Jammer dat jij het anders interpreteert dan dat het bedoeld is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Hoho..
Ik trap niet in je vraag.
Ik krijg er de kriebels van, voelt als een soort bemoeizucht.
In hoeverre praten de mensen nog voor zichzelf, of voor jou?
Succes verder.
Raar idee heb je wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Hoho..
Ik trap niet in je vraag.
Ik krijg er de kriebels van, voelt als een soort bemoeizucht.
In hoeverre praten de mensen nog voor zichzelf, of voor jou?
Succes verder.
Je zit er naast denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:30 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Jouw inzit word door mijn pessimistische kijk niet als altruïsme gezien.
Op één of andere manier heb jij het helpen van anderen nodig, de eerste berichten kwamen nogal dwangmatig over.
Excuses als ik er naast zit.
Dan heb je mijn bewondering.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb haar dan niet op Facebook, maar ik vind haar ook een eerlijke, oprechte vrouw.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:42 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Je zit er naast denk ik.
Alter-Ego is een hele eerlijke, oprechte vrouw. Ik heb haar ook op Facebook en het beeld wat je schetst herken ik me helemaal niet in.
naja ik fantaseer gewoon teveel over het leven dat ik liever zou hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom die?
Niks mis met dromers.
Wat is de reden dan dat je voor deze nick koos?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:30 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyy mensen,
Ik wilde dit gewoon even zeggen: no matter hoe duister het soms is, er is ALTIJD licht in de duisternis. Ik bedoel, ik had gister een slechte dag, en vandaag voel ik me weer goed! Ik wil dus zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt!
Gelukkig dat je een betere dag hebt vandaag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:30 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyy mensen,
Ik wilde dit gewoon even zeggen: no matter hoe duister het soms is, er is ALTIJD licht in de duisternis. Ik bedoel, ik had gister een slechte dag, en vandaag voel ik me weer goed! Ik wil dus zeggen dat na regen altijd zonneschijn komt!
Met fantaseren is niks mis, fijn juist als je dat kunt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
naja ik fantaseer gewoon teveel over het leven dat ik liever zou hebben
omdat ik dimachaerussen cool vind, ik ken ze doordat ik de serie spartacus heb gekeken
dit is een dimachaerus
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:42 schreef Strugglemaster het volgende:
Fantaseren is stap 1 op de weg van realiseren.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig dat je een betere dag hebt vandaag.
Zo zie ik je veel liever.
Mooi dat je dat verteld hier.
Held! Blijf zo doorgaan en groeien!quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:30 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyy mensen,
Ik ga zeker niet opgeven!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:07 schreef Detroit het volgende:
[..]
Held! Blijf zo doorgaan en groeien!
Dan is het wel een hele lange tunnelquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:30 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyyy mensen,
Het maakt niet uit hoelang de tunnel is, er is ALTIJD licht aan het eind, en daar kom je, hoe lang het ook duurt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele lange tunnel
Mag ik vragen wat je leeftijd is?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:06 schreef War-horse het volgende:
Maar goed mijn probleem ligt meer in het feit dat toch het merendeel van de mensen van mijn leeftijd gruwelijk saai vind. Vooral mijn mede-Nederlanders
Aan het einde van die duistere tunnel komt het licht in zicht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan is het wel een hele lange tunnel
28, en nog nooit een Nederlander als beste vriend of dichtbij gehad van mij eigen leeftijdquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je leeftijd is?
Dat komt denk ik ook wel doordat je van jongs af aan zoveel hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:47 schreef War-horse het volgende:
[..]
28, en nog nooit een Nederlander als beste vriend of dichtbij gehad van mij eigen leeftijd
Dat, maar toch ook dat het West-Europese manier vna leven mij niet trekt, veel en hard werken om dingen te vergaren waar je in mijn ogen niet zoveel aan hebt. Materiaal is voor mij niet zo heel belangrijk, wist niet eens tot een jaar geleden dat sommigen zaken al zoalng bestonden, wat mij betreft was de digitale camera pas uitgevonden in het jaar 2007, zelfde met lcd monitoren, heeft niks met domheid te maken verder....quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat komt denk ik ook wel doordat je van jongs af aan zoveel hebt meegemaakt.
Denk dat je geestelijk al op jonge leeftijd gedwongen volwassen bent geworden en daardoor het verschil met leeftijdsgenoten zo groot is.
Ik neem mijn petje (die ik heul niet heb) voor je af voor de kracht die je hebt.
Materialisme is inderdaad geen prettige ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:04 schreef War-horse het volgende:
[..]
Dat, maar toch ook dat het West-Europese manier vna leven mij niet trekt, veel en hard werken om dingen te vergaren waar je in mijn ogen niet zoveel aan hebt. Materiaal is voor mij niet zo heel belangrijk, wist niet eens tot een jaar geleden dat sommigen zaken al zoalng bestonden, wat mij betreft was de digitale camera pas uitgevonden in het jaar 2007, zelfde met lcd monitoren, heeft niks met domheid te maken verder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |