Oh ja je zal er ongetwijfeld aan wennen inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja na een halfjaar was mijn ritme wel geshift toen ik half 6 uit bed moest voor de krantenbezorging, na een paar maanden kapot moe zijn ging het steeds beter
Met slaapproblemen val je ook laat niet in slaapquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust me
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geestquote:Op donderdag 10 september 2015 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met slaapproblemen val je ook laat niet in slaap
aanval?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Kon helaas niet stad in want hond is niet in best humeur
oh maar dan ben je ook eerder moe als je 6 uur opstaat en arbeid moet leverenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geest
Ja, maar dat hele proces kun je dus ook een paar uur de andere kant op schuiven als je consequent erg vroeg opstaat.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah ik wel. Want dan wint het lichaam van de geest
True.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar dat hele proces kun je dus ook een paar uur de andere kant op schuiven als je consequent erg vroeg opstaat.
Sorry, kan niet meer van de bank opstaan denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vertieft druk gehad vandaag met extra vergaderingen, dingen verplaatsen, regelen en mailen. En vooral lopen. Pijnlijke benen nu.
Wil iemand mij verzorgen?
Nik mis meequote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Insomnia_ het volgende:
nu moet ik alleen straks eten bestellen
Lekker sporten vanavond?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vertieft druk gehad vandaag met extra vergaderingen, dingen verplaatsen, regelen en mailen. En vooral lopen. Pijnlijke benen nu.
Wil iemand mij verzorgen?
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, kan niet meer van de bank opstaan denk ik.
Ben vanmiddag bij sportschool langsgeweest.quote:
or anxiety over the loss of time that could be spent accomplishing tasks or maximizing leisure time instead of sleepingquote:Op donderdag 10 september 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Ah
Hypnophobia. Ik wist dat er wel een naam voor moest zijn. Las wel aantal interessante dingen daarover gister. Sommige mensen hebben het echt nog veel extremer dan ik
Is er geen Basicfit of Fit4free in de buurt?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ben vanmiddag bij sportschool langsgeweest.
De actie daar is 30 p/m voor studenten.
Het leek me wat duur.
Er zou een basicfit komen, maar die zijn weer verdwenen.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er geen Basicfit of Fit4free in de buurt?
Las dat ook ja. Zelfs mensen die bang waren om tes lapen omdat hun vriendin wat tegen ze zou zeggen wat ze dan niet mee konden krijgenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
or anxiety over the loss of time that could be spent accomplishing tasks or maximizing leisure time instead of sleeping
Dit had ik echt heel erg toen ik extreme slaapproblemen begon te ontwikkelen op mn 14e
Grappig.
Ik had voor 30 in de maand sauna en gratis zwembad jaquote:Op donderdag 10 september 2015 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
voor 30 in de maand mag er wel prive saunas in zitten
ik heb nu 9 pond voor sauna en fitnessquote:Op donderdag 10 september 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had voor 30 in de maand sauna en gratis zwembad ja
Hoe de wereld eruit komt te zien in 2090quote:
Niets mis met dat laatstequote:Op donderdag 10 september 2015 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En goede sfeer. Dus geen tutjes die vooral erg druk zijn om hun dure sportkleding te showen en te snapchatten
Zo goedkoopquote:Op donderdag 10 september 2015 17:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu 9 pond voor sauna en fitness
Nee hij fapt als meisjes sexy snapchatposes makenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Morta als je nog seks wilt vanavond:
Op Whisper biedt Fatshyslut zich aan:
Neuken? Vanavond nog. 50 euro. of doe een leuk bod. Geen bullshit voorstellen. Plz niet slikken. Geen anaal en alleen met een condoom in m`n kut.
Niks mis mee toch?
pics van fatshyslutquote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Neuken? Vanavond nog. 50 euro. of doe een leuk bod. Geen bullshit voorstellen. Plz niet slikken. Geen anaal en alleen met een condoom in m`n kut.
Niks mis mee toch?
Niet slikken, niet anaal.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Niks mis mee toch?
Fatshyslut is een feministisch wezenquote:Op donderdag 10 september 2015 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet slikken, niet anaal.![]()
Jij balen dat je geen 50 ekkies hebtquote:Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fatshyslut is een feministisch wezen
Nee. verre van. Met het geld wat ik nu heb wil ze denk ik 2 keer aan m`n piemel trekken en dan is het over met de pretquote:Op donderdag 10 september 2015 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij balen dat je geen 50 ekkies hebt
Kun je beter zelf aan je piel sjorren terwijl je chipjes eet.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. verre van. Met het geld wat ik nu heb wil ze denk ik 2 keer aan m`n piemel trekken en dan is het over met de pret
Gelijk dipsaus tochquote:Op donderdag 10 september 2015 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je beter zelf aan je piel sjorren terwijl je chipjes eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |