quote:Op woensdag 9 september 2015 14:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Ik ga ook soccergames spelen!
 Ik ga ook soccergames spelen!  

Oeps verkeerde link haha.quote:

Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Ach PES heeft op zoveel vlakken een aardige achterstand opgebouwd dat het niet uitmaakt hoe goed de gameplay nu is, die game wordt gewoon lacherig weggezet als derderangs meuk.

Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...quote:Op woensdag 9 september 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.

Jezus, zoek nieuwe vrienden manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.

Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeftquote:Op woensdag 9 september 2015 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wordt t nou eens eens met elkaarWat heb ik nou aan jullie?!
De ene zegt pertinent dat 500Gb te weinig is en dat ik sowieso voor de 1Tb moet gaan. De ander zegt dat 500Gb pertinent genoeg is en echt niet meer nodig heb
Ik zal eens kijken hoeveel ik van de Ps3 gebruik thsui.
Waar kun je dat zien?
 .
.

Exact de gedachtegang van mijn vrienden, ook dit jaar weer.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.

Ik ook, elke keer weerquote:Op woensdag 9 september 2015 14:50 schreef 2dope het volgende:
Godver ga helemaal stuk om die gifjesOndanks dat ik ze al kende

Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanquote:Op woensdag 9 september 2015 15:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeft.
 Dus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
 Dus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.

Nee, dat heet informatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.

Ook zo makkelijk dat je een primary PS4 alleen op de console kan deactiveren:')quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.

Puberen nog welquote:Op woensdag 9 september 2015 14:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
laat gaan, hij is aan het puberen.
 meer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
 meer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long  

Ik haptequote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long

Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft

jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dusquote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long

Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft

Volgende expansion is 20 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent dat dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15 (er komt er nog 1)? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone
The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass

Is die al ergens te bestellen?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:53 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Volgende expansion is 20 euro.
Maar koop gewoon een Limited Edition Hearts of Stone.. Krijg je een mooi doosje+gwent kaarten.

Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijsquote:Op woensdag 9 september 2015 15:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dus

Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Marioquote:Op woensdag 9 september 2015 16:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijs

Sowieso gamen eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2015 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Mario
 kinderachtig gedoe
 kinderachtig gedoe   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |