abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159535291
Op google kom ik ook alleen maar tegen dat de ondergrond niet vochtig moet zijn.. ook veel schilderbedrijven die zeggen dat het met een afgedekte steiger en heaters gebeuren moet..

Wat denken jullie; afwachten of alvast maar een vragend mailtje richting de aannemer?
pi_159535339
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:05 schreef Thrilled het volgende:
Op google kom ik ook alleen maar tegen dat de ondergrond niet vochtig moet zijn.. ook veel schilderbedrijven die zeggen dat het met een afgedekte steiger en heaters gebeuren moet..

Wat denken jullie; afwachten of alvast maar een vragend mailtje richting de aannemer?
Ik zou het alvast vragen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159535537
Ik denk dat je best mag vertrouwen op de kunde van de bouwer ;)
  zondag 31 januari 2016 @ 18:36:54 #254
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_159548838
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat je best mag vertrouwen op de ONkunde van de bouwer ;)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_159561655
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:18 schreef Puala het volgende:
Ik denk dat je best mag vertrouwen op de kunde van de bouwer ;)
Of het moet zo snel mogelijk af...
pi_159561959
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:40 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Of het moet zo snel mogelijk af...
Dan nog, denken jullie heus dat vanwege 1 bezorgde bewoner die zijn kennis baseert op google de bouwer iets aan gaat passen?
pi_159562295
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Dan nog, denken jullie heus dat vanwege 1 bezorgde bewoner die zijn kennis baseert op google de bouwer iets aan gaat passen?
Geen moment. Maar omdat een bouwbedrijf iets doet, wil nog niet altijd zeggen dat dit ook juist is...
pi_159669691
23 februari de oplevering! :) Volgende week al voorschouw dus ben benieuwd!
pi_159684894
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:52 schreef Thrilled het volgende:
23 februari de oplevering! :) Volgende week al voorschouw dus ben benieuwd!
Mooi man! Mooi op schema dus, hopelijk geldt dit ook voor mijn woning.
pi_159696771
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 19:35 schreef stilbu het volgende:

[..]

Mooi man! Mooi op schema dus, hopelijk geldt dit ook voor mijn woning.
Oh jij hebt nog geen brief gehad dan?
pi_159696965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 07:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Oh jij hebt nog geen brief gehad dan?
Nee, helaas nog niet, ze waren vorige week ook nog niet begonnen met de riolering, wellicht wachten ze tot er geen externe factoren meer zijn.
pi_159700076
Vandaag weer even langs geweest, wel wat voortgang maar niet heel veel aan onze kant.

Volgens mij zijn ze wel al bezig met de sloot aan het graven, ook zijn ze aan jouw kant aan het bestraten (op dit moment is er iemand mee bezig).
pi_159761059
Ja bestrating was vandaag bijna klaar..ziet er goed uit :)

Ze hadden van t weekend onze gevels afgedekt met plastic (de kozijnen/ramen dan), maar dat was vanmiddag weer weg :? Dacht eerst dat ze t nog gingen keimen, maar nu lijkt t weer van niet... Wellicht vanwege de storm.. Woensdag maar even navragen :9
pi_159882194
Korte update na de voorschouw :)

Woning zag er goed uit en heb maar 2 opmerkingen kunnen plaatsen m.b.t. beschadigingen, de badkamer en het toilet waren nu af en zag er goed uit :) Wel had ik mijn twijfels of ze de juiste wandtegels hadden gebruikt in het toilet omdat ze in de showroom aanzienlijk lichter waren.. Argument van de tegelboer is echter dat het door de lichtinval in de showroom zou komen.. ach ja.. verder nog steeds tevreden over het toilet :P

Verder nog geen keuken en buiten geen keimwerk tegen de muur.. het was erg slecht weer die dag dus niet zo gek ook.. Alle radiatoren waren aanwezig en ze hadden de verwarming goed opgestookt, het was gewoon warm/heet in huis.. kan niet wachten om te verhuizen :9

Toilet

De schakelaar :P

Keuken:

Woonkamer/tv-hoek:

Woonkamer/zithoek:

Achtertuin:

Badkamer:

Overloop (met loze leiding nu wel in het midden :P ):

Beveiligingscamera in huis, denk tegen de koperdieven?

Berging:

De berging was vooral diep, dus denk dat ik achterin een werkbank ga maken en aan de zijkanten wat stellingen.. verder ruimte genoeg voor twee fietsen en wat gereedschap :)

Overige ruimtes heb ik ook wel op de foto staan, maar los van wat stopcontacten/schakelaars en de radiatoren is daar niets veranderd..

Nog 10 nachtjes slapen :D
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:09:57 #265
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159882570
Ziet er goed uit ^O^

Grappig want bij ons is het exact hetzelfde en toch oogt het met radiatoren overal heel anders :D

Ik zou zelf de wastafels met muurbuizen af hebben laten werken omdat je dat niet zo makkelijk achteraf doet. Maar ik weet dat je keuzes moet maken in het meerwerk omdat budgetten echt eindig zijn ;)

Het lange wachten is bijna voorbij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_159882675
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 12:09 schreef laziness het volgende:
Ziet er goed uit ^O^

Grappig want bij ons is het exact hetzelfde en toch oogt het met radiatoren overal heel anders :D

Ik zou zelf de wastafels met muurbuizen af hebben laten werken omdat je dat niet zo makkelijk achteraf doet. Maar ik weet dat je keuzes moet maken in het meerwerk omdat budgetten echt eindig zijn ;)

Het lange wachten is bijna voorbij.
Ach ja, heel veel staat nu op het lijstje 'voor later...' :p

En inderdaad, geld verdampt waar je bij staat ;(
pi_159884854
Top ziet er mooi uit!

Wat ga je met de loze leiding op de overloop doen?

Over die leidingen van de badkamer en toiletruimte, hebben wij volgens mij niet eens over gehad met de sanitairboer. Zal dat toch maar eens gaan navragen.
pi_159885602
Ziet er goed uit! Jammer van de radiatoren, geen vloerverwarming meer mogelijk in het budget of zijn jullie er geen voorstander van?

Ik zag vandaag dat ze begonnen zijn met keimen aan jullie kant :) aan onze kant zijn ze begonnen met de straat. Joepie!
pi_159893883
Aparte achterkant heeft dat huis in het midden...
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:50:11 #270
244125 laziness
pi_159894111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef EnochRoot het volgende:
Ja daar zat ik ook net naar te kijken!
Nogal een slagschip tov de rest.
pi_159897027
Wist niet eens dat het niet standaard was tegenwoordig om bij wasbakjes de leiding op de muur te doen.

Maar ik vind je tegels wel tof in je toilet ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:53:20 #272
244125 laziness
pi_159897485
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wist niet eens dat het niet standaard was tegenwoordig om bij wasbakjes de leiding op de muur te doen.

Maar ik vind je tegels wel tof in je toilet ^O^
Leuke melkkoe ;(
pi_159903617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Top ziet er mooi uit!

Wat ga je met de loze leiding op de overloop doen?

Over die leidingen van de badkamer en toiletruimte, hebben wij volgens mij niet eens over gehad met de sanitairboer. Zal dat toch maar eens gaan navragen.
Daar komt een access point te hangen voor het versterken van wifi, die wil ik dan wel in het midden :P En ik was wel op de hoogte dat het op deze manier uitgevoerd werd, maar inderdaad moet je ergens een streep trekken financieel gezien :P Mooier is inderdaad alles in de wand wegwerken, maar een mooi wandmeubel doet ook een hoop :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:57 schreef stilbu het volgende:
Ziet er goed uit! Jammer van de radiatoren, geen vloerverwarming meer mogelijk in het budget of zijn jullie er geen voorstander van?

Ik zag vandaag dat ze begonnen zijn met keimen aan jullie kant :) aan onze kant zijn ze begonnen met de straat. Joepie!
Op zich wel voorstander van want we hebben het nu ook in ons appartement, maar los van de dik 2000 euro om op de begane grond vloerverwarming te leggen moest er idealiter dan ook een andere vloer op (we hebben nu laminaat + ondervloer, niet echt optimaal voor vloerverwarming), inderdaad budget-technisch zo gelaten.

En zijn ze op zaterdag begonnen met keimen? Bijzonder.. :P Hebben jullie al een opleverdatum of lopen jullie ver achter? Valt toch wel mee hoop ik?

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef EnochRoot het volgende:
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook net naar te kijken!
Nogal een slagschip tov de rest.
Dat zijn de bergingen voor dat blok. Ons rijtje heeft de berging individueel in de voortuin staan en het rijtje waar Stilbu gaat wonen heeft een gezamenlijk berging-gebouw die in het midden zijn geplaatst. Daarbovenop is een maisonette gemaakt die dan geen begane grond heeft..
pi_159904874
quote:
En zijn ze op zaterdag begonnen met keimen? Bijzonder.. :P Hebben jullie al een opleverdatum of lopen jullie ver achter? Valt toch wel mee hoop ik?

Ze zijn denk ik van de week begonnen, want de voorkant aan jullie straat was op 1 huis na al af. Wij hebben helaas nog steeds geen opleverdatum, maar zag dat de riolering er al in ligt, en dat ze nu bezig zijn met bestraten, kan niet lang meer duren dus :)
pi_160009981
Gisteravond even wezen kijken, ons schuurtje is nog niet wit en het huis wel :D Het huis op de hoek moet ook nog gedaan worden en nog 1 ander schuurtje.. Wel vreemd dat ze het zo divers doen.. wellicht te maken met de vochtigheidsgraad van de bakstenen?

Ook zat de keuken er in, maar het was te donker voor foto's. Van wat we door het raam konden zien zag het er goed uit, nog maar een paar nachtjes :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')