Oehquote:Op woensdag 9 september 2015 23:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi! Kom je dan hamburgers en patatjes eten? Dan zorg ik dat ik mayo in huis heb.
Dat boeit toch helemaal niemand.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Wat zou Quinsy er van vinden dat Apollo wordt doodgeslagen door een blanke?
Heel Holland Bakt deed hem denken aan de jodenvervolging.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat boeit toch helemaal niemand.
Die man is ziek in zijn hoofd, dat hij die Braboneger ook ter verantwoording ging roepen was gewoon triest.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel Holland Bakt deed hem denken aan de jodenvervolging.
quote:
Zowel de NAVO als het Witte Huis hebben hun zorgen geuit over berichten dat Rusland militairen en militair materiaal richting Syrië heeft gestuurd om het regime van president Assad te helpen. "Dit helpt niet bij het oplossen van het conflict daar", aldus NAVO-baas Jens Stoltenberg.
Het Witte Huis liet weten "grote zorgen" te hebben over het feit dat Rusland militair personeel en een vliegtuig naar Syrië heeft gestuurd. "Wij verwelkomen Russische bijdrages bij de bestrijding van IS. Maar het zou gewetenloos zijn, ook voor de Russen, om het regime van Assad in welke vorm dan ook te steunen."
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry heeft vandaag zijn Russische collega hierover telefonisch gesproken. Kerry zou tegen minister Lavrov hebben gezegd dat militaire activiteiten van Rusland in Syrië het geweld daar eerder zullen aanwakkeren dan inperken.
Nopes :pquote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is LTKDV al mad aan het appen of niet?
Ik ben misschien wel een tikkeltje beschermend, niet jaloersquote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is LTKDV al mad aan het appen of niet?
Assad is dan ook wel een totaallul, maar momenteel wel de beste keuze voor rust in de regioquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de prijs voor de Chinese giveaway morgen?
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoonquote:Op woensdag 9 september 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel een tikkeltje beschermend, niet jaloers
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoon.
Wat? Geeft iemand een Chinese weg?!!quote:Op woensdag 9 september 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de prijs voor de Chinese giveaway morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |