SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat kan als je thuis op je PS4 hebt ingesteld dat ie mag downloaden in standby mode.
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondquote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Afhakken? En je hebt niet heel veel invloed hoor op het verhaal. Bij mij heeft iedereen het overleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doetPSN: Metal_Akilla
dat downloaden op afstand werkt bij mij op de een of andere manier al een hele tijd niet meerquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metWat gebeurt er dan met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doet----
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat downloaden op afstand werkt bij mij op de een of andere manier al een hele tijd niet meer
quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:51 schreef Akilla het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je de goede keuzes gemaakt. En je hebt genoeg invloed op het verhaal om een 2e playtrough genoeg anders te maken...maargoed ik vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch invloed genoeg, geen idee wat er dan metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeurt als je dat niet doetAlsjeblieft... Gebruik het Until Dawn topic...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met haar?
GAM / Until DawnThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Klopt daar ligt het aan, was bij mij ook het geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)
Moet je maar even googelenquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:02 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft... Gebruik het Until Dawn topic...
GAM / Until Dawn
PSN: Metal_Akilla
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:12 schreef Akilla het volgende:
[..]
Moet je maar even googelenIk doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...
Voor Mad Max en MGS boeit het mij persoonlijk inderdaad niet. Daar mag iedereen over posten dat Snake sterft omdat hij gestikt is terwijl hij rondsluipt in een doos
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Het gaat hem om spoilers, die ik trouwens ook al in het UD topic zag staan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:12 schreef Akilla het volgende:
Doe niet gelijk zo zuur over 1 post man, gaat hier al topics lang over mad max en mgs en dan is er niks aan de hand, 2 posts over een spel (wat jij waarschijnlijk niks vind oid) en gelijk zuur lopen doen...
aha, thanks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de instellingen nog eens bekeken? Volgens mij zijn die na de grote PS update weer op default settings gezet. (en staat het dus uit)
quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.
Voor Mad Max en MGS boeit het mij persoonlijk inderdaad niet. Daar mag iedereen over posten dat Snake sterft omdat hij gestikt is terwijl hij rondsluipt in een doos
Dat snap ik ook wel, maar guess what... daar zijn spoiler tags voorquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat hem om spoilers, die ik trouwens ook al in het UD topic zag staan.
Je hoeft niet op spoilertags te klikken?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vraag het vriendelijk. Ik wil straks zo onwetend mogelijk die game gaan spelen. Het verzoek is dus juist omdat ik Until Dawn wil spelen.
Extended edition kopen met ongebruikte code? 40 euries.quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, goeie deal, maar deze week komt er een andere game uit die ik de komende tijd zal spelen. Until Dawn wordt een wintergame voor mijquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:03 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Extended edition kopen met ongebruikte code? 40 euries.
Ik kon de Black Ops 3 Beta in een kwartier downloaden, soms is het wel snel.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat krijgen we nou. Fifa in 4 minuten kunnen downloaden.
Kijk maar uit dat het geen hoax is..of....iemand heeft waanzinnig veel seeders op zijn torrent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:24 schreef Lastpost het volgende:
Wat krijgen we nou. Fifa in 4 minuten kunnen downloaden.
Kijk meer uit naar PES.quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:22 schreef LeaderRoel het volgende:
Mensen die uitkijken naar de nieuwe FIFA update die ze als game verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |