Ik had hey na de keizersnede heel eeg, vooral als ik ging douchen. Echt kots en kotsmisselijk. Volgens de vk ook lage bloeddruk verergerd door douchen. Alleen ging ik er niet van overgeven.quote:Op zondag 13 september 2015 08:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Lage bloeddruk heb ik van mezelf ja, ik zal eens vragen hoe dat zit!
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doetquote:Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou Sillie, aambeien zijn anders knap vervelend. Heb er ook veel last van gehad aan het eind van de vorige zwangerschap. Sterkte!
En hoezo minimale klacht; ieder z'n kwaal toch? Ik zeur hier ook over m'n gespuug. Dat zal op de schaal van leed ook wel niet zo erg zijn maar hell, spui lekker waar je mee zit.
Tijdens de bevalling deed alles daaronder pijn, dus de aambeien heb ik niet zozeer als iets aparts gevoeldquote:Op zondag 13 september 2015 12:16 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heb je tijdens de bevalling last gehad van die stomme aambeien? Ik ben echt bang dat er gek van ga worden als het nu al zo zeer doet![]()
Aan de andere kant; na de bevalling zal 't wel
nog erger zijn. Maar dan is de druk van de baby eraf, dus dan kan het in ieder geval weer goed herstellen.
7 oktober moeten we uit ons huidige huisje en gaan we voor een tijdje bij mijn schoonouders wonen, want 19 november krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis. Dus nu eerst alles naar schoonouders verhuizen en hopelijk vlak voor kerst alles naar het nieuwe huis. Als alles goed en volgens schema gaat dan zit ik vlak voor mijn verlof begint in ons nieuwe paleisquote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Sicilia, dat is natuurlijk wel een recept voor pijn kan ik me voorstellen
Wat houdt deel 1 in?
Balen van je lijf en van de naam! Kan me voorstellen dat het even stom voelt.quote:Op zondag 13 september 2015 17:43 schreef Estrys het volgende:
......…
En een collega heeft een kleinkind gekregen met onze naam. Stom vind ik dat
Ja, dat heb ik ook een beetje, de angst voor de reacties. Stom he...quote:Op zondag 13 september 2015 18:15 schreef Malteser het volgende:
Hier in de omgeving is iedereen bevallen en niemand heeft onze namen. Wij twijfelden alleen zelf gisteren ineens over de tweede naam voor een jongen (gelukkig de tweede naam en niet de eerste). Maar net besloten dat het de hormonen waren die een loopje namen met ons, we blijven bij onze keuze.
Ik kwam inderdaad even kijken of er nieuws van Cassandra was weer.quote:Op zondag 13 september 2015 18:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben ook benieuwd hoe het met cassandra gaat. En met Joycie haar meisje...
echt?quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
ik hoop dat iedereen die onze naam niet mooi vind het voor zich houdt, inderdaad. Wat stom zeg, van je schoonmoeder.quote:Op zondag 13 september 2015 18:37 schreef Mariposas het volgende:
Wij kregen wel een niet zo'n leuke reactie van mijn schoonmoeder op de naam... Vond ik sneu voor mijn man maar mij interesseert het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mariposas op 14-09-2015 09:42:04 ]No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |