Jezusquote:Op donderdag 10 september 2015 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha af en toen
wat een mega faal
ik ga er vanavond heen maar niet voor jou hehhehhehquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga er vanavond heen maar niet voor jou hehhehheh
wow :Squote:Op donderdag 10 september 2015 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jouw tekst boven je ui is grappigquote:Op donderdag 10 september 2015 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:34 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje tjackaquote:Op donderdag 10 september 2015 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jouw tekst boven je ui is grappig
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoe is tilburg?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school kleine?
haha kwai is lil kleinequote:Op donderdag 10 september 2015 11:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school kleine?
huisgenoten zijn wel oke, al ken ik ze nog amper. centrum en zo heb ik al wel redelijk verkend, is ook best oké, niet minder dan almelo iigquote:
hoe staat het met de lekkagequote:Op donderdag 10 september 2015 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
huisgenoten zijn wel oke, al ken ik ze nog amper. centrum en zo heb ik al wel redelijk verkend, is ook best oké, niet minder dan almelo iig
ja zolang ik die wasbak niet gebruik gebeurt er niks, dus ik poets mn tanden maar gewoon in de badkamerquote:
beter gaan ze het eens maken ofzoquote:Op donderdag 10 september 2015 12:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja zolang ik die wasbak niet gebruik gebeurt er niks, dus ik poets mn tanden maar gewoon in de badkamer
Wat een heldquote:Op donderdag 10 september 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
Ik whatsappte mijn huisbaas in de ochtend dat het licht in de hal kapot was, zelfde middag kom ik thuis en hebben ze het gefixt.
komt omdat je een kut hebquote:Op donderdag 10 september 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
Ik whatsappte mijn huisbaas in de ochtend dat het licht in de hal kapot was, zelfde middag kom ik thuis en hebben ze het gefixt.
quote:
mijn huisbaas is een vrouwquote:
staat Tjacka mooi voor paalquote:Op donderdag 10 september 2015 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
mijn huisbaas is een vrouw
daar ga ik danquote:Op donderdag 10 september 2015 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Heldin.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |