Cor?quote:
Is van Ericquote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat gegiechel van Matthijs, gênant.
Nee joh.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Dat gegiechel van Matthijs, gênant.
Achja, hoort erbij. Het is in ieder geval nooit saai bij Feijenoord.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:30 schreef Falco het volgende:
Net zo dom als Guidetti die zijn shirt uittrekt na een pingel en zo zijn tweede gele kaart incasseert
3FM djquote:Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die langharige dude? Is hij van zo'n programma van Giel?
frank van der lendequote:Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die langharige dude? Is hij van zo'n programma van Giel?
Een garantie voor ooraids trouwens. Ik luister niet meer naar 3FMquote:Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
frank van der lende
elke werkdag van 4 tot 6
quote:
die is allang doodquote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
ik dacht even dat dit die NSB zanger was
Heesters?quote:
Die docu was wel cool ze haalden die pop weg bij de mevrouw omdat de test klaar was, toen vroeg ze aan de pop of ze snel een keer terug kwam.. Best wel aandoenlijk... Opzich best een leuke toevoeging naast de normale hulp...quote:
Hoe heette die docu?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die docu was wel cool ze haalden die pop weg bij de mevrouw omdat de test klaar was, toen vroeg ze aan de pop of ze snel een keer terug kwam.. Best wel aandoenlijk... Opzich best een leuke toevoeging naast de normale hulp...
Lekkere beat mangquote:
zielig en ontroerend tegelijk alsof je Dirk Kuyt ziet voetballen in Oranjequote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die docu was wel cool ze haalden die pop weg bij de mevrouw omdat de test klaar was, toen vroeg ze aan de pop of ze snel een keer terug kwam.. Best wel aandoenlijk... Opzich best een leuke toevoeging naast de normale hulp...
Deze bakker weet... maar de beste componist ooit was natuurlijk james last.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Part is de beste componist ooit.
Bosbeetle is dit vast met mij eens
Pfoe, dat is wel de meest succesvolle natuurlijk. Maar in mijn ogen niet de beste.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Deze bakker weet... maar de beste componist ooit was natuurlijk james last.
Gifwaardigquote:
Hij kan wel goed lullenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zit deze gozer erbij? Zie de toegevoegde waarde niet echt
3FM uit het slop halenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom zit deze gozer erbij? Zie de toegevoegde waarde niet echt
Dit soort gasten brengen 3fm juist in het slopquote:
stekker eruitquote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
Google Glass hoe staat het daar ook al weer mee?
oh wacht ja ik heb daar ooit een reportage over gehoord op radio 1. Ik dacht dat het meer robotachtige poppen zouden zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb je teveel bier gedronken?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misselijk op het bankie maar effe kijken
Teveel pasta gegetenquote:
Ohja, dat was nog wel aardig aan dat hele gedoe toenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:05 schreef Martinello het volgende:
De muziek ging nog want die was gejat.
De pvv en d66quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er nog meer partijen in Nederland dan de PVDA?
50PLUSquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
VARA = PvdAquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij stopt als voorzitter van de kandidatencommissie, bij de feiten blijvenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:09 schreef Martinello het volgende:
Felix is gestopt als columnist bij een Amsterdams krantje. Breaking news.
Dwdd doet ook graag wilders en pechtold pesten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Trouwens serieus op mijn vraag in gaan
O, niet goed opgelet, sorry.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij stopt als voorzitter van de kandidatencommissie, bij de feiten blijven
Ook niet bepaald een wereldschokkende topfunctie of zo, maar toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij stopt als voorzitter van de kandidatencommissie, bij de feiten blijven
De NOS kunnen we dus ook al niet meer serieus nemen, voor zover we dat nog dedenquote:
Behalve de kijkersquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
Dus hij gaat weer vaker bij DWDD aanschuiven, iederen blij natuurlijk.
Welnee, áls-ie een keer wat zegt heeft-ie niks gezegd of heeft-ie het niet zo bedoeld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:13 schreef Martinello het volgende:
Dus hij gaat weer vaker bij DWDD aanschuiven, iederen blij natuurlijk.
En Felix ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:16 schreef alors het volgende:
Deze man komt op mij niet oprecht over.
Ah.quote:
Na vanavond in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat boeit het eigenlijk wat die Rottenberg zegt en vindt? Waarom is dat relevant?
Waar. Is. Atze?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is verschrikkelijk.
Jesse klaver, 2015
Matthijs is bang dat Felix zichzelf van kant maaktquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
De vraag wat we morgen gaan doen behoort toe aan KvdB
Zo zat hij er wel bij eigenlijk jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Matthijs is bang dat Felix zichzelf van kant maakt
Wegquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weg
Nu hebben we sigthorgod tot aan het leids ontzet
Enige partij die nog probeert iets zinnigs neer te zetten.quote:
Lekker naief vooral.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige partij die nog probeert iets zinnigs neer te zetten.
Lees: de rest is nog erger
Inderdaad, de ongelukzoekers voelen zich tekort gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:24 schreef marcodej het volgende:
Waarom is er slecht als mensen gelukzoeker worden genoemd?
Om de pols.quote:
Klopt.quote:
Tja, ze doen er zelf aan mee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ranzig uitbuitingsprogramma van BNN, en dan net doen of ze het beste met die mensen voor hebben.
Ik vind het genantquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:43 schreef UncleDolan het volgende:
toch wel schattig die mongooltjes
Lijkt me toch moeilijk om zo'n gezichtsaandoening te fakenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Zij is geestelijk wel in orde, maar ja, dat uiterlijk is wel moeilijk.
Maar was er niet ooit een schandaaltje hiermee? Dat de 'normalen' acteurs of figuranten waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |