abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158671053
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben ook 165, maar alsnog zou ik het niet redden. Ik heb dus 2 hang-gedeeltes gemaakt voor mezelf. Een laag stuk en een wat hoger stuk. Gewoon omdat het voor een nette pantalon ook niet prettig is als deze in de verdrukking hangt. Voor de zekerheid zou ik het toch even na-meten of je aan de 1,1m genoeg hebt.

Oh maar een strijkplank is smal. Die heeft die volledige breedte niet nodig, dus als je daar een tussen-schot in zet waar de strijkplank tussen kan hou je net genoeg ruimte over om nog een hang/opberg gedeelte uit het zicht te maken.

Rommelig valt mee als je netjes stapelt ;) Daarom zijn lagere stapels en een plankje extra vaak wel slim. Hoge stapels gaan eerder scheef liggen en lijken rommeliger.

En wat betreft pax. Kijk hier eens rond: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/planner_pax3d/index.html

Kan je zo kijken wat er mogelijk is ;)

edit: en ik mis trouwens denk ik ook wel lades. Of was jij van plan de bh's van je vriendin ook op een plankje te gaan opstapelen? Zelfde voor je boxers. En sokken. En denk na over panty's, sjaaltjes enzo :P
Die pax-planner werkt met standaard kast-maten, of weet jij een manier om 'custom' afmetingen te maken?

BH's, sokken en ondergoed leggen we in de lades van het bed, iets minder gestructureerd :')
pi_158671089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:22 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Die pax-planner werkt met standaard kast-maten, of weet jij een manier om 'custom' afmetingen te maken?

BH's, sokken en ondergoed leggen we in de lades van het bed, iets minder gestructureerd :')
Dus na het douchen eerst naar de slaapkamer en dan naar de inloopkast? Waarom? :@

Pax heeft alleen maar standaard maten ;)
pi_158671121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Dus na het douchen eerst naar de slaapkamer en dan naar de inloopkast? Waarom? :@

Sorry, dat is nu de huidige werkwijze omdat de kledingkast naast het bed staat :P In het nieuwe huis moeten we daar inderdaad een mouw aan passen :P
pi_158671165
Tevens nieuw speeltje ontvangen :9~

wellicht leuk voor de weinige mannen in dit topique ;(
pi_158671218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:25 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Sorry, dat is nu de huidige werkwijze omdat de kledingkast naast het bed staat :P In het nieuwe huis moeten we daar inderdaad een mouw aan passen :P
Lijkt me wel handiger ja
pi_158671506
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Thrilled het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom alleen voor de mannen? }:| Leuk speeltje inderdaad :P.

Wbt de kast: op maat maken van ikea kan door planken af te zagen, maar dat lijkt me wat minder ideaal :+. Ik mis inderdaad ook wat lades. Je zou zelfs kunnen overwegen om de planken 'uittrekbaar' te maken, zodat je 2 stapels achter elkaar kunt maken (en daar nog goed bij kunt). Dat willen wij tenminste in onze (niet-inloop)kast :). En heb je elders in huis al ruimte voor tassen/beddengoed? (dat ligt niet zo mooi in het zicht, terwijl een inloopkast zonder deuren juist tof is)
pi_158671638
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:35 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Waarom alleen voor de mannen? }:| Leuk speeltje inderdaad :P.

Wbt de kast: op maat maken van ikea kan door planken af te zagen, maar dat lijkt me wat minder ideaal :+. Ik mis inderdaad ook wat lades. Je zou zelfs kunnen overwegen om de planken 'uittrekbaar' te maken, zodat je 2 stapels achter elkaar kunt maken (en daar nog goed bij kunt). Dat willen wij tenminste in onze (niet-inloop)kast :). En heb je elders in huis al ruimte voor tassen/beddengoed? (dat ligt niet zo mooi in het zicht, terwijl een inloopkast zonder deuren juist tof is)
Beddengoed kan je opgevouwen ook kwijt in mooie opbergboxen. Kan je mooi je setjes bij elkaar houden door het samen in een bak te doen.

Maar met de eisen van Thrilled is denk ik een op maat gemaakte kast realistischer.
  woensdag 30 december 2015 @ 17:50:12 #233
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_158679960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Beddengoed kan je opgevouwen ook kwijt in mooie opbergboxen. Kan je mooi je setjes bij elkaar houden door het samen in een bak te doen.

Maar met de eisen van Thrilled is denk ik een op maat gemaakte kast realistischer.
beddengoed in de lades onder het bed, ondergoed in nette lades in de kast.

En wat betreft op maat maken: tussen 2 kasten kan je maatwerk planken of roedes ophangen ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_158923865
Eerste concretere informatie voor de oplevering is dat hij naar achteren geschoven wordt ;( In verband met problemen met rioleringswerkzaamheden (vermoedelijk slechte planning :P ) verwachten ze onze woning in week 8 op te leveren (22 - 26 februari), dus bijna een maand later dan onze verwachting. Nu gaan schuiven met mijn vakantie op m'n werk, uitdaging ;(
pi_158974584
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef Thrilled het volgende:

[ afbeelding ]
Geil
pi_158978442
Van de week ook even langs geweest, maar nog geen keuken gezien (bij niemand niet), weet niet hoe lang ze daarover doen, maar had die wel verwacht bij enkele huizen :P Bij de eerste huizen hadden ze het tegelpad al wel neergelegd, kon je wat makkelijker naar binnen kijken :D

De tuinen waren aangevuld met zand en volgens mij gaan ze een dezer dagen beginnen met het straatwerk (daarom snap ik de rioleringsproblemen niet zo goed), verder weinig veranderd uiteraard.. keimwerk zit er ook nog niet op.
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 10:34:33 #237
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_158978924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:13 schreef Thrilled het volgende:
Eerste concretere informatie voor de oplevering is dat hij naar achteren geschoven wordt ;( In verband met problemen met rioleringswerkzaamheden (vermoedelijk slechte planning :P ) verwachten ze onze woning in week 8 op te leveren (22 - 26 februari), dus bijna een maand later dan onze verwachting. Nu gaan schuiven met mijn vakantie op m'n werk, uitdaging ;(
De nutsbedrijven zijn al wel langs geweest ? Of moet dat ook nog gebeuren ?
pi_158983440
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:34 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

De nutsbedrijven zijn al wel langs geweest ? Of moet dat ook nog gebeuren ?
geen idee?
pi_159415087
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:22 schreef Thrilled het volgende:

[..]

geen idee?
Nog een maandje? :)
pi_159420950
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:12 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nog een maandje? :)
Ja zoiets :) we wachten met smart op dé brief :)
pi_159421123
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ja zoiets :) we wachten met smart op dé brief :)
Geen ontwikkelingen meer ? Nog binnen geweest, foto's?:)
pi_159421339
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Haha we gaan van het weekend weer even kijken.. Vorige week hadden ze het hekwerk van de voortuin geplaatst en dat deurtje doen ze op slot.. Konden daarom niet tegen het raam gaan staan, maar de keuken zat er toen nog niet in ;( wel hebben we stoeptegels als oprit :D verder zijn de bakstenen nog (steeds) niet gekeimd en de straat lag nu helemaal open voor de riolering etc..

Ik zal van het weekend weer wat nieuwe foto's plaatsen :)
pi_159421466
Wat betreft dat keiem. Bij ons zijn er ook stukken nog niet gedaan vanwege het weer. Gaan ze van het viorja/zomer afmaken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159472492
Ik zie bij ons in de nieuwe wijk sommige huizen die van onder tot boven wit of lichtbruin gekeimd zijn. De hele onderkant ziet er al bruin uit vanwege het opspattende water. Hoe verzinnen ze het.
pi_159474063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 19:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik zie bij ons in de nieuwe wijk sommige huizen die van onder tot boven wit of lichtbruin gekeimd zijn. De hele onderkant ziet er al bruin uit vanwege het opspattende water. Hoe verzinnen ze het.
Bezem er langs en schoon is het weer.
pi_159476275
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:48 schreef Thrilled het volgende:
Van de week ook even langs geweest, maar nog geen keuken gezien (bij niemand niet), weet niet hoe lang ze daarover doen, maar had die wel verwacht bij enkele huizen :P Bij de eerste huizen hadden ze het tegelpad al wel neergelegd, kon je wat makkelijker naar binnen kijken :D

[ afbeelding ]

De tuinen waren aangevuld met zand en volgens mij gaan ze een dezer dagen beginnen met het straatwerk (daarom snap ik de rioleringsproblemen niet zo goed), verder weinig veranderd uiteraard.. keimwerk zit er ook nog niet op.
Ziet er goed uit, onze keuken wordt pas na de oplevering (eind maart) geplaatst, weet jij wanneer ze de sloot gaan doortrekken? Wij zijn van plan wellicht een grote lounge bank voor de tuin te kopen die anders over het huis heen getild moet worden, maar als de sloot er nog niet is kan die gewoon 'achterom'.
pi_159511887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef stilbu het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, onze keuken wordt pas na de oplevering (eind maart) geplaatst, weet jij wanneer ze de sloot gaan doortrekken? Wij zijn van plan wellicht een grote lounge bank voor de tuin te kopen die anders over het huis heen getild moet worden, maar als de sloot er nog niet is kan die gewoon 'achterom'.
Goeie vraag, dat zal een gemeente-ding zijn en waarschijnlijk geen onderdeel van de bouw? Zal mij niks verbazen dat dat nog even duurt.. Waarschijnlijk wil de bouwer het pas vrijgeven als alles 100% klaar is.. Loopt verder alles goed bij jullie?
pi_159522415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 09:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Goeie vraag, dat zal een gemeente-ding zijn en waarschijnlijk geen onderdeel van de bouw? Zal mij niks verbazen dat dat nog even duurt.. Waarschijnlijk wil de bouwer het pas vrijgeven als alles 100% klaar is.. Loopt verder alles goed bij jullie?
Vandaag nog even langs geweest, aan jullie kant zijn ze al aardig ver met de straat inderdaad, aan onze kant moet het riool er nog in.

Helaas liep alles verre van voorspoedig, onwijs veel problemen met de badkamer... uiteindelijk na veel bellen en regelen etc toch nog goed gekomen (moet het resultaat alleen nog zien)...

Het zag er ook uit alsof ze jullie kant al gingen keimen trouwens..
pi_159535134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:41 schreef stilbu het volgende:

[..]

Vandaag nog even langs geweest, aan jullie kant zijn ze al aardig ver met de straat inderdaad, aan onze kant moet het riool er nog in.

Helaas liep alles verre van voorspoedig, onwijs veel problemen met de badkamer... uiteindelijk na veel bellen en regelen etc toch nog goed gekomen (moet het resultaat alleen nog zien)...

Het zag er ook uit alsof ze jullie kant al gingen keimen trouwens..
Haha wij waren er ook gisteren.. volgens mij hadden ze al een stukje uitgegraven voor de sloot, of niet?

Jammer te horen dat het bij jullie niet zo lekker liep, hopen dat het resultaat het goed maakt dan ;)

De straat was bij ons inderdaad al aangevuld en was best verbaasd om de steigers tegen de gevel te zien staan.. Volgens mij is het veel te vochtig om te gaan keimen, zeker met de buien van de laatste dagen :?

Verder binnen nog steeds geen keuken, dus we wachten maar gewoon verder af.. :P

pi_159535179
Bij ons werd bij de mensen die de keuken voor de oplevering lieten plaatsen de keuken pas een paar dagen voor oplevering geplaatst. Ik vermoed om de kans op beschadigingen te beperken :)

En die keiem er nu op zou niet zo handig zijn idd vanwege de regen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')