Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....quote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
![]()
Oh neequote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
50 cent uit de budgetbakken gehaald?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22quote:We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.
Alleen mensen die alles al gedaan en gezien hebben mogen erbij. Crew schijnt al bijna uit het bejaardentehuis te zijn vertrokken. ETA met de rollators is 12 wekenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
50 cent uit de budgetbakken gehaald?
Ik zou voor 1tb gaan. Die disc games zijn bijna allemaal zo'n 40 gb manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat dit gewoon even hier achter...
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.
Eens. Bovendien moet het racen gevaarlijk voelen, dat je elk moment bij een verkeerde inschatting het gaat bezuren. Dat gevoel geeft Driveclub absoluut en zie ik totaal niet bij de andere twee games terug.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
geregistreerd? maar lijkt me niet aangezien het een PS+ spel wasquote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
Nee, actie is afgelopen. Full price nu, 40 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.
Klopt daarom koop ik niet de volledige versie en hoop ik in de toekomst op een goede gran turismo of betere drive clubquote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.
Die van mij is ook zo stuk gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
Idd. Voor je het weet krijg je na de geboorte nog dlc's en expansionsquote:Op donderdag 10 september 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zou iig geen condooms van Sony PlayStation meer kopen
Ik twijfel al tijden of ik dat ding een keer moet kopen, maar dit soort berichten weerhouden mij er toch vanquote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |