Hmmm, bijzonder dingetje..quote:Op zondag 6 december 2015 11:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Uhm nee, zitten 10 lampen in, het ding werkt op elektraKomt geen gas, brandstof, hout of andere brandbare middelen aan te pas
[..]
Thnx
[..]
Merk Faber, type 'Cassette L'
quote:Alleen stroom en water nodig
Een waterreservoir, vijf lampen van 50 Watt (12 Volt) en 2 verdampers creëren revolutionaire
vlammen. Niet te onderscheiden van echt. Op een vol reservoir van 1,3 liter brandt de haard 8-10 uur. De vrijkomende ultradunne waterdamp is goed voor de vochthuishouding in huis. De vlamhoogte is regelbaar met een luxe afstandsbediening.
Was ook de bedoelingquote:Op zondag 6 december 2015 12:14 schreef laziness het volgende:
Dus echt alleen voor de sier deze haard
quote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef Thrilled het volgende:...
Hebben jullie misschien tips / aanvullingen op ons huidig plannetje?
[ afbeelding ]
Met dank aan Pinterestquote:Op maandag 28 december 2015 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
Leuk, dat scherm aan het voeteneind!
Ook leuk, maar we doelden op andere soorten tipsquote:Op maandag 28 december 2015 23:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Setje handboeien voor aan het rek en een zweepje
quote:
Datquote:
De wereldkaart is nog een uitdagingquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:30 schreef Peacefulll het volgende:
Ik vind de grote wereldkaart aan de muur heel erg tof! Wordt het behang of ga je het laten schilderen? Ik ben het er mee eens dat het wat donker oogt. Misschien is een lichtere kleur op de andere muren of een lichtere kleur vloer een optie? Het scherm is erg leuk zo. Handig ook voor de handboeien en zweepjes ja!
Eens, heel donker. Ik vind het scherm sowieso niet zo veel toevoegen middenin je kamer maar dat is een verschil van smaak denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 09:21 schreef Puala het volgende:
Wat donker allemaal. En waarom na zo'n rek nog zo'n kastje met een kleed er voor? Het ziet er decoratief leuk uit, maar wat voegt het toe?
Heb je dezelfde afmetingen? Om welke kamer gaat het dan, ga ik even kijken in je topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende is mijn slaapkamer even groot en denk ik dat je plaatje het groter doet ogen dan het in werkelijkheid is.
Klopt, is de kaptafel (60 cm diep), dus daar zal ze zich op maken, niet naast het bed? Maar ik snap wat je bedoeld, kzal eens op plattegrondjes de maten intekenen, kijken of het dan (ook voor ons) makkelijker word om te bepalen of het wat is of nietquote:Mijn kast staat waar de kaptafel? op jouw plaatje staat en de kast is minder diep gok ik. Ik zou niet weten hoe je en scherm en dat kastje er in krijgt zonder dat er een gevoel van ruimte verloren gaat. Maar de ruimte naast het bed is dan niet zo breed meer en door het scherm is de zijkant de plek waar je het benadert en op staat te maken etc.
Ben het met je eens dat donkere kleuren altijd kleiner laten lijken, maar we zijn het ook beu om altijd alles maar licht te makenquote:zeker door het gebruik van enkel donkere kleuren ook nog eens. Dat zal het niet ruimer laten ogen.
Ik ben niet gauw beledigd hoorquote:Dit klinkt wat negatiever wellicht dan ik het bedoel hoor maar verkijk je niet op zulke plaatjes.
Ik ben blij dat ik gewacht heb met dat aanschaffen omdat het in de praktijk echt te vol zou worden.
Oh het bed opmakenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:23 schreef laziness het volgende:
Ja onze slaapkamer is exact dezelfde afmeting.
Omdat er op beide wanden nog wat opgehangen moet worden had ik nog geen foto's geplaatst in mijn topic dus ik heb even hele verse gemaakt voor je
Één donkere wand in de kamer en met dit weer oogt echt al heel donker.
[ link | afbeelding ]
Dus even licht aan![]()
[ link | afbeelding ]
Andere hoek met een kast van 58cm diep
[ link | afbeelding ]
Je kaptafel is minder diep dan op het plaatje lijkt dan trouwensdat komt overeen met mijn kast. Voordeel is natuurlijk dat je niet nog een draaiopening nodig hebt voor een tafel.
Ik bedoelde je bed opmaken trouwensDat moet je vanaf de zijkant doen met dat scherm. Stopt niet zo lekker in en zwaait het dekbed niet zo makkelijk er lekker op zeg maar.
Jouw kamer is zelfs 5.44m op de plattegrond?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef laziness het volgende:
Zo diep als het bij jou lijkt is het bij mij helaas in ieder geval niet![]()
Ik zou het bed met dat kastje doen maar dat scherm niet omdat die het te vol maakt. Maar dan projecteer ik het even in mijn eigen kamer![]()
Die wereldkaart zou ik als eyecatcher zeker doen want erg gaaf en dan de rest wat lichter laten. Maar gezien de woonkamer is dat donkere gewoon jullie smaak dus ik zou proberen daar de middenweg in te vinden qua licht inderdaad.
ja 57 cm, hebben we nu ook en is niet echt een bezwaar. De lades van het bed kunnen ook nog volledig open (je moet dan wel naast de lade staan)quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:12 schreef laziness het volgende:
Nee wij hebben de tussenwand op laten schuiven. Het is nu 4,75m. Anders zou ik niet zeggen zelfde afmeting
Ik denk dat het zo een prima opstelling is, je ziet alleen zo plat het scherm niet en dat maakt het juist vol denk ik icm met alle muren donker.
Is de ruimte naast het bed ongeveer 50cm?
Kan merken dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef Puala het volgende:
Kan je vrouw zo qua hanggedeelte uit de voeten? Ik zou persoonlijke en probleem hebben met mijn langere jurken. OF maak je daar achter de spiegel nog een hanggedeelte voor?
Als je de deur van die kamer netjes dicht laat dan zou ik persoonlijk geen deuren voor de kasten hoeven. Als je van plan bent om die open te zetten dan lijkt het me ivm stof ed wel handiger om er deuren voor te hebben.
Het voordeel van de schoenenkast lager en wat breder maken is dat je er evt. een doosje op kan zetten met horloges. Een rekje voor oorbellen en kettingen ed. Simpele bergruimte voor zaken die je even kwijt wilt. Ook met omkleden even je portemonnee daar op leggen is best handig lijkt me.
Laminaat in een huis waar gestookt word valt wel mee qua koud. Ik zou het kleed in eerste instantie weglaten en ergens anders plaatsen. Als blijkt dat het laminaat dan toch te koud is kan je altijd nog een kleed daar neer leggen.
En ik zou gaan voor paxkasten. Ideaal
Ik ben ook 165, maar alsnog zou ik het niet redden. Ik heb dus 2 hang-gedeeltes gemaakt voor mezelf. Een laag stuk en een wat hoger stuk. Gewoon omdat het voor een nette pantalon ook niet prettig is als deze in de verdrukking hangt. Voor de zekerheid zou ik het toch even na-meten of je aan de 1,1m genoeg hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan merken dat je een vrouw bent(bedoel ik positief, ik kijk toch anders naar een kledingruimte
)
- m'n vriendin heeft geen lange jurken en daarbij is ze maar 1,65. Over het algemeen is de 1,10 m dus genoeg die ik nu gereserveerd heb voor kledinghangers.
- achter de spiegel komt waarschijnlijk de strijkplank te staan / hangen
- de deur blijft in theorie dicht dus voor stof ben ik minder bang.. wel voor het 'rommelige' aanblik van alle kleren, dus dat zou de reden kunnen zijn dat er deuren komen.
- sieraden/horloges/bergruimte op de lage kast vind ik een goeie tip, thnx!
- we hebben nu ook laminaat (en we stoken ook wel eens), maar op wat koudere dagen is het toch fris aan de voeten. Ook zit deze kamer aan de noordkant van het huis, dus nooit direct zonlicht. Daarbij voelt het kleed gewoon fijner aan de voeten
- Paxkasten hoor ik vaak ja, we hebben er nu ook 1, maar die is 'maar' 2 m breed en 2,36 m hoog. Heb mij er verder niet in verdiept maar kan je die gewoon 'verbouwen' tot je eigen op maat gemaakte kast?
Die pax-planner werkt met standaard kast-maten, of weet jij een manier om 'custom' afmetingen te maken?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben ook 165, maar alsnog zou ik het niet redden. Ik heb dus 2 hang-gedeeltes gemaakt voor mezelf. Een laag stuk en een wat hoger stuk. Gewoon omdat het voor een nette pantalon ook niet prettig is als deze in de verdrukking hangt. Voor de zekerheid zou ik het toch even na-meten of je aan de 1,1m genoeg hebt.
Oh maar een strijkplank is smal. Die heeft die volledige breedte niet nodig, dus als je daar een tussen-schot in zet waar de strijkplank tussen kan hou je net genoeg ruimte over om nog een hang/opberg gedeelte uit het zicht te maken.
Rommelig valt mee als je netjes stapeltDaarom zijn lagere stapels en een plankje extra vaak wel slim. Hoge stapels gaan eerder scheef liggen en lijken rommeliger.
En wat betreft pax. Kijk hier eens rond: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/planner_pax3d/index.html
Kan je zo kijken wat er mogelijk is
edit: en ik mis trouwens denk ik ook wel lades. Of was jij van plan de bh's van je vriendin ook op een plankje te gaan opstapelen? Zelfde voor je boxers. En sokken. En denk na over panty's, sjaaltjes enzo![]()
Dus na het douchen eerst naar de slaapkamer en dan naar de inloopkast? Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Die pax-planner werkt met standaard kast-maten, of weet jij een manier om 'custom' afmetingen te maken?
BH's, sokken en ondergoed leggen we in de lades van het bed, iets minder gestructureerd
Sorry, dat is nu de huidige werkwijze omdat de kledingkast naast het bed staatquote:Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus na het douchen eerst naar de slaapkamer en dan naar de inloopkast? Waarom?![]()
Lijkt me wel handiger jaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Sorry, dat is nu de huidige werkwijze omdat de kledingkast naast het bed staatIn het nieuwe huis moeten we daar inderdaad een mouw aan passen
Waarom alleen voor de mannen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Thrilled het volgende:
Tevens nieuw speeltje ontvangen![]()
[ afbeelding ]
wellicht leuk voor de weinige mannen in dit topique![]()
Beddengoed kan je opgevouwen ook kwijt in mooie opbergboxen. Kan je mooi je setjes bij elkaar houden door het samen in een bak te doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Waarom alleen voor de mannen?Leuk speeltje inderdaad
.
Wbt de kast: op maat maken van ikea kan door planken af te zagen, maar dat lijkt me wat minder ideaal. Ik mis inderdaad ook wat lades. Je zou zelfs kunnen overwegen om de planken 'uittrekbaar' te maken, zodat je 2 stapels achter elkaar kunt maken (en daar nog goed bij kunt). Dat willen wij tenminste in onze (niet-inloop)kast
. En heb je elders in huis al ruimte voor tassen/beddengoed? (dat ligt niet zo mooi in het zicht, terwijl een inloopkast zonder deuren juist tof is)
beddengoed in de lades onder het bed, ondergoed in nette lades in de kast.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Beddengoed kan je opgevouwen ook kwijt in mooie opbergboxen. Kan je mooi je setjes bij elkaar houden door het samen in een bak te doen.
Maar met de eisen van Thrilled is denk ik een op maat gemaakte kast realistischer.
Geilquote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Thrilled het volgende:
Tevens nieuw speeltje ontvangen![]()
[ afbeelding ]
wellicht leuk voor de weinige mannen in dit topique![]()
De nutsbedrijven zijn al wel langs geweest ? Of moet dat ook nog gebeuren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Eerste concretere informatie voor de oplevering is dat hij naar achteren geschoven wordtIn verband met problemen met rioleringswerkzaamheden (vermoedelijk slechte planning
) verwachten ze onze woning in week 8 op te leveren (22 - 26 februari), dus bijna een maand later dan onze verwachting. Nu gaan schuiven met mijn vakantie op m'n werk, uitdaging
geen idee?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De nutsbedrijven zijn al wel langs geweest ? Of moet dat ook nog gebeuren ?
Geen ontwikkelingen meer ? Nog binnen geweest, foto's?:)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja zoietswe wachten met smart op dé brief
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geen ontwikkelingen meer ? Nog binnen geweest, foto's?:)
Haha we gaan van het weekend weer even kijken.. Vorige week hadden ze het hekwerk van de voortuin geplaatst en dat deurtje doen ze op slot.. Konden daarom niet tegen het raam gaan staan, maar de keuken zat er toen nog niet inquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Geen ontwikkelingen meer ? Nog binnen geweest, foto's?:)
Bezem er langs en schoon is het weer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zie bij ons in de nieuwe wijk sommige huizen die van onder tot boven wit of lichtbruin gekeimd zijn. De hele onderkant ziet er al bruin uit vanwege het opspattende water. Hoe verzinnen ze het.
Ziet er goed uit, onze keuken wordt pas na de oplevering (eind maart) geplaatst, weet jij wanneer ze de sloot gaan doortrekken? Wij zijn van plan wellicht een grote lounge bank voor de tuin te kopen die anders over het huis heen getild moet worden, maar als de sloot er nog niet is kan die gewoon 'achterom'.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:48 schreef Thrilled het volgende:
Van de week ook even langs geweest, maar nog geen keuken gezien (bij niemand niet), weet niet hoe lang ze daarover doen, maar had die wel verwacht bij enkele huizenBij de eerste huizen hadden ze het tegelpad al wel neergelegd, kon je wat makkelijker naar binnen kijken
[ afbeelding ]
De tuinen waren aangevuld met zand en volgens mij gaan ze een dezer dagen beginnen met het straatwerk (daarom snap ik de rioleringsproblemen niet zo goed), verder weinig veranderd uiteraard.. keimwerk zit er ook nog niet op.
Goeie vraag, dat zal een gemeente-ding zijn en waarschijnlijk geen onderdeel van de bouw? Zal mij niks verbazen dat dat nog even duurt.. Waarschijnlijk wil de bouwer het pas vrijgeven als alles 100% klaar is.. Loopt verder alles goed bij jullie?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef stilbu het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, onze keuken wordt pas na de oplevering (eind maart) geplaatst, weet jij wanneer ze de sloot gaan doortrekken? Wij zijn van plan wellicht een grote lounge bank voor de tuin te kopen die anders over het huis heen getild moet worden, maar als de sloot er nog niet is kan die gewoon 'achterom'.
Vandaag nog even langs geweest, aan jullie kant zijn ze al aardig ver met de straat inderdaad, aan onze kant moet het riool er nog in.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Goeie vraag, dat zal een gemeente-ding zijn en waarschijnlijk geen onderdeel van de bouw? Zal mij niks verbazen dat dat nog even duurt.. Waarschijnlijk wil de bouwer het pas vrijgeven als alles 100% klaar is.. Loopt verder alles goed bij jullie?
Haha wij waren er ook gisteren.. volgens mij hadden ze al een stukje uitgegraven voor de sloot, of niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:41 schreef stilbu het volgende:
[..]
Vandaag nog even langs geweest, aan jullie kant zijn ze al aardig ver met de straat inderdaad, aan onze kant moet het riool er nog in.
Helaas liep alles verre van voorspoedig, onwijs veel problemen met de badkamer... uiteindelijk na veel bellen en regelen etc toch nog goed gekomen (moet het resultaat alleen nog zien)...
Het zag er ook uit alsof ze jullie kant al gingen keimen trouwens..
Ik zou het alvast vragen.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:05 schreef Thrilled het volgende:
Op google kom ik ook alleen maar tegen dat de ondergrond niet vochtig moet zijn.. ook veel schilderbedrijven die zeggen dat het met een afgedekte steiger en heaters gebeuren moet..
Wat denken jullie; afwachten of alvast maar een vragend mailtje richting de aannemer?
quote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat je best mag vertrouwen op de ONkunde van de bouwer
Of het moet zo snel mogelijk af...quote:Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat je best mag vertrouwen op de kunde van de bouwer
Dan nog, denken jullie heus dat vanwege 1 bezorgde bewoner die zijn kennis baseert op google de bouwer iets aan gaat passen?quote:Op maandag 1 februari 2016 08:40 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Of het moet zo snel mogelijk af...
Geen moment. Maar omdat een bouwbedrijf iets doet, wil nog niet altijd zeggen dat dit ook juist is...quote:Op maandag 1 februari 2016 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan nog, denken jullie heus dat vanwege 1 bezorgde bewoner die zijn kennis baseert op google de bouwer iets aan gaat passen?
Mooi man! Mooi op schema dus, hopelijk geldt dit ook voor mijn woning.quote:Op donderdag 4 februari 2016 23:52 schreef Thrilled het volgende:
23 februari de oplevering!Volgende week al voorschouw dus ben benieuwd!
Oh jij hebt nog geen brief gehad dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:35 schreef stilbu het volgende:
[..]
Mooi man! Mooi op schema dus, hopelijk geldt dit ook voor mijn woning.
Nee, helaas nog niet, ze waren vorige week ook nog niet begonnen met de riolering, wellicht wachten ze tot er geen externe factoren meer zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 07:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Oh jij hebt nog geen brief gehad dan?
Ach ja, heel veel staat nu op het lijstje 'voor later...' :pquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:09 schreef laziness het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Grappig want bij ons is het exact hetzelfde en toch oogt het met radiatoren overal heel anders![]()
Ik zou zelf de wastafels met muurbuizen af hebben laten werken omdat je dat niet zo makkelijk achteraf doet. Maar ik weet dat je keuzes moet maken in het meerwerk omdat budgetten echt eindig zijn![]()
Het lange wachten is bijna voorbij.
Ja daar zat ik ook net naar te kijken!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef EnochRoot het volgende:
Aparte achterkant heeft dat huis in het midden...
Leuke melkkoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wist niet eens dat het niet standaard was tegenwoordig om bij wasbakjes de leiding op de muur te doen.
Maar ik vind je tegels wel tof in je toilet
Daar komt een access point te hangen voor het versterken van wifi, die wil ik dan wel in het middenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Top ziet er mooi uit!
Wat ga je met de loze leiding op de overloop doen?
Over die leidingen van de badkamer en toiletruimte, hebben wij volgens mij niet eens over gehad met de sanitairboer. Zal dat toch maar eens gaan navragen.
Op zich wel voorstander van want we hebben het nu ook in ons appartement, maar los van de dik 2000 euro om op de begane grond vloerverwarming te leggen moest er idealiter dan ook een andere vloer op (we hebben nu laminaat + ondervloer, niet echt optimaal voor vloerverwarming), inderdaad budget-technisch zo gelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:57 schreef stilbu het volgende:
Ziet er goed uit! Jammer van de radiatoren, geen vloerverwarming meer mogelijk in het budget of zijn jullie er geen voorstander van?
Ik zag vandaag dat ze begonnen zijn met keimen aan jullie kantaan onze kant zijn ze begonnen met de straat. Joepie!
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef EnochRoot het volgende:
Aparte achterkant heeft dat huis in het midden...
Dat zijn de bergingen voor dat blok. Ons rijtje heeft de berging individueel in de voortuin staan en het rijtje waar Stilbu gaat wonen heeft een gezamenlijk berging-gebouw die in het midden zijn geplaatst. Daarbovenop is een maisonette gemaakt die dan geen begane grond heeft..quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook net naar te kijken!
Nogal een slagschip tov de rest.
Ze zijn denk ik van de week begonnen, want de voorkant aan jullie straat was op 1 huis na al af. Wij hebben helaas nog steeds geen opleverdatum, maar zag dat de riolering er al in ligt, en dat ze nu bezig zijn met bestraten, kan niet lang meer duren dusquote:En zijn ze op zaterdag begonnen met keimen? Bijzonder..Hebben jullie al een opleverdatum of lopen jullie ver achter? Valt toch wel mee hoop ik?
Goed nieuws dus! Ook bij ons goed nieuws, de opleverdatum is 17 maart, eindelijk alles inplannen! Ben erg benieuwd naar een foto van de keukenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond even wezen kijken, ons schuurtje is nog niet wit en het huis welHet huis op de hoek moet ook nog gedaan worden en nog 1 ander schuurtje.. Wel vreemd dat ze het zo divers doen.. wellicht te maken met de vochtigheidsgraad van de bakstenen?
Ook zat de keuken er in, maar het was te donker voor foto's. Van wat we door het raam konden zien zag het er goed uit, nog maar een paar nachtjes
Jullie hebben geen projectkeuken begrijp ik? Wij waren de enige in ons rijtje die de keuken gisteren al had staan.. volgens mij heeft niemand de projectkeuken behalve wijquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:36 schreef stilbu het volgende:
[..]
Goed nieuws dus! Ook bij ons goed nieuws, de opleverdatum is 17 maart, eindelijk alles inplannen! Ben erg benieuwd naar een foto van de keukenDie van ons wordt pas na oplevering geplaatst.
Wij hebben ook een project keuken, wel flink aangepast, maar deze wordt pas geplaatst nadat de muren en vloeren klaar zijn, weet dus nog niet precies wanneer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jullie hebben geen projectkeuken begrijp ik? Wij waren de enige in ons rijtje die de keuken gisteren al had staan.. volgens mij heeft niemand de projectkeuken behalve wij
Maar fijn om te horen dat jullie ook een datum hebben, dan kan je concreet dingen gaan doen
Weet je al welke access point je gaat nemen? Wij hebben ook op de overloop een loze leiding laten tekenen. Waarschijnlijk wordt het bij ons een ubiquiti.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daar komt een access point te hangen voor het versterken van wifi, die wil ik dan wel in het midden![]()
Nee dat niet, moet ik nog wat onderzoek naar doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:45 schreef 2biris het volgende:
[..]
Weet je al welke access point je gaat nemen? Wij hebben ook op de overloop een loze leiding laten tekenen. Waarschijnlijk wordt het bij ons een ubiquiti.
Thnx, wij vinden 'm ook erg mooi geworden!quote:
Lijkt toch hoofdzakelijk een vocht probleemquote:Op maandag 22 februari 2016 08:17 schreef Thrilled het volgende:
Bij ons zat het er redelijk op, maar bij sommige buren was het echt lelijk gedaan.. (ondanks de kunde van de bouwer)..
Idem hier maar deze staan in de voortuin. Is qua aanzien wel mooier dan om steen te gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Zie je volgens mij niet veel meer, gemetselde schuurtjes. Bij ons zijn ze allemaal van hout.
Jup. Terwijl je toch bij veel oudere woningen van een jaar of '1980, ziet dat er weer veel gemetselde schuurtjes staan (in de achtertuin).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Idem hier maar deze staan in de voortuin. Is qua aanzien wel mooier dan om steen te gebruiken.
SPOILER: Tussenstand verlaagd plafondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ombouw sfeerhaardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand is inmiddels verder dan de foto's, het plafond heb ik wit geschilderd en met structuurverf afgewerkt (ook een pokke-klus trouwens) en de ombouw staat nu in de voorstrijk..
Vandaag gaat de yippee-blue op de muur (althans, de namaak-versie van Flexa i.v.m. de kortingsactie bij karwei afgelopen weekend) dus dat zal wel een behoorlijke impact hebben op de nu gigantisch grote en maagdelijk witte woonkamer
![]()
Oh t plafond was wel netjes hoor, maar met 'gewoon' 1 lichtpunt in t midden.. We wilden graag dimbare spotjes zodat je functioneel + rust/sfeerlicht in de keuken kan maken. Daarbij zaten er twee afzuigpunten net voor de kookplaat, boven de afzuigkap dus die hebben we nu wat symmetrischer geplaatstquote:Op maandag 7 maart 2016 11:13 schreef laziness het volgende:
Was je plafond niet vanuit de bouw netjes afgeleverd?
De haard is gaaf
Nee met veel pijn en moeite glasvlies verder aangebracht, met veel lijm. De blazen/bellen konden we nog wegwerken door met lijm aan de buitenkant (en een verfroller) de blazen weg te rollen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Luuk84 het volgende:
Ziet er netjes uit, je haard!
M.b.t. hebben jullie nu besloten om geen glasvlies aan te brengen en direct te spuiten? Waar de muren vlak genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |