quote:Op woensdag 9 september 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Welke jongen in NL heeft nooit een meisje achterop gehad.
[ afbeelding ]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:56 schreef anonymoussie het volgende:
Welke jongen in NL heeft nooit een meisje achterop gehad.
[ afbeelding ]
Scootertuig.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsof jou het wat kan schelen dat het mij niet kan schelen?
Ook.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op de fiets kan ik mij eigenlijk niet herinneren, wel op scooters.
Gaat ie goed?quote:Op woensdag 9 september 2015 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom is arbeidsrecht zo ingewikkeld?
quote:Op woensdag 9 september 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n fiets van de postcodeloterij, maar die moet even gemaakt worden.
Ja met mij wel. Het is bizar hoe er met mensen om gegaan kan worden. Je hebt toch zo weer nieuwe werknemers.quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja met mij wel. Het is bizar hoe er met mensen om gegaan kan worden. Je hebt toch zo weer nieuwe werknemers.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit die 9/11 narigheid te kijken op SBS6, heb die docu eerder gezien maar blijft toch wel harde shit.
Dat is een heel ander verhaal en daar ga ik het hier niet over hebben. Er zijn aardig wat aanwijzingen die ik kan onderbouwen maar daar gaat het allemaal niet om. Het is die shock weetje en het is een gebeurtenis die de wereld zeker veranderd heeft.. of het nou een inside-job was of niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |