Nogal een hoog ESF gehalte, het is dat Henk het maar een raar taaltje vindt anders zou hij het leuk vinden.quote:
Wel jammer dat ik het zelf niet spreek, de enigen die de taal machtig waren in mijn familie zijn allemaal overledenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogal een hoog ESF gehalte, het is dat Henk het maar een raar taaltje vindt anders zou hij het leuk vinden.
Wat is het, Albanees ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik het zelf niet spreek, de enigen die de taal machtig waren in mijn familie zijn allemaal overleden
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.quote:
Ja echt, ik versta daar geen kut van jonge.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef LTVDK het volgende:
En door die YT kom ik nu al voor de 2e keer in een week op dit nummer uit bij aanbevolen clips
Beetje onvermijdbaar geweest natuurlijk, historisch zelden autonoom geweest.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.
Voor Fatima natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.
Ik had ook gewoon dit meesterwerk nog een keer kunnen plaatsen:quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.
+ dezequote:Op woensdag 9 september 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon dit meesterwerk nog een keer kunnen plaatsen:
Ja Danza Kuduro vind ik stiekem best een leuk nummerquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Danza Kuduro vind ik stiekem best een leuk nummer
Is best een flinke storm jaquote:Op woensdag 9 september 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
Wat een ellende weer uit de zandbak.
Dat is mooi, dat ga ik straks even vieren!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat je toch de quiz-winnaar bent met 6 punten?
Nee, niet die!quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Karina het volgende:
Dit is natuurlijkk de beste double date
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Karina het volgende:
Dit is natuurlijkk de beste double date
Ik begreep het waarschijnlijk weer es verkeerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Danza Kuduro vind ik stiekem best een leuk nummer
Toen zat hij zeker nog in de kast.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
Schokkende beelden.
[ afbeelding ]
Toen bestonden homo's nog helemaal niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen zat hij zeker nog in de kast.
Wat staat daar?quote:
'Ik was dat niet', alleen dan op zijn Antwaarpsquote:
Waarom doe je niet gewoon normaal?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik was dat niet', alleen dan op zijn Antwaarps
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon normaal?
Gewoon, omdat jij.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon normaal?
Alsof jou het wat kan schelen dat het mij niet kan schelen?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jou dat wat kan schelen.
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Welke jongen in NL heeft nooit een meisje achterop gehad.
[ afbeelding ]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Welke jongen in NL heeft nooit een meisje achterop gehad.
[ afbeelding ]
Scootertuig.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof jou het wat kan schelen dat het mij niet kan schelen?
Ook.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.
Gaat ie goed?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is arbeidsrecht zo ingewikkeld?
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n fiets van de postcodeloterij, maar die moet even gemaakt worden.
Ja met mij wel. Het is bizar hoe er met mensen om gegaan kan worden. Je hebt toch zo weer nieuwe werknemers.quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja met mij wel. Het is bizar hoe er met mensen om gegaan kan worden. Je hebt toch zo weer nieuwe werknemers.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit die 9/11 narigheid te kijken op SBS6, heb die docu eerder gezien maar blijft toch wel harde shit.
Dat is een heel ander verhaal en daar ga ik het hier niet over hebben. Er zijn aardig wat aanwijzingen die ik kan onderbouwen maar daar gaat het allemaal niet om. Het is die shock weetje en het is een gebeurtenis die de wereld zeker veranderd heeft.. of het nou een inside-job was of niet.quote:
Ik kijk er liever niet naar. Weinig dingen hebben zon indruk op mij gemaakt als dit.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit die 9/11 narigheid te kijken op SBS6, heb die docu eerder gezien maar blijft toch wel harde shit.
Was gewoon een grapje, hoef je niet gelijk weer zo serieus te doenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een heel ander verhaal en daar ga ik het hier niet over hebben. Er zijn aardig wat aanwijzingen die ik kan onderbouwen maar daar gaat het allemaal niet om. Het is die shock weetje en het is een gebeurtenis die de wereld zeker veranderd heeft.. of het nou een inside-job was of niet.
Daarnaast raakt het mij heel diep hoeveel hulpverleners daar zijn omgekomen, de burgers ook natuurlijk, maarja.. brandweerzoon heh.. Wist je dat er heel veel brandweermannen zijn die een speciaal shirt hebben, waarvan de opbrengsten naar nabestaanden van de omgekomen brandweerlieden zijn gegaan? Mijn vader heeft er ook een.
Precies, maar ik kan er wel naar kijken ... heb ik ook nodig of zo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kijk er liever niet naar. Weinig dingen hebben zon indruk op mij gemaakt als dit.
Het zijn geen grappenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje, hoef je niet gelijk weer zo serieus te doen
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje, hoef je niet gelijk weer zo serieus te doen
Ranzige luchtquote:Op woensdag 9 september 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
In sommige steden in de VS ruik je op straat meer wiet dan in den Haag of Amsterdam. In Boston bijvoorbeeld, op elke straathoek.
Ik ookquote:Op woensdag 9 september 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, ik blow niet, maar vind die lucht wel lekker.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt zelf een ranzige lucht.
Nee vind dat echt niks, pijp of sigaar kan nog wel lekker ruiken.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, ik blow niet, maar vind die lucht wel lekker.
Ik heb net gedoucht, zal wel meevallenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt zelf een ranzige lucht.
Jij bent wel lekker bezig vandaag he ...quote:
Sigaar vind ik ook stinken.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
Sigaar vind ik meestal wel goor ruiken, of ik ken geen goeie sigaren.
Lekker eigenwijs.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker bezig vandaag he ...
Ja ik zal wel weer iets verkeerd hebben gezegd, vrouwen ...quote:
Welke had je?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mijn P2000 site doet het niet meerdus ik zoek een nieuwe.
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/quote:
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nlquote:Op woensdag 9 september 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/
Maar die vent is overleden, dus zal ook wel niet meer online komen.
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.quote:
Spoiler alert!quote:
Oh die aardige jongen ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nl
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.quote:
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.
gahahhhhahaa :p
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.quote:
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.
Er zal vast nog wel iemand of een groepje opstaan die zegt van "let's do this" want "FrankiePlankie" was wel een begrip in het wereldje.
quote:
Daar was ik niet bij.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is al zo vanaf Marianne4.rar en we zijn nu bij 12
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/quote:Op woensdag 9 september 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/
Nahquote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kunnen Njos en Waaghals gaan dubbeldaten met LTVDK en Fatima.
Hm, lijkt me niet zo'n succes.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, het is even kut. Maar er zijn al mensen bezig om FrankiePlankie terug online te krijgen. Kost alleen even tijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.
[ afbeelding ]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
Dan heb ik er ook geen zin in.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Hm, klopt dat in jouw geval?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Dus jij durft in het echt geen woord uit te brengen?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, klopt dat in jouw geval?
Nou volgens mij klopt het niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
Jij bent een hele rustige lieve jongenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
Ik weet het niet. Zullen we meeten?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou volgens mij klopt het niet.
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent een hele rustige lieve jongen.
Is goed, kun je ook beoordelen of ik IRL net zo onaardig ben.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zullen we meeten?
Omdat ze in het eckte leven lang niet zo ruig zijn, compensatiegedrag enzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Snap niet zo waarom mensen zich online anders willen voordoen dan dat ze zijn.
Vast nietquote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed, kun je ook beoordelen of ik IRL net zo onaardig ben.
Regel je er ook eentje voor mijquote:Op woensdag 9 september 2015 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, die biefstuk was zo lekker gekruid. Ik wil meer.
Wie kwam er nou uit Schiedam?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, die biefstuk was zo lekker gekruid. Ik wil meer.
Ja jammer is dat.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze in het eckte leven lang niet zo ruig zijn, compensatiegedrag enzo.
Alleen als ik Fatima ook over de tafel kan buigenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Dit kan je beter aan LTVDK vragen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alleen als ik Fatima ook over de tafel kan buigen
Je moeder?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie kwam er nou uit Schiedam?
In ruil voor een kameel ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit kan je beter aan LTVDK vragen.
Of juist niet.
In de eckte libi ben ik natuurlijk net zo ruigh als op da netzquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de eckte libi ben ik natuurlijk net zo ruigh als op da netz
Niet zo dus
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo dus
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo dus
quote:
Sorry Harry.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je ging mij koppelen aan een borderliner ofzo.
Ik kan niet wachten tot die man eindelijk een keer een microfoon heeft, ik moet dat gewoon eens meemaken.quote:
Ja als d1v4d het nou eens niet liet afweten vandaag met zijn misplaatste racistische opmerkingen dan hoefde ik dit topic niet te verpestenquote:
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die man eindelijk een keer een microfoon heeft, ik moet dat gewoon eens meemaken.
Het loopt je dun door de broekquote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.
Niet haten op mijn zwoele Brabantse tongvalquote:Op woensdag 9 september 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.
Eindhovuh Eindhovuh Eindhovuh!quote:Op woensdag 9 september 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet haten op mijn zwoele Brabantse tongval
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eindhovuh Eindhovuh Eindhovuh!
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
Heeft TimTim ook zo'n accent, want dan ga ik gewoon lachen.
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.
Tijd voor een kwestie op de Oost-Brabanders zeker?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ben toch niet zo'n walgelijke Oost-Brabander, dat is wel gewoon een kutaccent.
Jouw accentquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?
Peper zoutig. Maar lekkererrerrr.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Biefstuk kruidenDat doe je alleen als je wat moet compenseren.
Nee valt wel mee, volgens mij komt 'ie origineel ook uit Roffaquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?
Het zijn ook altijd lieve jongens die betrokken zijn bij incidenten.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.
Ja, heb al een 'oplossing' bedacht samen met Trigger de Ottomaanquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd voor een kwestie op de Oost-Brabanders zeker?
Heb ik gister niet gezegd je bek dicht te houden?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je echt zo onaardig of is dit alleen je online persoonlijkheid?
Het zal wel je online persoonlijkheid zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb ik gister niet gezegd je bek dicht te houden?
Dit boeit echt helemaal niemand he?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik ben weer de eerste bron jongens
Extreem Jaloers is hartstikke nep
jawelquote:Op woensdag 9 september 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand he?
Ja maar dat ze zo dik is als alle personen samen in deze SC wil nognniet zeggen dat het iedereen ib deze SC boeitquote:
Ja een klein grapje zal er wel niet inzitten.quote:
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wil nognniet zeggen dat het iedereen ib deze SC boeit
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb wel eens betere garpjed gemaakt
Nou en?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
Ik ben weer de eerste bron jongens
Extreem Jaloers is hartstikke nep
Dank je.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Goed speurwerk Fylax, je wordt al een echte journalist.
Dan gaat hij gewoon door op zijn S6 Edge of Surface ding.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:36 schreef Waaghals het volgende:
Zijn moeder is niet thuis anders lag hij al in bed
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Doe eens een beetje aardig tegen Fylax.
Ik ben altijd aardig tegen Fylax.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:Op woensdag 9 september 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ridder Lettering, dames en heren!quote:Op woensdag 9 september 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Valt me mee. Ik had iets met billetjes verwacht.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ridder Lettering, dames en heren!
Beter dan....quote:
Neeeee beter he.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter dan....
[huilende grammar nazi.gif]
Mijn populairste youtube filmpje heeft 83.000 kliks. Maar ik heb nog geen geld gezien.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe je riazop en z'n gespam aanpakte, was trouwens wél erg goed.
Nu snap ik het wel. Jij zet jezelf graag net zo als die jongen neer.quote:
Zo ben ik gewoon.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe je riazop en z'n gespam aanpakte, was trouwens wél erg goed.
Doe dit nou nietquote:Op woensdag 9 september 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Bara Bara Bara, Berê Berê Berê![]()
![]()
Waarom heb ik nou dat nummer in mijn kop zitten
Speciaal voor jou danquote:
Hallo halloquote:
Zit voor de rest van de avond in m'n hoofd dankjewelquote:
Wat is dat voor een spraakgebrek?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
Bara Bara Bara, Berê Berê Berê![]()
![]()
Waarom heb ik nou dat nummer in mijn kop zitten
Que é português.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat voor een spraakgebrek?
Heb jij nou echt een hekel aan alles wat buitenlands klinkt?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat voor een spraakgebrek?
No.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij nou echt een hekel aan alles wat buitenlands klinkt?
Alleen Duits vindt hij een mooie taal denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij nou echt een hekel aan alles wat buitenlands klinkt?
Geen dank, ik ben gewoon een aardige jongenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:55 schreef Kauai het volgende:
Zit voor de rest van de avond in m'n hoofd dankjewel
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen dank, ik ben gewoon een aardige jongen
Ja niet dan.quote:
Ga je me ook nog vertellen wat ik precies verkeerd heb gezegd vandaag?quote:
Helemaal niks.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je me ook nog vertellen wat ik precies verkeerd heb gezegd vandaag?
...quote:
Oehquote:Op woensdag 9 september 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi! Kom je dan hamburgers en patatjes eten? Dan zorg ik dat ik mayo in huis heb.
Dat boeit toch helemaal niemand.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Wat zou Quinsy er van vinden dat Apollo wordt doodgeslagen door een blanke?
Heel Holland Bakt deed hem denken aan de jodenvervolging.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat boeit toch helemaal niemand.
Die man is ziek in zijn hoofd, dat hij die Braboneger ook ter verantwoording ging roepen was gewoon triest.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt deed hem denken aan de jodenvervolging.
quote:
Zowel de NAVO als het Witte Huis hebben hun zorgen geuit over berichten dat Rusland militairen en militair materiaal richting Syrië heeft gestuurd om het regime van president Assad te helpen. "Dit helpt niet bij het oplossen van het conflict daar", aldus NAVO-baas Jens Stoltenberg.
Het Witte Huis liet weten "grote zorgen" te hebben over het feit dat Rusland militair personeel en een vliegtuig naar Syrië heeft gestuurd. "Wij verwelkomen Russische bijdrages bij de bestrijding van IS. Maar het zou gewetenloos zijn, ook voor de Russen, om het regime van Assad in welke vorm dan ook te steunen."
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry heeft vandaag zijn Russische collega hierover telefonisch gesproken. Kerry zou tegen minister Lavrov hebben gezegd dat militaire activiteiten van Rusland in Syrië het geweld daar eerder zullen aanwakkeren dan inperken.
Nopes :pquote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is LTKDV al mad aan het appen of niet?
Ik ben misschien wel een tikkeltje beschermend, niet jaloersquote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is LTKDV al mad aan het appen of niet?
Assad is dan ook wel een totaallul, maar momenteel wel de beste keuze voor rust in de regioquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de prijs voor de Chinese giveaway morgen?
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoonquote:Op woensdag 9 september 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel een tikkeltje beschermend, niet jaloers
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoon.
Wat? Geeft iemand een Chinese weg?!!quote:Op woensdag 9 september 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de prijs voor de Chinese giveaway morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |