Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt.
Oh ja dat mag welquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?
Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
Neejoh, dit is een positieve flow goede energie bubble en daar past gewoon iedereen uit dit topic in. Komt goed met je meisjequote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!
En Ineffable, wat lastig. Fijn dat je partner thuis is!
Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Heb even teruggezocht. De laatste die boven me stond was coccinelle. Op 21 augustus stond ik voor het eerst bovenaan!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!
Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Nog in ieder geval tot het einde van de week.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Ineffable dat klinkt lastig![]()
Hoe lang zou je ze moeten slikken?
Cool! Ik krijg die gekke buiken dus nooit goed op de foto. Tegen de tijd dat ik dan mijn telefoon te pakken heb is baby weer verhuisd!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:22 schreef pinquit het volgende:
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal opnog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends
dat had ik even nodig
En vanmorgen dit:
[ afbeelding ]gekke schuine puntbuik
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Voor degenen die de NIPT-test hebben gehad: maakten ze voor het afnemen van het bloed ook nog een echo om te kijken naar evt afwijkingen?
Oh das naar zegquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef Ineffable het volgende:
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
Oké thnx! LB ook!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Limone het volgende:
Aaah stoel! Gefeliciteerd!
[..]
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
Een meisjequote:Op zaterdag 12 september 2015 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ze heet Y.ara. 49 cm en 3110 gr. Hoofdje is niks mis mee
Ow wow!! Wat ontzettend fijn! En toch Yara gewordenquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ze heet Y.ara. 49 cm en 3110 gr. Hoofdje is niks mis mee
3 weken en 1 dagquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, ik bedoelde niet met overtijd gaan, maar met op de 1e plek staan in het lijstje in de OP!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof iken trui ging tot 43 weken dacht ik. Of 42+6 ofzo? iig, je kan nog wel ff
Ja Innepin stond dus een hele poos bovenaanquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet met overtijd gaan, maar met op de 1e plek staan in het lijstje in de OP!
Ah, so! Nog een paar dagen te gaan dus!quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja Innepin stond dus een hele poos bovenaan![]()
Ze had, uit mn hoofd, miss_sly en mclaura boven zich en die bevielen allebei bij 38 weken en zij dus bij 42 weken pas. Of 42+2 geloof ik zelfs dat W. uiteindelijk geboren is.
-edit-
teruggezocht, 3,5 week bovenaan gestaan heeft ze.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn baby had dinsdag ook de hikzag m helemaal opspringen op de echo
![]()
Die van mij deed ook altijd slaapkoppen op echo's hoor. Of hij ging met z'n kont naar voren liggen zodat we niks zagen. Ik heb bij de combitest ook flink moeten wiebelen en springen om baby zo ver te krijgen dat zijn nekplooi gemeten kon worden haha.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]! Jullie hebben allemaal van die leuke echo's zo te horen! Ivm werk plan ik zulke afspraken vroeg in de ochtend en dan slaapt ze meestal
. Enige actie die ik gezien heb bij ons meisje is beentjes strekken en duimen
.
Hier sinds een week of twee zo'n menstruatie gevoel af en toe. Had het nagevraagd aan de gyn, kindje lag heel mooi laag en vibi dus daar kwam het waarschijnlijk van.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:25 schreef Mariposas het volgende:
Oh lekker Malteser!Zo begon het bij mij, maar ik had er toen ook wel krampen bij.
Ik moest toch een klein beetje overgeven in mijn mond van het idee om slijmprop te eten..quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:20 schreef Malteser het volgende:
Iemand voor vanavond escargots op het menu? Ik heb er nog eentje in de aanbieding.
Haha, sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik moest toch een klein beetje overgeven in mijn mond van het idee om slijmprop te eten..![]()
Maar spannend! Zeker in combinatie met je krampjes.
Ik begon bovenaan en bleef een week of 4 daar hangen. Eigenlijk 6 weken, maar toen schreef ik nog niet mee dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen is dat he! Als je het geld ervoor over hebt kun je nog overwegen om nog een pretecho in te plannen op een tactisch tijdstip? Tenminste - baby hier heeft echt een ritme, weet niet of iedereen dat heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:21 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij deed ook altijd slaapkoppen op echo's hoor. Of hij ging met z'n kont naar voren liggen zodat we niks zagen. Ik heb bij de combitest ook flink moeten wiebelen en springen om baby zo ver te krijgen dat zijn nekplooi gemeten kon worden haha.
Ja gaat goed! Lig nu wel met voorwerk/indalingsweeen in bed, maar dat kan want we hebben een luie zaterdag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Malteser het volgende:
[..]
Haha, sorry.
Ik verwacht er zelf niks van eigenlijk. Die krampjes heb ik al sinds twee weken en voelen nu niet anders of zo. Ik hou het op voorwerk. Vandaag 39 weken.
Hoe is het met jou? Red je het nog een beetje?
Ik doe die er van mij gratis bij! Voor mijn middagslaapje is hij ontsnaptquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:20 schreef Malteser het volgende:
Iemand voor vanavond escargots op het menu? Ik heb er nog eentje in de aanbieding.
Jemig, respect. Ik ga al kapot na een loopje van 10 minuten. En jij loopt een dag na je UD nogquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:
Spannend inderdaad dames! Wij hebben een poging gedaan de baby eruit te wandelen, van 13.00 tot 16.15 onderweg geweest, met maar 1 café stop tussendoor. Nu lig ik in bed voor een middag dutje..
ik moet zeggen dat ik nu de grens wel opgezocht heb. Zij net tegen de duutser dat de baby vanavond niet hoeft te komen, dat ik nu te moe ben. Ik vind het lastig m'n grens te bepalen, het was zo gezellig, het zonnetje scheen lekker en ik voelde me goed. Nu denk ik net half een uur te ver gelopen..quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Jemig, respect. Ik ga al kapot na een loopje van 10 minuten. En jij loopt een dag na je UD nog
zo'n eind!
Welverdiend dutje gaan doen dan!![]()
Gelukkig! Geniet van jullie etentje!quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier even snelle update, lief van de interesse
Net ctg gehad, en ff snelle echo. Ctg was netjes, morgen weer, echo toonde nog steeds wat vruchtwater aan dus is in de tussentijd niet verminderd. Mijn man heeft me nu mee uit eten genomen onder t mom van nu kan t nog, en eten moet je toch.
Lees straks bij
Dit!quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:24 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh Cassandra, eet smakelijken wat fijn van je goede echo!
Ik had het 2 weken terug ook Razz! En mijn man ook, volgens mij heerst er wat. Hier was het met een dag of 2 over!quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja het was net weg! Twee weken ofzo. Bij A geen last van gehad. Dit voelt ook niet als zwschapsmisselijk. Zelfs 1 smintje net kwam eruit.
Mja sorryquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Een dag of 2! Ik spuug nu al gal
Ik zou het zo fijn vinden me gewoon eens een hele week aan één stuk door 'OK' te voelen. Kan ik dat ook ergens bestellen?
Ja helpt dat? Ik dacht juist 'ik drink maar niks, het komt er toch uit' , maar elk kwartier gal spugen is gewoon belachelijk naar en pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja sorry. Ik hield ook niks binnen; maar veel
blijven drinken, dat spuugt makkelijker dan gal..
Mja. Ik heb nog de gynaecoloog gebeld omdat ik me zorgen maakte, maar die zei juist blijven drinken. Dat kwam er ook grotendeels uit, maar dan geen of minder gal. In ieder geval minder pijnlijk. Maar 't is echt een zuur virusje helaasquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja helpt dat? Ik dacht juist 'ik drink maar niks, het komt er toch uit' , maar elk kwartier gal spugen is gewoon belachelijk naar en pijnlijk.
Wat fijn klinkt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef Malteser het volgende:
Oh Razz, dat is ook niks. Hopelijk knap je snel wat op! Ik spuug nu al de hele zwangerschap mijn ontbijt uit maar dat is dus alleen in de ochtend en daarna voel ik me goed. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!
Hier niks aan de hand hoor, alles weer rustig. Straks nog een stukje babyslak verloren maar krampjes zijn weg, kindje beweegt goed. Man en ik liggen samen op bed, bed omhoog, tijdschrift, tv aan, iPad erbij, drankje, chippies. We genieten gewoon van het moment, want hobbels genoeg deze zwangerschap.
Wow, wat een verhaal zeg. Dat ging echt wel heel erg snel zo. Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra goed nieuws!
Jagar wat ben je actief!
Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap
Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor!waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meter ook persen. 6 min persweeen en ze was er![]()
Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
Was ook het advies van mijn verloskundige toen ik niks binnenhield. Genoeg drinken en inderdaad AA drinkquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Limone het volgende:
Goed verhaal, stoel, lekker kort.![]()
Sterkte Razz.Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots.
gooi dr een buisje van die knutselglitters door!quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
Ik had hey na de keizersnede heel eeg, vooral als ik ging douchen. Echt kots en kotsmisselijk. Volgens de vk ook lage bloeddruk verergerd door douchen. Alleen ging ik er niet van overgeven.quote:Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doetquote:Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte!
En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |