Wat fijn klinkt dat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef Malteser het volgende:
Oh Razz, dat is ook niks. Hopelijk knap je snel wat op! Ik spuug nu al de hele zwangerschap mijn ontbijt uit maar dat is dus alleen in de ochtend en daarna voel ik me goed. Ik hoop dat jij je ook snel beter voelt!
Hier niks aan de hand hoor, alles weer rustig. Straks nog een stukje babyslak verloren maar krampjes zijn weg, kindje beweegt goed. Man en ik liggen samen op bed, bed omhoog, tijdschrift, tv aan, iPad erbij, drankje, chippies. We genieten gewoon van het moment, want hobbels genoeg deze zwangerschap.
Wow, wat een verhaal zeg. Dat ging echt wel heel erg snel zo. Nogmaals gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef gestreeptestoel het volgende:
Cassandra goed nieuws!
Jagar wat ben je actief!
Razz weer zo misselijk.. Blugh! Beterschap
Ff korte update. Vanaf de ctg had ik dus mini weeen/harde buiken. (daarvoor ook af en toe al iets.. Was dus gewoon al bezig) de hele avond weeën om de 15 min ofzo.
Naar bed gegaan. 0.00 uur op de fitnissbal gegaan. 3x diarree tussen door. Weeën om de 2a 5 min die 25 a 40 sec aanhielden.
Man zei nog: Ik zie je niet eens puffen. Toch gebeld omdat we naar n verder ziekenhuis moeten. Zegt de vk als ze er is rond 2.30 u. Euh.. Je hebt al 7 cm hoor!waaatt? Niet?? Je gaat nu of rustig door en je bevalt lekker thuis. Of we gaan NU naar t ziekenhuis! Als je vliezen onderweg breken.. Beval je misschien wel voor we er zijn.. Nou euhm.. Zullen we maar thuis blijven?! Ik ging nog 2x hyperventileren, maar had t snel onder controle.
Toen moest ik op bed liggen. ZE brak de vliezen en toen ging de turbo erop. Ik voelde haar meteen naar beneden komen. Ik schrok er van! Ik moest meter ook persen. 6 min persweeen en ze was er![]()
Placenta wilde niet goed komen.. Er miste ook n stukje. Overleg geweest of ik thuis kom blijven hierdoor. Ik kom ook gelijk plassen en aanleggen voor de bv gaat redelijk.
Hoe nu de bevalling eindigde wb heftigheid aan weeën.. Zo begon t de vorige keer. Heel apart!
Was ook het advies van mijn verloskundige toen ik niks binnenhield. Genoeg drinken en inderdaad AA drinkquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Limone het volgende:
Goed verhaal, stoel, lekker kort.![]()
Sterkte Razz.Dot had er ook al last van.. Ik drink tijdens buikgriep/overmatig braken altijd AA drink. Daar zit veeeel suiker in en wordt (naar mijn idee) snel door je lichaam opgenomen. Ik voel me dan snel een stukje beter. En oranje kots.
gooi dr een buisje van die knutselglitters door!quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Razztwizzle het volgende:
AA drink noteert. Ik wil ook oranjekots
! Ga ik man morgen voor op pad sturen. Nu steeds slokjes water. Die eruit komen maar inderdaad beter dan gal. Heerlijk weekend zo, echt.
Ik had hey na de keizersnede heel eeg, vooral als ik ging douchen. Echt kots en kotsmisselijk. Volgens de vk ook lage bloeddruk verergerd door douchen. Alleen ging ik er niet van overgeven.quote:Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doetquote:Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte!
En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
Tijdens de bevalling deed alles daaronder pijn, dus de aambeien heb ik niet zozeer als iets aparts gevoeldquote:Op zondag 13 september 2015 12:16 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doet![]()
Aan de andere kant; na de bevalling zal 't wel
nog erger zijn. Maar dan is de druk van de baby eraf, dus dan kan het in ieder geval weer goed herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |