abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156003802
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?

Vind je het moeilijk om contacten te maken?
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten?

Dan is dit topic voor jou. :)

Aangezien ik zelf mensen tegen het lijf loop die met deze problemen kampen, vind ik het een mooi moment om hiermee een opening te geven.

Vind hier gelijkgestemden, kruip uit je schulp en post hier als jij je aangesproken voelt.

Voel je welkom! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door ALTER-EGO op 11-09-2015 18:20:46 (Domme typo. ;)) ]
Freestyle
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:01:44 #2
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_156003869
Omg ik heb een reactie geplaatst :@
leef de leven
pi_156003890
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Klopt, ik zat in die auto alsof ik mijn examen moest doen. Ik holde te ver vooruit met handelingen verrichten,opletten,snelheid,reactie in het verkeer. Ik vergat helemaal dat er een Rijinstructeur naast mij zat die ook in kon grijpen als het wel mis ging, alles moest perfect van mijzelf. Uitputtend ;( was doodmoe toen ik weer thuis was.

[..]

Dankjewel O+ Toch een punt om aan te werken, vergeet weleens dat het niet erg is om fouten te maken. Ik voel me iig een stukje rustiger nu.
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:56 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel van uitputting. ;)

Niemand is perfect.
Je bent eerlijk, dat is een eigenschap die uitsteekt boven alle andere. :*
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:58 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Het is niet erg om fouten te maken.
Van fouten leer je. ;)

Ben blij dat je je rustiger voelt. :)

Het is weekend!! *O*
Tijd voor rust. :D
Freestyle
pi_156003909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:01 schreef RRuben het volgende:
Omg ik heb een reactie geplaatst :@
Goedzo! :)

En nu? ;)
Freestyle
  vrijdag 11 september 2015 @ 18:06:27 #5
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_156003993
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:03 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

En nu? ;)
geen idee :P
leef de leven
pi_156004069
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:06 schreef RRuben het volgende:

[..]

geen idee :P
Wat sprak je aan in dit topic? :)

Wil je iets over jezelf vertellen Ruben?
Freestyle
pi_156004313
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:20 schreef Juup© het volgende:
"Ook ouderen welkom" _O- 8-)
8-) O+ :D :) :P
Freestyle
pi_156004447
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:22 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

8-) O+ :D :) :P
25+ is ouderen zeker ;(
pi_156004514
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

25+ is ouderen zeker ;(
Voor mij niet hoor. :D

Er posten hier nog veel oudere users. O-)
Freestyle
pi_156004570
Is dit niet een beetje vergelijkbaar met de reeksen "Mensen van... die nieuwe mensen willen ontmoeten"
pi_156004690
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit niet een beetje vergelijkbaar met de reeksen "Mensen van... die nieuwe mensen willen ontmoeten"
Niet helemaal nee.

Dit topic is meer gericht op mensen die moeite hebben met contacten zoeken of onzeker zijn.
Niet direct met het idee om te ontmoeten. maar vooral om hier te zien en voelen dat er meer mensen zijn die deze problemen hebben.
Freestyle
pi_156007229
Meh, topic zit niet gelinked aan het vorige deel. :)

TVP
Do what you love, love what you do!
pi_156007605
Mag ik nog posten of ben ik toch alleen maar aan het zeuren...?
pi_156007726
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Tuurlijk mag dat :)
pi_156007795
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:30 schreef kree het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat :)
Ik hoop het...
pi_156007917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:32 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik hoop het...
Waarom? Het hele idee van het topic is juist dat je een soort van mag zeuren.

Niet iedereen heeft het elke dag maar even makkelijk. Incl. Mezelf.

Dus ja je ziet het misschien zelf te snel als zeuren. Terwijl de rest dat niet gelijk zo ziet toch?
pi_156007974
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

25+ is ouderen zeker ;(
Euhm dan val ik ook hard af hier. Haha.

Naja ik voel me jonger dan maar ofzo ;)
pi_156008056
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:36 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom? Het hele idee van het topic is juist dat je een soort van mag zeuren.

Niet iedereen heeft het elke dag maar even makkelijk. Incl. Mezelf.

Dus ja je ziet het misschien zelf te snel als zeuren. Terwijl de rest dat niet gelijk zo ziet toch?
Ik heb het ook niet altijd makkelijk nee, maar zoals vanmiddag, toen had ik gepost hoe ik me voelde, en toen leek het of sommigen vonden dat ik zeurde
pi_156008171
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet altijd makkelijk nee, maar zoals vanmiddag, toen had ik gepost hoe ik me voelde, en toen leek het of sommigen vonden dat ik zeurde
Ach. Er zijn altijd mensen die het anders zien allemaal. Dat komt ook wel omdat iedereen kan reageren natuurlijk.

Mensen hebben nog wel eens de neiging om een paar simpele dingen te zeggen die dan in hun ogen zouden moeten helpen. Goed bedoelt ook nog vaak.

Maar het werkt voor iedereen anders.
Het beste is, lees het, neem het in overweging en stoor je er vooral niet aan als het niet helemaal van toepassing is op jezelf. ;)
pi_156008383
Owh en je mag me best ff DM-en of whatsappen wmb als je t niet zo allemaal hier wil neerzetten. ;)
pi_156009802
Buiten het werk om heb ik geen vrienden. Ik heb me de laatste 10 jaar (misschien zelfs wat langer) zowat volledig teruggetrokken uit het sociale gebeuren. Niet uitgaan, drukke ruimtes met veel mensen vermijden. Ik denk dat ik er op een gegeven moment echt klaar mee was met moeite doen om 'leuk' te worden gevonden. Nu, inmiddels 28 jaar, probeer ik 'de draad' op te pakken. Ik ga af en toe naar een psycholoog. Als ik de tijd kon terug draaien had ik alles compleet anders aan gepakt, had ik toen al geweten hoe ik me nu zou gaan voelen. Maar ja dat is achteraf. Ik heb nu bepaalde dingen(tjes) die ik wil ondernemen maar het komt er nog niet van (nog niet aan toe). Maar het gaat in kleine stapjes vooruit.
pi_156010125
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:51 schreef kree het volgende:
Owh en je mag me best ff DM-en of whatsappen wmb als je t niet zo allemaal hier wil neerzetten. ;)
Had je het tegen mij?
pi_156010233
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Dit topic was speciaal voor jou, weet je nog? ;)
Freestyle
pi_156010324
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Kevin.L het volgende:
Buiten het werk om heb ik geen vrienden. Ik heb me de laatste 10 jaar (misschien zelfs wat langer) zowat volledig teruggetrokken uit het sociale gebeuren. Niet uitgaan, drukke ruimtes met veel mensen vermijden. Ik denk dat ik er op een gegeven moment echt klaar mee was met moeite doen om 'leuk' te worden gevonden. Nu, inmiddels 28 jaar, probeer ik 'de draad' op te pakken. Ik ga af en toe naar een psycholoog. Als ik de tijd kon terug draaien had ik alles compleet anders aan gepakt, had ik toen al geweten hoe ik me nu zou gaan voelen. Maar ja dat is achteraf. Ik heb nu bepaalde dingen(tjes) die ik wil ondernemen maar het komt er nog niet van (nog niet aan toe). Maar het gaat in kleine stapjes vooruit.
Herkenbaar verhaal Kevin.

Dat je je hier komt melden is ook een stapje vooruit. :)
Voel je welkom.
Freestyle
pi_156010397
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:38 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Had je het tegen mij?
:Y

Niet zo onzeker zijn en je niet door 1 reactie die in jouw ogen negatief lijkt laten ontmoedigen. :*
Freestyle
pi_156010417
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dit topic was speciaal voor jou, weet je nog? ;)
Nee, dit topic was voor iedereen, ik was maar gewoon nog iemand met issues. En dat wil nog niet zeggen dat ik gewoon maar mag zeggen hoe ik me voel of zo
pi_156010646
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Nee, dit topic was voor iedereen, ik was maar gewoon nog iemand met issues. En dat wil nog niet zeggen dat ik gewoon maar mag zeggen hoe ik me voel of zo
Ik was het nooit begonnen zonder jou. :)
Daarnaast is het bedoeld voor een ieder die zich zo voelt.

Je kunt hier gerust vertellen hoe je je voelt Davy, niemand die je er op aan gaat vallen.
En grote kans dat je hier lotgenoten tegen het lijf loopt.
Gedeelde smart is halve smart. ;)
Freestyle
  vrijdag 11 september 2015 @ 21:52:42 #29
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_156010721
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?
Ja! Ja!

Bedankt voor het topic.
pi_156010734
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:23 schreef -Bushok het volgende:
Hoi iedereen, even m'n hart luchten. Vandaag rijles gehad wat relatief goed ging (2e x) na afloop gemengde gevoelens, paniekaanvallen dat het mij niet gaat lukken ;( Zo stom eigenlijk want ik begin net en ik leg de drempel zo hoog. Ben het gewend op die manier omdat ik vroeger zo vaak te horen kreeg dat ik het nooit goed genoeg deed dus is het voor mij de normaalste zaak van de wereld om er zoveel druk op te leggen qua presteren. Herkenbaar voor iemand hier? Of gaat dit richting offtopic? Zo Ja, excuses :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 17:53 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Klopt, ik zat in die auto alsof ik mijn examen moest doen. Ik holde te ver vooruit met handelingen verrichten,opletten,snelheid,reactie in het verkeer. Ik vergat helemaal dat er een Rijinstructeur naast mij zat die ook in kon grijpen als het wel mis ging, alles moest perfect van mijzelf. Uitputtend ;( was doodmoe toen ik weer thuis was.

[..]

Dankjewel O+ Toch een punt om aan te werken, vergeet weleens dat het niet erg is om fouten te maken. Ik voel me iig een stukje rustiger nu.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar het komt me deels wel bekend voor ja. Met sommige dingen merk ik dat ik ook wat perfectionistische trekjes heb, maar als je dan gaat relativeren, vraag je je af waarom eigenlijk.. Er zijn oneindig veel manieren om iets 'verkeerd' te doen, en slechts 1 manier om het 100% perfect te doen. Oftewel, perfectie bestaat gewoon niet, het is iets wat tussen je oren zit. En dingen die fout gaan blijven je altijd meer bij.. om te voorkomen dat het je weer overkomt, prent je zoiets extra goed in je geheugen. Dus het loont in principe om op z'n tijd fouten te maken!

In principe kun je het hele leven gewoon zien als leren lopen. Je valt geheid meerdere keren op je bek, maar gaandeweg word je er steeds beter in, naar mate je het vaker doet. En na een hele tijd doe je het gewoon op de automatische piloot, sta je er niet eens meer bij stil, zoals autorijden bijvoorbeeld. Jij begint er pas net mee, en ik heb al ruim 10 jaar mijn rijbewijs. Geloof me, als je eenmaal dat roze pasje hebt, ga je echt wel heel anders rijden dan wat je nu wordt aangeleerd ;)

Punt is alleen, dat je als kind wat flexibeler bent, en dat het nooit al te veel zeer doet als je valt.. Mentale problemen / dingen die tussen je oren zitten, zijn een wat grotere en diepere val, die vaak heel wat meer pijn opleveren, en ook veel meer energie en doorzettingsvermogen kosten om weer uit op te staan.

Begin gewoon met de meest simpele en kleine dingen.. hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het je af gaat.. Het is iets wat niet 1 2 3 verholpen of afgeleerd is, maar alle kleine beetjes helpen.

Als je je rijbewijs hebt, mag je wel keertje mijn chauffeur spelen :+
pi_156010743
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik was het nooit begonnen zonder jou. :)
Daarnaast is het bedoeld voor een ieder die zich zo voelt.

Je kunt hier gerust vertellen hoe je je voelt Davy, niemand die je er op aan gaat vallen.
En grote kans dat je hier lotgenoten tegen het lijf loopt.
Gedeelde smart is halve smart. ;)
:)
pi_156010777
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Nairua het volgende:

[..]

Ja! Ja!

Bedankt voor het topic.
You're welcome. :)

Je ondertitel, die heeft daar zeker mee te maken?
Freestyle
pi_156010835
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

[..]

Alles is eigenlijk al gezegd, maar het komt me deels wel bekend voor ja. Met sommige dingen merk ik dat ik ook wat perfectionistische trekjes heb, maar als je dan gaat relativeren, vraag je je af waarom eigenlijk.. Er zijn oneindig veel manieren om iets 'verkeerd' te doen, en slechts 1 manier om het 100% perfect te doen. Oftewel, perfectie bestaat gewoon niet, het is iets wat tussen je oren zit. En dingen die fout gaan blijven je altijd meer bij.. om te voorkomen dat het je weer overkomt, prent je zoiets extra goed in je geheugen. Dus het loont in principe om op z'n tijd fouten te maken!

In principe kun je het hele leven gewoon zien als leren lopen. Je valt geheid meerdere keren op je bek, maar gaandeweg word je er steeds beter in, naar mate je het vaker doet. En na een hele tijd doe je het gewoon op de automatische piloot, sta je er niet eens meer bij stil, zoals autorijden bijvoorbeeld. Jij begint er pas net mee, en ik heb al ruim 10 jaar mijn rijbewijs. Geloof me, als je eenmaal dat roze pasje hebt, ga je echt wel heel anders rijden dan wat je nu wordt aangeleerd ;)

Punt is alleen, dat je als kind wat flexibeler bent, en dat het nooit al te veel zeer doet als je valt.. Mentale problemen / dingen die tussen je oren zitten, zijn een wat grotere en diepere val, die vaak heel wat meer pijn opleveren, en ook veel meer energie en doorzettingsvermogen kosten om weer uit op te staan.

Begin gewoon met de meest simpele en kleine dingen.. hoe vaker je iets doet, hoe makkelijker het je af gaat.. Het is iets wat niet 1 2 3 verholpen of afgeleerd is, maar alle kleine beetjes helpen.

Als je je rijbewijs hebt, mag je wel keertje mijn chauffeur spelen :+
Wat ben jij een fijne toevoeging aan dit topic. :)
Freestyle
pi_156010863
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

:)
Ook jij doet er toe, niet vergeten. O+
Freestyle
pi_156011079
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ook jij doet er toe, niet vergeten. O+
Als jij het zegt...
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:02:02 #36
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_156011119
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je ondertitel, die heeft daar zeker mee te maken?
Denk het. Ben niet zo goed in chit-chat en als het niet over iets zinnigs gaat dan haak ik al af. Of de gesprekken duren te lang, etc. Op fora is het anders. Je reageert als je wil, en anders niet.

Maar idd, sociaal netwerk = 0.
pi_156011146
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:01 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Als jij het zegt...
Ik typ het nu, maar als ik je zou zien zou ik het zeggen. ;)

Leuk ikoon heb je. O+
Freestyle
pi_156011181
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:02 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik typ het nu, maar als ik je zou zien zou ik het zeggen. ;)

Leuk ikoon heb je. O+
Dankje
pi_156011227
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:02 schreef Nairua het volgende:

[..]

Denk het. Ben niet zo goed in chit-chat en als het niet over iets zinnigs gaat dan haak ik al af. Of de gesprekken duren te lang, etc. Op fora is het anders. Je reageert als je wil, en anders niet.

Maar idd, sociaal netwerk = 0.
Hier is het geheel vrijblijvend. :)
Je kunt hier je hart luchten als het even te veel is.
Niks moet, het mag. :)
Freestyle
pi_156011252
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Dankje
Heb je zelf huisdieren? :)
Freestyle
pi_156011333
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:38 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Had je het tegen mij?
Ja :)
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:08:05 #42
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_156011388
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hier is het geheel vrijblijvend. :)
Je kunt hier je hart luchten als het even te veel is.
Niks moet, het mag. :)
Dank u dame. :)
pi_156011492
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Heb je zelf huisdieren? :)
Ja
pi_156011554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ja :)
:@ dat is lief van je
pi_156011655
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:10 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ja
Wat dan?
Kat, hond, konijn, vogel, vis of...
Vertel. :D
Freestyle
pi_156011657
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Kevin.L het volgende:
Mijn verhaal dit. Ben een paar jaartjes ouder. Maar herken dit helemaal ook.
pi_156011734
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:13 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat dan?
Kat, hond, konijn, vogel, vis of...
Vertel. :D
Een hond
pi_156011756
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:11 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

:@ dat is lief van je
Het mag dus heej. Ik ga hier m'n nr niet zetten.
Maar via dm mag je die best krijgen hoor.

Vraag maar. Of sowieso als je denkt dat t kan helpen.
Ik beloof helemaal geen wonderen enzo. Maar als ik iets heb geleerd de laatste jaren dan is het wel dat het slimmer is om over problemen voor jezelf te praten als t maar verzwijgen.
pi_156011984
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat ben jij een fijne toevoeging aan dit topic. :)
Hier moet ik even een screenshotje van maken :D Ben jij trouwens als kind in een kerncentrale gevallen? Je straalt namelijk van de positiviteit! O+

Maar wat ik zei geldt in principe voor bijna iedereen hier wel denk ik.. we zijn allemaal ergens mentaal 'gevallen' en worstelen met opstaan en verder gaan.. Elk stapje is er 1.. en over een paar jaar kijk je terug, en denk je.. 'damn dat ik daar zoveel moeite mee had, het stelt eigenlijk helemaal niks voor..'.
pi_156012229
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Een hond
Net zo'n hond als in je ikoon?
Of is dat je eigen hond? :D
Freestyle
pi_156012319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:24 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Hier moet ik even een screenshotje van maken :D Ben jij trouwens als kind in een kerncentrale gevallen? Je straalt namelijk van de positiviteit! O+

:D !
Komt door de muziek die ik luister. ;)
Die roept dat bij me op. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:24 schreef VRIDZ het volgende:

Maar wat ik zei geldt in principe voor bijna iedereen hier wel denk ik.. we zijn allemaal ergens mentaal 'gevallen' en worstelen met opstaan en verder gaan.. Elk stapje is er 1.. en over een paar jaar kijk je terug, en denk je.. 'damn dat ik daar zoveel moeite mee had, het stelt eigenlijk helemaal niks voor..'.
Daarom ben je dus zo'n fijne toevoeging. :)
Jij begrijpt. O+
Freestyle
pi_156012343
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Net zo'n hond als in je ikoon?
Of is dat je eigen hond? :D
Nee dat is gewoon een plaatje van google.
Ik heb een Amerikaanse bulldog van bijna 13.
pi_156012384
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:35 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon een plaatje van google.
Ik heb een Amerikaanse bulldog van bijna 13.
Zo die is al flink op leeftijd dan.
Ben je daar mee opgegroeid? :)
Dan is hij vast je beste vriend?
Freestyle
pi_156012508
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:37 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Zo die is al flink op leeftijd dan.
Ben je daar mee opgegroeid? :)
Dan is hij vast je beste vriend?
Ik ben er niet mee opgegroeid nee, ik heb hem pas 3 jaar
pi_156012837
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:41 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik ben er niet mee opgegroeid nee, ik heb hem pas 3 jaar
3 jaar is ook best lang. :)

Heb je al contact opgenomen met kree ? :)
Freestyle
pi_156012877
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

3 jaar is ook best lang. :)

Heb je al contact opgenomen met kree ? :)
Ja en ja
pi_156012917
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:52 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ja en ja

Ben nog steeds trots op je. O+
Freestyle
pi_156012973
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ben nog steeds trots op je. O+
Oh ja? Waarom?
pi_156013082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:55 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Oh ja? Waarom?
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2015 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat je de stap over de drempel hebt genomen.
Dat je je openstelt en dit topic helpt een positieve wending te geven
En omdat je net al een positieve eigenschap van jezelf durfde te noemen.

En hoe het je meteen al lukt om aansluiting te vinden.

Moet ik nog meer redenen noemen? :P
En omdat je bent aangenomen en bent begonnen aan de opleiding. *O*
En dat je contact hebt gezocht met kree. *O*
En dat je, ondanks dat je je eerder hier niet "serieus" genomen voelde, je je daar toch overeen hebt weten te zetten. *O*

Dat is wel even genoeg waarom toch? ;)
Freestyle
pi_156013125
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:34 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

:D !
Komt door de muziek die ik luister. ;)
Die roept dat bij me op. :D
Misschien is dat wel de oplossing voor alle problemen.. iedereen moet gewoon naar onze herrie luisteren! :D Als ik die top 40 meuk elke dag verplicht aan moet horen op mn werk, daar word je wel depressief van ja :X

[offtopic]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156013205
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:00 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

[..]

En omdat je bent aangenomen en bent begonnen aan de opleiding. *O*
En dat je contact hebt gezocht met kree. *O*
En dat je, ondanks dat je je eerder hier niet "serieus" genomen voelde, je je daar toch overeen hebt weten te zetten. *O*

Dat is wel even genoeg waarom toch? ;)
:@
pi_156013238
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:01 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de oplossing voor alle problemen.. iedereen moet gewoon naar onze herrie luisteren! :D Als ik die top 40 meuk elke dag verplicht aan moet horen op mn werk, daar word je wel depressief van ja :X

[offtopic]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat onze smaak muziek niet op een ieder de zelfde uitwerking heeft. :D ;)

Ik luister nu hier naar:

SPOILER
Maar daar is dit topic voor:
Wat luister je nu? #2114 KICK OUT THE JAMS MOTHAFOCK!KERS

Daar post ik ook alles wat ik luister. ;)
Freestyle
pi_156013306
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:04 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

:@
Was je dat alweer vergeten dat ik dat gisteren tegen je had gezegd? :)
Freestyle
pi_156013664
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Was je dat alweer vergeten dat ik dat gisteren tegen je had gezegd? :)
Nee
pi_156013724
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Nee
Geloofde je me niet dan?
Freestyle
pi_156013739
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Geloofde je me niet dan?
Nee
pi_156013866
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik vrees dat onze smaak muziek niet op een ieder de zelfde uitwerking heeft. :D ;)

Ik luister nu hier naar:

SPOILER
Maar daar is dit topic voor:
Wat luister je nu? #2114 KICK OUT THE JAMS MOTHAFOCK!KERS

Daar post ik ook alles wat ik luister. ;)
Ook daarvoor geldt, kwestie van leren lopen.. O-) Maar goed, laten we maar niet te ver af gaan dwalen he.. (Dat ik dat nog eens ooit mag zeggen :o )
pi_156013908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:20 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Nee
Waarom niet? :)

Heb je moeite om te vertrouwen?
Dat kan ik heel goed begrijpen. :Y
Neem je eigen tempo daar in.

Ik ga niet elke dag die woorden tegen je herhalen, maar weet dat ik het meen. :)
Freestyle
pi_156013913
*

[ Bericht 100% gewijzigd door VRIDZ op 11-09-2015 23:26:09 ]
pi_156014004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:24 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Ook daarvoor geldt, kwestie van leren lopen.. O-) Maar goed, laten we maar niet te ver af gaan dwalen he.. (Dat ik dat nog eens ooit mag zeggen :o )
Dwaal je vaak af? :D
Freestyle
pi_156014043
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Waarom niet? :)

Heb je moeite om te vertrouwen?
Dat kan ik heel goed begrijpen. :Y
Neem je eigen tempo daar in.

Ik ga niet elke dag die woorden tegen je herhalen, maar weet dat ik het meen. :)
oke :@
pi_156014141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:29 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

oke :@
Heb je vandaag een minder goede dag Davy?
Je bent minder spraakzaam dan anders.

Ben je nog naar je opleiding geweest vandaag?
Freestyle
pi_156014203
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:32 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Heb je vandaag een minder goede dag Davy?
Je bent minder spraakzaam dan anders.

Ben je nog naar je opleiding geweest vandaag?
Was dat nog niet duidelijk dan?
Nee ik ben niet gegaan, want het was afgelast omdat ze nog niet helemaal klaar waren met verbouwing
pi_156014283
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dwaal je vaak af? :D
Wie doet dat nou niet op een forum? :+

Maar uiteindelijk komen daar wel de leukere gesprekken uit voort, dat je op den duur 20 onderwerpen hebt besproken in 5 minuten, en dat je geen flauw idee meer hebt waar het ook alweer mee begonnen was. Meestal begint het met wat slap geouwehoer, maar voor je er erg in hebt komen er ook paar serieuze onderwerpen voorbij, waardoor je toch weer wat meer over de ander te weten kan komen, zonder dat je er specifiek naar gevraagd hebt. Al moet je dan wel allebei het gesprek op gang blijven houden, anders wordt het vrij lastig..
pi_156014329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:33 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Was dat nog niet duidelijk dan?
Nee ik ben niet gegaan, want het was afgelast omdat ze nog niet helemaal klaar waren met verbouwing
Jawel, was me wel duidelijk. ;)
Neem ik je niet kwalijk hoor.

Jammer dat het afgelast was.
Die eerste schooldag was je zo goed afgegaan. :)
Freestyle
pi_156014354
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Jawel, was me wel duidelijk. ;)
Neem ik je niet kwalijk hoor.

Jammer dat het afgelast was.
Die eerste schooldag was je zo goed afgegaan. :)
Ja..
pi_156014456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:37 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ja..
Had ik je al eens verteld dat je er leuk en guitig uitziet op je foto? O+
Freestyle
pi_156014527
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Had ik je al eens verteld dat je er leuk en guitig uitziet op je foto? O+
Ja dat heb je al eens verteld
pi_156014557
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:42 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ja dat heb je al eens verteld
Wilde het zo graag nog een keer tegen je zeggen. :)
Freestyle
pi_156014761
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wilde het zo graag nog een keer tegen je zeggen. :)
Hoezo? :@
pi_156014828
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:49 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Hoezo? :@
Als ik het lang genoeg op je inhamer, ga je het wellicht zelf ooit zien. :)
Freestyle
pi_156014868
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:51 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Als ik het lang genoeg op je inhamer, ga je het wellicht zelf ooit zien. :)
O+
pi_156014890
hallo
pi_156015131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:52 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

O+
O+
Freestyle
pi_156015168
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

O+
Ik weet niet of ik dit ooit tegen jou gezegd heb, maar ik vind je een erg aantrekkelijke vrouw :)
pi_156015172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
hallo
Hai Dimachaerus. :W

Wat betekent je usernaam? :D
Freestyle
pi_156015241
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dit ooit tegen jou gezegd heb, maar ik vind je een erg aantrekkelijke vrouw :)
:D :@

vrouw op leeftijd... ;)
Freestyle
pi_156015276
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:04 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

:D :@

vrouw op leeftijd... ;)
Age is just a number ;) en ik vind je gewoon een erg aantrekkelijke vrouw, no matter hoe oud je bent :)
pi_156015330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:05 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Age is just a number ;) en ik vind je gewoon een erg aantrekkelijke vrouw, no matter hoe oud je bent :)
Dankjewel, dat vind ik heel lief dat je dat zegt. O+
Freestyle
pi_156015368
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dankjewel, dat vind ik heel lief dat je dat zegt. O+
Ik meen het ook nog :*
pi_156015561
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:09 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik meen het ook nog :*
Ik geloof je Davy. :*

Je vertelde gisteren dat je graag tekent.
Heb je een tekening om te laten zien?

En had je de link die ik al eerder poste al bekeken?
Tekenen als Therapie
Freestyle
pi_156015821

[ Bericht 100% gewijzigd door Simpel_joch op 12-09-2015 00:29:01 ]
pi_156015923
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik geloof je Davy. :*

Je vertelde gisteren dat je graag tekent.
Heb je een tekening om te laten zien?

En had je de link die ik al eerder poste al bekeken?
Tekenen als Therapie
Nee ik heb hier geen tekeningen om te laten zien
pi_156015941
quote:
Ik heb niet gelezen wat daar stond. ;(
Freestyle
pi_156015983
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:32 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik heb niet gelezen wat daar stond. ;(
Hoeft ook niet ;) check mijn fotoboek als je een tekening wil zien
pi_156016070
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:34 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Hoeft ook niet ;) check mijn fotoboek als je een tekening wil zien
Wat mooi! :o

Heb je nog meer tekeningen?

Kom je ook posten in het "tekenen als therapie" topic? :)
Freestyle
pi_156016165
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat mooi! :o

Heb je nog meer tekeningen?

Kom je ook posten in het "tekenen als therapie" topic? :)
Dankje, maar ik heb ze niet zelf bedacht, ik heb voorbeelden gevolgd via google
pi_156016273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:43 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Dankje, maar ik heb ze niet zelf bedacht, ik heb voorbeelden gevolgd via google
Dat maakt toch helemaal niks uit? :)
In dat topic gaat het er niet om wat je tekent en hoe je het tekent.
Zoals de TT daarvan al aangeeft is het tekenen als therapie.
Dus als afleiding, om je zinnen te verzetten, om je in beeld te kunnen uiten.

Bekijk de tekeningen in dat topic maar eens.
Dan zie je dat Rodulf prachtig kan tekenen en heel goed kan uiten daarmee hoe hij zich voelt.

En aan mijn tekeningen kun je zien dat het lang geen perfectie hoeft te zijn. ;)
Freestyle
pi_156016303
Nee ik hoef niet in dat topic. Heel fijn dat hij zo mooi kan tekenen, maar daar heb ik niks aan
pi_156016365
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:50 schreef Simpel_joch het volgende:
Nee ik hoef niet in dat topic. Heel fijn dat hij zo mooi kan tekenen, maar daar heb ik niks aan
Kijk dan naar mijn tekeningen. :)
Die zijn niet het toonbeeld van perfectie.
Maar toch ben ik er trots op, omdat het een stukje van mezelf is.

Ik ben heel erg benieuwd naar je tekeningen.
Freestyle
pi_156016400
Als je mijn tekeningen wil zien, moet je in mijn fobo kijken. En wat moet ik in dat topic? Kijken naar andermans tekeningen?
pi_156016460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:55 schreef Simpel_joch het volgende:
Als je mijn tekeningen wil zien, moet je in mijn fobo kijken. En wat moet ik in dat topic? Kijken naar andermans tekeningen?
Hé je hebt er net foto's bijgeplaatst. :)

Dat oog is mooi getekend. :Y

Wat je moet in dat topic? Moet niks, mogen wel en graag zelfs.
Niet kijken naar andermans tekeningen, maar zelf je tekeningen daar posten. :)
Freestyle
pi_156016497
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:58 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hé je hebt er net foto's bijgeplaatst. :)

Dat oog is mooi getekend. :Y

Wat je moet in dat topic? Moet niks, mogen wel en graag zelfs.
Niet kijken naar andermans tekeningen, maar zelf je tekeningen daar posten. :)
Waarom zou ik daar posten?
pi_156016547
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:00 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Waarom zou ik daar posten?
Omdat jij daar ook thuis hoort. :)

Heb je (ook) iets met ogen?
Freestyle
pi_156016598
Ben niet echt zo jong meer :') En enzaam ook niet, alleen heb geen normale vrienden :')
pi_156016627
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Omdat jij daar ook thuis hoort. :)

Heb je (ook) iets met ogen?
Hoezo hoor ik daar thuis? Alleen omdat ik tekeningen maak? Ik hoef dat niet te showen hoor, als mensen mijn tekeningen willen zien, kijken ze maar in mn fotoboek. En nee ik heb niet zoveel met ogen
pi_156016728
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:07 schreef War-horse het volgende:
Ben niet echt zo jong meer :') En enzaam ook niet, alleen heb geen normale vrienden :')
Er zijn hier meer niet zo jongeren. ;)
Daarom ook de toevoeging "ook ouderen welkom" :)

Wat is er niet normaal aan de vrienden die je hebt?
Freestyle
pi_156016802
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:08 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Hoezo hoor ik daar thuis? Alleen omdat ik tekeningen maak? Ik hoef dat niet te showen hoor, als mensen mijn tekeningen willen zien, kijken ze maar in mn fotoboek. En nee ik heb niet zoveel met ogen
Het hoeft niet Davy.
Het zou kunnen.
Als je het niet wilt, geen enkel probleem.

Viel me op in je fotoboek dat je meerdere oogtekeningen en plaatje hebt. :)
Freestyle
pi_156016826
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Er zijn hier meer niet zo jongeren. ;)
Daarom ook de toevoeging "ook ouderen welkom" :)

Wat is er niet normaal aan de vrienden die je hebt?
We werken niet, maar hebben wel altijd geld. EN de meesten hebben net als mij en flinke slag van de molen gehad.
pi_156016874
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Het hoeft niet Davy.
Het zou kunnen.
Als je het niet wilt, geen enkel probleem.

Viel me op in je fotoboek dat je meerdere oogtekeningen en plaatje hebt. :)
Ik vind het niet nodig nee...
pi_156016968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:19 schreef War-horse het volgende:

[..]

We werken niet, maar hebben wel altijd geld. EN de meesten hebben net als mij en flinke slag van de molen gehad.
Dat klinkt alsof je/jullie je met foute dingen bezighouden? :@

Wat versta je onder een flinke slag van de molen?
Op een leuke manier dat je afwijkt van de meute?
Of anders? :)
Freestyle
pi_156016981
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hai Dimachaerus. :W

Wat betekent je usernaam? :D
een type gladiator, een elite

Alleen voor de beste gladiatoren weggelegd die jaren aan ervaring hadden

Een dimachaerus vecht met minimale armor en twee zwaarden
pi_156016985
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:21 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik vind het niet nodig nee...
That's allright. :)

Wen eerst maar aan dit topic. ;)
Freestyle
pi_156017000
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:27 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

That's allright. :)

Wen eerst maar aan dit topic. ;)
Hoe bedoel je wennen?
pi_156017024
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:26 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je/jullie je met foute dingen bezighouden? :@

Wat versta je onder een flinke slag van de molen?
Op een leuke manier dat je afwijkt van de meute?
Of anders? :)
Het probleem bij mij ligt meer als ik eens wat anders wil doen toch gelijk weer word afgeschoten. We doen allemaal wel eens iets fouts niet waar? :P We vallen geen mensen ermee lastig of iets in die richting, we zijn net heule lieve hippies. Ben altijd al anders geweest, en dat maakt het allemaal wat moeilijker. Heb voorheen stand-up comedy gedaan dus kan weleens grappig zijn, ja soms ;)
pi_156017026
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:28 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Hoe bedoel je wennen?
Wennen als in dat je je hier thuis voelt. :)
Wennen aan het idee dat er wel mensen zijn die je de moeite waard vinden. O+
Freestyle
pi_156017054
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wennen als in dat je je hier thuis voelt. :)
Wennen aan het idee dat er wel mensen zijn die je de moeite waard vinden. O+
Dan moeten mensen dat misschien eens iets meer laten zien, anders kan ik daar niet aan wennen
pi_156017067
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:32 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Dan moeten mensen dat misschien eens iets meer laten zien, anders kan ik daar niet aan wennen
In mijn ogen is een ieder de moeite waard.
pi_156017101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:33 schreef War-horse het volgende:

[..]

In mijn ogen is een ieder de moeite waard.
Maar niet iedereen heeft zo'n goeie ogen als ons
pi_156017109
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:35 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Maar niet iedereen heeft zo'n goeie ogen als ons
Heb vrij slechte ogen hoor, zal daar wel aan liggen dan :+
pi_156017123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:36 schreef War-horse het volgende:

[..]

Heb vrij slechte ogen hoor, zal daar wel aan liggen dan :+
Ik bedoel dat niet iedereen vindt dat een ieder de moeite waard is
pi_156017142
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:32 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Dan heb je het vorige deel niet goed gelezen. :)
Daar waren meerdere mensen die je aanspraken.

Het ging op een gegeven moment een beetje snel allemaal, misschien heb je reactie's over het hoofd gezien?
En dan kree die je de mogelijkheid gaf tot contact buiten dit topic.
Allemaal best wat in die paar dagen tijd. :)

Ben bang dat jij je teveel op je negatieve gedachten focussed.
Probeer eens op zoek te gaan naar positief denken.
Je doet jezelf zo tekort nu, zonde.
Freestyle
pi_156017153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:37 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Snap waar je op doelde. Voor mij is dat alltijd al anders geweest, je bent pas 18 toch?
pi_156017182
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:38 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dan heb je het vorige deel niet goed gelezen. :)
Daar waren meerdere mensen die je aanspraken.

Het ging op een gegeven moment een beetje snel allemaal, misschien heb je reactie's over het hoofd gezien?
En dan kree die je de mogelijkheid gaf tot contact buiten dit topic.
Allemaal best wat in die paar dagen tijd. :)

Ben bang dat jij je teveel op je negatieve gedachten focussed.
Probeer eens op zoek te gaan naar positief denken.
Je doet jezelf zo tekort nu, zonde.
Ik zeg toch ook niet dat mensen dat niet doen? Ik heb die reacties wel gezien, en vond ik ook echt leuk, maar ik wou alleen dat meer mensen dat deden
pi_156017184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:39 schreef War-horse het volgende:

[..]

Snap waar je op doelde. Voor mij is dat alltijd al anders geweest, je bent pas 18 toch?
Ja ik ben pas 18
pi_156017188
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:29 schreef War-horse het volgende:

[..]

Het probleem bij mij ligt meer als ik eens wat anders wil doen toch gelijk weer word afgeschoten. We doen allemaal wel eens iets fouts niet waar? :P We vallen geen mensen ermee lastig of iets in die richting, we zijn net heule lieve hippies. Ben altijd al anders geweest, en dat maakt het allemaal wat moeilijker. Heb voorheen stand-up comedy gedaan dus kan weleens grappig zijn, ja soms ;)
Ik oordeel niet hoor. :)
Ga altijd liever uit van het goede in een mens.

Waarom doe je geen stand-up comedy meer? :o
Freestyle
pi_156017196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:37 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Die mensen zijn jouw moeite dan ook niet waard.
Zo simpel ligt het. :)
Freestyle
pi_156017211
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:41 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat mensen dat niet doen? Ik heb die reacties wel gezien, en vond ik ook echt leuk, maar ik wou alleen dat meer mensen dat deden
Dat zou ik ook wel willen Davy. :)
Dat is helaas niet iets wat je af kunt dwingen.
Freestyle
pi_156017220
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:44 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Die mensen zijn jouw moeite dan ook niet waard.
Zo simpel ligt het. :)
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen Davy. :)
Dat is helaas niet iets wat je af kunt dwingen.
Dat zeg ik toch ook niet?!
pi_156017239
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:42 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ja ik ben pas 18
Toen had ik drie kinderen om voor te zorgen, die niet eens van mij waren. Niet te negatief zijn, niet nodig.

quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik oordeel niet hoor. :)
Ga altijd liever uit van het goede in een mens.

Waarom doe je geen stand-up comedy meer? :o
Ben dat een beetje kwijtgeraakt, maar komt langzaam weer terug. De reden voor mijn bestaan is om zorg te dragen voor een ander. Dat kost geld, :P
pi_156017265
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:46 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?!
Waarom voel je je zo aangevallen?
Ik bedoel het echt vriendelijk allemaal. :)
Freestyle
pi_156017286
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Waarom voel je je zo aangevallen?
Ik bedoel het echt vriendelijk allemaal. :)
Omdat het voelt alsof ik alles verkeerd doe!
pi_156017293
Maar dat doe je niet :*
pi_156017300
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:47 schreef War-horse het volgende:

Ben dat een beetje kwijtgeraakt, maar komt langzaam weer terug. De reden voor mijn bestaan is om zorg te dragen voor een ander. Dat kost geld, :P
Zo zonde.
Ik herken het wel, ben zelf ook enkele jaren mijn creativiteit kwijt geweest doordat ik te druk met andere zaken was,
Heb het nu weer hervonden, dat is alsof je jezelf terug vindt. O+

Voor wie draag je de zorg dan?
Freestyle
pi_156017308
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:52 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Omdat het voelt alsof ik alles verkeerd doe!
Dat doe je niet en zo zie ik dat ook zeker niet. :)

Hoe komt het dat je zo onzeker bent?
Altijd al geweest, of is dat iets van de laatste tijd?

Woon je nog bij je ouders?
Freestyle
pi_156017317
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat doe je niet en zo zie ik dat ook zeker niet. :)

Hoe komt het dat je zo onzeker bent?
Altijd al geweest, of is dat iets van de laatste tijd?

Woon je nog bij je ouders?
Ik ben altijd al onzeker geweest en ja ik woon nog bij mn ouders
pi_156017331
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:57 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik ben altijd al onzeker geweest en ja ik woon nog bij mn ouders
Een paar weken geleden ontkende je nog onzeker te zijn in de topics waar ik op je reageerde. ;)

Heb je een goede band met je ouders?
Kun je met ze over dit soort dingen praten?
Freestyle
pi_156017340
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Zo zonde.
Ik herken het wel, ben zelf ook enkele jaren mijn creativiteit kwijt geweest doordat ik te druk met andere zaken was,
Heb het nu weer hervonden, dat is alsof je jezelf terug vindt. O+

Voor wie draag je de zorg dan?
Paar kinderen enzo. Voor mij is het nog even een flink aantal maanden uitzingen en dan komt dat ook wel weer goed.
pi_156017346
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Een paar weken geleden ontkende je nog onzeker te zijn in de topics waar ik op je reageerde. ;)

Heb je een goede band met je ouders?
Kun je met ze over dit soort dingen praten?
Omdat er toen nog niet over durfde/wilde praten. Ja ik heb een goeie band met ze en nee ik wil er niet met ze over praten
pi_156017350
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:00 schreef War-horse het volgende:

[..]

Paar kinderen enzo. Voor mij is het nog even een flink aantal maanden uitzingen en dan komt dat ook wel weer goed.
Je lijkt me een zorgzaam type. O+

Zijn dat je eigen kinderen?
En hoe oud zijn ze? :)
Freestyle
pi_156017382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:01 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Omdat er toen nog niet over durfde/wilde praten. Ja ik heb een goeie band met ze en nee ik wil er niet met ze over praten
Goed dat je het nu wel durft/wilt. :)
Dat is een van de redenen dat ik trots op je ben, remember? ;)

Fijn dat je een goede band hebt met je ouders.
Kan best begrijpen dat je met je ouders er liever niet over praat.
Dat is wellicht ook moeilijk, juist omdat ze zo dicht bij je staan.

Heb je er wel eens aan gedacht om professionele hulp te zoeken?
Denk dat je daar heel erg bij gebaat zou kunnen zijn.
Een hulpverlener kan je een spiegel voor houden om te ontdekken wie je werkelijk bent.
En je helpen om je negatieve gedachten en gevoelens om te draaien naar positieve.

Is echt niets erg aan om daarbij hulo te vragen. :)
Freestyle
pi_156017409
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Goed dat je het nu wel durft/wilt. :)
Dat is een van de redenen dat ik trots op je ben, remember? ;)

Fijn dat je een goede band hebt met je ouders.
Kan best begrijpen dat je met je ouders er liever niet over praat.
Dat is wellicht ook moeilijk, juist omdat ze zo dicht bij je staan.

Heb je er wel eens aan gedacht om professionele hulp te zoeken?
Denk dat je daar heel erg bij gebaat zou kunnen zijn.
Een hulpverlener kan je een spiegel voor houden om te ontdekken wie je werkelijk bent.
En je helpen om je negatieve gedachten en gevoelens om te draaien naar positieve.

Is echt niets erg aan om daarbij hulo te vragen. :)
Ik hoef geen professionele hulp en ik wil geen professionele hulp
pi_156017417
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:13 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik hoef geen professionele hulp en ik wil geen professionele hulp
Wat maakt dat je er zo over denkt? :)
Freestyle
pi_156017423
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Je lijkt me een zorgzaam type. O+

Zijn dat je eigen kinderen?
En hoe oud zijn ze? :)
Neen geen eigen kinderen, en zorg alleen voor de kant dat ze goed zitten, alles betaald word. Dus heb er ook geen in huis, dat doe ik niet meer. Wel voorheen gedaan, leeftijd varieert, nog een paar weken dan is de laatste ook 18 en dan ga ik eens goed nadenken hoe en wat, of ik dit nog wel wil. Loop er ook nooit mee te koop, en vrijwel geen een die het weet, forum is min of meer toch anoniem.
pi_156017432
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat maakt dat je er zo over denkt? :)
Ik hoef het gewoon niet
pi_156017437
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:16 schreef War-horse het volgende:

[..]

Neen geen eigen kinderen, en zorg alleen voor de kant dat ze goed zitten, alles betaald word. Dus heb er ook geen in huis, dat doe ik niet meer. Wel voorheen gedaan, leeftijd varieert, nog een paar weken dan is de laatste ook 18 en dan ga ik eens goed nadenken hoe en wat, of ik dit nog wel wil. Loop er ook nooit mee te koop, en vrijwel geen een die het weet, forum is min of meer toch anoniem.
Hoe komt het dat je zo'n groot plichtsbesef hebt? :)
En bescheiden ben je ook als ik dit zo lees. O+
Freestyle
pi_156017451
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:17 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik hoef het gewoon niet
Ik hoop dat je dat binnen afzienbare tijd anders gaat zien.
Leven met zo'n laag zelfvertrouwen en leven in eenzaamheid... dat is geen prettig leven Davy.
Freestyle
pi_156017456
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat binnen afzienbare tijd anders gaat zien.
Leven met zo'n laag zelfvertrouwen en leven in eenzaamheid... dat is geen prettig leven Davy.
Ik heb geen professionele hulp nodig, ik kan dit zelf, met mensen zoals jij
pi_156017458
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je zo'n groot plichtsbesef hebt? :)
En bescheiden ben je ook als ik dit zo lees. O+
Ben zo altijd al geweest van kinds af aan. En nergens bang voor, als het nodig is.
pi_156017468
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:22 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Oke dan gaan we er samen tegen knokken. :)
Freestyle
pi_156017473
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:22 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Daar is zij eigenlijk niet voor, en een gesprek met een pyscholoog is niets mis mee. Heb dat geregeld zelf ook hoor. Een tijd terug was er iemand omgekomen in een schietpartij welke ik goed deed kennen vroeger. Dan ga ik ook even in mijn hart luchten bij zo iemand hoor niets mis mee.
pi_156017481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:23 schreef War-horse het volgende:

[..]

Ben zo altijd al geweest van kinds af aan. En nergens bang voor, als het nodig is.
Kom je uit een groot gezin?
Zo ja, dan ben jij vast de oudste van het stel? :)
Freestyle
pi_156017489
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:26 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Kom je uit een groot gezin?
Zo ja, dan ben jij vast de oudste van het stel? :)
Neen, tehuis :+
pi_156017501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:27 schreef War-horse het volgende:

[..]

;(

Wil je de achtergrond daarvan vertellen?
Freestyle
pi_156017563
quote:

[..]

quote:
9s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:30 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

;(

Wil je de achtergrond daarvan vertellen?
Ik lees nu net een topic met je verhaal War-horse.
Geef me even de tijd om dat te lezen.
Freestyle
pi_156017634
quote:

[..]

Wat een indrukwekkend en moedig verhaal War-horse.

En wat ben je daar sterk uitgekomen! O+
Freestyle
pi_156017961
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 01:27 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

een type gladiator, een elite

Alleen voor de beste gladiatoren weggelegd die jaren aan ervaring hadden

Een dimachaerus vecht met minimale armor en twee zwaarden
Sorry Dimachaerus, had je reactie helemaal over het hoofd gezien, :@
Zie hem nu pas en wil nog graag reageren.

Ben jij zo strijdvaardig? :)
Of ben je een gamer? :D
Freestyle
  zaterdag 12 september 2015 @ 06:17:35 #158
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156018037
Wat is eigenlijk de bedoeling van deze reeks? Lotgenoten vinden? Een nieuwe SC? Meets organiseren?
pi_156018147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 00:55 schreef Simpel_joch het volgende:
Je snapt het punt van het tekentopic duidelijk niet. Het is bedoeld als therapeutische werking, (het proces van) tekenen kan heel ontspannend zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 07:20:01 ]
pi_156018193
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 september 2015 06:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van deze reeks? Lotgenoten vinden? Een nieuwe SC? Meets organiseren?
Het opkrikken van het ego van alter.
pi_156018573
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 september 2015 04:45 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Sorry Dimachaerus, had je reactie helemaal over het hoofd gezien, :@
Zie hem nu pas en wil nog graag reageren.

Ben jij zo strijdvaardig? :)
Of ben je een gamer? :D
geen van beide

Meer een dromer :')
pi_156018652
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 07:19 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Je snapt het punt van het tekentopic duidelijk niet. Het is bedoeld als therapeutische werking, (het proces van) tekenen kan heel ontspannend zijn.
Het tekenen kan heel ontspannend zijn ja, maar ik snap niet zo goed waarom je het dan zou moeten laten zien. Ik wil echt niet zeggen dat het nutteloos hoor, ik bedoel als jullie je er beter door voelen ben ik daar blij om :)
pi_156018658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 02:25 schreef War-horse het volgende:

[..]

Daar is zij eigenlijk niet voor, en een gesprek met een pyscholoog is niets mis mee. Heb dat geregeld zelf ook hoor. Een tijd terug was er iemand omgekomen in een schietpartij welke ik goed deed kennen vroeger. Dan ga ik ook even in mijn hart luchten bij zo iemand hoor niets mis mee.
Zij is er niet om anderen te steunen?
pi_156019885
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 08:53 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Het tekenen kan heel ontspannend zijn ja, maar ik snap niet zo goed waarom je het dan zou moeten laten zien. Ik wil echt niet zeggen dat het nutteloos hoor, ik bedoel als jullie je er beter door voelen ben ik daar blij om :)
Omdat het leuk is om tekeningen te posten....
pi_156020313
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 september 2015 06:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Freestyle
pi_156020350
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 07:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Het opkrikken van het ego van alter.
Ken ik jou?
Ken jij mij?

Je zit er helemaal naast hardromacore.
Freestyle
pi_156020367
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 08:44 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

geen van beide

Meer een dromer :')
Waarom die :') ?

Niks mis met dromers. O+

Wat is de reden dan dat je voor deze nick koos?
Freestyle
pi_156020379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:00 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Omdat het leuk is om tekeningen te posten....

:*
Freestyle
pi_156021015
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:33 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ken ik jou?
Ken jij mij?

Je zit er helemaal naast hardromacore.
Kreeg een beetje de kriebels van je eerste posts in dit topic.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:22:36 #170
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_156021262
Al die vragen uit de OP slaan op mij, behalve de laatste want durf wel te posten, heb al vaak zat m'n ongenoegen over mezelf geuit. :+ :@
pi_156021266
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:11 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Kreeg een beetje de kriebels van je eerste posts in dit topic.
Hoezo dat? :D

Ik leg het nog één keer uit..
Heb dit topic geopend omdat iemand me per DM aansprak en aangaf zich eenzaam te voelen.
Dat trok ik me aan en adviseerde hem om op fok! te gaan posten.
Dat vond hij moeilijk, om zo maar ergens in te vallen.
Omdat ik denk dat er zo meer mensen rondlopen, startte ik dit topic.
Freestyle
pi_156021288
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Al die vragen uit de OP slaan op mij, behalve de laatste want durf wel te posten, heb al vaak zat m'n ongenoegen over mezelf geuit. :+ :@
Hoi roosjeroosje. :)

Hoezo ongenoegen over jezelf? :o
Freestyle
pi_156022606
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hoezo dat? :D
Jouw inzit word door mijn pessimistische kijk niet als altruïsme gezien.
Op één of andere manier heb jij het helpen van anderen nodig, de eerste berichten kwamen nogal dwangmatig over.

Excuses als ik er naast zit.
Dan heb je mijn bewondering.
pi_156022761
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Op één of andere manier heb jij het helpen van anderen nodig, de eerste berichten kwamen nogal dwangmatig over.

Waarom heb je een pessimistische kijk op dingen? :)

Heb het niet nodig om anderen te helpen en de OP was absoluut niet dwangmatig bedoeld.
Hooguit vlug getypt. ;)
Ik trek het me aan als iemand zich onbegrepen voelt, omdat ik dat gevoel ooit ook had.
Zoveel moeite is het niet om diegene te laten zien dat hij er ook toe doet. :)
Freestyle
pi_156022844
Hoho..
Ik trap niet in je vraag.

Ik krijg er de kriebels van, voelt als een soort bemoeizucht.
In hoeverre praten de mensen nog voor zichzelf, of voor jou?

Succes verder. :*
pi_156023049
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Hoho..

Jammer dat jij het anders interpreteert dan dat het bedoeld is.

Als je het eerste deel van dit topic had gelezen, had je kunnen lezen dat het niet mijn bedoeling is om in dit topic te blijven posten.
Maar voel me ook verantwoordelijk omdat ik het geopend had.

Zit al 15 jaar op fok!, een hoop fok!kers kennen me in het echt...
Geloof niet dat iemand mij ooit als bemoeizuchtig heeft gezien. :)
Freestyle
pi_156027372
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Hoho..

Raar idee heb je wel.
Ik praat wel voor mezelf namelijk. Niet omdat het moet.

En als ik dan reageer dan is het wel oprecht vanuit mezelf ook. Niet omdat een TS het zo wil zien.

Maargoed. :)
Als het je irriteert dan kun je gewoon weg blijven ook natuurlijk ;)
pi_156028398
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Je zit er naast denk ik.

Alter-Ego is een hele eerlijke, oprechte vrouw. Ik heb haar ook op Facebook en het beeld wat je schetst herken ik me helemaal niet in.
pi_156028571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 17:42 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Je zit er naast denk ik.

Alter-Ego is een hele eerlijke, oprechte vrouw. Ik heb haar ook op Facebook en het beeld wat je schetst herken ik me helemaal niet in.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb haar dan niet op Facebook, maar ik vind haar ook een eerlijke, oprechte vrouw.
pi_156030732
Heyyyy mensen,

Ik wilde dit gewoon even zeggen: no matter hoe duister het soms is, er is ALTIJD licht in de duisternis. Ik bedoel, ik had gister een slechte dag, en vandaag voel ik me weer goed! Ik wil dus zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt! :)
pi_156030847
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:34 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Waarom die :') ?

Niks mis met dromers. O+

Wat is de reden dan dat je voor deze nick koos?
naja ik fantaseer gewoon teveel over het leven dat ik liever zou hebben

omdat ik dimachaerussen cool vind, ik ken ze doordat ik de serie spartacus heb gekeken

dit is een dimachaerus

pi_156031052
Fantaseren is stap 1 op de weg van realiseren.
pi_156031059
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:30 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyy mensen,

Ik wilde dit gewoon even zeggen: no matter hoe duister het soms is, er is ALTIJD licht in de duisternis. Ik bedoel, ik had gister een slechte dag, en vandaag voel ik me weer goed! Ik wil dus zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt! :)
O+
pi_156031387
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:42 schreef -Bushok het volgende:

[..]

O+
O+
pi_156033705
quote:
Heyyyy mensen,

Gelukkig dat je een betere dag hebt vandaag. :)
Zo zie ik je veel liever. ;)

Mooi dat je dat verteld hier. :Y
Freestyle
pi_156033816
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

naja ik fantaseer gewoon teveel over het leven dat ik liever zou hebben

omdat ik dimachaerussen cool vind, ik ken ze doordat ik de serie spartacus heb gekeken

dit is een dimachaerus

Met fantaseren is niks mis, fijn juist als je dat kunt. :)
Af en toe aan de harde realiteit ontsnappen en even leven in je droomwereld.
Dat zijn geniet momenten. O+

Ik had dat behoren te weten. :@
Heb het afgelopen week nog over Spartacus gehad met mijn zoon. :D
Freestyle
pi_156033844
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:42 schreef Strugglemaster het volgende:
Fantaseren is stap 1 op de weg van realiseren.
Zo kun je het ook bekijken. :D
Freestyle
pi_156033866
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:59 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Gelukkig dat je een betere dag hebt vandaag. :)
Zo zie ik je veel liever. ;)

Mooi dat je dat verteld hier. :Y
:D
pi_156034008
Maar goed mijn probleem ligt meer in het feit dat toch het merendeel van de mensen van mijn leeftijd gruwelijk saai vind. Vooral mijn mede-Nederlanders :@
  zaterdag 12 september 2015 @ 21:07:14 #190
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_156034034
quote:
Heyyyy mensen,

Held! Blijf zo doorgaan en groeien!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_156034083
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:07 schreef Detroit het volgende:

[..]

Held! Blijf zo doorgaan en groeien!
Ik ga zeker niet opgeven!
pi_156034149
quote:
Heyyyy mensen,

Dan is het wel een hele lange tunnel :{
pi_156034262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoelang de tunnel is, er is ALTIJD licht aan het eind, en daar kom je, hoe lang het ook duurt.
pi_156035447
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:06 schreef War-horse het volgende:
Maar goed mijn probleem ligt meer in het feit dat toch het merendeel van de mensen van mijn leeftijd gruwelijk saai vind. Vooral mijn mede-Nederlanders :@
Mag ik vragen wat je leeftijd is? :@
Freestyle
pi_156035544
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Aan het einde van die duistere tunnel komt het licht in zicht.
Als je dat begint te zien, zul je zien dat je een stuk sterker uit die tunnel komt. :)
Freestyle
pi_156035579
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je leeftijd is? :@
28, en nog nooit een Nederlander als beste vriend of dichtbij gehad van mij eigen leeftijd :')
pi_156035754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:47 schreef War-horse het volgende:

[..]

28, en nog nooit een Nederlander als beste vriend of dichtbij gehad van mij eigen leeftijd :')
Dat komt denk ik ook wel doordat je van jongs af aan zoveel hebt meegemaakt.
Denk dat je geestelijk al op jonge leeftijd gedwongen volwassen bent geworden en daardoor het verschil met leeftijdsgenoten zo groot is.

Ik neem mijn petje (die ik heul niet heb ;) ) voor je af voor de kracht die je hebt. :)
Freestyle
pi_156036133
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dat komt denk ik ook wel doordat je van jongs af aan zoveel hebt meegemaakt.
Denk dat je geestelijk al op jonge leeftijd gedwongen volwassen bent geworden en daardoor het verschil met leeftijdsgenoten zo groot is.

Ik neem mijn petje (die ik heul niet heb ;) ) voor je af voor de kracht die je hebt. :)
Dat, maar toch ook dat het West-Europese manier vna leven mij niet trekt, veel en hard werken om dingen te vergaren waar je in mijn ogen niet zoveel aan hebt. Materiaal is voor mij niet zo heel belangrijk, wist niet eens tot een jaar geleden dat sommigen zaken al zoalng bestonden, wat mij betreft was de digitale camera pas uitgevonden in het jaar 2007, zelfde met lcd monitoren, heeft niks met domheid te maken verder....
pi_156036498
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:04 schreef War-horse het volgende:

[..]

Dat, maar toch ook dat het West-Europese manier vna leven mij niet trekt, veel en hard werken om dingen te vergaren waar je in mijn ogen niet zoveel aan hebt. Materiaal is voor mij niet zo heel belangrijk, wist niet eens tot een jaar geleden dat sommigen zaken al zoalng bestonden, wat mij betreft was de digitale camera pas uitgevonden in het jaar 2007, zelfde met lcd monitoren, heeft niks met domheid te maken verder....
Materialisme is inderdaad geen prettige ontwikkeling.
Tot op zekere hoogte is het prettig om je te omringen met dingen waar je blij van wordt.
Maar het geluk zit vaak juist in de kleine, niet materialistische dingen.
Vaak kijken mensen daar aan voorbij omdat ze alleen maar focussen op de tastbare dingen.
Soms lijkt het tegenwoordig alsof het nooit genoeg is, meer en meer willen..
Ik heb daar ook moeite mee. :)

Dat je niet dom bent, daar ben ik al wel achter. ;)
Freestyle
  zaterdag 12 september 2015 @ 22:28:32 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_156036758
Topic is schijnbaar een succes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_156036872
Ben weer eens wat chaotisch met schrijven,

Heb niets met luxe zaken, zoals dure televisies, voertuigen, of wat dan ook. Dat maakt het erg lastig, want wat mij betreft is een smartphone niet nodig geen essentie voor mij, net als zoveel van zulke dingen, zelfde over kleding, schoenen en wat meer. Geld ook voor verre reizen. Het lijkt bij velen gewoon daarom te draaien en niet meer, en dat is verder prima, maar voor mij is het niks. Word dan zelf als saai neergezet...Weet nog als puber, iedereen het dan had in de klas over de sportwagens, en zelf dan aangaf liever een busje te willen, want volgens mij zijn die reuze handig er passen veel mensen en spullen in, en als het moet kan je erin slapen, dat kan je met een Ferrari niet. Ja dan ben je maar een rare vogel.

Techniek hetzelfde, heb er niet zoveel mee, heb pas sinds kort een smartphone maar het ding ligt in de kast, vind het te groot te lomp batterij gaat maar 3 dagen mee, en het ding past niet fatsoenlijk in mijn zak. Koop verder nooit echt dure spullen alleen de basis is nieuw hier, de rest tweedehands, al was het voorheen allemaal tweedehands. Draag ook tweedehandse kleding, men vind je dan een zwever, als je dat aangeeft, want het is vies, smerig. Snap het probleem echt niet hoor, daar heb je een wasmachine voor.

Mensen welke leer kennen lopen vaak al snel te zeuren over hoe duur het leven is, als dan omheen kijk in hun woonkamer snap ik dat wel, waarom het voor hun zo duur is. Als je het geld hebt kun je zo leven als je zelf wilt, en dat is prima. Maar niet als je niets hebt, of maar een gewone baan hebt.
Ja daar erger ik mij dan aan ;(

Ook die hele race om de mooiste auto, huis en spullen te hebben dat boeit mij helemaal niets, ben blij met mijn radio van 40 jaar oud, welke al een jaar aan gewerkt word door mijzelf, zit heerlijk in mijn tweedehandse Poang van een vijfje.

En het fijne is als ik wat over heb dan verkoop het nooit, geef het gewoon weg, want heb het toch voor amper iets gekocht. Heb sinds een maand een bankstel, compleet nieuw... De kleur is niet mooi (Okergeel) maar moest weg 20,- en dat hij lekker ligt joh, poh. Al heb toch liever een kleed en een paar dikke kussen op de grond dat is nog fijner.

Auto rijden doe dat niet, heb een fiets groen, goedkoop en goed voor je conditie, snap best dat men auto wil rijden, en het fijn vind om een auto nodig te hebben maar zelf heb het niet nodig. Mijn fiets is mijn boedelbak.

Geld boeit mij niet zoveel, kon/kan enorm goed verdienen, maar werd/word er toch enkel alleen maar ongelukkig van. Dan maar liever zo, en minder vrienden, tenslotte als je een echte vriend bent zou geld, ras, en studie, en familie niet zo heel veel uit moeten maken.

Let wel heb niets tegen mensen welke vermogend zijn en dat laten zien, maar mensen welke dat niet zijn maar het wel proberen te zijn, vind ik nep. Net als Facebook, en al dat andere zooitje. Voorheen was het internet dan ook leuker, knusser. Whatsapp? Kom maar gewoon langs, zoals voorheen men dat deed.

Alles wat trouwens in huis staat bij mij is door mijzelf opgeknapt of word nog opgeknapt dat geeft het een verhaal, die tafel? ja die lag bij de stort, maar na 2 dagen hard werken is hij weer als nieuw. Heerlijk toch?

Dat is mijn verhaaltje.
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:18 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Materialisme is inderdaad geen prettige ontwikkeling.
Tot op zekere hoogte is het prettig om je te omringen met dingen waar je blij van wordt.
Maar het geluk zit vaak juist in de kleine, niet materialistische dingen.
Vaak kijken mensen daar aan voorbij omdat ze alleen maar focussen op de tastbare dingen.
Soms lijkt het tegenwoordig alsof het nooit genoeg is, meer en meer willen..
Ik heb daar ook moeite mee. :)

Dat je niet dom bent, daar ben ik al wel achter. ;)
Nog een heel stuk boven je quote, en dat nooit genoeg is steeds erger aan het worden. Zie het al bij de kinderen, van nu ;(
  zaterdag 12 september 2015 @ 22:41:30 #202
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_156037130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:32 schreef War-horse het volgende:

Heb niets met luxe zaken, zoals dure televisies, voertuigen, of wat dan ook. Dat maakt het erg lastig, want wat mij betreft is een smartphone niet nodig geen essentie voor mij, net als zoveel van zulke dingen, zelfde over kleding, schoenen en wat meer. Geld ook voor verre reizen. Het lijkt bij velen gewoon daarom te draaien en niet meer, en dat is verder prima, maar voor mij is het niks. Word dan zelf als saai neergezet...Weet nog als puber, iedereen het dan had in de klas over de sportwagens, en zelf dan aangaf liever een busje te willen, want volgens mij zijn die reuze handig er passen veel mensen en spullen in, en als het moet kan je erin slapen, dat kan je met een Ferrari niet. Ja dan ben je maar een rare vogel.

Techniek hetzelfde, heb er niet zoveel mee, heb pas sinds kort een smartphone maar het ding ligt in de kast, vind het te groot te lomp batterij gaat maar 3 dagen mee, en het ding past niet fatsoenlijk in mijn zak. Koop verder nooit echt dure spullen alleen de basis is nieuw hier, de rest tweedehands, al was het voorheen allemaal tweedehands. Draag ook tweedehandse kleding, men vind je dan een zwever, als je dat aangeeft, want het is vies, smerig. Snap het probleem echt niet hoor, daar heb je een wasmachine voor.

Mensen welke leer kennen lopen vaak al snel te zeuren over hoe duur het leven is, als dan omheen kijk in hun woonkamer snap ik dat wel, waarom het voor hun zo duur is. Als je het geld hebt kun je zo leven als je zelf wilt, en dat is prima. Maar niet als je niets hebt, of maar een gewone baan hebt.

Ook die hele race om de mooiste auto, huis en spullen te hebben dat boeit mij helemaal niets, ben blij met mijn radio van 40 jaar oud, welke al een jaar aan gewerkt word door mijzelf, zit heerlijk in mijn tweedehandse Poang van een vijfje.

En het fijne is als ik wat over heb dan verkoop het nooit, geef het gewoon weg, want heb het toch voor amper iets gekocht. Heb sinds een maand een bankstel, compleet nieuw... De kleur is niet mooi (Okergeel) maar moest weg 20,- en dat hij lekker ligt joh, poh. Al heb toch liever een kleed en een paar dikke kussen op de grond dat is nog fijner.

Auto rijden doe dat niet, heb een fiets groen, goedkoop en goed voor je conditie, snap best dat men auto wil rijden, en het fijn vind om een auto nodig te hebben maar zelf heb het niet nodig. Mijn fiets is mijn boedelbak.

Geld boeit mij niet zoveel, kon/kan enorm goed verdienen, maar werd/word er toch enkel alleen maar ongelukkig van. Dan maar liever zo, en minder vrienden, tenslotte als je een echte vriend bent zou geld, ras, en studie, en familie niet zo heel veel uit moeten maken.

Let wel heb niets tegen mensen welke vermogend zijn en dat laten zien, maar mensen welke dat niet zijn maar het wel proberen te zijn, vind ik nep. Net als Facebook, en al dat andere zooitje. Voorheen was het internet dan ook leuker, knusser. Whatsapp? Kom maar gewoon langs, zoals voorheen men dat deed.

Alles wat trouwens in huis staat bij mij is door mijzelf opgeknapt of word nog opgeknapt dat geeft het een verhaal, die tafel? ja die lag bij de stort, maar na 2 dagen hard werken is hij weer als nieuw. Heerlijk toch?

Dat is mijn verhaaltje.
Shit man. Ik kan me hier echt enorm in vinden.

Ik denk over veel zaken exact hetzelfde. Misschien dan toch het begin van een vriendschap met een Nederlander in jouw leeftijdscategorie? :P
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_156037134
quote:

Dat is mijn verhaaltje.

[..]

Nog een heel stuk boven je quote, en dat nooit genoeg is steeds erger aan het worden. Zie het al bij de kinderen, van nu ;(
Ik kan me voor een heel groot deel in je verhaal vinden. :Y
En zo zijn er echt nog wel meer mensen die er zo over denken. :)

Je hoeft je daarin niet alleen en onbegrepen te voelen. O+

Wat zijn dingen die jou echt blij kunnen maken?
Freestyle
pi_156037167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik denk over veel zaken exact hetzelfde. Misschien dan toch het begin van een vriendschap met een Nederlander in jouw leeftijdscategorie? :P
:D

Gelijkgestemden. O+

Andersdenkenden. O+

*O* *O*
Freestyle
  zaterdag 12 september 2015 @ 22:52:47 #205
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_156037385
quote:

Vooral dit vond ik erg treffend.

Mocht een gelijkgestemde eens een praatje willen maken, DM/PM staat open.
Blog
pi_156037537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wie weet, wie weet.

quote:
7s.gif Op
zaterdag 12 september 2015 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik kan me voor een heel groot deel in je verhaal vinden. :Y
En zo zijn er echt nog wel meer mensen die er zo over denken. :)

Je hoeft je daarin niet alleen en onbegrepen te voelen. O+

Wat zijn dingen die jou echt blij kunnen maken?
Van die stomme kleine dingen, zoals het feit dat gisteren voor het eerst in 13 jaar weer een korte broek aan heb, wel in huis dat wel weer.
pi_156037628
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:59 schreef War-horse het volgende:

[..]

Wie weet, wie weet.

[..]

Van die stomme kleine dingen, zoals het feit dat gisteren voor het eerst in 13 jaar weer een korte broek aan heb, wel in huis dat wel weer.
Die stomme kleine dingen zijn juist vaak datgene waar je het meeste van kunt genieten. :)

Hoe komt het dat je zo lang geen korte broek had gedragen? :o
Is dat vanwege de ervaringen uit je jeugd? ;(
Freestyle
pi_156037676
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Die stomme kleine dingen zijn juist vaak datgene waar je het meeste van kunt genieten. :)

Hoe komt het dat je zo lang geen korte broek had gedragen? :o
Is dat vanwege de ervaringen uit je jeugd? ;(
Oh neen dat niet hoor, deed ze gewoon niet aan :P
pi_156037728
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:05 schreef War-horse het volgende:

[..]

Oh neen dat niet hoor, deed ze gewoon niet aan :P
Je hebt gewoon 13 jaar er mee gewacht zodat je er optimaal van kan genieten. :P

Volgens mij kun jij je aardig uiten in schrijven. :)
Freestyle
pi_156037760
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:07 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Je hebt gewoon 13 jaar er mee gewacht zodat je er optimaal van kan genieten. :P

Volgens mij kun jij je aardig uiten in schrijven. :)
Eigenlijk niet, spreken kan ik dan weer beter ergens.
pi_156037837
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef War-horse het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, spreken kan ik dan weer beter ergens.
Hmm dat lange verhaal elders wat ik van je las was goed te lezen hoor.
Heb daar heel veel over je uit kunnen halen. O+
Freestyle
pi_156038027
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hmm dat lange verhaal elders wat ik van je las was goed te lezen hoor.
Heb daar heel veel over je uit kunnen halen. O+
Dat klinkt dan weer een beetje eng :@ O+
pi_156038219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:18 schreef War-horse het volgende:

[..]

Dat klinkt dan weer een beetje eng :@ O+
Zo bedoel ik het niet, :o

Heb het erover dat ik uit je tekst haal dat je gevoelig bent en geestelijk sterk.
En ik maak uit je op dat je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt en een sterk plichtsbesef.
Je kijkt verder dan de oppervlakte, dat zie ik in je. :)
Wellicht is het een stukje herkenning. ;)
Freestyle
  zondag 13 september 2015 @ 10:12:09 #214
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_156043246
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:23 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoi roosjeroosje. :)

Hoezo ongenoegen over jezelf? :o
Eigenlijk precies wat er in de vragen in de OP beschreven staat. :P
  zondag 13 september 2015 @ 11:35:23 #215
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_156044380
Ik ben zelf een redelijk introvert persoon en het is altijd voor mij een drempel om met nieuwe mensen in contact te komen (ik ben meestal stront nerveus als ik mensen voor het eerst ontmoet en heb weinig vertrouwen in ze). Dit weekend heb ik eens voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een feest gegaan. Het was gezellig en hopelijk krijg ik daar nieuwe contacten uit.
pi_156045684
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 11:35 schreef schrijfveer het volgende:
Ik ben zelf een redelijk introvert persoon en het is altijd voor mij een drempel om met nieuwe mensen in contact te komen (ik ben meestal stront nerveus als ik mensen voor het eerst ontmoet en heb weinig vertrouwen in ze). Dit weekend heb ik eens voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een feest gegaan. Het was gezellig en hopelijk krijg ik daar nieuwe contacten uit.
Goed van je dat je dat hebt gedurfd! O+
Ik ben trots op je! :D
pi_156045892
quote:
Goed zo schrijfveer! De eerste stappen zijn vaak het meest ongemakkelijk maar het profijt wat je er uit haalt is soms goud waard! :)
pi_156046604
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Eigenlijk precies wat er in de vragen in de OP beschreven staat. :P
Ongenoegen daar over hebben helpt je niet het te doen verdwijnen. ;)
Het klinkt alsof je het jezelf kwalijk neemt.
Je kunt jezelf niet afdwingen om daar zomaar overheen te stappen.
Wel kun je er aan proberen te werken, zonder verwijten naar jezelf te maken. :)

Goed dat je de stap hebt genomen om hier te posten, :)
Freestyle
pi_156046608
quote:
^O^ ^O^
pi_156046734
quote:
Hoi Schrijfveertje. :W

Wat goed dat je naar een feest bent gegaan! :)
Heb je het ook naar je zin gehad?

Dat nerveus zijn bij nieuwe mensen ontmoeten is niet zo raar hoor.
Is toch altijd heel spannend en je weet niet wat je kan verwachten.
Het is knap dat je toch over die angst heen stapt, :Y
Freestyle
pi_156046753
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:42 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

En ik op jou! O+
Freestyle
pi_156046776
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:53 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Goed zo schrijfveer! De eerste stappen zijn vaak het meest ongemakkelijk maar het profijt wat je er uit haalt is soms goud waard! :)
Hoi Mandéra. :)

Had je al gemist de afgelopen dagen. ;)
Freestyle
pi_156053255
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

En ik op jou! O+
Lief van je O+
pi_156053585
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 17:38 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Lief van je O+
O+

En je hebt een leuk koppie. ;)
Freestyle
pi_156054333
quote:
17s.gif Op zondag 13 september 2015 17:56 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

O+

En je hebt een leuk koppie. ;)
Dankje O+
pi_156054340
Hoi, ik ben een jongen van 21 en heb ook moeite met contact zoeken.
Ik zit op het hbo en daar zit ik in een klein klasje (7 anderen). Ik wil graag mijn best doen en ben niet tevreden met 5,5jes. Ook hecht ik waarde aan op tijd komen en lessen voorbereiden. Niet iedereen kan dit waarderen. Een aantal zijn meer geïntereseerd in drankjes drinken en terrasjes pakken. Iets wat me vrij weinig interesseert. Ook uitgaan doe ik niet vaak. Buiten de school om heb ik weinig contacten. In het weekend voel ik mij soms eenzaam. Van het vwo is bijna iedereen op kamers, en ik ben als één van de weinigen achtergebleven. Daarbij denk ik ook dat ik niet erg interessant ben voor anderen. Ik heb wat afwijkende hobbies (verdiepen in OV en dergelijke) en heb ook mede daardoor moeite met aansluiting vinden.

Verder zit ik er over na te denken om bij een studentensport te gaan, maar heb daarbij ook niet veel zin om na de les een aantal uur op school te blijven, en om 1:00 's nachts thuis te komen om de volgende ochtend om 5:45 op te staan. Ik heb een vrij laag zelfbeeld en ik wil wel meer contacten opdoen. Ook om meer waardering voor mezelf te krijgen. Kan iemand mij ondersteunen hier op het forum? Als je vragen hebt aan mij stel ze maar.

SPOILER
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_156055922
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef Berk-24 het volgende:
Hoi, ik ben een jongen van 21 en heb ook moeite met contact zoeken.
Ik zit op het hbo en daar zit ik in een klein klasje (7 anderen). Ik wil graag mijn best doen en ben niet tevreden met 5,5jes. Ook hecht ik waarde aan op tijd komen en lessen voorbereiden. Niet iedereen kan dit waarderen. Een aantal zijn meer geïntereseerd in drankjes drinken en terrasjes pakken. Iets wat me vrij weinig interesseert. Ook uitgaan doe ik niet vaak. Buiten de school om heb ik weinig contacten. In het weekend voel ik mij soms eenzaam. Van het vwo is bijna iedereen op kamers, en ik ben als één van de weinigen achtergebleven. Daarbij denk ik ook dat ik niet erg interessant ben voor anderen. Ik heb wat afwijkende hobbies (verdiepen in OV en dergelijke) en heb ook mede daardoor moeite met aansluiting vinden.

Verder zit ik er over na te denken om bij een studentensport te gaan, maar heb daarbij ook niet veel zin om na de les een aantal uur op school te blijven, en om 1:00 's nachts thuis te komen om de volgende ochtend om 5:45 op te staan. Ik heb een vrij laag zelfbeeld en ik wil wel meer contacten opdoen. Ook om meer waardering voor mezelf te krijgen. Kan iemand mij ondersteunen hier op het forum? Als je vragen hebt aan mij stel ze maar.

SPOILER
Wekom Berk-24, goed dat je de stap tot dit topic hebt durven nemen.
Denk dat je door dit topic kan zien dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. :)

Dat ondersteunen komt wel goed, het zit hier vol met lieve mensen. O+
Freestyle
pi_156086710
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy allemaal!!!!!! O+ O+ :W :W
pi_156087316
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy allemaal!!!!!! O+ O+ :W :W
Welke allemaal? ;)

Hey Simpel_joch. O+ :W

Het is hier rustig de afgelopen dag. :D
Freestyle
pi_156087426
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Welke allemaal? ;)

Het is hier inderdaad rustig
pi_156087669
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Het is hier inderdaad rustig
Wie weet is het stilte voor de storm. ;)
Freestyle
pi_156088061
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wie weet is het stilte voor de storm. ;)
Life is like a box o' chocolates; you never know what's in it ;)
pi_156088160
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Welke allemaal? ;)

Werk he :P
pi_156088719
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Werk he :P
Daar ben je nu toch wel klaar mee? :P

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Life is like a box o' chocolates; you never know what's in it ;)
Melk, puur, wiite chocola... :D

Begint het hier toch een beetje tot leven te komen. :)
Freestyle
pi_156090051
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 20:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

:X 8-)
Pleister van Juup© zijn mond afhaalt. >:)

Vertel Juup? O+
Freestyle
pi_156090141
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 21:12 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Pleister van Juup© zijn mond afhaalt. >:)

Vertel Juup? O+
Witte chocolade is officieel geen chocolade ;)
pi_156090184
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Witte chocolade is officieel geen chocolade ;)
Oops. :D
Ik eet nooit chocola, goede reden dat ik het niet wist? ;)

Hoe gaat het met jou vandaag Juup©?
Freestyle
pi_156090334
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Oops. :D
Ik eet nooit chocola, goede reden dat ik het niet wist? ;)

Hoe gaat het met jou vandaag Juup©?
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.

Hoe het met mij gaat, daar laat ik mezelf niet op Fok! over uit.
pi_156090419
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.

Weer wat geleerd. ;)

Dat kan ik goed begrijpen dat je dat hier liever niet doet. :)
Freestyle
pi_156097051
quote:
99s.gif Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Waarom niet? Juist hier kan je een ei kwijt. Kunnen we je helpen, advies geven.

Is misschien niet altijd zo effectief, maar het kan helpen :)
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_156097564
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Waarom niet? Juist hier kan je een ei kwijt. Kunnen we je helpen, advies geven.

Is misschien niet altijd zo effectief, maar het kan helpen :)
Hoi PN. :W

Voor de een kan het helpen om hier zijn verhaal te doen.
De anonimiteit van internet kan daarbij een extra zetje in de rug zijn.
Maar voor anderen kan het weer net een stapje te ver zijn.
Zeker als je al langer op fok! zit en je niet meer zo anoniem bent. ;)
Freestyle
  dinsdag 15 september 2015 @ 04:12:29 #243
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_156098095
quote:

Dat is mijn verhaaltje.

[..]

Ik mag jou wel :)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_156109027
Dank u.
  woensdag 16 september 2015 @ 14:37:00 #245
202348 Susi
Temple of Love
pi_156141510
Ik vind het knap als mensen zich geheel los kunnen maken van het materialisme. Ik heb er helaas toch wel moeite mee :X
pi_156141803
Ik heb vrij weinig met materialisme. Loop al meer dan 10 jaar in dezelfde kleding (mijn jas heb ik zelfs al 11 jaar). Ik heb altijd zoiets van: als iets nog werkt hoef ik geen nieuwe. Enige materialistische wat ik heb is mijn voorliefde voor cd's en boeken. Ik vind het zo'n prachtig gezicht als ik naar mijn boekenkast kijk (heb er nu iets meer dan 100).
pi_156142030
quote:
11s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:37 schreef Susi het volgende:
Ik vind het knap als mensen zich geheel los kunnen maken van het materialisme. Ik heb er helaas toch wel moeite mee :X
Helemaal losmaken van materialisme is vrijwel onmogelijk hoor, in deze tijd. ;)
Er is echter een verschil tussen je willen omringen met dingen waar je je prettig bij voelt of altijd maar het nieuwste van het nieuwste willen hebben.
Sommige mensen hebben nooit genoeg en lopen daar mee te koop.. dat soort materialisme is niet aan mij besteed. :P
Freestyle
pi_156142119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Rodulf het volgende:
Ik heb vrij weinig met materialisme. Loop al meer dan 10 jaar in dezelfde kleding (mijn jas heb ik zelfs al 11 jaar). Ik heb altijd zoiets van: als iets nog werkt hoef ik geen nieuwe. Enige materialistische wat ik heb is mijn voorliefde voor cd's en boeken. Ik vind het zo'n prachtig gezicht als ik naar mijn boekenkast kijk (heb er nu iets meer dan 100).
O+

Mijn kledingkast hangt ook vol met oude meuk. :D
Boeien! ;)
Freestyle
  woensdag 16 september 2015 @ 15:02:59 #249
202348 Susi
Temple of Love
pi_156142264
Qua kleren en telefoon heb ik het niet. Ik merk wel dat ik hebberig kan zijn in de zin dat als ik iets zie ik het graag wil hebben. Vaak met muziek inderdaad.
pi_156142470
Hey allemaal, ook ik voel me aangesproken door dit topic.
Ik ben een meisje van 21 en ik volg op het moment een studie aan de universiteit.
Ik had vroeger altijd een leuk vriendengroepje maar deze is door verhuizingen en dergelijke helemaal uit elkaar gevallen. Daarna heb ik wel eens wat oppervlakkige contacten gehad maar heb ik altijd heel snel het geval mensen tot last te zijn, waardoor ik heb niet meer aan durf te spreken en het contact dus verwaterd.

Ik voel me vaak eenzaam en heb geen idee hoe ik nieuwe vrienden kan vinden, maken en behouden. Ik mis het ondernemen van simpele dingen (filmpje, drankje doen in de stad, bordspelletje) met een groepje vrienden.

Iemand tips?

[ Bericht 2% gewijzigd door Darymin op 16-09-2015 16:26:29 ]
pi_156142764
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:10 schreef Darymin het volgende:
Mijn naam is Darymin en ik ben 21, ik volg op het moment een studie aan de universiteit.
Ik had vroeger altijd een leuk vriendengroepje maar deze is door verhuizingen en dergelijke helemaal uit elkaar gevallen. Daarna heb ik wel eens wat oppervlakkige contacten gehad maar heb ik altijd heel snel het geval mensen tot last te zijn, waardoor ik heb niet meer aan durf te spreken en het contact dus verwaterd.

Ik voel me vaak eenzaam en heb geen idee hoe ik nieuwe vrienden kan vinden, maken en behouden. Ik mis het ondernemen van simpele dingen (filmpje, drankje doen in de stad, bordspelletje) met een groepje vrienden.

Iemand tips?
Welke studentenstad woon je? Hier ook altijd het gevoel dat ik een soort outsider ben.. iedereen kent iedereen en niemand kent mij zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 16-09-2015 16:33:03 ]
pi_156143077
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Welke studentenstad woon je? Hier ook altijd het gevoel dat ik een soort outsider ben.. iedereen kent iedereen en niemand kent mij zeg maar.
Heb hetzelfde, heb wegens een switch halverwege de introductie gemist en ken daardoor helemaal niemand. Studeer in Nijmegen.
pi_156143233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:33 schreef Darymin het volgende:

[..]

Heb hetzelfde, heb wegens een switch halverwege de introductie gemist en ken daardoor helemaal niemand. Studeer in Nijmegen.
Eerste jaar? Ja uit ervaring weet ik dat als de 'groepjes' eenmaal gevormd zijn het vrij lastig tussen te komen is... Weet niet of je studie voor opdrachten zelf groepjes maakt of je mag kiezen met wie je wil? Hier was 't altijd kies zelf maar en op een gegeven moment belandt je dan tussen de mensen waarmee je niet klikt ;( Gelukkig wel overleefd haha.
pi_156143531
quote:
Mijn naam is Darymin en ik ben 21, ik volg op het moment een studie aan de universiteit.

Iemand tips?
Hoi Darymin, leuk dat je je hier komt melden, welkom! :)

Dat is vaak een bijkomstigheid als je gaat studeren.
Ieder gaat een beetje zijn eigen richting en de contacten verwateren langzaam.
De overgang van middelbare school naar wetenschappelijk onderwijs is erg groot.
Dat vergt voor iedereen wel aanpassingsvermogen. ;)
Ik weet niet of je door je studie verhuist bent, dat is ook best een grote stap.

Waarom durf je mensen niet aan te spreken?
Bang voor afwijzing?

Ben je lid van een studievereniging?
Dat is een mooie manier om nieuwe mensen te ontmoeten. :)
En hebben universiteiten tegenwoordig geen Facebook wall o.i.d.?
Dan kun je veilig vanachter je pc contacten op gaan zoeken.

En natuurlijk hier blijven posten. :D
Dan zul je zien dat er meer zijn met deze problemen
Dat schept al een band. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 16-09-2015 16:33:33 ]
Freestyle
pi_156144354
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:50 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoi Darymin, leuk dat je je hier komt melden, welkom! :)

Dat is vaak een bijkomstigheid als je gaat studeren.
Ieder gaat een beetje zijn eigen richting en de contacten verwateren langzaam.
De overgang van middelbare school naar wetenschappelijk onderwijs is erg groot.
Dat vergt voor iedereen wel aanpassingsvermogen. ;)
Ik weet niet of je door je studie verhuist bent, dat is ook best een grote stap.

Waarom durf je mensen niet aan te spreken?
Bang voor afwijzing?

Ben je lid van een studievereniging?
Dat is een mooie manier om nieuwe mensen te ontmoeten. :)
En hebben universiteiten tegenwoordig geen Facebook wall o.i.d.?
Dan kun je veilig vanachter je pc contacten op gaan zoeken.

En natuurlijk hier blijven posten. :D
Dan zul je zien dat er meer zijn met deze problemen
Dat schept al een band. :)
Dankjewel :)

Ik zit inmiddels al bijna 4 jaar niet meer op de middelbare school en ben niet verhuisd voor mijn studie, ik woon samen met mijn vriend. Ik heb enkele oppervlakkige contacten maar geen echte vriendschappen (naast een vriendin die ver weg woont en mijn relatie dan).

Ik durf mensen eigenlijk alleen aan te spreken als er een goede reden voor is, even een praatje maken durf ik niet zo gauw. Ik ben bang dat zij hier helemaal niet op zitten te wachten en dat ik hen hiermee dus lastig val. Ook weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik het over moet hebben. Terwijl ik juist ontiegelijk veel te vertellen heb tegen mensen die ik goed ken of over bijvoorbeeld gemeenschappelijke hobby's.

Ik ben lid van een studievereniging maar heb het idee dat ik wat anders ben dan de meeste mensen op mijn studie. Ik hou enorm veel van gamen en allerlei andere "nerdy" dingen terwijl zij vooral "meisjes-meisjes" zijn waardoor het contact ook al moeilijker loopt. Niet dat ik alleen daarover kan/wil praten hoor.

In het eerste jaar deed ik een iets andere studie, daar heb ik toen wel wat contacten gelegd maar deze zijn na mijn switch verwaterd. Nieuwe contacten heb ik nog niet zo weten te leggen. Heb eigenlijk ook alleen maar hoorcollege's en dan zit iedereen altijd in een vast groepje, dan ga ik er ook niet zomaar naast zitten.
pi_156144856
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:23 schreef Darymin het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels al bijna 4 jaar niet meer op de middelbare school en ben niet verhuisd voor mijn studie, ik woon samen met mijn vriend. Ik heb enkele oppervlakkige contacten maar geen echte vriendschappen (naast een vriendin die ver weg woont en mijn relatie dan).

Ik durf mensen eigenlijk alleen aan te spreken als er een goede reden voor is, even een praatje maken durf ik niet zo gauw. Ik ben bang dat zij hier helemaal niet op zitten te wachten en dat ik hen hiermee dus lastig val. Ook weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik het over moet hebben. Terwijl ik juist ontiegelijk veel te vertellen heb tegen mensen die ik goed ken of over bijvoorbeeld gemeenschappelijke hobby's.

Ik ben lid van een studievereniging maar heb het idee dat ik wat anders ben dan de meeste mensen op mijn studie. Ik hou enorm veel van gamen en allerlei andere "nerdy" dingen terwijl zij vooral "meisjes-meisjes" zijn waardoor het contact ook al moeilijker loopt. Niet dat ik alleen daarover kan/wil praten hoor.

In het eerste jaar deed ik een iets andere studie, daar heb ik toen wel wat contacten gelegd maar deze zijn na mijn switch verwaterd. Nieuwe contacten heb ik nog niet zo weten te leggen. Heb eigenlijk ook alleen maar hoorcollege's en dan zit iedereen altijd in een vast groepje, dan ga ik er ook niet zomaar naast zitten.
Zo te lezen ben je iemand die de tijd nodig heeft om nieuwe mensen toe te laten.
Daar is op zich niks mis mee. :)
Het is belangrijk dat je je op je gemak voelt bij iemand voordat je jezelf openstelt.
Als je in eerste instantie geen overeenkomst ziet in hobby en interesse, is het lastig een gesprek te beginnen.

Ik weet van genoeg meisjes dat ze graag gamen en "nerdy" zijn.
Dus ook in jouw omgeving zullen die vast wel rondlopen.

Game je ook online?
Ideale situatie om mensen tegen te komen die je hobby delen en waarmee je wel overeenkomsten ziet.
Of een gametopic op FOK!, volgens mij zijn die er ook genoeg.
Mijn ervaring is dat het online makkelijker is om contacten op te bouwen.
Dan kun je op je eigen tempo de ander "verkennen" en in stapjes contacten gaan leggen.
Freestyle
pi_156146302
quote:
Ik ben een meisje van 21 en ik volg op het moment een studie aan de universiteit.

Iemand tips?
Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voel me ook vaak eenzaam. Misschien kunnen we, als je wil tenminste, vrienden worden/samen eenzaam zijn :)
pi_156147565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 16:23 schreef Darymin het volgende:

[..]

Jij hebt nog een lief vriendje (hoop ik), ik heb naast mijn ouders en de hond helemaal niemand om op terug te vallen. Tegenwoordig heb ik ook maar 2,5 dag les (hbo :') ) dus voor de rest van de week zit ik op mijn zolderkamer. Het is ook niet aan mij besteed om onbekenden aan te spreken, met de reden die je aangeeft. Maar heeft iemand tips om nieuwe mensen waarmee het klikt te ontmoeten?
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_156148261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Rodulf het volgende:
Dat is niet echt materialistisch, maar meer hobby, waar niets mis mee is. Net zoals verre reizen ook meer hobby dan een materialistische zaak is. Materialistisch is puur spullen kopen (die niet eens nodig zijn) om zo je status te verhogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Berk-24 op 16-09-2015 18:47:54 ]
pi_156149245
*O* derde rijles ging goed! Heb veel gepraat met een goede vriend over het loslaten van altijd alles maar perfect willen doen. Heeft zeker geholpen. Heb voordat ik wegreed aangegeven dat ik opzettelijk veel fouten ga maken en wat aanrommelen. Dit heeft mij zo relaxed gemaakt dat ik bijna geen fouten heb gemaakt :D Wat voel ik me goed zeg O+
pi_156149364
Speciaal voor dit topic maar een kloon gemaakt, te herkenbaar zijn heb ik geen zin in.

Ik heb eigenlijk alles dat je wil vrouw, 1(bijna 2) kinderen, koophuis met een normale hypotheek, leuke baan maar vrienden.... die heb ik nauwelijks. Door mn werk en ex heb ik mn sociale leven erg lang verknoeid en is daar niks van over. En met mn huidige vrouw heb ik de eerste jaren van ons samen zijn financieel erg rustig aan moeten doen omdat we de schuld die ik overhield aan mn scheiding moesten af betalen.

En dat ik de afgelopen 8 jaar 5x verhuisd ben helpt ook niet mee :P nu echter wel op een plek waar we nog jaren blijven. Ik woon nu in tzelfde dorp als waar ik opgegroeid ben(in Friesland) maar ook hier geen contacten, behalve mn ouders.

Ik praat vrij makkelijk met mensen, maar daar blijft t ook bij meestal. maar zelfs dat oppervlakkige contact is dr nu nooit omdat ik niks onderneem waarbij ik mensen leer kennen.
Dit is een typisch plattelandsdorpje met enkel een voetbalvereniging en een kroeg. Ik sport graag, maar voetbal is gewoonweg kut en de kroeg... tsja ik ben zo burgerlijk dat ik savonds gewoon op de bank zit met mn vrouw :P

In een hoop posts in dit topic kan ik me goed herkennen misschien ben ik wat materialistischer dan sommige mensen hier maar ook hier staan n hoop 2e hands spullen in huis ^O^
Ik blijf dit topic volgen :)
pi_156149789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:42 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Dat is niet echt materialistisch, maar meer hobby, waar niets mis mee is. Net zoals verre reizen ook meer hobby dan een materialistische zaak is. Materialistisch is puur spullen kopen (die niet eens nodig zijn) om zo je status te verhogen.
Volgens mij verwar je hier de motivatie voor een aankoop met het product dat wordt gekocht.
pi_156149893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 18:17 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Jij hebt nog een lief vriendje (hoop ik), ik heb naast mijn ouders en de hond helemaal niemand om op terug te vallen. Tegenwoordig heb ik ook maar 2,5 dag les (hbo :') ) dus voor de rest van de week zit ik op mijn zolderkamer. Het is ook niet aan mij besteed om onbekenden aan te spreken, met de reden die je aangeeft. Maar heeft iemand tips om nieuwe mensen waarmee het klikt te ontmoeten?
Je woont zeker niet in de buurt van Arnhem/Nijmegen? Ik probeer een groepje (tot nu toe onbekenden) samen te krijgen om eens een bordspel mee te spelen of een filmpje te pakken. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.

Tips, tsja. De meesten zeggen: zoek een bijbaan of ga bij een sportclub. Maar een bijbaan heb ik al, en sporten is niet aan mij besteed. (Fitness wel, maar daar ontmoet ik ook niet echt mensen) Misschien dat het voor jou wel een optie is?
pi_156150001
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik voel me ook vaak eenzaam. Misschien kunnen we, als je wil tenminste, vrienden worden/samen eenzaam zijn :)
Waar woon je? Anders mag je me ook altijd mailen of wat dan ook als je ff je verhaal kwijt wil of wil ouwehoeren hoor. ;)
pi_156150092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Darymin het volgende:

[..]

Je woont zeker niet in de buurt van Arnhem/Nijmegen? Ik probeer een groepje (tot nu toe onbekenden) samen te krijgen om eens een bordspel mee te spelen of een filmpje te pakken. Laat maar weten als je daar interesse in hebt.

Tips, tsja. De meesten zeggen: zoek een bijbaan of ga bij een sportclub. Maar een bijbaan heb ik al, en sporten is niet aan mij besteed. (Fitness wel, maar daar ontmoet ik ook niet echt mensen) Misschien dat het voor jou wel een optie is?
Ik woon nabij Doetinchem, zit op school in Nijmegen (HAN). Sportvereniging zit ik wel aan te denken, maar het probleem met studentensport is dat ik niet op kamers woon en dus als er training is, misschien pas om 1 uur thuis ben en de volgende dag om kwart voor 6 op moet. Ik denk niet dat ik het zo lang uit kan houden. Bij niet-studentensport ziin de leden of veel jonger of veel ouder.
pi_156151146
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:18 schreef -Bushok het volgende:
*O* derde rijles ging goed! Heb veel gepraat met een goede vriend over het loslaten van altijd alles maar perfect willen doen. Heeft zeker geholpen. Heb voordat ik wegreed aangegeven dat ik opzettelijk veel fouten ga maken en wat aanrommelen. Dit heeft mij zo relaxed gemaakt dat ik bijna geen fouten heb gemaakt :D Wat voel ik me goed zeg O+
Wat goed Bushok! *O* ^O^
Freestyle
pi_156152273
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:43 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik woon nabij Doetinchem, zit op school in Nijmegen (HAN). Sportvereniging zit ik wel aan te denken, maar het probleem met studentensport is dat ik niet op kamers woon en dus als er training is, misschien pas om 1 uur thuis ben en de volgende dag om kwart voor 6 op moet. Ik denk niet dat ik het zo lang uit kan houden. Bij niet-studentensport ziin de leden of veel jonger of veel ouder.
is dr geen hardloopclub in de buurt?
pi_156156272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 20:44 schreef fjoerfretter het volgende:

[..]

is dr geen hardloopclub in de buurt?
Zat zelf aan zwemmen te denken aangezien dat het enigste is dat ik een beetje kan
pi_156156885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:22 schreef fjoerfretter het volgende:

In een hoop posts in dit topic kan ik me goed herkennen misschien ben ik wat materialistischer dan sommige mensen hier maar ook hier staan n hoop 2e hands spullen in huis ^O^
Ik blijf dit topic volgen :)
Hoi fjoerfretter. :W
Is dat een Fries woord? :D

Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je materialistischer zou zijn.
Je werkt hard voor je geld en hebt het recht dat te besteden zoals jij wilt. ;)
Dat er hier mensen rondlopen die niet veel om materialisme geven wil nog niet zeggen dat daar een oordeel aan hangt. :)

Thuis op de bank zitten komt waarschijnlijk ook omdat je naast een baan een gezin en kinderen hebt.
Daar schiet een sociaal leven vaak bij in.
Of vind je zelf dat je teveel bent vastgeroest in dat patroon?
Ga je ook nooit naar een concert, of een film ofzo?
Freestyle
  woensdag 16 september 2015 @ 22:34:02 #270
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156157208
Fijn om te zien dat de kring met 'lotgenoten' steeds meer wordt uitgebreid :) Ook fijn om te lezen dat het voor enkelen ook baat heeft gehad, door iets te doen met de tips en adviezen die hier gegeven worden.. Lijkt me dat dit topic dus zeker een waardevolle toevoeging is voor Fok!
pi_156157728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:40 schreef Darymin het volgende:

[..]

Waar woon je? Anders mag je me ook altijd mailen of wat dan ook als je ff je verhaal kwijt wil of wil ouwehoeren hoor. ;)
Ik woon in Venlo, en mailen of whatever kan ook keigezellig zijn ;)
pi_156164083
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Darymin het volgende:

[..]

Hoi, ik meldt mij hier ook maar even en woon in de buurt van Nijmegen / Arnhem. Wat betreft het clubje wat je samen probeert te krijgen, lijkt mij wel wat en doe graag mee :). Ben een iets oudere jongere (32) O-)
pi_156165796
Alleen zijn is heerlijk. Ik heb diverse relaties gehad, maar ik heb de kunst van het alleen genieten door de jaren heen geleerd. Zoek een hobby of passie waar je niemand voor nodig hebt, maar die je wel ook met een ander kan doen. Ik ga ook soms alleen met vakantie. Dat is zo geweldig. Je bent ergens waar niemand je kent. Was pas nog in Praag. Lekker alleen genoten. Hoop gewandeld, ook leuke gesprekken gehad, goed gegeten en heerlijk uitgerust. Absoluut een aanrader!!! :) ;)
  donderdag 17 september 2015 @ 12:57:36 #274
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_156167760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef harinky het volgende:
Alleen zijn is heerlijk. Ik heb diverse relaties gehad, maar ik heb de kunst van het alleen genieten door de jaren heen geleerd. Zoek een hobby of passie waar je niemand voor nodig hebt, maar die je wel ook met een ander kan doen. Ik ga ook soms alleen met vakantie. Dat is zo geweldig. Je bent ergens waar niemand je kent. Was pas nog in Praag. Lekker alleen genoten. Hoop gewandeld, ook leuke gesprekken gehad, goed gegeten en heerlijk uitgerust. Absoluut een aanrader!!! :) ;)
Ik vind het wel te doen om alleen dingen te ondernemen, maar stedentrips lijken me daar minder geschikt voor. Ben je een man of een vrouw? Ik geloof dat mannen minder moeite hebben om dingen alleen te doen, maar goed dan generaliseer ik weer. Vrouwen gaan dan wel vaak backpacken in hun uppie, valt me op.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:26:05 #275
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_156208306
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 12:42 schreef Simpel_joch het volgende:

[..]

Dankje

quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 12:53 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ik heb er ook een goed gevoel bij. De mensen komen me zeer open over.

quote:
7s.gif Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoi Schrijfveertje. :W

Wat goed dat je naar een feest bent gegaan! :)
Heb je het ook naar je zin gehad?

Dat nerveus zijn bij nieuwe mensen ontmoeten is niet zo raar hoor.
Is toch altijd heel spannend en je weet niet wat je kan verwachten.
Het is knap dat je toch over die angst heen stapt, :Y
Zeker, het heeft me wat moeite gekost maar het was me absoluut waard.
pi_156208629
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:26 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Dankje

[..]

Ik heb er ook een goed gevoel bij. De mensen komen me zeer open over.

[..]

Zeker, het heeft me wat moeite gekost maar het was me absoluut waard.
Je hebt het toch maar mooi gedaan. ;)
En voor een lange treinreis deins je ook niet terug weet ik. :D
Dat zijn best flinke stappen waar je trots op kunt zijn. :Y
Freestyle
pi_156209202
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef Berk-24 het volgende:
Ik heb wat afwijkende hobbies (verdiepen in OV en dergelijke) en heb ook mede daardoor moeite met aansluiting vinden.
Als je in de buurt van Nijmegen woont zou je eventueel Erno-BE kunnen DM'en. Die verdiept zich ook in OV.
pi_156209300
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Als je in de buurt van Nijmegen woont zou je eventueel Erno-BE kunnen DM'en. Die verdiept zich ook in OV.
Hij hoeft nog niet eens in de buurt te wonen.
Allang leuk als Berk-24 iemand tegenkomt met dezelfde hobby en daarover kan converseren. :Y
Freestyle
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:58:15 #279
202348 Susi
Temple of Love
pi_156209545
quote:
Ik ga morgen een paar dagen alleen weg. Naar een concert toe, chique hotel, uitslapen en naar een spa. Heerlijk O+

OT: Ik heb momenteel behoefte aan gelijkgestemden qua muziek. Vannacht maar even goed slapen, dan kan ik dat soort gedachten beter hebben :')
pi_156224100
Hoi! Ik wil hier ook even meelezen.

Ik heb al sinds kleins af aan moeite gehad om nieuwe contacten aan te gaan. Nu ben ik 23, en zit ik nogsteeds met het zelfde probleem. Ik schrijf later meer :)
pi_156226839
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Zat zelf aan zwemmen te denken aangezien dat het enigste is dat ik een beetje kan
Iedereen kan hardlopen :P maar zwemmen is ook erg goed voor je ja, ook goed om onder de mensen te komen denk ik.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2015 22:24 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoi fjoerfretter. :W
Is dat een Fries woord? :D

Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je materialistischer zou zijn.
Je werkt hard voor je geld en hebt het recht dat te besteden zoals jij wilt. ;)
Dat er hier mensen rondlopen die niet veel om materialisme geven wil nog niet zeggen dat daar een oordeel aan hangt. :)

Thuis op de bank zitten komt waarschijnlijk ook omdat je naast een baan een gezin en kinderen hebt.
Daar schiet een sociaal leven vaak bij in.
Of vind je zelf dat je teveel bent vastgeroest in dat patroon?
Ga je ook nooit naar een concert, of een film ofzo?
Das een fries woord ja :P

En dat mn sociale leven wat minder is komt idd door mn gezin. Das opzich niet erg, maar een wat groter sociaal netwerk zou niet vervelend zijn. Dat zal vast ook wel weer gebeuren als mn kids naar school gaan, maar dat duurt nog n paar jaar.

We gaan wel ns naar de bios maar nooit naar concerten, maar daar heb ik nooit gedaan. Mn vrouw en ik hebben beiden een motorrijbewijs(kennen we elkaar ook van) maar nu door de kids en ook omdat t gewoon n verschrikkelijk dure hobby is hebben we geen motor meer.
pi_156232417
In dit topic pas ik volgens mij wel. Ik weet niet of ik een jongere of oudere ben (29) maar ik voel me jong :)
Tja, contacten maken gaat me niet heel makkelijk af. Nogal terughoudend in en er tegelijkertijd heb ik er zeker behoefte aan. Waarom zo terughoudend? Vooral vermoeidheid, waar ik nu al heel lang last van heb. Sinds het begin van de middelbare school. Dat komt door ziekte.
Verder merk ik dat oppervlakkige contacten me wel tijdelijk doen opleven, maar daar kan ik niet lang op teren. Hoewel ik gek ben op flauwe gesprekken, zou ik het toch heel fijn vinden om met iemand gewoon een dieper contact te hebben. Het gaat me om kwaliteit, echt onvoorwaardelijke vriendschap. De hoeveelheid vriendschappen vind ik minder belangrijk.
En ben ook meer introvert dan extravert. Dus er zijn meerdere factoren.
Ik heb een paar vriendinnen bij wie ik wel dingen kwijt kan. Maar ze zijn allemaal druk met hun eigen leven (begrijpelijk) en wonen niet in de buurt.

Edit: en, oh ja... ook nog licht gehoorverlies. Nog een factor wat het lastig maakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door pietkanarie op 19-09-2015 23:36:05 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  zondag 20 september 2015 @ 01:25:47 #283
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156234407
Zet voorzichtig een TVP. Ik ga eens bedenken hoe ik hier het beste kan reageren aangezien mijn typ skills nou niet echt denderend zijn en ik nooit goed gedachten kan verwoorden in een samenhangend verhaal :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156234448
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 01:25 schreef pl4kkie het volgende:
Zet voorzichtig een TVP. Ik ga eens bedenken hoe ik hier het beste kan reageren aangezien mijn typ skills nou niet echt denderend zijn en ik nooit goed gedachten kan verwoorden in een samenhangend verhaal :@
Mijn ook niet hoor, maar laat dat geen belemmering zijn :)
pi_156235183
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:57 schreef MissSnowflower het volgende:

Ik heb al sinds kleins af aan moeite gehad om nieuwe contacten aan te gaan. Nu ben ik 23, en zit ik nogsteeds met het zelfde probleem. Ik schrijf later meer :)
Leuk dat je de moeite neemt om hier te komen kijken. :)
Je zult zien dat er hier meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
Ben benieuwd naar de rest van je verhaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:13 schreef fjoerfretter het volgende:

Das een fries woord ja :P

En dat mn sociale leven wat minder is komt idd door mn gezin. Das opzich niet erg, maar een wat groter sociaal netwerk zou niet vervelend zijn. Dat zal vast ook wel weer gebeuren als mn kids naar school gaan, maar dat duurt nog n paar jaar.

We gaan wel ns naar de bios maar nooit naar concerten, maar daar heb ik nooit gedaan. Mn vrouw en ik hebben beiden een motorrijbewijs(kennen we elkaar ook van) maar nu door de kids en ook omdat t gewoon n verschrikkelijk dure hobby is hebben we geen motor meer.
Wie weet wat voor netwerk je hier op gaat doen. :)
Er zijn hier ondertussen users van verschillende leeftijden.
Daar ziten vast wel leuke matches tussen. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:19 schreef pietkanarie het volgende:
In dit topic pas ik volgens mij wel. Ik weet niet of ik een jongere of oudere ben (29) maar ik voel me jong :)
Tja, contacten maken gaat me niet heel makkelijk af. Nogal terughoudend in en er tegelijkertijd heb ik er zeker behoefte aan. Waarom zo terughoudend? Vooral vermoeidheid, waar ik nu al heel lang last van heb. Sinds het begin van de middelbare school. Dat komt door ziekte.
Verder merk ik dat oppervlakkige contacten me wel tijdelijk doen opleven, maar daar kan ik niet lang op teren. Hoewel ik gek ben op flauwe gesprekken, zou ik het toch heel fijn vinden om met iemand gewoon een dieper contact te hebben. Het gaat me om kwaliteit, echt onvoorwaardelijke vriendschap. De hoeveelheid vriendschappen vind ik minder belangrijk.
En ben ook meer introvert dan extravert. Dus er zijn meerdere factoren.
Ik heb een paar vriendinnen bij wie ik wel dingen kwijt kan. Maar ze zijn allemaal druk met hun eigen leven (begrijpelijk) en wonen niet in de buurt.

Edit: en, oh ja... ook nog licht gehoorverlies. Nog een factor wat het lastig maakt.

Hoi pietkanarie. :W
Voor mij ben je jong. ;)

Vervelend dat die vermoeidheid je belemmerd in je (sociale) leven.
Je kunt inderdaad beter enkele goede vrienden hebben dan 20 halve.

Hoop voor je dat je door dit topic iemand tegen gaat komen met wie je die klik vindt.
Op internet is het wellicht wat makkelijker contact maken als introvert persoon? :)
En gehoorverlies is op internet ook al een probleem minder. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 01:25 schreef pl4kkie het volgende:
Hai Pl4kkie. :)
Niet druk maken over je typ skills, daar draait het in dit topic niet om.
En je gedachten verwoorden... probeer het gewoon, als je eenmaal begint die te typen en niet teveel bij nadenkt komt die tekst meestal wel vanzelf. ;)
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Jij kunt je prima verwoorden. :)
Freestyle
pi_156235217
quote:
Als je er gelukkig mee bent dan is dat top natuurlijk.

Alleen niet voor iedereen is zo iets zo'n makkelijke stap, zie het om diverse redenen dus.
Financieel mss?
Soms kan een beetje DM-en al helpen.
pi_156235316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:57 schreef MissSnowflower het volgende:

Je hebt in ieder geval de eerste stap gemaakt! :D en aangezien ik erop reageer, heb je een nieuw contact haha :P
  zondag 20 september 2015 @ 18:39:59 #288
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_156248625
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 01:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen :+. Ben heel de dag al een beetje aan het bedenken wat ik nou wil neerzetten maar er komt geen fatsoenlijk woord uit :').

Het probleem is dat ik superslecht vrienden maak, Ben opzich wel sociaal maar ben meer een stillerd. Ik voel me het meest op m.n gemak als ik alleen ben. Of iig kan ik wel bij mensen in de buurt bezig zijn e.d. als ze mij soort van maar met rust laten. Op verjaardagen heb ik nooit het hoogste woord, ik haat mensen die overal bovenuit steken met de meest aangedikte verhalen. Vaak luister ik naar de leuke verhalen en dan heb ik het ook naar m'n zin.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_156251370
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 18:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nouja, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen :+. Ben heel de dag al een beetje aan het bedenken wat ik nou wil neerzetten maar er komt geen fatsoenlijk woord uit :').

Het probleem is dat ik superslecht vrienden maak, Ben opzich wel sociaal maar ben meer een stillerd. Ik voel me het meest op m.n gemak als ik alleen ben. Of iig kan ik wel bij mensen in de buurt bezig zijn e.d. als ze mij soort van maar met rust laten. Op verjaardagen heb ik nooit het hoogste woord, ik haat mensen die overal bovenuit steken met de meest aangedikte verhalen. Vaak luister ik naar de leuke verhalen en dan heb ik het ook naar m'n zin.
Wie vind dat nu leuk om naar aangedikte verhalen te luisteren, niemand. Word echt helemaal gek van iedereen en dat reizen van ze. Pleur op, pleur op hoef het niet constant te horen.
pi_156268282
Hallo, ik ben Kokoswater, 24 jaar, man.

Sinds ik op de uni zit (2 jaar) heb ik altijd moeite om aansluiting te vinden. Ik zoek altijd mensen op omdat ik anders eenzaam ben, maar op een gegeven moment verlies ik interactie met ze doordat zij socialer zijn en mij toch raar/onzeker vinden. Een half jaar geleden gediagnosticeerd met Asperger syndroom, iets waar ik erg veel moeite mee heb.

Alleen zijn is geen optie, want dan word ik eenzaam. Maar anderen maken mij na een goed begin meestal doodongelukkig.
The show must go on
pi_156275943
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:11 schreef Kokoswater het volgende:
Hallo, ik ben Kokoswater, 24 jaar, man.

Sinds ik op de uni zit (2 jaar) heb ik altijd moeite om aansluiting te vinden. Ik zoek altijd mensen op omdat ik anders eenzaam ben, maar op een gegeven moment verlies ik interactie met ze doordat zij socialer zijn en mij toch raar/onzeker vinden. Een half jaar geleden gediagnosticeerd met Asperger syndroom, iets waar ik erg veel moeite mee heb.

Alleen zijn is geen optie, want dan word ik eenzaam. Maar anderen maken mij na een goed begin meestal doodongelukkig.
Hoi Kokoswater. :)

Zo'n verse diagnose is ook niet niks.
Geef jezelf de tijd om je stoornis te accepteren en er zelf mee om te leren gaan.
Nu je een diagnose hebt is het makkelijker te erkennen waarom jij je anders voelt.
Dat "anders" voelen is waarschijnlijk ook de reden dat je moeite hebt met contacten maken en waarom je je ongelukkig (ongemakkelijk?) voelt bij mensen in het begin.

Je hebt gewoon wat langer de tijd nodig om aan iemand te wennen en er jezelf bij te durfen zijn.
Ga jezelf daarin niet opjagen, dat werkt meestal averechts. ;)

Er zijn meer mensen zoals jij, die zullen je ook beter kunnen begrijpen dan mensen zonder jouw "probleem".
Hoop in ieder geval dat je via dit topic contacten kan leggen.
Eenzaamheid is niet fijn.
Freestyle
pi_156276413
Goed topic, gedeelde smart enzo..

Dus ook maar een post van mij, ik vind alleen zijn best prettig, in het verleden had ik daar ook totaal geen moeite mee, maar de laatste tijd komt eenzaamheid om de hoek kijken, wat het fijne alleen gevoel alleen maar belemmert.

Het is al heel wat dat ik vandaag de dag in een topic als dit post, misschien word ik nog eens sociaal haha.
pi_156276942
Hoi hoi,

Leuk dat dit topic nog steeds leeft. :)

Vorige week was ik alleen in Boedapest, tijd van mn leven. Aanstaande woensdag in mn uppie naar Macedonie. Of ja, uppie, er zijn een paar mensen die daar op me wachten die ik heb leren kennen via internet. :)

Er is hoop voor iedereen hier!
pi_156277548
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 18:47 schreef RaXz het volgende:

Dus ook maar een post van mij, ik vind alleen zijn best prettig, in het verleden had ik daar ook totaal geen moeite mee, maar de laatste tijd komt eenzaamheid om de hoek kijken, wat het fijne alleen gevoel alleen maar belemmert.

Het is al heel wat dat ik vandaag de dag in een topic als dit post, misschien word ik nog eens sociaal haha.
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2015 18:47 schreef RaXz het volgende:

Hoi RaXz. :)
We "kennen" elkaar uit het "wat luister je nu" topic. ;)

Leuk om je ook hier te zien. :Y

Soms heb je even een periode voor jezelf nodig, zonder te veel mensen.
Maar na een poosje gaat dat toch knagen denk ik.
Iemand om van gedachten mee te wisselen is ook erg prettig.
Freestyle
pi_156277627
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:12 schreef Mandéra het volgende:
Hoi hoi,

Leuk dat dit topic nog steeds leeft. :)

Vorige week was ik alleen in Boedapest, tijd van mn leven. Aanstaande woensdag in mn uppie naar Macedonie. Of ja, uppie, er zijn een paar mensen die daar op me wachten die ik heb leren kennen via internet. :)

Er is hoop voor iedereen hier!
Hey Maderä. :W
Tof dat je in je eentje zo ondernemend bent. :)
Best een grote stap vergeleken met een paar jaar geleden.

Macedonië is een mooi land.
Mijn zoon was er vorig jaar en was er best lyrisch over. :D
Freestyle
pi_156277649
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 18:26 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Hoi Kokoswater. :)

Zo'n verse diagnose is ook niet niks.
Geef jezelf de tijd om je stoornis te accepteren en er zelf mee om te leren gaan.
Nu je een diagnose hebt is het makkelijker te erkennen waarom jij je anders voelt.
Dat "anders" voelen is waarschijnlijk ook de reden dat je moeite hebt met contacten maken en waarom je je ongelukkig (ongemakkelijk?) voelt bij mensen in het begin.

Je hebt gewoon wat langer de tijd nodig om aan iemand te wennen en er jezelf bij te durfen zijn.
Ga jezelf daarin niet opjagen, dat werkt meestal averechts. ;)

Er zijn meer mensen zoals jij, die zullen je ook beter kunnen begrijpen dan mensen zonder jouw "probleem".
Hoop in ieder geval dat je via dit topic contacten kan leggen.
Eenzaamheid is niet fijn.
Hoi :)

Klopt, ik voel me vaak ongemakkelijk bij anderen. Nog veel meer bij meisjes die ik leuk vind. Hierdoor is een vriendin vinden nog lastiger.

Als ik in een groepje wordt neergezet (bij nieuwe mensen) voel ik me niet alleen verantwoordelijk. Hierdoor kan ik aan het begin weer vrij goed meekomen, maar na een tijdje verlies ik de interactie, omdat mensen toch door hebben dat ik wat anders ben. :P

Afgelopen zaterdag was ik dit tijdens een verjaardag voor het eerst zo zat, dat ik gewoon ben weggelopen. Nu wil ik dit donderdag uitleggen aan een semivriendin van me, inclusief het Aspergerverhaal, dus ik hoop (verwacht eigenlijk ook) dat ze dit niet vervelend op zal pakken.
The show must go on
pi_156277683
Ik moet nog even nadenken over wat ik post omdat ik bang ben dat mensen mij dadelijk herkennen. Ik lees nog eventjes mee :)
pi_156277818
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:37 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Hoi :)

Klopt, ik voel me vaak ongemakkelijk bij anderen. Nog veel meer bij meisjes die ik leuk vind. Hierdoor is een vriendin vinden nog lastiger.

Als ik in een groepje wordt neergezet (bij nieuwe mensen) voel ik me niet alleen verantwoordelijk. Hierdoor kan ik aan het begin weer vrij goed meekomen, maar na een tijdje verlies ik de interactie, omdat mensen toch door hebben dat ik wat anders ben. :P

Afgelopen zaterdag was ik dit tijdens een verjaardag voor het eerst zo zat, dat ik gewoon ben weggelopen. Nu wil ik dit donderdag uitleggen aan een semivriendin van me, inclusief het Aspergerverhaal, dus ik hoop (verwacht eigenlijk ook) dat ze dit niet vervelend op zal pakken.
Een vriendin vinden gaat uiteindelijk vast wel lukken.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen. ;)

Heeft dat niet meekomen ook niet te maken met de interesses die er worden besproken?
Dat de onderwerpen je minder aanspreken?
Dan is het voor iemand zonder stoornis al lastig meekomen.

Goed van je dat je bent weggelopen.
Daarmee geef je voor jezelf en voor anderen je grens aan.
Dat is al een hele goede stap/

Als die vriendin van je je een beetje kent, zal ze het vast begrijpen.
Als je het haar verteld snapt ze wellicht ook een beetje beter hoe je in elkaar zit en waarom je bent zoals je bent.
Jezelf blijven durven zijn, dat is belangrijk in vriendschappen. :)
Freestyle
pi_156277870
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:38 schreef MissSnowflower het volgende:
Ik moet nog even nadenken over wat ik post omdat ik bang ben dat mensen mij dadelijk herkennen. Ik lees nog eventjes mee :)
Is goed Sneeuwvlokje, neem je tijd.
Zou zonde zijn als je achteraf spijt zou krijgen omdat je meer verteld dan je zou willen. :)
Freestyle
pi_156278157
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 19:43 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Een vriendin vinden gaat uiteindelijk vast wel lukken.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen. ;)

Heeft dat niet meekomen ook niet te maken met de interesses die er worden besproken?
Dat de onderwerpen je minder aanspreken?
Dan is het voor iemand zonder stoornis al lastig meekomen.

Goed van je dat je bent weggelopen.
Daarmee geef je voor jezelf en voor anderen je grens aan.
Dat is al een hele goede stap/

Als die vriendin van je je een beetje kent, zal ze het vast begrijpen.
Als je het haar verteld snapt ze wellicht ook een beetje beter hoe je in elkaar zit en waarom je bent zoals je bent.
Jezelf blijven durven zijn, dat is belangrijk in vriendschappen. :)
Ik vond de manier waarop ik wegliep wat minder, maar ja, eigenlijk is het weglopen opzich niet verkeerd. Zo had ik het niet bekeken. :)

Wat betreft de interesses: ik heb een paar vrienden waar ik een aantal van mijn interesses kan bespreken. Ik heb alleen zulke uiteenlopende interesses (acteren, bordspellen, films, uitgaan) dat ik bij elke interesse wel een/een paar kennissen heb waar ik goed mee kan praten, maar iemand die echt bij me aansluit vind ik eigenlijk nooit.

Maar ik denk niet dat dat veel te maken heeft met niet meekomen. Ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik heb heel veel theorieën, maar als ik daaraan denk maak ik mezelf gek. :P Het meekomen gaat langzaam aan wel steeds beter, dat hoor ik ook van de jongen waaraan ik het Aspergerverhaal ook heb verteld. Dus het ligt toch vooral in de sociale hoek denk ik.
The show must go on
pi_156278353
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:52 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik vond de manier waarop ik wegliep wat minder, maar ja, eigenlijk is het weglopen opzich niet verkeerd. Zo had ik het niet bekeken. :)

Wat betreft de interesses: ik heb een paar vrienden waar ik een aantal van mijn interesses kan bespreken. Ik heb alleen zulke uiteenlopende interesses (acteren, bordspellen, films, uitgaan) dat ik bij elke interesse wel een/een paar kennissen heb waar ik goed mee kan praten, maar iemand die echt bij me aansluit vind ik eigenlijk nooit.

Maar ik denk niet dat dat veel te maken heeft met niet meekomen. Ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik heb heel veel theorieën, maar als ik daaraan denk maak ik mezelf gek. :P Het meekomen gaat langzaam aan wel steeds beter, dat hoor ik ook van de jongen waaraan ik het Aspergerverhaal ook heb verteld. Dus het ligt toch vooral in de sociale hoek denk ik.
Ga je hier in het volgende deel op antwoorden. :)
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')