Welke had je?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mijn P2000 site doet het niet meerdus ik zoek een nieuwe.
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/quote:
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nlquote:Op woensdag 9 september 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/
Maar die vent is overleden, dus zal ook wel niet meer online komen.
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.quote:
Spoiler alert!quote:
Oh die aardige jongen ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij mijn vriendje hoor.
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Klopt. Dan zal je het moeten doen met 112meldingen.nl
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar bij die site kon je mooi sorteren en zo, wel makkelijk, 112meldingen.nl vind ik maar een zaadsite.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, het is nog even wachten of iemand het werk van Frank overneemt.
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.quote:
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daarom heeft hij mij gekozen, compenseert een beetje.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan moet jij wel heel erg aardig zijn.
gahahhhhahaa :p
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.quote:
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!quote:Op woensdag 9 september 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn zat fanatiekelingen, en hoe die site inelkaar zat zal ook wel overgenomen mogen worden .. dan is het gewoon een kwestie van server en hostingkosten betalen en de stream doorblijven pushen. Dat werkt automagisch.
Er zal vast nog wel iemand of een groepje opstaan die zegt van "let's do this" want "FrankiePlankie" was wel een begrip in het wereldje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |