SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
quote:Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef Berk-24 het volgende:
Hoi, ik ben een jongen van 21 en heb ook moeite met contact zoeken.
Ik zit op het hbo en daar zit ik in een klein klasje (7 anderen). Ik wil graag mijn best doen en ben niet tevreden met 5,5jes. Ook hecht ik waarde aan op tijd komen en lessen voorbereiden. Niet iedereen kan dit waarderen. Een aantal zijn meer geïntereseerd in drankjes drinken en terrasjes pakken. Iets wat me vrij weinig interesseert. Ook uitgaan doe ik niet vaak. Buiten de school om heb ik weinig contacten. In het weekend voel ik mij soms eenzaam. Van het vwo is bijna iedereen op kamers, en ik ben als één van de weinigen achtergebleven. Daarbij denk ik ook dat ik niet erg interessant ben voor anderen. Ik heb wat afwijkende hobbies (verdiepen in OV en dergelijke) en heb ook mede daardoor moeite met aansluiting vinden.
Verder zit ik er over na te denken om bij een studentensport te gaan, maar heb daarbij ook niet veel zin om na de les een aantal uur op school te blijven, en om 1:00 's nachts thuis te komen om de volgende ochtend om 5:45 op te staan. Ik heb een vrij laag zelfbeeld en ik wil wel meer contacten opdoen. Ook om meer waardering voor mezelf te krijgen. Kan iemand mij ondersteunen hier op het forum? Als je vragen hebt aan mij stel ze maar.Wekom Berk-24, goed dat je de stap tot dit topic hebt durven nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je door dit topic kan zien dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
Dat ondersteunen komt wel goed, het zit hier vol met lieve mensen.
Freestyle
Welke allemaal?quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy allemaal!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is hier inderdaad rustigquote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hey Simpel_joch.![]()
Het is hier rustig de afgelopen dag.
Wie weet is het stilte voor de storm.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad rustig
Life is like a box o' chocolates; you never know what's in itquote:Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet is het stilte voor de storm.
Werk hequote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke allemaal?
Hey Simpel_joch.![]()
Het is hier rustig de afgelopen dag.
Daar ben je nu toch wel klaar mee?quote:
Melk, puur, wiite chocola...quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Life is like a box o' chocolates; you never know what's in it
Witte chocolade is officieel geen chocoladequote:Op maandag 14 september 2015 21:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pleister van Juup© zijn mond afhaalt.![]()
Vertel Juup?
Oops.quote:Op maandag 14 september 2015 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Witte chocolade is officieel geen chocolade
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.quote:Op maandag 14 september 2015 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oops.
Ik eet nooit chocola, goede reden dat ik het niet wist?
Hoe gaat het met jou vandaag Juup©?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.
Hoe het met mij gaat, daar laat ik mezelf niet op Fok! over uit.
Waarom niet? Juist hier kan je een ei kwijt. Kunnen we je helpen, advies geven.quote:Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Witte chocolade: Wit: Dit is eigenlijk geen echte chocolade omdat er geen cacaobestanddelen in zitten. Witte chocolade bevat alleen cacaoboter.
Hoe het met mij gaat, daar laat ik mezelf niet op Fok! over uit.
Hoi PN.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist hier kan je een ei kwijt. Kunnen we je helpen, advies geven.
Is misschien niet altijd zo effectief, maar het kan helpen
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:32 schreef War-horse het volgende:
Ben weer eens wat chaotisch met schrijven,
Heb niets met luxe zaken, zoals dure televisies, voertuigen, of wat dan ook. Dat maakt het erg lastig, want wat mij betreft is een smartphone niet nodig geen essentie voor mij, net als zoveel van zulke dingen, zelfde over kleding, schoenen en wat meer. Geld ook voor verre reizen. Het lijkt bij velen gewoon daarom te draaien en niet meer, en dat is verder prima, maar voor mij is het niks. Word dan zelf als saai neergezet...Weet nog als puber, iedereen het dan had in de klas over de sportwagens, en zelf dan aangaf liever een busje te willen, want volgens mij zijn die reuze handig er passen veel mensen en spullen in, en als het moet kan je erin slapen, dat kan je met een Ferrari niet. Ja dan ben je maar een rare vogel.
Techniek hetzelfde, heb er niet zoveel mee, heb pas sinds kort een smartphone maar het ding ligt in de kast, vind het te groot te lomp batterij gaat maar 3 dagen mee, en het ding past niet fatsoenlijk in mijn zak. Koop verder nooit echt dure spullen alleen de basis is nieuw hier, de rest tweedehands, al was het voorheen allemaal tweedehands. Draag ook tweedehandse kleding, men vind je dan een zwever, als je dat aangeeft, want het is vies, smerig. Snap het probleem echt niet hoor, daar heb je een wasmachine voor.
Mensen welke leer kennen lopen vaak al snel te zeuren over hoe duur het leven is, als dan omheen kijk in hun woonkamer snap ik dat wel, waarom het voor hun zo duur is. Als je het geld hebt kun je zo leven als je zelf wilt, en dat is prima. Maar niet als je niets hebt, of maar een gewone baan hebt.
Ja daar erger ik mij dan aan![]()
Ook die hele race om de mooiste auto, huis en spullen te hebben dat boeit mij helemaal niets, ben blij met mijn radio van 40 jaar oud, welke al een jaar aan gewerkt word door mijzelf, zit heerlijk in mijn tweedehandse Poang van een vijfje.
En het fijne is als ik wat over heb dan verkoop het nooit, geef het gewoon weg, want heb het toch voor amper iets gekocht. Heb sinds een maand een bankstel, compleet nieuw... De kleur is niet mooi (Okergeel) maar moest weg 20,- en dat hij lekker ligt joh, poh. Al heb toch liever een kleed en een paar dikke kussen op de grond dat is nog fijner.
Auto rijden doe dat niet, heb een fiets groen, goedkoop en goed voor je conditie, snap best dat men auto wil rijden, en het fijn vind om een auto nodig te hebben maar zelf heb het niet nodig. Mijn fiets is mijn boedelbak.
Geld boeit mij niet zoveel, kon/kan enorm goed verdienen, maar werd/word er toch enkel alleen maar ongelukkig van. Dan maar liever zo, en minder vrienden, tenslotte als je een echte vriend bent zou geld, ras, en studie, en familie niet zo heel veel uit moeten maken.
Let wel heb niets tegen mensen welke vermogend zijn en dat laten zien, maar mensen welke dat niet zijn maar het wel proberen te zijn, vind ik nep. Net als Facebook, en al dat andere zooitje. Voorheen was het internet dan ook leuker, knusser. Whatsapp? Kom maar gewoon langs, zoals voorheen men dat deed.
Alles wat trouwens in huis staat bij mij is door mijzelf opgeknapt of word nog opgeknapt dat geeft het een verhaal, die tafel? ja die lag bij de stort, maar na 2 dagen hard werken is hij weer als nieuw. Heerlijk toch?
Dat is mijn verhaaltje.
[..]
Nog een heel stuk boven je quote, en dat nooit genoeg is steeds erger aan het worden. Zie het al bij de kinderen, van nu
Helemaal losmaken van materialisme is vrijwel onmogelijk hoor, in deze tijd.quote:Op woensdag 16 september 2015 14:37 schreef Susi het volgende:
Ik vind het knap als mensen zich geheel los kunnen maken van het materialisme. Ik heb er helaas toch wel moeite mee
quote:Op woensdag 16 september 2015 14:47 schreef Rodulf het volgende:
Ik heb vrij weinig met materialisme. Loop al meer dan 10 jaar in dezelfde kleding (mijn jas heb ik zelfs al 11 jaar). Ik heb altijd zoiets van: als iets nog werkt hoef ik geen nieuwe. Enige materialistische wat ik heb is mijn voorliefde voor cd's en boeken. Ik vind het zo'n prachtig gezicht als ik naar mijn boekenkast kijk (heb er nu iets meer dan 100).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |