wat bedoel jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op de RUG doen ze oplichting met tentamens
Vak voor vak, volgens mij in totaal 8 vakken. Ben nu bezig met inleiding tot rechtswetenschap, over ruim 3 weken al tentamen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke vakken ben je momenteel mee bezig? Is het op jouw uni vak voor vak of iets van drie tegelijk en dan over een paar maand voor allen een tentamen?
boterbartje had goed toppa daaroverquote:Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op de RUG doen ze oplichting met tentamens
ohquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand zei dat in rechten topic
Mensen die dat dan daadwerkelijk gaan doenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Haar Instagram staat op privé. Komt vast door de leuke reacties die ze daar kreeg.
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die tweets naar tennissers sturen
Ohja, dat is een inleidend vak (ja logisch gezien de naam). Maar wat ik daarmee wil zeggen is dat er vast ook publiekrecht voorbij gaat komen. Van alles een beetje.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vak voor vak, volgens mij in totaal 8 vakken. Ben nu bezig met inleiding tot rechtswetenschap, over ruim 3 weken al tentamen.
Haha je moet soms eens lezen wat ze bij celebs schrijven. Niet zuinig. Ook mensen die persoonlijke ruzies uit gaan vechten bij een foto van bijv. Rihanna. Wtfquote:Op donderdag 10 september 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat dan daadwerkelijk gaan doen
Heb je dan even weinig te doen in je leven.
Net zoals mensen die tweets naar tennissers sturen
Wat ga je halen?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga zo met mn hond de stad in
en daarna take away halen
vind deze dag vrij saai in mn eentje
weet nog nietquote:
Ja klopt, vind het wel leuk/interessant. Merk alleen wel dat het echt een totaal ander niveau is dan dat ik gewend ben (duh, uni), dus is steeds nog flink wennen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, dat is een inleidend vak (ja logisch gezien de naam). Maar wat ik daarmee wil zeggen is dat er vast ook publiekrecht voorbij gaat komen. Van alles een beetje.
Erg leuk en een goede basis
Een pak yoghurt is een stuk goedkoper weet jequote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo een bakje yoghurt halen.
Dagdagquote:
Ik moest de eerste twee weken (ofzo) ook heel erg wennen toen ik begon. En ze proberen je een beetje bang te maken, maar uiteindelijk valt alles wel mee.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja klopt, vind het wel leuk/interessant. Merk alleen wel dat het echt een totaal ander niveau is dan dat ik gewend ben (duh, uni), dus wordt steeds nog flink wennen.
Geen ruimte voor in de koelkastquote:Op donderdag 10 september 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een pak yoghurt is een stuk goedkoper weet je
Simon zijlemans gaf ggmm nog een fikse uitbranderquote:Op donderdag 10 september 2015 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je moet soms eens lezen wat ze bij celebs schrijven. Niet zuinig. Ook mensen die persoonlijke ruzies uit gaan vechten bij een foto van bijv. Rihanna. Wtf!
Uhmquote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie wanneer kun je weer big spender zijn?
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Simon zijlemans gaf ggmm nog een fikse uitbrander
Paxcon was ook lijdend voorwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |