SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ben lekker bezig met wat publiekrechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
jij moet dan ook studeren
quote:
sowieso te grote boezem voor iemand van 1,68quote:Op donderdag 10 september 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Voorspel dat die reacties van mannen vooral komen door haar grote boezem.
Dit filmpje is genotquote:
Ik vond het op die 2de foto die ik poste ook niet mooi eruit zien eigenlijk. Te groot en leek raar bij haar armen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso te grote boezem voor iemand van 1,68
Interessant, wij hebben het vaak over privaatrecht, het burgerlijk wetboekquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met wat publiekrecht
Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo. Die domme kuthoer hebben we even op dr plek gezet!
Dat zal d`r lerenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
post wat beters dan johquote:Op donderdag 10 september 2015 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het op die 2de foto die ik poste ook niet mooi eruit zien eigenlijk. Te groot en leek raar bij haar armen.
Doe je ook arbeidsrechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met wat publiekrecht
[..]Wat zeg je dat spannend
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee geen zin. Las artikel over haar dus plaatste even paar foto's zodat wij ook oordeel konden geven.quote:
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Interessant, wij hebben het vaak over privaatrecht, het burgerlijk wetboek
Was een grapje.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin. Las artikel over haar dus plaatste even paar foto's zodat wij ook oordeel konden geven.
op de RUG doen ze oplichting met tentamensquote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?
wat bedoel jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op de RUG doen ze oplichting met tentamens
Vak voor vak, volgens mij in totaal 8 vakken. Ben nu bezig met inleiding tot rechtswetenschap, over ruim 3 weken al tentamen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?
boterbartje had goed toppa daaroverquote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op de RUG doen ze oplichting met tentamens
ohquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand zei dat in rechten topic
Mensen die dat dan daadwerkelijk gaan doenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Haar Instagram staat op privé. Komt vast door de leuke reacties die ze daar kreeg.
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die tweets naar tennissers sturen
Ohja, dat is een inleidend vak (ja logisch gezien de naam). Maar wat ik daarmee wil zeggen is dat er vast ook publiekrecht voorbij gaat komen. Van alles een beetje.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vak voor vak, volgens mij in totaal 8 vakken. Ben nu bezig met inleiding tot rechtswetenschap, over ruim 3 weken al tentamen.
Haha je moet soms eens lezen wat ze bij celebs schrijven. Niet zuinig. Ook mensen die persoonlijke ruzies uit gaan vechten bij een foto van bijv. Rihanna. Wtfquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat dan daadwerkelijk gaan doen
Heb je dan even weinig te doen in je leven.
Net zoals mensen die tweets naar tennissers sturen
Wat ga je halen?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo met mn hond de stad in
en daarna take away halen
vind deze dag vrij saai in mn eentje
weet nog nietquote:
Ja klopt, vind het wel leuk/interessant. Merk alleen wel dat het echt een totaal ander niveau is dan dat ik gewend ben (duh, uni), dus is steeds nog flink wennen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, dat is een inleidend vak (ja logisch gezien de naam). Maar wat ik daarmee wil zeggen is dat er vast ook publiekrecht voorbij gaat komen. Van alles een beetje.
Erg leuk en een goede basis
Een pak yoghurt is een stuk goedkoper weet jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een bakje yoghurt halen.
Dagdagquote:
Ik moest de eerste twee weken (ofzo) ook heel erg wennen toen ik begon. En ze proberen je een beetje bang te maken, maar uiteindelijk valt alles wel mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja klopt, vind het wel leuk/interessant. Merk alleen wel dat het echt een totaal ander niveau is dan dat ik gewend ben (duh, uni), dus wordt steeds nog flink wennen.
Geen ruimte voor in de koelkastquote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een pak yoghurt is een stuk goedkoper weet je
Simon zijlemans gaf ggmm nog een fikse uitbranderquote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je moet soms eens lezen wat ze bij celebs schrijven. Niet zuinig. Ook mensen die persoonlijke ruzies uit gaan vechten bij een foto van bijv. Rihanna. Wtf!
Uhmquote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie wanneer kun je weer big spender zijn?
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Simon zijlemans gaf ggmm nog een fikse uitbrander
Paxcon was ook lijdend voorwerp
Oeioeioei.quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeioeioei.
Ik zat te denken aan meet begin oktober. Dan is fissa hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoop het. Ik hoor wel van veel oude studenten dat het prima te doen is als je alles bijhoudt en het een relatief 'makkelijke' WO studie is. Al ga ik het zeker niet onderschatten, ben elke dag wel minimaal een uur bezig.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest de eerste twee weken (ofzo) ook heel erg wennen toen ik begon. En ze proberen je een beetje bang te maken, maar uiteindelijk valt alles wel mee.
Fissa? Wat voor fissa?xquote:Op donderdag 10 september 2015 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeioeioei.
Ik zat te denken aan meet begin oktober. Dan is fissa hier.
twitter:_GGM__ twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:46:56@SimonZijlemans Mijn vriend Paxcon en ik ergeren ons dood aan jouw kansloze Tweets. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.Doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevrijding van de Spanjolen.quote:Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Heuy weer een stapje dichterbij m'n rijbewijs. Theorie gehaald.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heel goedquote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoop het. Ik hoor wel van veel oude studenten dat het prima te doen is als je alles bijhoudt en het een relatief 'makkelijke' WO studie is. Al ga ik het zeker niet onderschatten, ben elke dag wel minimaal een uur bezig.
Ik nodigde gewoon mijzelf even uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah, dat is wat voor Heppiequote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens lief
[..]
Bevrijding van de Spanjolen.
[..]
Gefeliciteerd.
Opsogodinquote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja klopt. Soms zit je wel even vast met een begrip omdat het zo veel kanten uit kan, we hadden het vandaag in onze groep een uur alleen al over rechtsbeginselen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel goedEn inderdaad, het is voor mij ook geen hogere wiskunde ofzo. Het is eerder dat het veel is dan dat het heul ingewikkeld is. Het is ook niet per se makkelijk ofzo, maar als je je gewoon goed voorbereid komt het wel goed.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een keer gaan koken?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Paxje en Johannes. Wanneer gaan wij weer meeten?
Oh en gefeliciteerd uiteraard!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik ook weer voor de 3e keer, maar dan nu voor rijbewijs A en niet meer AM/B/quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Als jij hier komt heb ik het 'kookmaatje' voor jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet wel iets leuks om mee te nemen voor Pax en Johannes de volgende keer
Ik vind het prima. Zoals jullie weten pas ik mij wel aan aan jullie schoolrooster enzquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
Zal ik een keer gaan koken?
Ik weet niet echt wanneerIk ben nu een beetje druk nu de studie net weer is begonnen en best een druk semester dus ik moet even weer op gang komen. Maar in ieder geval kan voor mij een doordeweekse dag prima, maar niet vrijdag.
Oh ja, het fundament van het rechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja klopt. Soms zit je wel even vast met een begrip omdat het zo veel kanten uit kan, we hadden het vandaag in onze groep een uur alleen al over rechtsbeginselen.
Nice. Nooit meer teveel pasta en rijst makenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij hier komt heb ik het 'kookmaatje' voor je
Wat haal je daar voor hem?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Ik ga voor Pax naar de Christine le Duc
Die zit vlakbij jou ja ouwe viespeukquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Een dragondidloquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat haal je daar voor hem?
Die zit naast de Pathequote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, het fundament van het recht
Nice. Ik moet daar een goed adresje voor hebben. Zonder de verzendkosten wil ik er best een paar kopen voor mensenquote:
Oke dat komt wel goedquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Zoals jullie weten pas ik mij wel aan aan jullie schoolrooster enzIk heb altijd wel tijd en anders kan ik altijd wel tijd maken.
Heb wel gevoel dat de laptop na het opstarten wel sneller reageert op dingenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima idd. Gek genoeg start het wel wat langzamer op dan Windows 8, maar verder prima.
Ik kan alleen niet meer met m`n linkercursor op vensters klikken, dan krijg ik niks openquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima idd. Gek genoeg start het wel wat langzamer op dan Windows 8, maar verder prima.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb wel gevoel dat de laptop na het opstarten wel sneller reageert op dingen
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zoquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Oke dat komt wel goed
Weet alleen niet welke dagen johannes kan want die heeft diverse avonden standaard verplichtingen geloof ik
Johannes is een druk bezet man heb ik gehoordquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke dat komt wel goed
Weet alleen niet welke dagen johannes kan want die heeft diverse avonden standaard verplichtingen geloof ik
Vreemd.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet meer met m`n linkercursor op vensters klikken, dan krijg ik niks open
Heel lekkerquote:Op donderdag 10 september 2015 16:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
420 blaas het, is dit een lekker sc topic?
Is dat motor?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort denk ik ook weer voor de 3e keer, maar dan nu voor rijbewijs A en niet meer AM/B/
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en gefeliciteerd uiteraard!
Paxgodquote:
quote:
dankjulliewelllquote:
Nope, maar ben er vaak te vindenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Opso woon je dichtbij het centrum van Groningen? Kom ook keer meeten dan?
Thankss! Nope, 1e keer met 1 fout teveel gezakt.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Opso. In 1 keer gehaald?
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zo
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zo
Nou dat klopt absoluutquote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes is een druk bezet man heb ik gehoord
Ja. Hoe kun je geslaagd zijn?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat motor?
[..]
[..]
Paxgod
[..]
[..]
dankjulliewelll![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja. Hoe kun je geslaagd zijn?
grapje
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?quote:
Je wordt voor heel veel dingen uitgenodigdquote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er aan het handje?
Ik sta garant voor gezelligheid dus dat is heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je wordt voor heel veel dingen uitgenodigd
Mag ik dan ook mijn leren pet meenemen?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik nodig bij deze Paxje en Johannes uit voor het 3 oktoberfeest in Leiden
Wat een moeilijke vragen stel je allemaalquote:Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is er nog een centraal thema in dit topic? of is het gewoon sc.
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn leren pet meenemen?
Ik weet helaas nog niet of ik kan.
Ok tetten.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vragen stel je allemaal
Jij mag me claimenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.
Je pet mag uiteraard mee.
Het hebben van FOK!-werkzaamheden opent deuren voor allerhande sociale aangelegenhedenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.
Je pet mag uiteraard mee.
We hadden het over een etentje met Ama, jij en ik en dat ik dan zou gaan koken. We hebben alleen nog geen concrete afspraak omdat jij een drukbezet man bent en dus niet precies weten welke dagen jij beschikbaar bent. Maar het liefst over 2+ weken.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er aan het handje?
Ik verkoop dingen achter het.. oh nee dat ligt gevoelig.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?
In het algemeen ben ik op maandag en woensdagavond beschikbaarquote:Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hadden het over een etentje met Ama, jij en ik en dat ik dan zou gaan koken. We hebben alleen nog geen concrete afspraak omdat jij een drukbezet man bent en dus niet precies weten welke dagen jij beschikbaar bent. Maar het liefst over 2+ weken.
Ik heb nog geen idee welke dag het valt eigenlijk. Er zijn hier dan 3 dagen feest. Bijna alle scholieren zijn dan vrij. Ik vermoed dat dit mij ook vrij geeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mag me claimen
Alleen ben ik tegenwoordig op zaterdag redelijk vaak busy
Door de gehele stad bordjes nasi verkopen is zwaar werk maar geeft veel voldoeningquote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee welke dag het valt eigenlijk. Er zijn hier dan 3 dagen feest. Bijna alle scholieren zijn dan vrij. Ik vermoed dat dit mij ook vrij geeft.
Ik snap dat je druk bent. Dat komt met populariteit.
Te weinig geslapen?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef Kauai het volgende:
Ik ben zo vreselijk misselijk en moe
Jeetje, bofkont.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 en 2 oktober zijn ook vrij
Dan ben je vaak ook misselijkquote:Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen kloppen ja
Dit heb ik HEEL vaakquote:Op donderdag 10 september 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je vaak ook misselijkZeker als je vroeg op moet staan
En jijbent niet eens zo`n nachtbraker toch of wel?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit heb ik HEEL vaak
zo vervelend
Vandaag om 1 geslapen en half 7 opgestaan. Vandaag wat eerder naar bed danquote:Op donderdag 10 september 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je vaak ook misselijkZeker als je vroeg op moet staan
Lees dit nu pas, was dus op school jaquote:Op donderdag 10 september 2015 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school kleine?
Sinds de vakantie helaas welquote:Op donderdag 10 september 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jijbent niet eens zo`n nachtbraker toch of wel?
Oef 6 uur opstaanquote:Op donderdag 10 september 2015 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds de vakantie helaas wel
En als je dan vroeg wakker moet worden voel je je echt heel erg beroerd
Maar zo stom want ik had dat vroeger nooit toen ik nog voor werk om 06:00 moest opstaan en soms ook maar vier uurtjes sliep ofzo.
Toen ik nog hbo deed moest ik half 7 op meestal. Dat ging nog net. Maar eerder dan dat zou ik toch wel moeite mee hebben gok ikquote:Op donderdag 10 september 2015 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is het productieve leven, jammerlijk
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog hbo deed moest ik half 7 op meestal. Dat ging nog net. Maar eerder dan dat zou ik toch wel moeite mee hebben gok ik
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust mequote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.
Ik kan echt niet eerder dan 11 slapenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.
Nou ja na een halfjaar was mijn ritme wel geshift toen ik half 6 uit bed moest voor de krantenbezorging, na een paar maanden kapot moe zijn ging het steeds beterquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust me
Oh dat zijn prima dagen voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het algemeen ben ik op maandag en woensdagavond beschikbaar
Oh ja je zal er ongetwijfeld aan wennen inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja na een halfjaar was mijn ritme wel geshift toen ik half 6 uit bed moest voor de krantenbezorging, na een paar maanden kapot moe zijn ging het steeds beter
Met slaapproblemen val je ook laat niet in slaapquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust me
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geestquote:Op donderdag 10 september 2015 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met slaapproblemen val je ook laat niet in slaap
aanval?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon helaas niet stad in want hond is niet in best humeur
oh maar dan ben je ook eerder moe als je 6 uur opstaat en arbeid moet leverenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geest
Ja, maar dat hele proces kun je dus ook een paar uur de andere kant op schuiven als je consequent erg vroeg opstaat.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geest
True.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar dat hele proces kun je dus ook een paar uur de andere kant op schuiven als je consequent erg vroeg opstaat.
Sorry, kan niet meer van de bank opstaan denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vertieft druk gehad vandaag met extra vergaderingen, dingen verplaatsen, regelen en mailen. En vooral lopen. Pijnlijke benen nu.
Wil iemand mij verzorgen?
Nik mis meequote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
nu moet ik alleen straks eten bestellen
Lekker sporten vanavond?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vertieft druk gehad vandaag met extra vergaderingen, dingen verplaatsen, regelen en mailen. En vooral lopen. Pijnlijke benen nu.
Wil iemand mij verzorgen?
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, kan niet meer van de bank opstaan denk ik.
Ben vanmiddag bij sportschool langsgeweest.quote:
or anxiety over the loss of time that could be spent accomplishing tasks or maximizing leisure time instead of sleepingquote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Ah
Hypnophobia. Ik wist dat er wel een naam voor moest zijn. Las wel aantal interessante dingen daarover gister. Sommige mensen hebben het echt nog veel extremer dan ik
Is er geen Basicfit of Fit4free in de buurt?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ben vanmiddag bij sportschool langsgeweest.
De actie daar is 30 p/m voor studenten.
Het leek me wat duur.
Er zou een basicfit komen, maar die zijn weer verdwenen.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er geen Basicfit of Fit4free in de buurt?
Las dat ook ja. Zelfs mensen die bang waren om tes lapen omdat hun vriendin wat tegen ze zou zeggen wat ze dan niet mee konden krijgenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
or anxiety over the loss of time that could be spent accomplishing tasks or maximizing leisure time instead of sleeping
Dit had ik echt heel erg toen ik extreme slaapproblemen begon te ontwikkelen op mn 14e
Grappig.
Ik had voor 30 in de maand sauna en gratis zwembad jaquote:Op donderdag 10 september 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
voor 30 in de maand mag er wel prive saunas in zitten
ik heb nu 9 pond voor sauna en fitnessquote:Op donderdag 10 september 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had voor 30 in de maand sauna en gratis zwembad ja
Hoe de wereld eruit komt te zien in 2090quote:
Niets mis met dat laatstequote:Op donderdag 10 september 2015 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En goede sfeer. Dus geen tutjes die vooral erg druk zijn om hun dure sportkleding te showen en te snapchatten
Zo goedkoopquote:Op donderdag 10 september 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu 9 pond voor sauna en fitness
Nee hij fapt als meisjes sexy snapchatposes makenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Morta als je nog seks wilt vanavond:
Op Whisper biedt Fatshyslut zich aan:
Neuken? Vanavond nog. 50 euro. of doe een leuk bod. Geen bullshit voorstellen. Plz niet slikken. Geen anaal en alleen met een condoom in m`n kut.
Niks mis mee toch?
pics van fatshyslutquote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Neuken? Vanavond nog. 50 euro. of doe een leuk bod. Geen bullshit voorstellen. Plz niet slikken. Geen anaal en alleen met een condoom in m`n kut.
Niks mis mee toch?
Niet slikken, niet anaal.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Niks mis mee toch?
Fatshyslut is een feministisch wezenquote:Op donderdag 10 september 2015 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet slikken, niet anaal.![]()
Jij balen dat je geen 50 ekkies hebtquote:Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fatshyslut is een feministisch wezen
Nee. verre van. Met het geld wat ik nu heb wil ze denk ik 2 keer aan m`n piemel trekken en dan is het over met de pretquote:Op donderdag 10 september 2015 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij balen dat je geen 50 ekkies hebt
Kun je beter zelf aan je piel sjorren terwijl je chipjes eet.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. verre van. Met het geld wat ik nu heb wil ze denk ik 2 keer aan m`n piemel trekken en dan is het over met de pret
Gelijk dipsaus tochquote:Op donderdag 10 september 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zelf aan je piel sjorren terwijl je chipjes eet.
Ligt eraan. Voor jou een heleboel hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen voor 50 euro?
Wow, lewd.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan. Voor jou een heleboel hoor![]()
goedkoopquote:Op donderdag 10 september 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 50 euro zou ik mij even omdraaien. Badumtss.
Ik heb jou voor 5 euro je kibbeling wel zien verkopen hoor viespeukquote:
doe normaalquote:Op donderdag 10 september 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb jou voor 5 euro je kibbeling wel zien verkopen hoor viespeuk
Sorry :$quote:Op donderdag 10 september 2015 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
doe normaal
Fera vindt dit niet leuk
Ik wil ook sushi.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Sushi besteld![]()
![]()
Ik ga zometeen in bad en sushi eten en tv kijken.
Dit wordt een genottelijk uurtje.
niet van jou verwachtquote:Op donderdag 10 september 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 50 euro zou ik mij even omdraaien. Badumtss.
Met nog op.quote:
Jij bent rijke tattaquote:
Ja daarom. Kan voor 6 euro wel afhalen mja heb je niet zoveelquote:
beter laten bezorgenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ga zelf sushi maken, als je toch de tijd hebt
6 euro waarquote:Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Kan voor 6 euro wel afhalen mja heb je niet zoveel
gewoon zo`n maki roll kost 6 euro. Heb je 6 stukjesquote:
daar zit je niet vol van helaasquote:Op donderdag 10 september 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon zo`n maki roll kost 6 euro. Heb je 6 stukjes
Nou. Wel veel kcal hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar zit je niet vol van helaas
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep is exclusief voor Feer en mij
Meer als snack jaquote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar voor 6 stukjes raak je niet vol
Ligt eraan wat je neemt. Met alleen komkommer ofzo ga je inderdaad niet volv an zittenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Kcal valt ook wel mee zo te zien
Nee zit in treinquote:Op donderdag 10 september 2015 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nu zit je achter computer porno te kijken?
Zalm een paar kcal meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je neemt. Met alleen komkommer ofzo ga je inderdaad niet volv an zitten
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee zit in trein
Net naar huis
En avocado?quote:
Hoeveel dan? Dacht iets van 150 ofzoquote:
30-40 per stukjequote:Op donderdag 10 september 2015 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Dacht iets van 150 ofzo
quote:
ik ook daarstraksquote:
Ik heb mijn salaris gezien als ik 40 uur per week zou werken. Is best prima.quote:
Studieboeken verkocht.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]sinds wanneer heb jij weer monies?
Is wel zuur.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb mijn salaris gezien als ik 40 uur per week zou werken. Is best prima.
Ik werk ook praktisch 40, maar ik word genaaid door ongunstige omrekenfactor.
Telt dus maar voor 32
Naissquote:
ey swa ben je stonedquote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
eey swa. Ik ben er ook weer even swa.
Zijn er studies waar je die niet zelf hoeft te betalen dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naiss
Moest je die zelf betalen? ;3
naquote:Op donderdag 10 september 2015 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doordeweekse feerliefde deze keer?
Toen ik ging studeren wel. Nu iemand anders er blij mee gemaakt.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naiss
Moest je die zelf betalen? ;3
Kan toch dat haar ouders dat betalenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er studies waar je die niet zelf hoeft te betalen dan?
Nouja, ik mag alsnog niet klagen. September wordt mijn grootste loonstrook ooit.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel zuur.
Ik ben luie student, ik werk maar 16 uur
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik ging studeren wel. Nu iemand anders er blij mee gemaakt.
Ik kom wel golddiggen.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik mag alsnog niet klagen. September wordt mijn grootste loonstrook ooit.
Lekker feesten als een pornoster.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik mag alsnog niet klagen. September wordt mijn grootste loonstrook ooit.
Dit is een Christelijk topic. Je mag hier niet posten als je onder invloed bent van alcohol of drugs.quote:
Dan moeten wij maar iets leuks gaan doen dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nafijn maar zo snel weer weg
Oktober wel week vrij
dat wordt een mooie drakendildoquote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.quote:
doe normaal manquote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit is een Christelijk topic. Je mag hier niet posten als je onder invloed bent van alcohol of drugs.
Ach, ik moet nog tot de 23ste met 31 euro doen. Het ken altijd slechterquote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
True.Maar had alweer n broek kapot, dus moet weer n nieuwe hebben.
Ik heb wel heel wat strookjes gezien. Maar die moest ik betalenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb al lang geen loonstrookje of inkomen gezien
Naja, mocht je wat nodig hebben kan ik wel voorschieten eventueel.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog tot de 23ste met 31 euro doen. Het ken altijd slechter
al 3 maanden vooral spenden en geen inkomenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel heel wat strookjes gezien. Maar die moest ik betalen
ik zou doodgaanquote:Op donderdag 10 september 2015 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog tot de 23ste met 31 euro doen. Het ken altijd slechter
OFFFFFFFquote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
eey swa. Ik ben er ook weer even swa.
Heb die monies pas over maandje hequote:
Nee. Geen drank, geen drugs, geen seks.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker feesten als een pornoster.
Ik zou een hele mooie kunnen kopen, ja. Maar zou niet weten voor wie.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wordt een mooie drakendildo
Ben je gekquote:Op donderdag 10 september 2015 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, mocht je wat nodig hebben kan ik wel voorschieten eventueel.
Bleekselderij.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb die monies pas over maandje he
[..]
Nee. Geen drank, geen drugs, geen seks.
Ik koop wel wat bleekselderij.
[..]
Ik zou een hele mooie kunnen kopen, ja. Maar zou niet weten voor wie.
Voorschieten is lenen hè. Maar dan kun je tenminste fatsoenlijk eten kopen.quote:
Komt goed. Volgende maand word nog net zo kut dusquote:Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorschieten is lenen hè. Maar dan kun je tenminste fatsoenlijk eten kopen.
Je typt opeens weer goedquote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee man. Ben clean. Geen tijd meer en is het ook niet meer waard.
Maar hoe kan dat dan ineens?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt goed. Volgende maand word nog net zo kut dusHuurstichting die me neukt.achja C`est la vie
Zal het aan Hep geven dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is goed voor je zaad.
Is ook nog eens goed voor zijn lijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan ineens?
[..]
Zal het aan Hep geven dan.
Doordat ze andere dingen zeggen dan dat werkelijk het geval bleek te zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat dan ineens?
[..]
Zal het aan Hep geven dan.
Ik ben altijd in voor een biertje.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar iets leuks gaan doen dan.
Biertje drinken, patatje happen, beetje piemels voelen.
Dus nu betaal je een hogere huur?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doordat ze andere dingen zeggen dan dat werkelijk het geval bleek te zijn
Volgende maand bijna 300 euro meer ja. Daarna is het wel klaar danverderquote:Op donderdag 10 september 2015 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus nu betaal je een hogere huur?
Wat? Zoveel?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende maand bijna 300 euro meer ja. Daarna is het wel klaar danverder
Alles op Nadal.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon volgende maand eerst even all-in op tennis
Jup. Kon waarschijnlijk ook anders maar ja. Nu ben ik er meteen vanafquote:
ik nietquote:Op donderdag 10 september 2015 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ben nu een nette burger geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |