lekker manquote:Op donderdag 10 september 2015 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
GM.
Al met de hond naar strand geweest. mn gym gehad voor vandaag.
En dat allemaal voor 9 uur!!
terecht luilakquote:Op donderdag 10 september 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
ze kwamen bij mij om half 8 glazen wassen was echt mad
gezelligquote:
Ik hoorde dat je je bed beter niet op kan maken i.v.m. het aantal beestjes in je bed.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:04 schreef supersof het volgende:
zo lekker bedje opgemaakt en nu wasjes doen jeej
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je je bed beter niet op kan maken i.v.m. het aantal beestjes in je bed.
Een opgemaakt bed blijft warm. Je kan het beter een rommeltje laten. Scheelt je 350.000 tot 500.000 beestjes
No lies.
Wanneer tillie?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.
En ik haat een rommelig bed echt heel erg. Dus ik leg altijd alles weer goed
Na het lezen van dat bericht hou ik nog meer van mijn rommelige bedquote:Op donderdag 10 september 2015 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.
En ik haat een rommelig bed echt heel erg. Dus ik leg altijd alles weer goed
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.haha af en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mega faalGroot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |