quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zo
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zo
Nou dat klopt absoluutquote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes is een druk bezet man heb ik gehoord
Ja. Hoe kun je geslaagd zijn?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dat motor?
[..]
[..]
Paxgod
[..]
[..]
dankjulliewelll![]()
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja. Hoe kun je geslaagd zijn?
grapje
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?quote:
Je wordt voor heel veel dingen uitgenodigdquote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er aan het handje?
Ik sta garant voor gezelligheid dus dat is heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je wordt voor heel veel dingen uitgenodigd
Mag ik dan ook mijn leren pet meenemen?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik nodig bij deze Paxje en Johannes uit voor het 3 oktoberfeest in Leiden
Wat een moeilijke vragen stel je allemaalquote:Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
Is er nog een centraal thema in dit topic? of is het gewoon sc.
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mijn leren pet meenemen?
Ik weet helaas nog niet of ik kan.
Ok tetten.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vragen stel je allemaal
Jij mag me claimenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.
Je pet mag uiteraard mee.
Het hebben van FOK!-werkzaamheden opent deuren voor allerhande sociale aangelegenhedenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik vrij heb die dagen, maar ik wilde alvast jullie claimen mocht het lukken.
Je pet mag uiteraard mee.
We hadden het over een etentje met Ama, jij en ik en dat ik dan zou gaan koken. We hebben alleen nog geen concrete afspraak omdat jij een drukbezet man bent en dus niet precies weten welke dagen jij beschikbaar bent. Maar het liefst over 2+ weken.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is er aan het handje?
Ik verkoop dingen achter het.. oh nee dat ligt gevoelig.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doet hij allemal wel niet dan buiten zijn fok-werkzaamheden?
In het algemeen ben ik op maandag en woensdagavond beschikbaarquote:Op donderdag 10 september 2015 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
We hadden het over een etentje met Ama, jij en ik en dat ik dan zou gaan koken. We hebben alleen nog geen concrete afspraak omdat jij een drukbezet man bent en dus niet precies weten welke dagen jij beschikbaar bent. Maar het liefst over 2+ weken.
Ik heb nog geen idee welke dag het valt eigenlijk. Er zijn hier dan 3 dagen feest. Bijna alle scholieren zijn dan vrij. Ik vermoed dat dit mij ook vrij geeft.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij mag me claimen
Alleen ben ik tegenwoordig op zaterdag redelijk vaak busy
Door de gehele stad bordjes nasi verkopen is zwaar werk maar geeft veel voldoeningquote:Op donderdag 10 september 2015 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee welke dag het valt eigenlijk. Er zijn hier dan 3 dagen feest. Bijna alle scholieren zijn dan vrij. Ik vermoed dat dit mij ook vrij geeft.
Ik snap dat je druk bent. Dat komt met populariteit.
Te weinig geslapen?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef Kauai het volgende:
Ik ben zo vreselijk misselijk en moe
Jeetje, bofkont.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 en 2 oktober zijn ook vrij
Dan ben je vaak ook misselijkquote:Op donderdag 10 september 2015 17:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen kloppen ja
Dit heb ik HEEL vaakquote:Op donderdag 10 september 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je vaak ook misselijkZeker als je vroeg op moet staan
En jijbent niet eens zo`n nachtbraker toch of wel?quote:Op donderdag 10 september 2015 17:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit heb ik HEEL vaak
zo vervelend
Vandaag om 1 geslapen en half 7 opgestaan. Vandaag wat eerder naar bed danquote:Op donderdag 10 september 2015 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je vaak ook misselijkZeker als je vroeg op moet staan
Lees dit nu pas, was dus op school jaquote:Op donderdag 10 september 2015 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school kleine?
Sinds de vakantie helaas welquote:Op donderdag 10 september 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jijbent niet eens zo`n nachtbraker toch of wel?
Oef 6 uur opstaanquote:Op donderdag 10 september 2015 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sinds de vakantie helaas wel
En als je dan vroeg wakker moet worden voel je je echt heel erg beroerd
Maar zo stom want ik had dat vroeger nooit toen ik nog voor werk om 06:00 moest opstaan en soms ook maar vier uurtjes sliep ofzo.
Toen ik nog hbo deed moest ik half 7 op meestal. Dat ging nog net. Maar eerder dan dat zou ik toch wel moeite mee hebben gok ikquote:Op donderdag 10 september 2015 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is het productieve leven, jammerlijk
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog hbo deed moest ik half 7 op meestal. Dat ging nog net. Maar eerder dan dat zou ik toch wel moeite mee hebben gok ik
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust mequote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.
Ik kan echt niet eerder dan 11 slapenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je eerder naar bed gaat hoor.
Nou ja na een halfjaar was mijn ritme wel geshift toen ik half 6 uit bed moest voor de krantenbezorging, na een paar maanden kapot moe zijn ging het steeds beterquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je slaapproblemen hebt dan lukt dat je niet hoor trust me
Oh dat zijn prima dagen voor mij.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het algemeen ben ik op maandag en woensdagavond beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |