abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156034339
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef Malteser het volgende:
Oh Razz, dat is ook niks. Hopelijk knap je snel wat op! Ik spuug nu al de hele zwangerschap mijn ontbijt uit maar dat is dus alleen in de ochtend en daarna voel ik me goed. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!

Hier niks aan de hand hoor, alles weer rustig. Straks nog een stukje babyslak verloren maar krampjes zijn weg, kindje beweegt goed. Man en ik liggen samen op bed, bed omhoog, tijdschrift, tv aan, iPad erbij, drankje, chippies. We genieten gewoon van het moment, want hobbels genoeg deze zwangerschap.
Wat fijn klinkt dat.

Hier heb ik wat krampen in m'n onderbuik. Ik ga er van uit dat dit voorwerk is. Tis ook niet echt pijnlijk, en zit eigenlijk alleen linksonderin. Stiekem hoop ik dat het vannacht niet doorzet, want ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken...Zo eens douchen, dan nog wat tv kijken en dan lekker op tijd naar bed...
pi_156034752
Cassandra goed nieuws!

Jagar wat ben je actief!

Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap

Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor! :o waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meteen ook persen. 6 min persweeen en ze was er O+ om 4.25 uur

Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
pi_156034821
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra goed nieuws!

Jagar wat ben je actief!

Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap

Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor! :o waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meter ook persen. 6 min persweeen en ze was er O+

Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
Wow, wat een verhaal zeg. Dat ging echt wel heel erg snel zo. Nogmaals gefeliciteerd :*
pi_156035076
Wauw stoel! Rot (en begrijpelijk!) van die paniek, maar wat een goeie bevalling zeg!! _O_

En is t nu opgelost met de placenta? Of moest je toch nog naar t ziekenhuis?
pi_156035282
Nee ben thuis. Wel met duidelijke instructies wb bloedverlies. Maar die schijn ik ook weinig te hebben voor iemand die bevallen is.
pi_156035575
Stoel, goed gedaan hoor! Geniet van jullie meisje!

Jagär, klinkt toch wel alsof er heel voorzichtig wat gebeurt... Ben benieuwd of het door zet!
pi_156036000
Goed verhaal, stoel, lekker kort. 8-)

Sterkte Razz. :* Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots. O+
pi_156036296
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Limone het volgende:
Goed verhaal, stoel, lekker kort. 8-)

Sterkte Razz. :* Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots. O+
Was ook het advies van mijn verloskundige toen ik niks binnenhield. Genoeg drinken en inderdaad AA drink
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156036315
He getver Limone :')!
pi_156037107
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots :7
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
pi_156037178
Oh, ik herken het, Razz. Niet alleen van de eerste vijf maanden van mijn zwangerschap, maar ook in het eerste jaar na de bevalling. Op de een of andere manier bleef mijn maag toen ook gevoelig en had ik af en toe een dag of twee dat ik niets binnen hield. Sterkte ermee. Het is zo uitputtend. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_156037548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots :7
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
gooi dr een buisje van die knutselglitters door! *O* sparklepuke ftw.

:* heel naar is dat. idd goed blijven drinken. Desnoods een theelepeltje per keer. Een aa-drink of isostar en andere sportdrankjes zijn dan een goede. Qua suiker maar ook qua andere stoffen. Hopelijk voel je je snel beter. (en als t aanhoudt... even langs de huisarts voor medicatie? )
:)
pi_156038713
Wow stoel, wat een turbo-eind zo he! Fijn en goed herstel gewenst!

Hoe irritant zeg, die misselijkheid..! Hier is het omgekeerd. Ik kan er bijna ongelimiteerd voer ingooien...Ik ga echt bijna dood van de honger. ECHT. :p De hele dag. En nacht. Ik word ook gewoon wakker van een knorrende maag. Het is echt genant hoeveel ik naar binnen stouw. Er zit ergens een seinstoring momenteel.
:@ Nou ja, beter dan oranje of glitterkots, that's for sure! Sterkte ermee...
pi_156042132
Beterschap Razz! Kan je man ook thuisblijven maandag of ben je dan alleen met Pluisje?

Bij mij was het waarschijnlijk hele lage bloeddruk volgens de VK. Daar schijn je ook aardig misselijk van te kunnen worden. Ik was het alweer vergeten, maar m'n vriend noemde het ineens.
pi_156042283
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!

Vannacht niet meer overgegeven. Nu zowaar een hongergevoel dus ik ga een beschuitje proberen. Hopelijk was het iets dat heel verkeerd viel en geen buikvirus. Vandaag rustig aan, morgen inderdaad alleen met A. Maar ik kan altijd vragen of m'n schoonmoeder eerder wil komen, dat scheelt O+ .
pi_156042297
Sara die honger had ik bij A! En ik kwam niks aan. Grappig hoe dat toch per zwangerschap kan verschillen :D .
pi_156042630
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!
Ik had hey na de keizersnede heel eeg, vooral als ik ging douchen. Echt kots en kotsmisselijk. Volgens de vk ook lage bloeddruk verergerd door douchen. Alleen ging ik er niet van overgeven.

Fijn dat je je iets beter voelt.
Kwak
pi_156042813
Razz, fijn dat het wat beter gaat. Hopelijk blijft je beschuitje binnen!

Sara, dat enorme honger gevoel had ik tot week 20 of zo. Stapels boterhammen kon ik weg eten. Daarna werd het minder. Jij hebt dat dus nog steeds, blijkbaar heeft jouw lijf dat nodig. Je bent hartstikke mooi zwanger dus zou me er niet druk om maken.

Hier best een goede nacht gehad. Lijf doet wel zeer maar heb echt wel een paar uur onafgebroken geslapen. En maar 3 keer eruit voor een plas. Dat doet een mens goed.
pi_156042883
Honger: op het moment minder dan eerst. Moet wel op gezette tijden wat eten, anders word ik licht in m'n hoofd en gewoon echt niet lekker.

Fijn dat je je beter voelt Razz!

En ik :( HAAT :( aambeien. Ik werd elke 2 uur wakker van de pijn. Had gelukkig nog een nieuwe tube lidocaine zalf liggen van de vorige ronde (van de huisarts, die zei al "hier 1 extra, ben je me later dankbaar voor") en dat verdoofde
dus 2 uurtjes genoeg en dan werd ik WEER wakker. :X
En nu heb ik dus weer een knikker en ik weet zeker dat het wederom een getromboseerde aambei is, dus daar gaan we weer. :')
En ik ben me er van me bewust dat dit in vergelijking met bekkeninstabiliteit en minder leven voelen etc een minimale klacht is; maar mwuh :'(
pi_156043089
In tegenstelling tot malteser belabberd geslapen. Ging slapen met het idee dat als er iets door zou zetten ik wel uitgerust moest zijn. Stom, natuurlijk kon ik toen niet slapen. Vandaag maar een lekker rustig dagje thuis, denk ik. Needless to say, niets doorgezet hier....
pi_156043373
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte :* !

En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
pi_156043426
Stoel, van harte gefeliciteerd met je dochter! Klinkt als een bevalling waar je met een fijn gevoel naar terug kunt kijken!
pi_156044588
Balen van jullie nachten Jagär en Sillie! Hopelijk komende nacht beter.

Ik merk echt dat ik iets beter slaap als ik overdag geen dutje doe. Dus ook al zit ik soms te knikkenbollen, ik mag overdag niet meer slapen van mezelf. Gisteren had ik dat dus ook, mezelf wakker gehouden en warempel vannacht weer goed geslapen :).
pi_156045162
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte :* !

En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doet :X

Aan de andere kant; na de bevalling zal 't wel
nog erger zijn. Maar dan is de druk van de baby eraf, dus dan kan het in ieder geval weer goed herstellen.
pi_156045517
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:16 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doet :X

Aan de andere kant; na de bevalling zal 't wel
nog erger zijn. Maar dan is de druk van de baby eraf, dus dan kan het in ieder geval weer goed herstellen.
Tijdens de bevalling deed alles daaronder pijn, dus de aambeien heb ik niet zozeer als iets aparts gevoeld :') . Na de bevalling was er een mooi mandarijntje ontstaan, maar dat trok met lidocaīnezalf weer weg. Duurde een maand of drie, toen was ik er vanaf. (En nu begint het obstipatieprobleem weer te komen want weer zwanger, dus de Roosvicee Laxo en lijnzaad staan alweer in de kast }:| ) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')