Welke had je?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mijn P2000 site doet het niet meerdus ik zoek een nieuwe.
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/quote:
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nlquote:Op woensdag 9 september 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/
Maar die vent is overleden, dus zal ook wel niet meer online komen.
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.quote:
Spoiler alert!quote:
Oh die aardige jongen ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nl
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.quote:
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.
gahahhhhahaa :p
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.quote:
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.
Er zal vast nog wel iemand of een groepje opstaan die zegt van "let's do this" want "FrankiePlankie" was wel een begrip in het wereldje.
quote:
Daar was ik niet bij.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is al zo vanaf Marianne4.rar en we zijn nu bij 12
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/quote:Op woensdag 9 september 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/
Nahquote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kunnen Njos en Waaghals gaan dubbeldaten met LTVDK en Fatima.
Hm, lijkt me niet zo'n succes.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, het is even kut. Maar er zijn al mensen bezig om FrankiePlankie terug online te krijgen. Kost alleen even tijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.
[ afbeelding ]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
Dan heb ik er ook geen zin in.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Hm, klopt dat in jouw geval?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Dus jij durft in het echt geen woord uit te brengen?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, klopt dat in jouw geval?
Nou volgens mij klopt het niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
Jij bent een hele rustige lieve jongenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
Ik weet het niet. Zullen we meeten?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou volgens mij klopt het niet.
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent een hele rustige lieve jongen.
Is goed, kun je ook beoordelen of ik IRL net zo onaardig ben.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zullen we meeten?
Omdat ze in het eckte leven lang niet zo ruig zijn, compensatiegedrag enzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Snap niet zo waarom mensen zich online anders willen voordoen dan dat ze zijn.
Vast nietquote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is goed, kun je ook beoordelen of ik IRL net zo onaardig ben.
Regel je er ook eentje voor mijquote:Op woensdag 9 september 2015 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, die biefstuk was zo lekker gekruid. Ik wil meer.
Wie kwam er nou uit Schiedam?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, die biefstuk was zo lekker gekruid. Ik wil meer.
Ja jammer is dat.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze in het eckte leven lang niet zo ruig zijn, compensatiegedrag enzo.
Alleen als ik Fatima ook over de tafel kan buigenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Dit kan je beter aan LTVDK vragen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:06 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Alleen als ik Fatima ook over de tafel kan buigen
Je moeder?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie kwam er nou uit Schiedam?
In ruil voor een kameel ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit kan je beter aan LTVDK vragen.
Of juist niet.
In de eckte libi ben ik natuurlijk net zo ruigh als op da netzquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de eckte libi ben ik natuurlijk net zo ruigh als op da netz
Niet zo dus
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo dus
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op woensdag 9 september 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo dus
quote:
Sorry Harry.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je ging mij koppelen aan een borderliner ofzo.
Ik kan niet wachten tot die man eindelijk een keer een microfoon heeft, ik moet dat gewoon eens meemaken.quote:
Ja als d1v4d het nou eens niet liet afweten vandaag met zijn misplaatste racistische opmerkingen dan hoefde ik dit topic niet te verpestenquote:
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot die man eindelijk een keer een microfoon heeft, ik moet dat gewoon eens meemaken.
Het loopt je dun door de broekquote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.
Niet haten op mijn zwoele Brabantse tongvalquote:Op woensdag 9 september 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n walgelijk accent natuurlijk.
Eindhovuh Eindhovuh Eindhovuh!quote:Op woensdag 9 september 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet haten op mijn zwoele Brabantse tongval
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eindhovuh Eindhovuh Eindhovuh!
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:18 schreef YokiKater het volgende:
Heeft TimTim ook zo'n accent, want dan ga ik gewoon lachen.
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.
Tijd voor een kwestie op de Oost-Brabanders zeker?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]Ben toch niet zo'n walgelijke Oost-Brabander, dat is wel gewoon een kutaccent.
Jouw accentquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?
Peper zoutig. Maar lekkererrerrr.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
Biefstuk kruidenDat doe je alleen als je wat moet compenseren.
Nee valt wel mee, volgens mij komt 'ie origineel ook uit Roffaquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat zegt toch niets over zijn accent?
Het zijn ook altijd lieve jongens die betrokken zijn bij incidenten.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee, in het echt is dat gewoon een hele zachtaardige jongen.
Ja, heb al een 'oplossing' bedacht samen met Trigger de Ottomaanquote:Op woensdag 9 september 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd voor een kwestie op de Oost-Brabanders zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |