Oeioeioei.quote:
Ok.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeioeioei.
Ik zat te denken aan meet begin oktober. Dan is fissa hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoop het. Ik hoor wel van veel oude studenten dat het prima te doen is als je alles bijhoudt en het een relatief 'makkelijke' WO studie is. Al ga ik het zeker niet onderschatten, ben elke dag wel minimaal een uur bezig.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moest de eerste twee weken (ofzo) ook heel erg wennen toen ik begon. En ze proberen je een beetje bang te maken, maar uiteindelijk valt alles wel mee.
Fissa? Wat voor fissa?xquote:Op donderdag 10 september 2015 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeioeioei.
Ik zat te denken aan meet begin oktober. Dan is fissa hier.
twitter:_GGM__ twitterde op zondag 06-09-2015 om 18:46:56@SimonZijlemans Mijn vriend Paxcon en ik ergeren ons dood aan jouw kansloze Tweets. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok.Doe eens liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevrijding van de Spanjolen.quote:Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Heuy weer een stapje dichterbij m'n rijbewijs. Theorie gehaald.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heel goedquote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoop het. Ik hoor wel van veel oude studenten dat het prima te doen is als je alles bijhoudt en het een relatief 'makkelijke' WO studie is. Al ga ik het zeker niet onderschatten, ben elke dag wel minimaal een uur bezig.
Ik nodigde gewoon mijzelf even uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ah, dat is wat voor Heppiequote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens lief
[..]
Bevrijding van de Spanjolen.
[..]
Gefeliciteerd.
Opsogodinquote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja klopt. Soms zit je wel even vast met een begrip omdat het zo veel kanten uit kan, we hadden het vandaag in onze groep een uur alleen al over rechtsbeginselen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel goedEn inderdaad, het is voor mij ook geen hogere wiskunde ofzo. Het is eerder dat het veel is dan dat het heul ingewikkeld is. Het is ook niet per se makkelijk ofzo, maar als je je gewoon goed voorbereid komt het wel goed.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik een keer gaan koken?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Paxje en Johannes. Wanneer gaan wij weer meeten?
Oh en gefeliciteerd uiteraard!quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga binnenkort denk ik ook weer voor de 3e keer, maar dan nu voor rijbewijs A en niet meer AM/B/quote:Op donderdag 10 september 2015 16:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Als jij hier komt heb ik het 'kookmaatje' voor jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet wel iets leuks om mee te nemen voor Pax en Johannes de volgende keer
Ik vind het prima. Zoals jullie weten pas ik mij wel aan aan jullie schoolrooster enzquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Paxcon het volgende:
Zal ik een keer gaan koken?
Ik weet niet echt wanneerIk ben nu een beetje druk nu de studie net weer is begonnen en best een druk semester dus ik moet even weer op gang komen. Maar in ieder geval kan voor mij een doordeweekse dag prima, maar niet vrijdag.
Oh ja, het fundament van het rechtquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja klopt. Soms zit je wel even vast met een begrip omdat het zo veel kanten uit kan, we hadden het vandaag in onze groep een uur alleen al over rechtsbeginselen.
Nice. Nooit meer teveel pasta en rijst makenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij hier komt heb ik het 'kookmaatje' voor je
Wat haal je daar voor hem?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Ik ga voor Pax naar de Christine le Duc
Die zit vlakbij jou ja ouwe viespeukquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Een dragondidloquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat haal je daar voor hem?
Die zit naast de Pathequote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, het fundament van het recht
Nice. Ik moet daar een goed adresje voor hebben. Zonder de verzendkosten wil ik er best een paar kopen voor mensenquote:
Oke dat komt wel goedquote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Zoals jullie weten pas ik mij wel aan aan jullie schoolrooster enzIk heb altijd wel tijd en anders kan ik altijd wel tijd maken.
Heb wel gevoel dat de laptop na het opstarten wel sneller reageert op dingenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima idd. Gek genoeg start het wel wat langzamer op dan Windows 8, maar verder prima.
Ik kan alleen niet meer met m`n linkercursor op vensters klikken, dan krijg ik niks openquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Prima idd. Gek genoeg start het wel wat langzamer op dan Windows 8, maar verder prima.
Dat viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb wel gevoel dat de laptop na het opstarten wel sneller reageert op dingen
Als Johannes binnenkort weer eens sherlockt op zijn naam dan ziet hij dit wel staan denk ik zoquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Oke dat komt wel goed
Weet alleen niet welke dagen johannes kan want die heeft diverse avonden standaard verplichtingen geloof ik
Johannes is een druk bezet man heb ik gehoordquote:Op donderdag 10 september 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke dat komt wel goed
Weet alleen niet welke dagen johannes kan want die heeft diverse avonden standaard verplichtingen geloof ik
Vreemd.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet meer met m`n linkercursor op vensters klikken, dan krijg ik niks open
Heel lekkerquote:Op donderdag 10 september 2015 16:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
420 blaas het, is dit een lekker sc topic?
Is dat motor?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort denk ik ook weer voor de 3e keer, maar dan nu voor rijbewijs A en niet meer AM/B/
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh en gefeliciteerd uiteraard!
Paxgodquote:
quote:
dankjulliewelllquote:
Nope, maar ben er vaak te vindenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Opso woon je dichtbij het centrum van Groningen? Kom ook keer meeten dan?
Thankss! Nope, 1e keer met 1 fout teveel gezakt.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Opso. In 1 keer gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |