SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat kan als je thuis op je PS4 hebt ingesteld dat ie mag downloaden in standby mode.
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondquote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doetPSN: Metal_Akilla
dat downloaden op afstand werkt bij mij op de een of andere manier al een hele tijd niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metWat gebeurt er dan met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doet----
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat downloaden op afstand werkt bij mij op de een of andere manier al een hele tijd niet meer
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doetAlsjeblieft... Gebruik het Until Dawn topic...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met haar?
GAM / Until DawnThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klopt daar ligt het aan, was bij mij ook het geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)
Moet je maar even googelenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft... Gebruik het Until Dawn topic...
GAM / Until Dawn
PSN: Metal_Akilla
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Moet je maar even googelenIk doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...
Voor Mad Max en MGS boeit het mij persoonlijk inderdaad niet. Daar mag iedereen over posten dat Snake sterft omdat hij gestikt is terwijl hij rondsluipt in een doos
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Het gaat hem om spoilers, die ik trouwens ook al in het UD topic zag staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:12 schreef Akilla het volgende:
Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...
aha, thanks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.
Voor Mad Max en MGS boeit het mij persoonlijk inderdaad niet. Daar mag iedereen over posten dat Snake sterft omdat hij gestikt is terwijl hij rondsluipt in een doos
Dat snap ik ook wel, maar guess what... daar zijn spoiler tags voorquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat hem om spoilers, die ik trouwens ook al in het UD topic zag staan.
Je hoeft niet op spoilertags te klikken?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.
Extended edition kopen met ongebruikte code? 40 euries.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, goeie deal, maar deze week komt er een andere game uit die ik de komende tijd zal spelen. Until Dawn wordt een wintergame voor mijquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:03 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Extended edition kopen met ongebruikte code? 40 euries.
Ik kon de Black Ops 3 Beta in een kwartier downloaden, soms is het wel snel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat krijgen we nou. Fifa in 4 minuten kunnen downloaden.
Kijk maar uit dat het geen hoax is..of....iemand heeft waanzinnig veel seeders op zijn torrent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat krijgen we nou. Fifa in 4 minuten kunnen downloaden.
Kijk meer uit naar PES.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensen die uitkijken naar de nieuwe FIFA update die ze als game verkopen
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:04 schreef MasGhibli het volgende:
Is de night map voor Battlefield 4 al beschikbaar inmiddels?
Straks ff doen :-)quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja
Even zoeken in de store, BF4 Night Operations.
Wel steeds meer eigenlijk (op de PS3 dan) omdat die aanbiedingen vaak goedkoper zijn dan de spellen in een budgetrommelbak.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
als je games vaak digitaal haalt zit het zo vol ja, anders zal het wel meevallen
In principe kun je games die je niet meer speelt weer verwijderen, je koopt immers een licentie en de game kun je eventueel altijd opnieuw downloaden als je toch weer wilt spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ik heb mezelf altijd voorgenomen pas de PS4 te kopen als FFXV uitkomt. Maar t begint nu wel erg te kriebelen en aangezien ik vandaag jarig ben () vind ik dat ik mezelf mag trakteren.
Nou is heul mijn huis strak wit, dus de witte PS4 past heel mooi10,- EUR duurder viel me mee. Alleen toen zag ik pas dat die maar 500Gb is (399,-) en de zwarte 1Tb (389,-). De vraag is nu: Heb je de 500Gb echt snel volgeplempt omdat spellen steeds meer ruimte innemen of valt dat wel mee?
ik zou zeker de 1TB nemen. Ik heb mijn ps4 nog geen half jaar en hij zit nu al propvol, heb er maar iets van 3 of 4 grote games opstaan en een paar kleine.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ok. Ik heb mezelf altijd voorgenomen pas de PS4 te kopen als FFXV uitkomt. Maar t begint nu wel erg te kriebelen en aangezien ik vandaag jarig ben () vind ik dat ik mezelf mag trakteren.
Nou is heul mijn huis strak wit, dus de witte PS4 past heel mooi10,- EUR duurder viel me mee. Alleen toen zag ik pas dat die maar 500Gb is (399,-) en de zwarte 1Tb (389,-). De vraag is nu: Heb je de 500Gb echt snel volgeplempt omdat spellen steeds meer ruimte innemen of valt dat wel mee?
Ik kan die schijf al 3x vullen volgens mijquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zou zeker de 1TB nemen. Ik heb mijn ps4 nog geen half jaar en hij zit nu al propvol, heb er maar iets van 3 of 4 grote games opstaan en een paar kleine.
quote:
Hmm, behoorlijk tegenstrijdigquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zou zeker de 1TB nemen. Ik heb mijn ps4 nog geen half jaar en hij zit nu al propvol
Je kan de HD zelf vervangen he.quote:
Niet als je blond bent zoals ikquote:
Ik weet niet waar je woont, maar Media Markt Tilburg heeft deze week een aanbieding voor 333 (zwart, 500 GB) vanwege de heropening.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je blond bent zoals ik
Maar ik denk dat ik op safe speel en voor de 1Tb ga ipv de 500Gb witte. M'n PS3 is ook al zwart, dus ach. Brains before beauty zullen we maar zeggen.
Zaterdag maar eens ff shoppen. Online zie ik dat de prijzen vrijwel overall gelijk zijn, dus lijkt echt geen ruk uit te maken waar ik heb koop.
Eindhoven. Daar is de zwarte 1Tb 389,- EUR bij de MM, dus is niet echt een super aanbieding volgens mij?quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar Media Markt Tilburg heeft deze week een aanbieding voor 333 (zwart, 500 GB) vanwege de heropening.
Die afweging is aan jou. Voor 56 euro kun je er ook een game bij kopen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven. Daar is de zwarte 1Tb 389,- EUR bij de MM, dus is niet echt een super aanbieding volgens mij?
Ik speel wel wat games door elkaar en ik haat het om mijn paar digitale games weg te halen en/of games met grote updates omdat de download speed to traag isquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:18 schreef E-Dubble het volgende:
Persoonlijk vind ik 500GB wel voldoende, hij zit wel altijd tegen vol aan maar dan pleur je er een paar indies af. Want hoeveel games wil je nou tegelijk spelen, zal wel meevallen denk ik .
twitter:konamieu twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 16:23:19[Important] Do not use Quiet while playing Mission 29 or 42, it may corrupt your save file!Please RT to spread the word! reageer retweet
Voor jou is het zat! Alleen is dat niet voor iedereen zoquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb volgens mij Max 300 GB gebruikt ofzo en 2 of 3 AAA games en een shitload aan indies geïnstalleerd. 500 GB is echt zat tenzij je al je games digitaal wil gaan kopen
Hetzelfde geld voor mij. Gewoon een logisch en terecht verzoek van Royquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmjah als je dus méér hebt (zoals... eeh... ik?) ben je al relatief snel de sjaak.... Upgrade ftwquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb volgens mij Max 300 GB gebruikt ofzo en 2 of 3 AAA games en een shitload aan indies geïnstalleerd. 500 GB is echt zat tenzij je al je games digitaal wil gaan kopen
Dan steun je je lokale fysieke winkel. Die hebben het al zwaar genoegquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je blond bent zoals ik
Maar ik denk dat ik op safe speel en voor de 1Tb ga ipv de 500Gb witte. M'n PS3 is ook al zwart, dus ach. Brains before beauty zullen we maar zeggen.
Zaterdag maar eens ff shoppen. Online zie ik dat de prijzen vrijwel overall gelijk zijn, dus lijkt echt geen ruk uit te maken waar ik heb koop.
Ja en daarom staat bijna alles in spoiler tags.. Dus mensen moeten gewoon niet als een mongool gaan klikkenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor mij. Gewoon een logisch en terecht verzoek van Roy
Bijna alles, niet alles dus.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en daarom staat bijna alles in spoiler tags.. Dus mensen moeten gewoon niet als een mongool gaan klikken
Als je gewoon het topic doorleest dan kom je al achter veel te veel info zonder op enige spoiler geklikt te hebben. Ik kom bewust niet in het Until Dawn topic en ik vermijd ook die game op PS-live om die reden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en daarom staat bijna alles in spoiler tags.. Dus mensen moeten gewoon niet als een mongool gaan klikken
Oh kijk die is mij bij dood!!!!!quote:
Het punt <<<<>>>> jij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh kijk die is mij bij dood!!!!!![]()
![]()
Ja dat had je niet verwacht he van een horror spel waar je moet overleven tot dawn
Spoilers van spellen, hoe klein dan ook moeten in spoilertags. Vooral in algemene topics zoals dit topic.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh kijk die is mij bij dood!!!!!![]()
![]()
Ja dat had je niet verwacht he van een horror spel waar je moet overleven tot dawn
Dat zou ik dus niet doen. Gewoon de witte kopen, als je hele huis in die stijl is ingericht. Je kunt er altijd later nog een grotere hardeschijf voor kopen. De witte kost overigens ¤388,- euro.quote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al veel spellen verwijderd. Het 500GB model geeft je maar 400GB opslag tot je beschikking. ¤10,- goedkoper, 1TB en een nieuwer model. Jammer van de kleur, maar je zult geen spijt krijgen van meer opslag voor minder geldquote:Op dinsdag 8 september 2015 14:54 schreef Ang3l het volgende:
JRE #690quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:03 schreef Rogan het volgende:
V&A / [TK] Witcher 3 en Batman: Arkham Knight (Playstation 4)
Ja maar volgens deze mensen mag het zelfs niet in een spoiler en daar ging het mij omquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Spoilers van spellen, hoe klein dan ook moeten in spoilertags. Vooral in algemene topics zoals dit topic.
Sws mensen die spoilen mogen een ban krijgen. Zelf doe ik het nooit gelukkig.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar volgens deze mensen mag het zelfs niet in een spoiler en daar ging het mij om
Daar is dat ding voor uitgevonden
Volgens mij ging dat meer omdat het een UD topic werd en minder PS4quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar volgens deze mensen mag het zelfs niet in een spoiler en daar ging het mij om
Daar is dat ding voor uitgevonden
Komt nog wel johquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:27 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Back on track: vorige week bij de MM-actie Batman, Project Cars en Until Dawn binnen gesleept. Had het meeste verwacht van Batman, maar ik hou me meer bezig met Until Dawn en zelfs Project Cars. Beetje jammer dit...
Dat is een fijne vooruitblik! Ik kwam er helaas niet echt in, misschien even wat langer de kans geven.quote:
NO WAY!quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
13 oktober
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of we gaan het hier dus alleen over de PS4 specs hebben en niets meer? Zo een gezeik altijdquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat meer omdat het een UD topic werd en minder PS4. Zelf maakt het mij niet zoveel uit maar aangezien we een UD topic hebben en een aantal (?) users er zich aan stoorde is het fijner voor de sfeer om daar te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ewa g's wat vinden jullie swaggerboys eigenlijk van fifa16 is die mocrowaardig of kunnen we beter bij pes16 houden
Ik heb teveel pes16 gespeeld dus moest er weer ff inkomen dat bij fifa de tackles enz heel anders zijn.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Mad Max is ook echt de moeite waard, dus Batman inruilen voor Mad Max.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:27 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Back on track: vorige week bij de MM-actie Batman, Project Cars en Until Dawn binnen gesleept. Had het meeste verwacht van Batman, maar ik hou me meer bezig met Until Dawn en zelfs Project Cars. Beetje jammer dit...
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt pes uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ewa g's wat vinden jullie swaggerboys eigenlijk van fifa16 is die mocrowaardig of kunnen we beter bij pes16 houden
Ik heb teveel pes16 gespeeld dus moest er weer ff inkomen dat bij fifa de tackles enz heel anders zijn.
Dat had ik helemaal niet verwacht... Echt?quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:46 schreef Radjan het volgende:
[..]
Mad Max is ook echt de moeite waard, dus Batman inruilen voor Mad Max.
Uhh dat zou ik zeker niet doen. Mad Max is net zo'n open world game als Batman. Samen met Shadow of Mordor volgt deze game de WB open world template. De wereld is groot, maar leeg as fuck en er is weinig te doen behalve rondrijden en klappen uitdelen, en dat klappen uitdelen doet Batman iig beter. Zorg dat je bij Batman de batmobile transform op een toggle zet in de opties ipv met l2 inhouden. Dan speelt de game een stuk beter want dan kan je met l2 remmen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal niet verwacht... Echt?
In dat geval zal ik eens gaan kijken.
zeker doen. Ik kwam er pas na een uur of 3/4 in en vanaf toen werd het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:33 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat is een fijne vooruitblik! Ik kwam er helaas niet echt in, misschien even wat langer de kans geven.
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
In principe heb ik dit jaar weinig meer nodig qua games, aangezien de flinke backlog, en o.a. Super Meat Boy die binnenkort in de PS+ komt, en hopelijk de nieuwe tracks voor Driveclub en een nieuwe voetbal-game (waarschijnlijk PES), en op PS3 wellicht nog Yakuza 5. Daarnaast nog wat oudere games die ongetwijfeld in de aanbieding gaan, en dan heb ik voorlopig meer dan genoeg digitaal vermaak op games-gebied.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Remastered Collection?
NMS kom die nog in 2015?
The Witcher 3 en MGS V zijn fantastisch, een fantastisch game jaar in ieder geval.
Er komen nog zat games eind dit jaar.....![]()
Uncharted Collection, NFS, Fallout 4, Just Cause 3.
Edit: Er wordt waarschijnlijk gewerkt aan Kingdom Hearts 2.9 voor de PS3 en PS4.
ze hebben nog geen releasedoel.quote:
Hoe weten ze überhaupt wanneer die game klaar is?quote:
als Sony niet meer sponsortquote:Op woensdag 9 september 2015 07:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe weten ze überhaupt wanneer die game klaar is?
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijvenquote:Op woensdag 9 september 2015 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
Ook de FIFA16 demo paar keer gespeeld maar idd niet geweldig qua eerste indrukken. Af en toe hele rare dingtjes erin, zoals jouw spelers aan de bal die een beetje naar de tegenstander toe 'trekken' zodat die de bal weer makkelijk kan veroveren, of gekke passes die compleet verkeerd gaan, en het schieten is ook niet geweldig. AI van de tegenstander lijkt wel een stuk beter wat betreft het zelf voetballen en creeëren van kansen.
Lat en paal hebben weer magneten in zit, dribbelen en versnellen is gigantisch kut, en het voelt allemaal 'zwaar' aan, alsof alles en iedereen door de stroop loopt ofzo.
Ook een potje vrouwenvoetbal gespeeld en dat voelde gek genoeg beter aan dan toen ik met Barca of Madrid speelde... misschien omdat je iets meer ruimte en tijd krijgt, waardoor je wat lekkerder kan combineren, en daarmee ook wat leuke goaltjes gescoord.
Maar goed, het is maar een eerste indruk, en die willen wel vaker tegenvallen bij FIFA demo's, maar vooralsnog voelt dit jaar PES2016 een stuk beter aan.
Ja of het is een hoax, tijdens e3 stond deze kort op een billboard maar nooit getoond. Ik zou het wel willen, mits kh3 geen vertraging oplevert..quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef DKUp het volgende:
Edit: Er wordt waarschijnlijk gewerkt aan Kingdom Hearts 2.9 voor de PS3 en PS4.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet doen. Gewoon de witte kopen, als je hele huis in die stijl is ingericht. Je kunt er altijd later nog een grotere hardeschijf voor kopen. De witte kost overigens ¤388,- euro.
www.nedgame.nl/playstatio(...)_source=budgetgaming
Deze is nog toffer.
www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=33431
Wordt t nou eens eens met elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb al veel spellen verwijderd. Het 500GB model geeft je maar 400GB opslag tot je beschikking. ¤10,- goedkoper, 1TB en een nieuwer model. Jammer van de kleur, maar je zult geen spijt krijgen van meer opslag voor minder geld.
PS3 games zijn meestal rond de 8 gig en voor de PS4 heb je tussen de 20-80 gig voor een redelijke game.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wordt t nou eens eens met elkaarWat heb ik nou aan jullie?!
De ene zegt pertinent dat 500Gb te weinig is en dat ik sowieso voor de 1Tb moet gaan. De ander zegt dat 500Gb pertinent genoeg is en echt niet meer nodig heb
Ik zal eens kijken hoeveel ik van de Ps3 gebruik thsui.
Waar kun je dat zien?
Dus dan zou ik er ongeveer 5 spellen op hebben kunnen staan?quote:Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS3 games zijn meestal rond de 8 gig en voor de PS4 heb je tussen de 20-80 gig voor een redelijke game.
30 min downloaden? Dat mag je hopen jaquote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan zou ik er ongeveer 5 spellen op hebben kunnen staan?
Als in 500Gb, waarvan 400Gb voor spellen, waarvan 80 per spel = 5 spellen.
Hmm.
Nou download ik meestal de kleinere indies, en de grotere koop ik meestal op schijfje. Maar dat begint steeds meer te verschuiven omdat de aanbiedingen in de store goedkoper zijn dan die in de winkel. Dus dan is 5 volledige spellen wellicht toch wat weinig. Ik ben het er mee eens dta ik er toch nooit 5 tegelijk speel, maar ik ben ook niet zo van t verwijderen en als ik dan spontaan zin heb in een spel (en dat gebeurt vaak) eerst 30 min te moeten wachten om hem opnieuw te downloaden incl alle updates.
Dus ik denk dat ik dan dus beslist heb
Thanks guys!
quote:Op woensdag 9 september 2015 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
30 min downloaden? Dat mag je hopen ja
Als ik BF4 nu install mag ik echt hopen dat het kort is
een spel op schijf wordt alsnog geïnstalleerd he, dus je hebt de juiste beslissing gemaaktquote:Op woensdag 9 september 2015 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan zou ik er ongeveer 5 spellen op hebben kunnen staan?
Als in 500Gb, waarvan 400Gb voor spellen, waarvan 80 per spel = 5 spellen.
Hmm.
Nou download ik meestal de kleinere indies, en de grotere koop ik meestal op schijfje. Maar dat begint steeds meer te verschuiven omdat de aanbiedingen in de store goedkoper zijn dan die in de winkel. Dus dan is 5 volledige spellen wellicht toch wat weinig. Ik ben het er mee eens dta ik er toch nooit 5 tegelijk speel, maar ik ben ook niet zo van t verwijderen en als ik dan spontaan zin heb in een spel (en dat gebeurt vaak) eerst 30 min te moeten wachten om hem opnieuw te downloaden incl alle updates.
Dus ik denk dat ik dan dus beslist heb
Thanks guys!
oh chill.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is een demo beschikbaar voor Tearaway Unfolded, eens even kijken vanavond.
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo'squote:
PES is voor mannen die van echt voetbal houden hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
yepquote:Op woensdag 9 september 2015 12:36 schreef Keltie het volgende:
De discversies installeren toch ook een flink gedeelte op de schijf?
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Ik kan me nog herinneren dat ik de DMC demo kreeg bij een magazine, mind was blown.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Waar zie je die prijs?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent da dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.quote:Speciale pre-order prijs van 08-09-2015 tot en met 11.59pm 13-10-2015 (standaard prijs ¤9.99)
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar zie je die prijs?
-edit-
Oh, gewoon in de store. Dat is wel vreemd dan inderdaad! Er staat wel dit bij:
[..]
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.
Snap het ook niet helemaal. Eind deze maand maar pre-orderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan is ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.![]()
Het is misschien wel 3 euro maar alsnog, ik dacht altijd dat je goedkoper uit was met zo'n pass.
beter zit hier KH 1 en KH2 dan maar inquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Remastered Collection?
NMS kom die nog in 2015?
The Witcher 3 en MGS V zijn fantastisch, een fantastisch game jaar in ieder geval.
Er komen nog zat games eind dit jaar.....![]()
Uncharted Collection, NFS, Fallout 4, Just Cause 3.
uhuh....quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
Voetbalbugs blijven de bestequote:
Oh ik ben niet boos hoor... had gewoon zin om dat gifje te posten. Het interesseert me echt geen kut wat jouw mening over welke game dan ook is.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik kan er ook niks aan doen dat PES een kutspel is
Dat staat de mijne ook niet en hier kan dat wel gewoon, denk dus dat je het probleem elders moet zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voetbalbugs blijven de beste
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
fuuuck, ff gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem en sony helpt voor geen meter meequote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
laat gaan, hij is aan het puberen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.
Das 15quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Beste deal tot nu toe. Mediamarkt Fifa 16 kopen dus!
http://www.mediamarkt.nl/(...)4653.html?langId=-11
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps verkeerde link haha.quote:
Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Ach PES heeft op zoveel vlakken een aardige achterstand opgebouwd dat het niet uitmaakt hoe goed de gameplay nu is, die game wordt gewoon lacherig weggezet als derderangs meuk.
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...quote:Op woensdag 9 september 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.
Jezus, zoek nieuwe vrienden manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.
Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeftquote:Op woensdag 9 september 2015 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wordt t nou eens eens met elkaarWat heb ik nou aan jullie?!
De ene zegt pertinent dat 500Gb te weinig is en dat ik sowieso voor de 1Tb moet gaan. De ander zegt dat 500Gb pertinent genoeg is en echt niet meer nodig heb
Ik zal eens kijken hoeveel ik van de Ps3 gebruik thsui.
Waar kun je dat zien?
Exact de gedachtegang van mijn vrienden, ook dit jaar weer.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.
Ik ook, elke keer weerquote:Op woensdag 9 september 2015 14:50 schreef 2dope het volgende:
Godver ga helemaal stuk om die gifjesOndanks dat ik ze al kende
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanquote:Op woensdag 9 september 2015 15:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeft.
Nee, dat heet informatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
Ook zo makkelijk dat je een primary PS4 alleen op de console kan deactiveren:')quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Puberen nog welquote:Op woensdag 9 september 2015 14:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
laat gaan, hij is aan het puberen.
Ik haptequote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
![]()
Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft
jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dusquote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
![]()
Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft
Volgende expansion is 20 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent dat dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15 (er komt er nog 1)? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone
The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass
Is die al ergens te bestellen?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:53 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Volgende expansion is 20 euro.
Maar koop gewoon een Limited Edition Hearts of Stone.. Krijg je een mooi doosje+gwent kaarten.
Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijsquote:Op woensdag 9 september 2015 15:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dus
Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Marioquote:Op woensdag 9 september 2015 16:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijs
Sowieso gamen eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2015 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Mario
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....quote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Oh neequote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
50 cent uit de budgetbakken gehaald?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22quote:We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.
Alleen mensen die alles al gedaan en gezien hebben mogen erbij. Crew schijnt al bijna uit het bejaardentehuis te zijn vertrokken. ETA met de rollators is 12 wekenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
50 cent uit de budgetbakken gehaald?
Ik zou voor 1tb gaan. Die disc games zijn bijna allemaal zo'n 40 gb manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat dit gewoon even hier achter...
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.
Eens. Bovendien moet het racen gevaarlijk voelen, dat je elk moment bij een verkeerde inschatting het gaat bezuren. Dat gevoel geeft Driveclub absoluut en zie ik totaal niet bij de andere twee games terug.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
geregistreerd? maar lijkt me niet aangezien het een PS+ spel wasquote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
Nee, actie is afgelopen. Full price nu, 40 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.
Klopt daarom koop ik niet de volledige versie en hoop ik in de toekomst op een goede gran turismo of betere drive clubquote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.
Die van mij is ook zo stuk gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
Idd. Voor je het weet krijg je na de geboorte nog dlc's en expansionsquote:Op donderdag 10 september 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zou iig geen condooms van Sony PlayStation meer kopen
Ik twijfel al tijden of ik dat ding een keer moet kopen, maar dit soort berichten weerhouden mij er toch vanquote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
TB 500P hier. Heel tevreden.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik twijfel al tijden of ik dat ding een keer moet kopen, maar dit soort berichten weerhouden mij er toch van
ik tel er twee die koptelefoons mollenquote:Op donderdag 10 september 2015 08:07 schreef Pinda555 het volgende:
Wel veel mensen met dikke hoofden hier
Ik dacht dat het een soort automatisch volume aanpassing was ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:14 schreef Studiotje het volgende:
Als ik nu de Youtube app gebruik komen bij verschillende video's een volume balk bovenaan te staan. En bij elke video gaat ie naar beneden. (begint bij 7, uiteindelijk naar 1 toe). Iemand een idee hoe dit werkt en hoe deze weer omhoog kan?![]()
Nee hoor, het zijn er meer geweest. Ik vond het altijd bullshit totdat die van mij uit het nietss in 2 stukken brak. Lekker belangrijk verder want ik krijg toch wel een nieuwe, voor de rest ben ik er gewoon tevreden over.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik tel er twee die koptelefoons mollen
Nog wat anderen hebben viezige vingers van de thumbsticks
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22quote:Downloadable Content
We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.
Heb die discussie al gevoerd in het Fallout topicquote:Op donderdag 10 september 2015 08:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Season pass met aangekondigde DLC voor Fallout4, jij gaat hem nu skippen neem ik aan Roy?
[..]
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22
Ik vond dit stuk interessanter eigenlijk:quote:Op donderdag 10 september 2015 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb die discussie al gevoerd in het Fallout topic
Game staat nog niet in preorder, impulsaankoop op release mogelijk indien de prijs onder de 50 euro duikt.
Anders hou ik het enkel bij de CE Guide voorlopig
Mods finally confirmed for PS4quote:Mods & Creation Kit
The most important thing in our games is the freedom you have to create your own experience, and modding is a big part of that. Like all our previous games, we’ve made sure to keep Fallout 4 open and moddable at every step in development. Early next year we’ll release for free the new Creation Kit for the PC. This is the same tool we use in the studio. You'll be able to create your own mods and share them with others. We’re especially excited these same mods will then be coming to Xbox One, and then PlayStation 4.
Ja, ik ben zeer benieuwd naar hoe dat gaat werken op consoles.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vond dit stuk interessanter eigenlijk:
[..]
Mods finally confirmed for PS4
Ik denk dat dit mijn eerste season pass gaat worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Season pass met aangekondigde DLC voor Fallout4, jij gaat hem nu skippen neem ik aan Roy?
[..]
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22
Krijgt wel een mager cijfer in de test van Tweakers en is toch weer 25 euro duurder. Daar kan ik ook weer bijna de season pass voor Fallout 4 van halenquote:Op donderdag 10 september 2015 08:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
TB 500P hier. Heel tevreden.
https://www.pixeldynamo.c(...)nsole-based-traffic/quote:Apparently you can use video-game consoles to look up porn on the Internet, who knew? Well, lots of people actually, so many in fact that YouPorn have analysed their console-based traffic and released some pretty damning figures. The adult entertainment site has revealed that PlayStation owners are responsible for 51% of all console-based traffic, with Xbox fans generating 39%, and those using the Wii accounting for a paltry 10%. It’s worth noting that these figures take into account both last and current-gen consoles.
So, does this mean that PlayStation gamers are generally more filthy-minded than their Xbox and Wii counterparts, or is it just that there’s more PlayStation 3s and 4s currently in circulation? I think not, after all how many Xbox 360s are out there still being used on a daily basis? As for the Wii, I don’t even want to think about one of those being used for such ends, it just seems wrong.
In a further, hilarious, revelation, YouPorn’s data discloses the favourite genres of each console-owner. PlayStation fans prefer MILF-themed content, Xbox gamers enjoy lesbian porn, and Wii owners, predictably but no less worryingly, have a thing for animated Japanese smut. In one final titbit, the site revealed that women are responsible for 8.5% of console-based traffic.
¤ 119 voor betaald, bevalt me heerlijk. Geluid is top.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Krijgt wel een mager cijfer in de test van Tweakers en is toch weer 25 euro duurder. Daar kan ik ook weer bijna de season pass voor Fallout 4 van halen
verrassende cijfersquote:Op donderdag 10 september 2015 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.pixeldynamo.c(...)nsole-based-traffic/
Jawel die is later nog toegevoegd.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verrassende cijfersis natuurlijk wel het veiligst om via je console te kijken denk ik.
Maar op de 360 zit toch geen browser?
Jammer dat GTA V voor de PS4 er niet tussen staat.quote:
http://www.budgetgaming.n(...)lshock+4+controller+(zwart)_PS4.htmlquote:Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee waar ik goedkoop (onder de ¤55,- euro) een Dualshock 4 in het zwart kan kopen?
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jammer dat GTA V voor de PS4 er niet tussen staat.
Wat heb je er voor over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 incl verzenden of ruilen tegen The Order met een tientje erbij?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over?
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
reactie gehad van customer support over het instellen van mijn ps4 als primair systeem, "stik er in en wacht een half jaar". Fuck hun.
ik kan mn playstation niet als primair systeem instellen en dus niet downloaden vanuit de app en offline spellen spelen. Komt volgens hun doordat ik mn account heb gedeeld of ben gehackt. Las dat er veel meer mensen zijn met dit probleem nadat ze hun firmware hebben geupdate.quote:
ach, stik er in en wacht een half jaar,quote:Op donderdag 10 september 2015 14:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kan mn playstation niet als primair systeem instellen en dus niet downloaden vanuit de app en offline spellen spelen. Komt volgens hun doordat ik mn account heb gedeeld of ben gehackt. Las dat er veel meer mensen zijn met dit probleem nadat ze hun firmware hebben geupdate.
Greatness Awaitsquote:Op donderdag 10 september 2015 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, stik er in en wacht een half jaar,
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie nog wel wat PSN-tegoed of een extra jaartje PS+ kan gebruiken:
nu ¤50,- psn kaart of een jaar PS+ voor ¤40,- bij Wehkamp.
kortingscode: zinin geldig tot eind van deze week.
Ik kon mijn oude PS4 alleen deactiveren vanaf de console, volgens de melding die de site gaf.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef Friday12 het volgende:
account.sonyentertainmentnetwork.com --> inloggen --> account --> Media en apparaten -> Alles deactiveren.
Heb je dit al gedaan? Daarna zou je als het goed is weer primair moeten kunnen zetten. En kan je het ook niet met een ander account proberen? Of is het echt de PS4?
quote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Twee kaarten van 19,99 en een zak chips van 0,80 besteld voor 32 euro (kwam 2 cent tekort met alleen die kaarten)
al geprobeerd maar gaat niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef Friday12 het volgende:
account.sonyentertainmentnetwork.com --> inloggen --> account --> Media en apparaten -> Alles deactiveren.
Heb je dit al gedaan? Daarna zou je als het goed is weer primair moeten kunnen zetten. En kan je het ook niet met een ander account proberen? Of is het echt de PS4?
Das ook wel een goeie. Ik bestel er meestal babydoekjes o.i.d. bij, dan heb je gratis verzendenquote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Twee kaarten van 19,99 en een zak chips van 0,80 besteld voor 32 euro (kwam 2 cent tekort met alleen die kaarten)
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugsquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Drankster het volgende:
Of de schijf van Witcher 3 of mijn PS4 gaat naar de klote. Gebouwen spawnen pas wanneer ik er langs loop, om de zoveel seconden vervaagt het beeld en heb nu al meerdere error messages gehad laden kan somds wel een paar minuten duren...![]()
Ja najah, had er eigenlijk nooit last van. Textures kwamen soms wel laat op maar nooit zo erg als nu.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugs
dat vervagen had ik op een gegeven moment ook heel vaak, laden duurde bij mij altijd wel lang en in novigrad had ik regelmatig last van pop ups of textures die pas na 15 seconden ladenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja najah, had er eigenlijk nooit last van. Textures kwamen soms wel laat op maar nooit zo erg als nu.
Mooie timing. Ik heb GTA5 toendertijd verkocht omdat ik hem op de PS3 al had gespeeld, maar heb er altijd spijt van gehad dat ik hem weg heb gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
Rockstar Editor komt naar de ps4
Ik had de ps3 versie ook verkocht krijg net Ee mail met een kortingscode voor de ps4 versiequote:Op donderdag 10 september 2015 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie timing. Ik heb GTA5 toendertijd verkocht omdat ik hem op de PS3 al had gespeeld, maar heb er altijd spijt van gehad dat ik hem weg heb gedaan.
Onlangs heb ik een andere game geruild tegen GTA5, dus ik heb hem weer terug. Stond sowieso voor binnenkort al op het spreekwoordelijke programma om weer eens te gaan spelen, dus dat komt goed uit.
Nu nog een keer de langverwachte singleplayer dlc.
Het is en blijft een geweldige game![]()
Geen spijt van de tweede aankoop van GTA V.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
Rockstar Editor komt naar de ps4
for those who waitquote:
42eur met verzenden :yquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net fifa 16 voor de PS4 voor 39,99 gekocht. Aanbieding is nog een uur geldig.
[ afbeelding ]
41,95 om precies te zijn. Goedkoper zul je het bij een winkel echt niet vinden.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Drankster het volgende:
Of de schijf van Witcher 3 of mijn PS4 gaat naar de klote. Gebouwen spawnen pas wanneer ik er langs loop, om de zoveel seconden vervaagt het beeld en heb nu al meerdere error messages gehad laden kan soms wel een paar minuten duren...![]()
PS4 knop even ingedrukt houden totdat je de tweede piep hoort. Kies Database herbouwen/ database rebuilding of e.d. Wil vaak ook wel helpen om games weer beter te laten lopen. Kost een paar minuten en geen uren zoals de PS4 aangeeft, heeft bij mij en veel andere wel geholpen.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugs
Ik heb DA 1 en 2 ook gespeeld en die vond ik wel leuk. Vandaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou The Witcher halen. Vergelijkbaar met de beste RPGs.
Daarna Until Dawn, Dragon Age lekker overslaan.
Ah, nou dan vind jij m vast leuker dan ik!quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb DA 1 en 2 ook gespeeld en die vond ik wel leuk. Vandaar
Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:35 schreef MMaRsu het volgende:
Haal The Witcher 3. Laat Dragon Age links liggen. Wat een ultieme fetchquestgame is dat zeg. Spijt dat ik die digitaal heb gekocht
Dai is bagger.
Ik zie helemaal geen psn kaarten staan? ??quote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Ik zou voor The Witcher gaan, ijzersterke game, veel content, goed verhaal, veel vrijheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Waar is Witcher eigenlijk mee te vergelijken? Hoor er veel goeds over.
Wil zaterdag de PS4 kopen en twijfel over wat ik als eerste spel wil: Until dawn, Dragin Age III of Whitcher.
Gast geloof me dai voelt aan als een open wereld die dood is. Er is geen flikker te doen behalve fetch quests. De main story is boring as fuck. Kan je niet vertellen hoevaak dai me in slaap deed vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelen
DA3 voelt als een mobile game bijna, veel te veel onzin content.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje van de fetch, of iig storyline en rechte rode draad. Te veel open wereld en ik raak m'n doel kwijt en stop met spelen
Nog geen tijd voor gehad, ligt nog in plastic.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:00 schreef MMaRsu het volgende:
Zeker niet TW3 gespeeld Typisch?
Vond dai een bagger 'rpg'. Weinig rpg aan ook
Witcher 3 halen, is een no brainer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Waar is Witcher eigenlijk mee te vergelijken? Hoor er veel goeds over.
Wil zaterdag de PS4 kopen en twijfel over wat ik als eerste spel wil: Until dawn, Dragin Age III of Whitcher.
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.quote:
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.quote:Vond DA1 en DA2 prima te doen. Witcher reeks ken ik dus helemaal niet, maar ben niet zo van de Elder Scroll achtige RPG's dus weet niet of het zoiets is?
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.
[..]
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.
Het is hetzelfde type game; open wereld RPG. De franchises behoren tot hetzelfde genre en zijn daarom met elkaar vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.
Echt alles is anders, de manier hoe je de wereld verkent, het stijltje, het vechtsysteem, het managen van wat je meeneemt is compleet verschillend en daar bovenop komt nog eens dat je in DA met meerdere party members rondloopt en kunt spelen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is hetzelfde type game; open wereld RPG. De franchises behoren tot hetzelfde genre en zijn daarom met elkaar vergelijkbaar.
O haaaaai!quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En als je van de mannliefde bent helemaal, Gerald is fucking lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat had ikd us al gehoord. Is ook t spel dat em nu over de streep trekt (zou eerst wachten tot FF XV uitkwam).quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dan kan ik je Untill Dawn aanraden.
Dan wordt t Witcher. En DA3 maar een x in de budget bak.quote:[..]
DA en The Witcher 3 zijn hetzelde soort spel (allebei open wereld) alleen doet The Witcher 3 alles dat DA doet beter. Het is verreweg de beste RPG dat genre dat er nu te krijgen is.
Dat hoeft toch niet weg te nemen dat het soortgelijke spellen zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
DA en The Witcher zijn compleet verschillende franchises.
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt alles is anders, de manier hoe je de wereld verkent, het stijltje, het vechtsysteem, het managen van wat je meeneemt is compleet verschillend en daar bovenop komt nog eens dat je in DA met meerdere party members rondloopt en kunt spelen.
Buiten het genre is er weinig het zelfde aan deze games.
Je kunt beide toch spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.
Ja, wel kut voor jequote:Op vrijdag 11 september 2015 10:45 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Zijn er nog mensen die een email met 33% korting op gta 5 in de ps store hebben gekregen?
Nogal ja hehe. Heb een email gestuurd, kijken of ze die korting niet alsnog willen verrekenen. Kan altijd maar proberen.quote:
Moet je trouwens enige voorkennis van 1 of 2 hebben als je Witcher 3 gaat spelen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oke. Nou, voor mij is er genoeg overlap om ze een op een te kunnen vergelijken en ik zou het zelf persoonlijk zonde van mijn tijd en geld vinden om DA omdat je in The Witcher op vrijwel ieder vlak meer waar voor je geld krijgt.
Nee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je trouwens enige voorkennis van 1 of 2 hebben als je Witcher 3 gaat spelen?
dark souls 2??quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:17 schreef Jiang153 het volgende:
Ey Pimbo kom we gaan toch DS2 halen?
Op Youtube kun je het verhaal helemaal nakijken. Ik zoek ze er even bij, moment.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je trouwens enige voorkennis van 1 of 2 hebben als je Witcher 3 gaat spelen?
Die is dik de moeite waard voor dat geld.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:17 schreef Jiang153 het volgende:
nee, niet echt nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn ze weer uitverkocht. De laatste 3x dat er 10 Euro korting op alles boven de 40 Euro gegeven werd, waren de PSN-kaarten binnen 2 dagen uitverkocht. Vandaar dat ik op de 1e dag hier die tip al doorgaf.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen psn kaarten staan? ??
Prijs is ook het probleem niet, maar speel het 9 vd 10x co-op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die is dik de moeite waard voor dat geld.
ja mooi prijsje was t . heb hem ook gelijk gehaaldquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
41,95 om precies te zijn. Goedkoper zul je het bij een winkel echt niet vinden.
wat kost ie ?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:17 schreef Jiang153 het volgende:
Goede vraag, dat wil ik ook wel wetenquote:
ca. 45 eu volgens mijquote:
ik koop m wel als ie rond de 15 is. Heb toch geen tijd om te spelen de aankomende tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
ca. 45 eu volgens mij
Maar dat moet geen probleem zijn voor zo'n rijke boi als jij
Je hebt Afghanistan en Africa, Africa bevat meer groenquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:26 schreef Jiang153 het volgende:
Bij MGS V is Afghanistan het enige terrein waar je speelt of krijg je ook sneeuw oid?
?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
KUT KUT KUT TRIALS
Het lukt me gewoon ECHT NIET
Nee, gewoon Trials Fusionquote:
Man ik kom die hele training niet eens door bij Trialsquote:
Hahaha ik trek dat soort spellen nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 14:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, gewoon Trials Fusion
[..]
Man ik kom die hele training niet eens door bij TrialsIk ben echt fucking geïrriteerd nu
Oke nice, dit werkt dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
[..]
PS4 knop even ingedrukt houden totdat je de tweede piep hoort. Kies Database herbouwen/ database rebuilding of e.d. Wil vaak ook wel helpen om games weer beter te laten lopen. Kost een paar minuten en geen uren zoals de PS4 aangeeft, heeft bij mij en veel andere wel geholpen.
Maar als je ook foutmelding krijgt kan er nog wat anders zijn.
Hoe weten ze nou hoeveel % van de console-pornokijkers vrouw is?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.pixeldynamo.c(...)nsole-based-traffic/
quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke nice, dit werkt dus.
OS is ook een stuk stabieler, krijg nog wel wat opkomende textures bij TW3 maar er komen niet meer hele huizen uit het niets wanneer ik over straat loop en het beeld vervaagt niet meer om de zoveel seconde.
SMBquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef Drankster het volgende:
Super Meat Boy in oktober naar PS4 en Vita, gratis voor PS Plus.
Nooit gespeeld dus laat maar komen.![]()
dat spelquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:38 schreef Friday12 het volgende:
Net Until Dawn uitgespeeld! The Fuck
en meer zwartquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je hebt Afghanistan en Africa, Africa bevat meer groen
okquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef kreuk050 het volgende:
Na welke missie van MGS V ga je naar africa?
Als je aandachtig luistert kan je best wel wat verstaanquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hihi ik snap m!
Wel vet dat ze ook echt zuid-afrikaans praten.
Hoewel ik MGSV wel lekker vind lopen, merk ik ook regelmatig pop in als ik met de binocular aan het loeren ben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]![]()
Pop-up wat je nu nog hebt ligt helemaal aan de game zelf. Maar mooi dat het ergste weg Is.
Hope Soloquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
dat vrouwen voetbal is echt totaal niet realistisch zeg
Wat was ik teleurgesteld zeg, vond het eerst zo een mooie vrouw en dan kom je erachter dat ze zo een krater heeftquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:26 schreef Jiang153 het volgende:
Bij MGS V is Afghanistan het enige terrein waar je speelt of krijg je ook sneeuw oid?
GAM / Metal Gear Solid V: The Phantom Pain #3 Become the Legendquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:55 schreef kreuk050 het volgende:
Na welke missie van MGS V ga je naar africa?
Ik weet niet waarom ik dit dan zeg, maar care to elaborate?quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wat was ik teleurgesteld zeg, vond het eerst zo een mooie vrouw en dan kom je erachter dat ze zo een krater heeft
Zat in the fappening. Google zelf maar.quote:Op zondag 13 september 2015 00:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dit dan zeg, maar care to elaborate?
Fuck yes.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:27 schreef Drankster het volgende:
Super Meat Boy in oktober naar PS4 en Vita, gratis voor PS Plus.
Nooit gespeeld dus laat maar komen.![]()
Je dedoelt zeg maar dat ze ook echt richting de bal gaat of wat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
dat vrouwen voetbal is echt totaal niet realistisch zeg
Lekker boeiend.Ze kreeg hem gewoon.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Wat was ik teleurgesteld zeg, vond het eerst zo een mooie vrouw en dan kom je erachter dat ze zo een krater heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |