SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ben lekker bezig met wat publiekrechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
jij moet dan ook studeren
quote:
sowieso te grote boezem voor iemand van 1,68quote:Op donderdag 10 september 2015 16:40 schreef Amarantha het volgende:
Voorspel dat die reacties van mannen vooral komen door haar grote boezem.
Dit filmpje is genotquote:
Ik vond het op die 2de foto die ik poste ook niet mooi eruit zien eigenlijk. Te groot en leek raar bij haar armen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso te grote boezem voor iemand van 1,68
Interessant, wij hebben het vaak over privaatrecht, het burgerlijk wetboekquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met wat publiekrecht
Dat zal haar leren.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo. Die domme kuthoer hebben we even op dr plek gezet!
Dat zal d`r lerenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
post wat beters dan johquote:Op donderdag 10 september 2015 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het op die 2de foto die ik poste ook niet mooi eruit zien eigenlijk. Te groot en leek raar bij haar armen.
Doe je ook arbeidsrechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met wat publiekrecht
[..]Wat zeg je dat spannend
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee geen zin. Las artikel over haar dus plaatste even paar foto's zodat wij ook oordeel konden geven.quote:
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Interessant, wij hebben het vaak over privaatrecht, het burgerlijk wetboek
Was een grapje.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geen zin. Las artikel over haar dus plaatste even paar foto's zodat wij ook oordeel konden geven.
op de RUG doen ze oplichting met tentamensquote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |