Daar was ik niet bij.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is al zo vanaf Marianne4.rar en we zijn nu bij 12
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/quote:Op woensdag 9 september 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, was een fijne site inderdaad!
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog wat mee http://monitor.livep2000.nl/
Nahquote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kunnen Njos en Waaghals gaan dubbeldaten met LTVDK en Fatima.
Hm, lijkt me niet zo'n succes.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien kunnen Njos en Waaghals gaan dubbeldaten met LTVDK en Fatima.
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben ik met d'r eens. Die waaghals lijkt me geen vriendelijke jongen.
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, het is even kut. Maar er zijn al mensen bezig om FrankiePlankie terug online te krijgen. Kost alleen even tijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik vroeger, maar krijg hem niet mooi op het scherm, kan ook niet veel verkleinen, wamt dan is het onleesbaar.
[ afbeelding ]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij jij bent ook vaak bijzonder onvriendelijk ...
quote:Op woensdag 9 september 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je wel gewend toch, dat mensen onvriendelijk tegen je zijn?
Dan heb ik er ook geen zin in.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Hm, klopt dat in jouw geval?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mensen met een grote bek op het internet zijn vaak de stilste mensen in het echt.
Dus jij durft in het echt geen woord uit te brengen?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, klopt dat in jouw geval?
Nou volgens mij klopt het niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
Jij bent een hele rustige lieve jongenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |