Haha, sorry.
Ik verwacht er zelf niks van eigenlijk. Die krampjes heb ik al sinds twee weken en voelen nu niet anders of zo. Ik hou het op voorwerk. Vandaag 39 weken.

Hoe is het met jou? Red je het nog een beetje?
Ja gaat goed! Lig nu wel met voorwerk/indalingsweeen in bed, maar dat kan want we hebben een luie zaterdag. O+
pi_156025434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:20 schreef Malteser het volgende:
Ik doe die er van mij gratis bij! Voor mijn middagslaapje is hij ontsnapt }:|

(8> lief wekt mij net met zelfgebakken cake *;
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_156026004
Slakken! *O*
'T is toch prutweer dames, dus jullie kunnen net zo goed binnenblijven om babytjes te krijgen hoor! *O* *G*
pi_156026126
Spannend Malteser en Wizzy! Ik beviel binnen 24 uur na het verliezen van de slijmprop dus wie weet :+ Het is ook echt beval-weer idd O+
pi_156026305
Spannend inderdaad dames! Wij hebben een poging gedaan de baby eruit te wandelen, van 13.00 tot 16.15 onderweg geweest, met maar 1 café stop tussendoor. Nu lig ik in bed voor een middag dutje..
pi_156026321
Oh :{ wacht is ff dames.
Als er nog iemand bevalt sta ik ineens in de top 10 in de OP!

Hou ze nog maar even binnen hoor! Geen haast! :X :|W

Maar ik pas me wel aan als er toch een babytje buiten wil spelen hoor. Babytjes gaan voor! O+

Is Cassandra al langs geweest vandaag? Ik hoop dat je nog wat hebt geslapen en dat je CTG weer goed was!
pi_156026418
Ja Cassandra heb ik ook veel aan gedacht vandaag. Hoop dat alles goed gaat met haar!
pi_156026619
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Spannend inderdaad dames! Wij hebben een poging gedaan de baby eruit te wandelen, van 13.00 tot 16.15 onderweg geweest, met maar 1 café stop tussendoor. Nu lig ik in bed voor een middag dutje..
Jemig, respect. Ik ga al kapot na een loopje van 10 minuten. En jij loopt een dag na je UD nog
zo'n eind!
Welverdiend dutje gaan doen dan! :Z :z
pi_156026663
Verwacht van mij niet teveel dames! Ik heb net zoals Limone even lekker mijn bed opgezocht en alles is rustig.
Wizzy en Jagär mogen eerst!

Cassandra, hopelijk is alles oké?!
pi_156028494
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 16:38 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Jemig, respect. Ik ga al kapot na een loopje van 10 minuten. En jij loopt een dag na je UD nog
zo'n eind!
Welverdiend dutje gaan doen dan! :Z :z
ik moet zeggen dat ik nu de grens wel opgezocht heb. Zij net tegen de duutser dat de baby vanavond niet hoeft te komen, dat ik nu te moe ben. Ik vind het lastig m'n grens te bepalen, het was zo gezellig, het zonnetje scheen lekker en ik voelde me goed. Nu denk ik net half een uur te ver gelopen..
pi_156028868
Gestreeptestoel dat is snel gegaan, gefeliciteerd met jullie dochter.

Ontsnapte slakken, mijn eetlust is gelijk afgenomen. Gelukkig geen escargots op het menu.

Lot kan het mij goed voorstellen dat je nu zorgen maakt, ik hoop dat je meegaat met de positieve flow hier in het topic.

Cassandra hoe is het bij jou?

Sillie balen van je aambeien. Net nu de curanol op is.

Jagär bikkel nog uren wandelen, maar fijn dat dat nog lukt.
pi_156029260
Hier even snelle update, lief van de interesse :*
Net ctg gehad, en ff snelle echo. Ctg was netjes, morgen weer, echo toonde nog steeds wat vruchtwater aan dus is in de tussentijd niet verminderd. Mijn man heeft me nu mee uit eten genomen onder t mom van nu kan t nog, en eten moet je toch.

Lees straks bij :W
pi_156029276
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier even snelle update, lief van de interesse :*
Net ctg gehad, en ff snelle echo. Ctg was netjes, morgen weer, echo toonde nog steeds wat vruchtwater aan dus is in de tussentijd niet verminderd. Mijn man heeft me nu mee uit eten genomen onder t mom van nu kan t nog, en eten moet je toch.

Lees straks bij :W
Gelukkig! Geniet van jullie etentje!
pi_156029286
Ahhh Cassandra, eet smakelijk :) en wat fijn van je goede echo!
pi_156029570
Goed nieuws cassandra! En geniet van t eten <3
pi_156029604
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 18:24 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh Cassandra, eet smakelijk :) en wat fijn van je goede echo!
Dit!

Ik heb de laatste dagen last van de zwaartekracht. Of ja, last. Ik denk dat de baby rustig z'n weg naar beneden begint te zoeken. Soms best pijnlijk :X
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156030070
Fijn Cassandra!!

Hier is 't weer mis, ik houd niks binnen en spuug zelfs gal. Ik ben hier zo klaar mee ;( .
pi_156030449
he bah Razzt, je was er net wat vanaf niet? Hoeveel weken ben je nu? Had je dat met de eerste ook zo erg?
pi_156030646
Ja het was net weg! Twee weken ofzo. Bij A geen last van gehad. Dit voelt ook niet als zwschapsmisselijk. Zelfs 1 smintje net kwam eruit.
pi_156030778
Gefeliciteerd gestreeptestoel!!
pi_156031623
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja het was net weg! Twee weken ofzo. Bij A geen last van gehad. Dit voelt ook niet als zwschapsmisselijk. Zelfs 1 smintje net kwam eruit.
Ik had het 2 weken terug ook Razz! En mijn man ook, volgens mij heerst er wat. Hier was het met een dag of 2 over!
pi_156031758
Een dag of 2! Ik spuug nu al gal :')

Ik zou het zo fijn vinden me gewoon eens een hele week aan één stuk door 'OK' te voelen. Kan ik dat ook ergens bestellen :+ ?
pi_156031792
Wow er zit ineens vaart in de bevallingen zeg! Klinkt wel alsof Wizzy en Malteser er ook aan beginnen :Y

Cassandra, fijn dat er nog steeds vruchtwater zit. En jouw man is een held _O_ hartstikke goed, lekker eten!

Razz, wat naar :X Hopelijk een virusje waar je gauw vanaf bent. En die zwangerschapsmisselijkheid, als het goed is neemt die ook echt af :* Ik voel me doorgaans veel beter nu!

Ik heb net even teruggezocht, maar ik heb ook 3 weken en 1 dag bovenaan gestaan :D Van 23 maart tot 14 april. Heb die arme Ela maar 1 dag gegund waarop zij bovenaan stond :')
pi_156032540
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Een dag of 2! Ik spuug nu al gal :')

Ik zou het zo fijn vinden me gewoon eens een hele week aan één stuk door 'OK' te voelen. Kan ik dat ook ergens bestellen :+ ?
Mja sorry :(. Ik hield ook niks binnen; maar veel
blijven drinken, dat spuugt makkelijker dan gal..
pi_156033387
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Mja sorry :(. Ik hield ook niks binnen; maar veel
blijven drinken, dat spuugt makkelijker dan gal..
Ja helpt dat? Ik dacht juist 'ik drink maar niks, het komt er toch uit' , maar elk kwartier gal spugen is gewoon belachelijk naar en pijnlijk.
pi_156033695
bleuh, das niet leuk Razz. Dat je nog energie hebt om hier te posten...
pi_156033778
Ik lig in bed en tussen de aanvallen door gaat het wel. Ben aan het piekeren over vanalles dus slapen lukt toch niet.
pi_156033932
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:51 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja helpt dat? Ik dacht juist 'ik drink maar niks, het komt er toch uit' , maar elk kwartier gal spugen is gewoon belachelijk naar en pijnlijk.
Mja. Ik heb nog de gynaecoloog gebeld omdat ik me zorgen maakte, maar die zei juist blijven drinken. Dat kwam er ook grotendeels uit, maar dan geen of minder gal. In ieder geval minder pijnlijk. Maar 't is echt een zuur virusje helaas :(
pi_156034286
Oh Razz, dat is ook niks. Hopelijk knap je snel wat op! Ik spuug nu al de hele zwangerschap mijn ontbijt uit maar dat is dus alleen in de ochtend en daarna voel ik me goed. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!

Hier niks aan de hand hoor, alles weer rustig. Straks nog een stukje babyslak verloren maar krampjes zijn weg, kindje beweegt goed. Man en ik liggen samen op bed, bed omhoog, tijdschrift, tv aan, iPad erbij, drankje, chippies. We genieten gewoon van het moment, want hobbels genoeg deze zwangerschap.
pi_156034339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef Malteser het volgende:
Oh Razz, dat is ook niks. Hopelijk knap je snel wat op! Ik spuug nu al de hele zwangerschap mijn ontbijt uit maar dat is dus alleen in de ochtend en daarna voel ik me goed. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!

Hier niks aan de hand hoor, alles weer rustig. Straks nog een stukje babyslak verloren maar krampjes zijn weg, kindje beweegt goed. Man en ik liggen samen op bed, bed omhoog, tijdschrift, tv aan, iPad erbij, drankje, chippies. We genieten gewoon van het moment, want hobbels genoeg deze zwangerschap.
Wat fijn klinkt dat.

Hier heb ik wat krampen in m'n onderbuik. Ik ga er van uit dat dit voorwerk is. Tis ook niet echt pijnlijk, en zit eigenlijk alleen linksonderin. Stiekem hoop ik dat het vannacht niet doorzet, want ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken...Zo eens douchen, dan nog wat tv kijken en dan lekker op tijd naar bed...
pi_156034752
Cassandra goed nieuws!

Jagar wat ben je actief!

Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap

Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor! :o waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meteen ook persen. 6 min persweeen en ze was er O+ om 4.25 uur

Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
pi_156034821
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra goed nieuws!

Jagar wat ben je actief!

Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap

Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor! :o waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meter ook persen. 6 min persweeen en ze was er O+

Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
Wow, wat een verhaal zeg. Dat ging echt wel heel erg snel zo. Nogmaals gefeliciteerd :*
pi_156035076
Wauw stoel! Rot (en begrijpelijk!) van die paniek, maar wat een goeie bevalling zeg!! _O_

En is t nu opgelost met de placenta? Of moest je toch nog naar t ziekenhuis?
pi_156035282
Nee ben thuis. Wel met duidelijke instructies wb bloedverlies. Maar die schijn ik ook weinig te hebben voor iemand die bevallen is.
pi_156035575
Stoel, goed gedaan hoor! Geniet van jullie meisje!

Jagär, klinkt toch wel alsof er heel voorzichtig wat gebeurt... Ben benieuwd of het door zet!
pi_156036000
Goed verhaal, stoel, lekker kort. 8-)

Sterkte Razz. :* Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots. O+
pi_156036296
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Limone het volgende:
Goed verhaal, stoel, lekker kort. 8-)

Sterkte Razz. :* Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots. O+
Was ook het advies van mijn verloskundige toen ik niks binnenhield. Genoeg drinken en inderdaad AA drink
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156036315
He getver Limone :')!
pi_156037107
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots :7
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
pi_156037178
Oh, ik herken het, Razz. Niet alleen van de eerste vijf maanden van mijn zwangerschap, maar ook in het eerste jaar na de bevalling. Op de een of andere manier bleef mijn maag toen ook gevoelig en had ik af en toe een dag of twee dat ik niets binnen hield. Sterkte ermee. Het is zo uitputtend. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156037548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots :7
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
gooi dr een buisje van die knutselglitters door! *O* sparklepuke ftw.

:* heel naar is dat. idd goed blijven drinken. Desnoods een theelepeltje per keer. Een aa-drink of isostar en andere sportdrankjes zijn dan een goede. Qua suiker maar ook qua andere stoffen. Hopelijk voel je je snel beter. (en als t aanhoudt... even langs de huisarts voor medicatie? )
pi_156038713
Wow stoel, wat een turbo-eind zo he! Fijn en goed herstel gewenst!

Hoe irritant zeg, die misselijkheid..! Hier is het omgekeerd. Ik kan er bijna ongelimiteerd voer ingooien...Ik ga echt bijna dood van de honger. ECHT. :p De hele dag. En nacht. Ik word ook gewoon wakker van een knorrende maag. Het is echt genant hoeveel ik naar binnen stouw. Er zit ergens een seinstoring momenteel.
:@ Nou ja, beter dan oranje of glitterkots, that's for sure! Sterkte ermee...
pi_156042132
Beterschap Razz! Kan je man ook thuisblijven maandag of ben je dan alleen met Pluisje?

Bij mij was het waarschijnlijk hele lage bloeddruk volgens de VK. Daar schijn je ook aardig misselijk van te kunnen worden. Ik was het alweer vergeten, maar m'n vriend noemde het ineens.
pi_156042283
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!

Vannacht niet meer overgegeven. Nu zowaar een hongergevoel dus ik ga een beschuitje proberen. Hopelijk was het iets dat heel verkeerd viel en geen buikvirus. Vandaag rustig aan, morgen inderdaad alleen met A. Maar ik kan altijd vragen of m'n schoonmoeder eerder wil komen, dat scheelt O+ .
pi_156042297
Sara die honger had ik bij A! En ik kwam niks aan. Grappig hoe dat toch per zwangerschap kan verschillen :D .
pi_156042630
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!
Ik had hey na de keizersnede heel eeg, vooral als ik ging douchen. Echt kots en kotsmisselijk. Volgens de vk ook lage bloeddruk verergerd door douchen. Alleen ging ik er niet van overgeven.

Fijn dat je je iets beter voelt.
Kwak
pi_156042813
Razz, fijn dat het wat beter gaat. Hopelijk blijft je beschuitje binnen!

Sara, dat enorme honger gevoel had ik tot week 20 of zo. Stapels boterhammen kon ik weg eten. Daarna werd het minder. Jij hebt dat dus nog steeds, blijkbaar heeft jouw lijf dat nodig. Je bent hartstikke mooi zwanger dus zou me er niet druk om maken.

Hier best een goede nacht gehad. Lijf doet wel zeer maar heb echt wel een paar uur onafgebroken geslapen. En maar 3 keer eruit voor een plas. Dat doet een mens goed.
pi_156042883
Honger: op het moment minder dan eerst. Moet wel op gezette tijden wat eten, anders word ik licht in m'n hoofd en gewoon echt niet lekker.

Fijn dat je je beter voelt Razz!

En ik :( HAAT :( aambeien. Ik werd elke 2 uur wakker van de pijn. Had gelukkig nog een nieuwe tube lidocaine zalf liggen van de vorige ronde (van de huisarts, die zei al "hier 1 extra, ben je me later dankbaar voor") en dat verdoofde
dus 2 uurtjes genoeg en dan werd ik WEER wakker. :X
En nu heb ik dus weer een knikker en ik weet zeker dat het wederom een getromboseerde aambei is, dus daar gaan we weer. :')
En ik ben me er van me bewust dat dit in vergelijking met bekkeninstabiliteit en minder leven voelen etc een minimale klacht is; maar mwuh :'(
pi_156043089
In tegenstelling tot malteser belabberd geslapen. Ging slapen met het idee dat als er iets door zou zetten ik wel uitgerust moest zijn. Stom, natuurlijk kon ik toen niet slapen. Vandaag maar een lekker rustig dagje thuis, denk ik. Needless to say, niets doorgezet hier....
pi_156043373
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte :* !

En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
pi_156043426
Stoel, van harte gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een bevalling waar je met een fijn gevoel naar terug kunt kijken!
pi_156044588
Balen van jullie nachten Jagär en Sillie! Hopelijk komende nacht beter.

Ik merk echt dat ik iets beter slaap als ik overdag geen dutje doe. Dus ook al zit ik soms te knikkenbollen, ik mag overdag niet meer slapen van mezelf. Gisteren had ik dat dus ook, mezelf wakker gehouden en warempel vannacht weer goed geslapen :).
pi_156045162
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte :* !

En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doet :X

Aan de andere kant; na de bevalling zal 't wel
nog erger zijn. Maar dan is de druk van de baby eraf, dus dan kan het in ieder geval weer goed herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')