ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo'squote:
PES is voor mannen die van echt voetbal houden hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
yepquote:Op woensdag 9 september 2015 12:36 schreef Keltie het volgende:
De discversies installeren toch ook een flink gedeelte op de schijf?
quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Ik kan me nog herinneren dat ik de DMC demo kreeg bij een magazine, mind was blown.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:15 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kocht vroeger altijd dat playstation magazine puur en alleen voor de demo's
zat een keer een demo bij met pandemonium 2 en nog een paar kleinere titels, waaronder een genaamd grand theft auto. Heb die demo minstens 10 uur gespeeld
Waar zie je die prijs?quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent da dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.quote:Speciale pre-order prijs van 08-09-2015 tot en met 11.59pm 13-10-2015 (standaard prijs ¤9.99)
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar zie je die prijs?
-edit-
Oh, gewoon in de store. Dat is wel vreemd dan inderdaad! Er staat wel dit bij:
[..]
Dus de andere dlc voor 15 en je zit aan de 'gewone' prijs met season pass.
Snap het ook niet helemaal. Eind deze maand maar pre-orderen.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan is ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.![]()
Het is misschien wel 3 euro maar alsnog, ik dacht altijd dat je goedkoper uit was met zo'n pass.
beter zit hier KH 1 en KH2 dan maar inquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:54 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Remastered Collection?
NMS kom die nog in 2015?
The Witcher 3 en MGS V zijn fantastisch, een fantastisch game jaar in ieder geval.
Er komen nog zat games eind dit jaar.....![]()
Uncharted Collection, NFS, Fallout 4, Just Cause 3.
Edit: Er wordt waarschijnlijk gewerkt aan Kingdom Hearts 2.9 voor de PS3 en PS4.
uhuh....quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je PES beter vindt snap ik wel dat je vrouwenvoetbal beter vond gaan, PES is namelijk ook voor wijven
Voetbalbugs blijven de bestequote:
Oh ik ben niet boos hoor... had gewoon zin om dat gifje te posten. Het interesseert me echt geen kut wat jouw mening over welke game dan ook is.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te doen hoor, ik kan er ook niks aan doen dat PES een kutspel is
Dat staat de mijne ook niet en hier kan dat wel gewoon, denk dus dat je het probleem elders moet zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voetbalbugs blijven de beste
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
fuuuck, ff gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem en sony helpt voor geen meter meequote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik denk dat ik al weet waarom downloaden vanuit de app bij mij niet werkt, hij staat niet ingesteld als primary ps4. Kan dat alleen niet veranderen want hij zegt dat ik al een andere ps4 als primary heb ingesteldklopt geen zak van.
laat gaan, hij is aan het puberen.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of je hebt de nieuwe PES-demo niet gespeeld of je bent niet goed bij je appel.
Das 15quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Beste deal tot nu toe. Mediamarkt Fifa 16 kopen dus!
http://www.mediamarkt.nl/(...)4653.html?langId=-11
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps verkeerde link haha.quote:
Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Ach PES heeft op zoveel vlakken een aardige achterstand opgebouwd dat het niet uitmaakt hoe goed de gameplay nu is, die game wordt gewoon lacherig weggezet als derderangs meuk.
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...quote:Op woensdag 9 september 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen, vorig jaar waren mensen nog een stuk sceptischer maar nu met 2016 wordt het wel redelijk serieus genomen op een uitzondering na.
Jezus, zoek nieuwe vrienden manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.
Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeftquote:Op woensdag 9 september 2015 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wordt t nou eens eens met elkaarWat heb ik nou aan jullie?!
De ene zegt pertinent dat 500Gb te weinig is en dat ik sowieso voor de 1Tb moet gaan. De ander zegt dat 500Gb pertinent genoeg is en echt niet meer nodig heb
Ik zal eens kijken hoeveel ik van de Ps3 gebruik thsui.
Waar kun je dat zien?
Exact de gedachtegang van mijn vrienden, ook dit jaar weer.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Merk ik in m'n vriendenkring weinig van, even een kleine samenvatting ...
Geen sfeer, wat een lelijke menu's, onverzichtelijk om je formatie in te stellen, animaties van spelers lijken nergens op, bewegingen te stroef, snelheid ligt te laag, hahahaha geen licenties, beroerde keepers, pure aids, die controls zijn bagger, haha dat 2d publiek ...
Dat was zo'n beetje het oordeel over de game als ik ze liet spelen. Een enkeling moest dan wel toegeven dat je hier in ieder geval nog het idee had de controle te hebben over het team, dat medespelers beter positie kiezen en je meer vrijheid had in de manier van spelen en het minder gescript aanvoelde maar toch kiezen ze allemaal voor Fifa.
Ik ook, elke keer weerquote:Op woensdag 9 september 2015 14:50 schreef 2dope het volgende:
Godver ga helemaal stuk om die gifjesOndanks dat ik ze al kende
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanquote:Op woensdag 9 september 2015 15:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bedoelt wat heb je aan jezelf. Jij bent diegene die moet beslissen en daarvoor hulp nodig heeft.
Nee, dat heet informatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
Ook zo makkelijk dat je een primary PS4 alleen op de console kan deactiveren:')quote:Op woensdag 9 september 2015 12:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Puberen nog welquote:Op woensdag 9 september 2015 14:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
laat gaan, hij is aan het puberen.
Ik haptequote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
![]()
Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft
jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dusquote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Puberen nog welmeer leuk om te zien hoe iedereen krampachtig aan het fanboyen is na een onschuldig plaagstootje tegen Yi-Long
![]()
Vind de PES demo oprecht beter dan FIFA demo. Serie maakt grote stappen de goede richting in, terwijl het bij FIFA vooral hetzelfde blijft
Volgende expansion is 20 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent dat dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15 (er komt er nog 1)? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone
The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass
Is die al ergens te bestellen?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:53 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Volgende expansion is 20 euro.
Maar koop gewoon een Limited Edition Hearts of Stone.. Krijg je een mooi doosje+gwent kaarten.
Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijsquote:Op woensdag 9 september 2015 15:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jij was aan het fanboyen, blijkt dat je niet eens een fanboy bent. gewoon aan het puberen dus
Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Marioquote:Op woensdag 9 september 2015 16:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dan is Roy ook altijd aan het puberen en die is grijzer dan grijs
Sowieso gamen eigenlijkquote:Op woensdag 9 september 2015 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is nog maar een kind joh met z'n Nintendo en Mario
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....quote:Op woensdag 9 september 2015 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
![]()
Oh neequote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
50 cent uit de budgetbakken gehaald?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Onschuldig plaagstootje? Ik dacht dat je het meende, dus ik heb mijn crew al op je af gestuurd....
Sorry man.
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22quote:We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.
Alleen mensen die alles al gedaan en gezien hebben mogen erbij. Crew schijnt al bijna uit het bejaardentehuis te zijn vertrokken. ETA met de rollators is 12 wekenquote:Op woensdag 9 september 2015 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
50 cent uit de budgetbakken gehaald?
Ik zou voor 1tb gaan. Die disc games zijn bijna allemaal zo'n 40 gb manquote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh. Dat heet informative vergaren om zelf je beslissing te kunnen nemen. Gaat die 500Gb snel vol of niet? De ene zegt pertinent ja, de ander pertinent nee. Dus dan heb je er weinig aanDus mijn Eigen beslissing maar gemaakt.
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat dit gewoon even hier achter...
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nice! De lighting engine en het geluid is bij Driveclub zoveel beter.
Eens. Bovendien moet het racen gevaarlijk voelen, dat je elk moment bij een verkeerde inschatting het gaat bezuren. Dat gevoel geeft Driveclub absoluut en zie ik totaal niet bij de andere twee games terug.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon de beste racer deze generatie.
Nu zullen anderen gaan roepen dat het geen 'sim' is, prima, maar ik speel games voor de fun, en dat heb ik eerdere keer wanneer ik Driveclub speel, en dat is bij die sims voor mij toch vaak een stuk minder, waar je het plezier meer moet halen uit het progressie maken in de career-mode en het verzamelen van auto's, ipv echt uit de gameplay.
geregistreerd? maar lijkt me niet aangezien het een PS+ spel wasquote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat je dishonored gratis kan downloaden als je de ps3 versie geregistreerd hebt?
Nee, actie is afgelopen. Full price nu, 40 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, je moet toch doken. 20 euro ofzo.
Klopt daarom koop ik niet de volledige versie en hoop ik in de toekomst op een goede gran turismo of betere drive clubquote:Op woensdag 9 september 2015 21:39 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
toch mist het heel erg een normale multiplayer optie waar je alleen tegen vrienden kunt racen. En iets van een career mode zou wel leuk zijn, vind het vervelend om steeds met andere auto's te racen.
Die van mij is ook zo stuk gegaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
Idd. Voor je het weet krijg je na de geboorte nog dlc's en expansionsquote:Op donderdag 10 september 2015 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ik zou iig geen condooms van Sony PlayStation meer kopen
Ik twijfel al tijden of ik dat ding een keer moet kopen, maar dit soort berichten weerhouden mij er toch vanquote:Op donderdag 10 september 2015 03:29 schreef Friday12 het volgende:
Jezus... Alweer die gold headset door midden gebroken![]()
Dat ding hangt alleen of ligt opgevouwen zoals het moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja 24 maanden garantie volgens de Nedgame site dus maar een 2e keer opsturen dan
TB 500P hier. Heel tevreden.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik twijfel al tijden of ik dat ding een keer moet kopen, maar dit soort berichten weerhouden mij er toch van
ik tel er twee die koptelefoons mollenquote:Op donderdag 10 september 2015 08:07 schreef Pinda555 het volgende:
Wel veel mensen met dikke hoofden hier
Ik dacht dat het een soort automatisch volume aanpassing was ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:14 schreef Studiotje het volgende:
Als ik nu de Youtube app gebruik komen bij verschillende video's een volume balk bovenaan te staan. En bij elke video gaat ie naar beneden. (begint bij 7, uiteindelijk naar 1 toe). Iemand een idee hoe dit werkt en hoe deze weer omhoog kan?![]()
Nee hoor, het zijn er meer geweest. Ik vond het altijd bullshit totdat die van mij uit het nietss in 2 stukken brak. Lekker belangrijk verder want ik krijg toch wel een nieuwe, voor de rest ben ik er gewoon tevreden over.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik tel er twee die koptelefoons mollen
Nog wat anderen hebben viezige vingers van de thumbsticks
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22quote:Downloadable Content
We've always done a lot of DLC for our games. We love making them and you always ask us for more. To reward our most loyal fans, this time we’ll be offering a Season Pass that will get you all of the Fallout 4 DLC we ever do for just $30. Since we’re still hard at work on the game, we don’t know what the actual DLC will be yet, but it will start coming early next year. Based on what we did for Oblivion, Fallout 3, and Skyrim, we know that it will be worth at least $40, and if we do more, you'll get it all with the Season Pass.
Heb die discussie al gevoerd in het Fallout topicquote:Op donderdag 10 september 2015 08:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Season pass met aangekondigde DLC voor Fallout4, jij gaat hem nu skippen neem ik aan Roy?
[..]
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22
Ik vond dit stuk interessanter eigenlijk:quote:Op donderdag 10 september 2015 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb die discussie al gevoerd in het Fallout topic
Game staat nog niet in preorder, impulsaankoop op release mogelijk indien de prijs onder de 50 euro duikt.
Anders hou ik het enkel bij de CE Guide voorlopig
Mods finally confirmed for PS4quote:Mods & Creation Kit
The most important thing in our games is the freedom you have to create your own experience, and modding is a big part of that. Like all our previous games, we’ve made sure to keep Fallout 4 open and moddable at every step in development. Early next year we’ll release for free the new Creation Kit for the PC. This is the same tool we use in the studio. You'll be able to create your own mods and share them with others. We’re especially excited these same mods will then be coming to Xbox One, and then PlayStation 4.
Ja, ik ben zeer benieuwd naar hoe dat gaat werken op consoles.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vond dit stuk interessanter eigenlijk:
[..]
Mods finally confirmed for PS4
Ik denk dat dit mijn eerste season pass gaat worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 08:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Season pass met aangekondigde DLC voor Fallout4, jij gaat hem nu skippen neem ik aan Roy?
[..]
http://bethesda.net/?utm_(...)beyond/2015/09/08/22
Krijgt wel een mager cijfer in de test van Tweakers en is toch weer 25 euro duurder. Daar kan ik ook weer bijna de season pass voor Fallout 4 van halenquote:Op donderdag 10 september 2015 08:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
TB 500P hier. Heel tevreden.
https://www.pixeldynamo.c(...)nsole-based-traffic/quote:Apparently you can use video-game consoles to look up porn on the Internet, who knew? Well, lots of people actually, so many in fact that YouPorn have analysed their console-based traffic and released some pretty damning figures. The adult entertainment site has revealed that PlayStation owners are responsible for 51% of all console-based traffic, with Xbox fans generating 39%, and those using the Wii accounting for a paltry 10%. It’s worth noting that these figures take into account both last and current-gen consoles.
So, does this mean that PlayStation gamers are generally more filthy-minded than their Xbox and Wii counterparts, or is it just that there’s more PlayStation 3s and 4s currently in circulation? I think not, after all how many Xbox 360s are out there still being used on a daily basis? As for the Wii, I don’t even want to think about one of those being used for such ends, it just seems wrong.
In a further, hilarious, revelation, YouPorn’s data discloses the favourite genres of each console-owner. PlayStation fans prefer MILF-themed content, Xbox gamers enjoy lesbian porn, and Wii owners, predictably but no less worryingly, have a thing for animated Japanese smut. In one final titbit, the site revealed that women are responsible for 8.5% of console-based traffic.
¤ 119 voor betaald, bevalt me heerlijk. Geluid is top.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Krijgt wel een mager cijfer in de test van Tweakers en is toch weer 25 euro duurder. Daar kan ik ook weer bijna de season pass voor Fallout 4 van halen
verrassende cijfersquote:Op donderdag 10 september 2015 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.pixeldynamo.c(...)nsole-based-traffic/
Jawel die is later nog toegevoegd.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verrassende cijfersis natuurlijk wel het veiligst om via je console te kijken denk ik.
Maar op de 360 zit toch geen browser?
Jammer dat GTA V voor de PS4 er niet tussen staat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.budgetgaming.n(...)lshock+4+controller+(zwart)_PS4.htmlquote:Op donderdag 10 september 2015 12:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee waar ik goedkoop (onder de ¤55,- euro) een Dualshock 4 in het zwart kan kopen?
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:58 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jammer dat GTA V voor de PS4 er niet tussen staat.
Wat heb je er voor over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 incl verzenden of ruilen tegen The Order met een tientje erbij?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over?
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
reactie gehad van customer support over het instellen van mijn ps4 als primair systeem, "stik er in en wacht een half jaar". Fuck hun.
ik kan mn playstation niet als primair systeem instellen en dus niet downloaden vanuit de app en offline spellen spelen. Komt volgens hun doordat ik mn account heb gedeeld of ben gehackt. Las dat er veel meer mensen zijn met dit probleem nadat ze hun firmware hebben geupdate.quote:
ach, stik er in en wacht een half jaar,quote:Op donderdag 10 september 2015 14:01 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik kan mn playstation niet als primair systeem instellen en dus niet downloaden vanuit de app en offline spellen spelen. Komt volgens hun doordat ik mn account heb gedeeld of ben gehackt. Las dat er veel meer mensen zijn met dit probleem nadat ze hun firmware hebben geupdate.
Greatness Awaitsquote:Op donderdag 10 september 2015 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach, stik er in en wacht een half jaar,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |