Hé je hebt er net foto's bijgeplaatst.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:55 schreef Simpel_joch het volgende:
Als je mijn tekeningen wil zien, moet je in mijn fobo kijken. En wat moet ik in dat topic? Kijken naar andermans tekeningen?
Waarom zou ik daar posten?quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hé je hebt er net foto's bijgeplaatst.
Dat oog is mooi getekend.
Wat je moet in dat topic? Moet niks, mogen wel en graag zelfs.
Niet kijken naar andermans tekeningen, maar zelf je tekeningen daar posten.
Hoezo hoor ik daar thuis? Alleen omdat ik tekeningen maak? Ik hoef dat niet te showen hoor, als mensen mijn tekeningen willen zien, kijken ze maar in mn fotoboek. En nee ik heb niet zoveel met ogenquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Omdat jij daar ook thuis hoort.
Heb je (ook) iets met ogen?
Er zijn hier meer niet zo jongeren.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:07 schreef War-horse het volgende:
Ben niet echt zo jong meerEn enzaam ook niet, alleen heb geen normale vrienden
Het hoeft niet Davy.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:08 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik daar thuis? Alleen omdat ik tekeningen maak? Ik hoef dat niet te showen hoor, als mensen mijn tekeningen willen zien, kijken ze maar in mn fotoboek. En nee ik heb niet zoveel met ogen
We werken niet, maar hebben wel altijd geld. EN de meesten hebben net als mij en flinke slag van de molen gehad.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er zijn hier meer niet zo jongeren.
Daarom ook de toevoeging "ook ouderen welkom"
Wat is er niet normaal aan de vrienden die je hebt?
Ik vind het niet nodig nee...quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het hoeft niet Davy.
Het zou kunnen.
Als je het niet wilt, geen enkel probleem.
Viel me op in je fotoboek dat je meerdere oogtekeningen en plaatje hebt.
Dat klinkt alsof je/jullie je met foute dingen bezighouden?quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:19 schreef War-horse het volgende:
[..]
We werken niet, maar hebben wel altijd geld. EN de meesten hebben net als mij en flinke slag van de molen gehad.
een type gladiator, een elitequote:Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai Dimachaerus.
Wat betekent je usernaam?
That's allright.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:21 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig nee...
Hoe bedoel je wennen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
That's allright.
Wen eerst maar aan dit topic.
Het probleem bij mij ligt meer als ik eens wat anders wil doen toch gelijk weer word afgeschoten. We doen allemaal wel eens iets fouts niet waar?quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je/jullie je met foute dingen bezighouden?
Wat versta je onder een flinke slag van de molen?
Op een leuke manier dat je afwijkt van de meute?
Of anders?
Wennen als in dat je je hier thuis voelt.quote:
Dan moeten mensen dat misschien eens iets meer laten zien, anders kan ik daar niet aan wennenquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wennen als in dat je je hier thuis voelt.
Wennen aan het idee dat er wel mensen zijn die je de moeite waard vinden.
In mijn ogen is een ieder de moeite waard.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:32 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dat misschien eens iets meer laten zien, anders kan ik daar niet aan wennen
Maar niet iedereen heeft zo'n goeie ogen als onsquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:33 schreef War-horse het volgende:
[..]
In mijn ogen is een ieder de moeite waard.
Heb vrij slechte ogen hoor, zal daar wel aan liggen danquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:35 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft zo'n goeie ogen als ons
Ik bedoel dat niet iedereen vindt dat een ieder de moeite waard isquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:36 schreef War-horse het volgende:
[..]
Heb vrij slechte ogen hoor, zal daar wel aan liggen dan
Dan heb je het vorige deel niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:32 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Dan moeten mensen dat misschien eens iets meer laten zien, anders kan ik daar niet aan wennen
Snap waar je op doelde. Voor mij is dat alltijd al anders geweest, je bent pas 18 toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:37 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet iedereen vindt dat een ieder de moeite waard is
Ik zeg toch ook niet dat mensen dat niet doen? Ik heb die reacties wel gezien, en vond ik ook echt leuk, maar ik wou alleen dat meer mensen dat dedenquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan heb je het vorige deel niet goed gelezen.
Daar waren meerdere mensen die je aanspraken.
Het ging op een gegeven moment een beetje snel allemaal, misschien heb je reactie's over het hoofd gezien?
En dan kree die je de mogelijkheid gaf tot contact buiten dit topic.
Allemaal best wat in die paar dagen tijd.
Ben bang dat jij je teveel op je negatieve gedachten focussed.
Probeer eens op zoek te gaan naar positief denken.
Je doet jezelf zo tekort nu, zonde.
Ja ik ben pas 18quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:39 schreef War-horse het volgende:
[..]
Snap waar je op doelde. Voor mij is dat alltijd al anders geweest, je bent pas 18 toch?
Ik oordeel niet hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:29 schreef War-horse het volgende:
[..]
Het probleem bij mij ligt meer als ik eens wat anders wil doen toch gelijk weer word afgeschoten. We doen allemaal wel eens iets fouts niet waar?We vallen geen mensen ermee lastig of iets in die richting, we zijn net heule lieve hippies. Ben altijd al anders geweest, en dat maakt het allemaal wat moeilijker. Heb voorheen stand-up comedy gedaan dus kan weleens grappig zijn, ja soms
Die mensen zijn jouw moeite dan ook niet waard.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:37 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat niet iedereen vindt dat een ieder de moeite waard is
Dat zou ik ook wel willen Davy.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:41 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat mensen dat niet doen? Ik heb die reacties wel gezien, en vond ik ook echt leuk, maar ik wou alleen dat meer mensen dat deden
quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die mensen zijn jouw moeite dan ook niet waard.
Zo simpel ligt het.
Dat zeg ik toch ook niet?!quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen Davy.
Dat is helaas niet iets wat je af kunt dwingen.
Toen had ik drie kinderen om voor te zorgen, die niet eens van mij waren. Niet te negatief zijn, niet nodig.quote:
Ben dat een beetje kwijtgeraakt, maar komt langzaam weer terug. De reden voor mijn bestaan is om zorg te dragen voor een ander. Dat kost geld,quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik oordeel niet hoor.
Ga altijd liever uit van het goede in een mens.
Waarom doe je geen stand-up comedy meer?
Waarom voel je je zo aangevallen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:46 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?!
Omdat het voelt alsof ik alles verkeerd doe!quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom voel je je zo aangevallen?
Ik bedoel het echt vriendelijk allemaal.
Zo zonde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:47 schreef War-horse het volgende:
Ben dat een beetje kwijtgeraakt, maar komt langzaam weer terug. De reden voor mijn bestaan is om zorg te dragen voor een ander. Dat kost geld,
Dat doe je niet en zo zie ik dat ook zeker niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:52 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik alles verkeerd doe!
Ik ben altijd al onzeker geweest en ja ik woon nog bij mn oudersquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doe je niet en zo zie ik dat ook zeker niet.
Hoe komt het dat je zo onzeker bent?
Altijd al geweest, of is dat iets van de laatste tijd?
Woon je nog bij je ouders?
Een paar weken geleden ontkende je nog onzeker te zijn in de topics waar ik op je reageerde.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:57 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik ben altijd al onzeker geweest en ja ik woon nog bij mn ouders
Paar kinderen enzo. Voor mij is het nog even een flink aantal maanden uitzingen en dan komt dat ook wel weer goed.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zo zonde.
Ik herken het wel, ben zelf ook enkele jaren mijn creativiteit kwijt geweest doordat ik te druk met andere zaken was,
Heb het nu weer hervonden, dat is alsof je jezelf terug vindt.
Voor wie draag je de zorg dan?
Omdat er toen nog niet over durfde/wilde praten. Ja ik heb een goeie band met ze en nee ik wil er niet met ze over pratenquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een paar weken geleden ontkende je nog onzeker te zijn in de topics waar ik op je reageerde.
Heb je een goede band met je ouders?
Kun je met ze over dit soort dingen praten?
Je lijkt me een zorgzaam type.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:00 schreef War-horse het volgende:
[..]
Paar kinderen enzo. Voor mij is het nog even een flink aantal maanden uitzingen en dan komt dat ook wel weer goed.
Goed dat je het nu wel durft/wilt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:01 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Omdat er toen nog niet over durfde/wilde praten. Ja ik heb een goeie band met ze en nee ik wil er niet met ze over praten
Ik hoef geen professionele hulp en ik wil geen professionele hulpquote:Op zaterdag 12 september 2015 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed dat je het nu wel durft/wilt.
Dat is een van de redenen dat ik trots op je ben, remember?
Fijn dat je een goede band hebt met je ouders.
Kan best begrijpen dat je met je ouders er liever niet over praat.
Dat is wellicht ook moeilijk, juist omdat ze zo dicht bij je staan.
Heb je er wel eens aan gedacht om professionele hulp te zoeken?
Denk dat je daar heel erg bij gebaat zou kunnen zijn.
Een hulpverlener kan je een spiegel voor houden om te ontdekken wie je werkelijk bent.
En je helpen om je negatieve gedachten en gevoelens om te draaien naar positieve.
Is echt niets erg aan om daarbij hulo te vragen.
Wat maakt dat je er zo over denkt?quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:13 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik hoef geen professionele hulp en ik wil geen professionele hulp
Neen geen eigen kinderen, en zorg alleen voor de kant dat ze goed zitten, alles betaald word. Dus heb er ook geen in huis, dat doe ik niet meer. Wel voorheen gedaan, leeftijd varieert, nog een paar weken dan is de laatste ook 18 en dan ga ik eens goed nadenken hoe en wat, of ik dit nog wel wil. Loop er ook nooit mee te koop, en vrijwel geen een die het weet, forum is min of meer toch anoniem.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je lijkt me een zorgzaam type.
Zijn dat je eigen kinderen?
En hoe oud zijn ze?
Ik hoef het gewoon nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 02:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat maakt dat je er zo over denkt?
Hoe komt het dat je zo'n groot plichtsbesef hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:16 schreef War-horse het volgende:
[..]
Neen geen eigen kinderen, en zorg alleen voor de kant dat ze goed zitten, alles betaald word. Dus heb er ook geen in huis, dat doe ik niet meer. Wel voorheen gedaan, leeftijd varieert, nog een paar weken dan is de laatste ook 18 en dan ga ik eens goed nadenken hoe en wat, of ik dit nog wel wil. Loop er ook nooit mee te koop, en vrijwel geen een die het weet, forum is min of meer toch anoniem.
Ik hoop dat je dat binnen afzienbare tijd anders gaat zien.quote:
Ik heb geen professionele hulp nodig, ik kan dit zelf, met mensen zoals jijquote:Op zaterdag 12 september 2015 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat binnen afzienbare tijd anders gaat zien.
Leven met zo'n laag zelfvertrouwen en leven in eenzaamheid... dat is geen prettig leven Davy.
Ben zo altijd al geweest van kinds af aan. En nergens bang voor, als het nodig is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo'n groot plichtsbesef hebt?
En bescheiden ben je ook als ik dit zo lees.
Oke dan gaan we er samen tegen knokken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:22 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik heb geen professionele hulp nodig, ik kan dit zelf, met mensen zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |