Goed nieuws dus! Ook bij ons goed nieuws, de opleverdatum is 17 maart, eindelijk alles inplannen! Ben erg benieuwd naar een foto van de keukenquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:04 schreef Thrilled het volgende:
Gisteravond even wezen kijken, ons schuurtje is nog niet wit en het huis welHet huis op de hoek moet ook nog gedaan worden en nog 1 ander schuurtje.. Wel vreemd dat ze het zo divers doen.. wellicht te maken met de vochtigheidsgraad van de bakstenen?
Ook zat de keuken er in, maar het was te donker voor foto's. Van wat we door het raam konden zien zag het er goed uit, nog maar een paar nachtjes
Jullie hebben geen projectkeuken begrijp ik? Wij waren de enige in ons rijtje die de keuken gisteren al had staan.. volgens mij heeft niemand de projectkeuken behalve wijquote:Op donderdag 18 februari 2016 08:36 schreef stilbu het volgende:
[..]
Goed nieuws dus! Ook bij ons goed nieuws, de opleverdatum is 17 maart, eindelijk alles inplannen! Ben erg benieuwd naar een foto van de keukenDie van ons wordt pas na oplevering geplaatst.
Wij hebben ook een project keuken, wel flink aangepast, maar deze wordt pas geplaatst nadat de muren en vloeren klaar zijn, weet dus nog niet precies wanneer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jullie hebben geen projectkeuken begrijp ik? Wij waren de enige in ons rijtje die de keuken gisteren al had staan.. volgens mij heeft niemand de projectkeuken behalve wij
Maar fijn om te horen dat jullie ook een datum hebben, dan kan je concreet dingen gaan doen
Weet je al welke access point je gaat nemen? Wij hebben ook op de overloop een loze leiding laten tekenen. Waarschijnlijk wordt het bij ons een ubiquiti.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daar komt een access point te hangen voor het versterken van wifi, die wil ik dan wel in het midden![]()
Nee dat niet, moet ik nog wat onderzoek naar doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 10:45 schreef 2biris het volgende:
[..]
Weet je al welke access point je gaat nemen? Wij hebben ook op de overloop een loze leiding laten tekenen. Waarschijnlijk wordt het bij ons een ubiquiti.
Thnx, wij vinden 'm ook erg mooi geworden!quote:
Lijkt toch hoofdzakelijk een vocht probleemquote:Op maandag 22 februari 2016 08:17 schreef Thrilled het volgende:
Bij ons zat het er redelijk op, maar bij sommige buren was het echt lelijk gedaan.. (ondanks de kunde van de bouwer)..
Idem hier maar deze staan in de voortuin. Is qua aanzien wel mooier dan om steen te gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2016 22:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Zie je volgens mij niet veel meer, gemetselde schuurtjes. Bij ons zijn ze allemaal van hout.
Jup. Terwijl je toch bij veel oudere woningen van een jaar of '1980, ziet dat er weer veel gemetselde schuurtjes staan (in de achtertuin).quote:Op dinsdag 23 februari 2016 06:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Idem hier maar deze staan in de voortuin. Is qua aanzien wel mooier dan om steen te gebruiken.
SPOILER: Tussenstand verlaagd plafondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ombouw sfeerhaardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand is inmiddels verder dan de foto's, het plafond heb ik wit geschilderd en met structuurverf afgewerkt (ook een pokke-klus trouwens) en de ombouw staat nu in de voorstrijk..
Vandaag gaat de yippee-blue op de muur (althans, de namaak-versie van Flexa i.v.m. de kortingsactie bij karwei afgelopen weekend) dus dat zal wel een behoorlijke impact hebben op de nu gigantisch grote en maagdelijk witte woonkamer
![]()
Oh t plafond was wel netjes hoor, maar met 'gewoon' 1 lichtpunt in t midden.. We wilden graag dimbare spotjes zodat je functioneel + rust/sfeerlicht in de keuken kan maken. Daarbij zaten er twee afzuigpunten net voor de kookplaat, boven de afzuigkap dus die hebben we nu wat symmetrischer geplaatstquote:Op maandag 7 maart 2016 11:13 schreef laziness het volgende:
Was je plafond niet vanuit de bouw netjes afgeleverd?
De haard is gaaf
Nee met veel pijn en moeite glasvlies verder aangebracht, met veel lijm. De blazen/bellen konden we nog wegwerken door met lijm aan de buitenkant (en een verfroller) de blazen weg te rollen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef Luuk84 het volgende:
Ziet er netjes uit, je haard!
M.b.t. hebben jullie nu besloten om geen glasvlies aan te brengen en direct te spuiten? Waar de muren vlak genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |