Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie nog wel wat PSN-tegoed of een extra jaartje PS+ kan gebruiken:
nu ¤50,- psn kaart of een jaar PS+ voor ¤40,- bij Wehkamp.
kortingscode: zinin geldig tot eind van deze week.
Ik kon mijn oude PS4 alleen deactiveren vanaf de console, volgens de melding die de site gaf.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef Friday12 het volgende:
account.sonyentertainmentnetwork.com --> inloggen --> account --> Media en apparaten -> Alles deactiveren.
Heb je dit al gedaan? Daarna zou je als het goed is weer primair moeten kunnen zetten. En kan je het ook niet met een ander account proberen? Of is het echt de PS4?
quote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Twee kaarten van 19,99 en een zak chips van 0,80 besteld voor 32 euro (kwam 2 cent tekort met alleen die kaarten)
al geprobeerd maar gaat niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef Friday12 het volgende:
account.sonyentertainmentnetwork.com --> inloggen --> account --> Media en apparaten -> Alles deactiveren.
Heb je dit al gedaan? Daarna zou je als het goed is weer primair moeten kunnen zetten. En kan je het ook niet met een ander account proberen? Of is het echt de PS4?
Das ook wel een goeie. Ik bestel er meestal babydoekjes o.i.d. bij, dan heb je gratis verzendenquote:Op donderdag 10 september 2015 14:41 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Twee kaarten van 19,99 en een zak chips van 0,80 besteld voor 32 euro (kwam 2 cent tekort met alleen die kaarten)
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugsquote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Drankster het volgende:
Of de schijf van Witcher 3 of mijn PS4 gaat naar de klote. Gebouwen spawnen pas wanneer ik er langs loop, om de zoveel seconden vervaagt het beeld en heb nu al meerdere error messages gehad laden kan somds wel een paar minuten duren...![]()
Ja najah, had er eigenlijk nooit last van. Textures kwamen soms wel laat op maar nooit zo erg als nu.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugs
dat vervagen had ik op een gegeven moment ook heel vaak, laden duurde bij mij altijd wel lang en in novigrad had ik regelmatig last van pop ups of textures die pas na 15 seconden ladenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja najah, had er eigenlijk nooit last van. Textures kwamen soms wel laat op maar nooit zo erg als nu.
Mooie timing. Ik heb GTA5 toendertijd verkocht omdat ik hem op de PS3 al had gespeeld, maar heb er altijd spijt van gehad dat ik hem weg heb gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
Rockstar Editor komt naar de ps4
Ik had de ps3 versie ook verkocht krijg net Ee mail met een kortingscode voor de ps4 versiequote:Op donderdag 10 september 2015 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mooie timing. Ik heb GTA5 toendertijd verkocht omdat ik hem op de PS3 al had gespeeld, maar heb er altijd spijt van gehad dat ik hem weg heb gedaan.
Onlangs heb ik een andere game geruild tegen GTA5, dus ik heb hem weer terug. Stond sowieso voor binnenkort al op het spreekwoordelijke programma om weer eens te gaan spelen, dus dat komt goed uit.
Nu nog een keer de langverwachte singleplayer dlc.
Het is en blijft een geweldige game![]()
Geen spijt van de tweede aankoop van GTA V.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
Rockstar Editor komt naar de ps4
for those who waitquote:
42eur met verzenden :yquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Net fifa 16 voor de PS4 voor 39,99 gekocht. Aanbieding is nog een uur geldig.
[ afbeelding ]
41,95 om precies te zijn. Goedkoper zul je het bij een winkel echt niet vinden.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 17:34 schreef Drankster het volgende:
Of de schijf van Witcher 3 of mijn PS4 gaat naar de klote. Gebouwen spawnen pas wanneer ik er langs loop, om de zoveel seconden vervaagt het beeld en heb nu al meerdere error messages gehad laden kan soms wel een paar minuten duren...![]()
PS4 knop even ingedrukt houden totdat je de tweede piep hoort. Kies Database herbouwen/ database rebuilding of e.d. Wil vaak ook wel helpen om games weer beter te laten lopen. Kost een paar minuten en geen uren zoals de PS4 aangeeft, heeft bij mij en veel andere wel geholpen.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
of the witcher heeft gewoon fucking veel bugs
Ik heb DA 1 en 2 ook gespeeld en die vond ik wel leuk. Vandaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou The Witcher halen. Vergelijkbaar met de beste RPGs.
Daarna Until Dawn, Dragon Age lekker overslaan.
Ah, nou dan vind jij m vast leuker dan ik!quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb DA 1 en 2 ook gespeeld en die vond ik wel leuk. Vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |