Hmm dat lange verhaal elders wat ik van je las was goed te lezen hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef War-horse het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, spreken kan ik dan weer beter ergens.
Dat klinkt dan weer een beetje engquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmm dat lange verhaal elders wat ik van je las was goed te lezen hoor.
Heb daar heel veel over je uit kunnen halen.
Zo bedoel ik het niet,quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:18 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer een beetje eng![]()
Eigenlijk precies wat er in de vragen in de OP beschreven staat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi roosjeroosje.
Hoezo ongenoegen over jezelf?
Goed van je dat je dat hebt gedurfd!quote:Op zondag 13 september 2015 11:35 schreef schrijfveer het volgende:
Ik ben zelf een redelijk introvert persoon en het is altijd voor mij een drempel om met nieuwe mensen in contact te komen (ik ben meestal stront nerveus als ik mensen voor het eerst ontmoet en heb weinig vertrouwen in ze). Dit weekend heb ik eens voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een feest gegaan. Het was gezellig en hopelijk krijg ik daar nieuwe contacten uit.
Goed zo schrijfveer! De eerste stappen zijn vaak het meest ongemakkelijk maar het profijt wat je er uit haalt is soms goud waard!quote:Op zondag 13 september 2015 11:35 schreef schrijfveer het volgende:
Ik ben zelf een redelijk introvert persoon en het is altijd voor mij een drempel om met nieuwe mensen in contact te komen (ik ben meestal stront nerveus als ik mensen voor het eerst ontmoet en heb weinig vertrouwen in ze). Dit weekend heb ik eens voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een feest gegaan. Het was gezellig en hopelijk krijg ik daar nieuwe contacten uit.
Ongenoegen daar over hebben helpt je niet het te doen verdwijnen.quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk precies wat er in de vragen in de OP beschreven staat.
quote:Op zondag 13 september 2015 11:35 schreef schrijfveer het volgende:
Hoi Schrijfveertje.quote:Op zondag 13 september 2015 11:35 schreef schrijfveer het volgende:
En ik op jou!quote:Op zondag 13 september 2015 12:42 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Goed van je dat je dat hebt gedurfd!![]()
Ik ben trots op je!
Hoi Mandéra.quote:Op zondag 13 september 2015 12:53 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Goed zo schrijfveer! De eerste stappen zijn vaak het meest ongemakkelijk maar het profijt wat je er uit haalt is soms goud waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
quote:Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef Berk-24 het volgende:
Hoi, ik ben een jongen van 21 en heb ook moeite met contact zoeken.
Ik zit op het hbo en daar zit ik in een klein klasje (7 anderen). Ik wil graag mijn best doen en ben niet tevreden met 5,5jes. Ook hecht ik waarde aan op tijd komen en lessen voorbereiden. Niet iedereen kan dit waarderen. Een aantal zijn meer geïntereseerd in drankjes drinken en terrasjes pakken. Iets wat me vrij weinig interesseert. Ook uitgaan doe ik niet vaak. Buiten de school om heb ik weinig contacten. In het weekend voel ik mij soms eenzaam. Van het vwo is bijna iedereen op kamers, en ik ben als één van de weinigen achtergebleven. Daarbij denk ik ook dat ik niet erg interessant ben voor anderen. Ik heb wat afwijkende hobbies (verdiepen in OV en dergelijke) en heb ook mede daardoor moeite met aansluiting vinden.
Verder zit ik er over na te denken om bij een studentensport te gaan, maar heb daarbij ook niet veel zin om na de les een aantal uur op school te blijven, en om 1:00 's nachts thuis te komen om de volgende ochtend om 5:45 op te staan. Ik heb een vrij laag zelfbeeld en ik wil wel meer contacten opdoen. Ook om meer waardering voor mezelf te krijgen. Kan iemand mij ondersteunen hier op het forum? Als je vragen hebt aan mij stel ze maar.Wekom Berk-24, goed dat je de stap tot dit topic hebt durven nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je door dit topic kan zien dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
Dat ondersteunen komt wel goed, het zit hier vol met lieve mensen.
Freestyle
Welke allemaal?quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy allemaal!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is hier inderdaad rustigquote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hey Simpel_joch.![]()
Het is hier rustig de afgelopen dag.
Wie weet is het stilte voor de storm.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad rustig
Life is like a box o' chocolates; you never know what's in itquote:Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet is het stilte voor de storm.
Werk hequote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hey Simpel_joch.![]()
Het is hier rustig de afgelopen dag.
Daar ben je nu toch wel klaar mee?quote:
Melk, puur, wiite chocola...quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Life is like a box o' chocolates; you never know what's in it
Witte chocolade is officieel geen chocoladequote:Op maandag 14 september 2015 21:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pleister van Juup© zijn mond afhaalt.![]()
Vertel Juup?
Oops.quote:Op maandag 14 september 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Witte chocolade is officieel geen chocolade
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.quote:Op maandag 14 september 2015 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oops.
Ik eet nooit chocola, goede reden dat ik het niet wist?
Hoe gaat het met jou vandaag Juup©?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.
Hoe het met mij gaat, daar laat ik mezelf niet op Fok! over uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |