SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van lurkers.quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
126quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
Die van jou heeft de 40+ of 50+ al gehaalt dus het begin is erquote:
Bijna altijd ....quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Dat ligt oa. aan jezelf natuurlijk..quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Géén idee!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het zo interessant hier dan.
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee!!!!!!!!!!!!stel dat ze ineens alle 126 gaat posten wat dan?
Heb je die niet in huis?quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waar de kaas staat?
Bij mij nu in de koelkastquote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ja, misschien komt er nog iemand uit de kastquote:Op maandag 7 september 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.
Zit in mijn tas wel een stukjequote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ben jij fan van Gordon?quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik eet alleen belegen kaas.quote:Op maandag 7 september 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb vele soorten kaas , zelfs van over de grens
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
En als ik wil beesten neem ik de smeerkaas
Hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer verandert van persoonlijkheid?
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?quote:Op maandag 7 september 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
ah... ja die ken ikquote:Op maandag 7 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?
Paulus Potter en schilderijen wel maar driehoekjes?quote:Op maandag 7 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?
We zijn gewoon vreselijk aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paulus Potter en schilderijen wel maar driehoekjes?
Die scheur ik dan open bij het rode touwtje en snij het doormidden om vervolgens vet dik uit te smeren over toast, cracker broodje of wat dan ook...quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja die ken iken wat doe je daar dan mee als je aan het beesten bent?
Heb je veel poen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn gewoon vreselijk aantrekkelijk.
Toe maarquote:Op maandag 7 september 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die scheur ik dan open bij het rode touwtje en snij het doormidden om vervolgens vet dik uit te smeren over toast, cracker broodje of wat dan ook...
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet te vreten, zelfs sambal werkt niet.
op smeerkaas driehoekjes, want ik wist niet hoe je die naam moest spellenquote:Op maandag 7 september 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ja, Goh wel weer handig dat jij dat dan alweer gegoogled hebt..
Je hebt zelfs mensen die het over de patatten doen (mayo)quote:Op maandag 7 september 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.
Mayo bij witte bonen? Wie heeft dat verzonnen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.
Soury.quote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mayo bij witte bonen? Wie heeft dat verzonnen?
Onze muis rat soury dacht ikquote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
Jeetje, ik zal mijn mond maar weer houden.quote:
je snapt hem toch wel?quote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, ik zal mijn mond maar weer houden.
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein wasquote:Op maandag 7 september 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
ik doe eens gek en ga nog een danoontje pakken
ik vind ze lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein was
Bestond die zooi toen al?quote:Op maandag 7 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein was
Zijn ze ook, alleen is het amper genoeg om een holle kies te vullen.quote:
Misschien dat ie daardoor juist schrok...quote:Op maandag 7 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Is die Zebra nu gewoon weer foetsie?zitten we met die TT in onze mik
ja, ze zijn wel klein, da's waarquote:Op maandag 7 september 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn ze ook, alleen is het amper genoeg om een holle kies te vullen.
nah...quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ie daardoor juist schrok...
Wie kiest dan ook zo een TT.quote:Op maandag 7 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Is die Zebra nu gewoon weer foetsie?zitten we met die TT in onze mik
Dan kan ik net zo goed een gewoon literpak vruchtenyoghurt nemen, is wel zo goedkoop.quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel klein, da's waarmaar goed je kan er ook 2 of 3 nemen natuurlijk
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Best een topprestatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
Die komt niet in het boek dan.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
o jah. die ging aardappels rooienquote:Op maandag 7 september 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...
wat moet je met Kingstown?quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah. die ging aardappels rooienopperdoezen
Hou op over dat kutbloesjequote:Op maandag 7 september 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.
De koffer zal nog wel gepakt moeten worden.
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.quote:
dat seg ik... Gammaquote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
loze beloftequote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....quote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Kijk dat is nuttige informatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Misschien loopt ie wel gewoon te lurkenquote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.
kan best... weet ik veelquote:Op maandag 7 september 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou die Neon geen kloon kunnen zijn van iemand...?
In dat geval......quote:Op maandag 7 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien loopt ie wel gewoon te lurken
wie van wiequote:
Die zal zich wel ongewenst hebben gevoeld.quote:
Ik vind het wel een geinige naam, een zw/w zebra is ook maar saai.quote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee.Zo'n domme naam verzin ik niet.
Neon begrijpt de TT nietquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zal zich wel ongewenst hebben gevoeld.
Ik heb vandaag nog in het Duitse muziektopic gepost.quote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
Zo effe mijn Nederland muziek topic dichtgepleurd![]()
ik open geen nieuwe meer, mag een ander doen als ie dat wil...
En ik in het Spaansequote:Op maandag 7 september 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog in het Duitse muziektopic gepost.
Uhh die zit gewoon op slot hoor. Vast wel iemand die nieuwe maakt.quote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
Zo effe mijn Nederland muziek topic dichtgepleurd![]()
ik open geen nieuwe meer, mag een ander doen als ie dat wil...
Vast niet door Fann..quote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uhh die zit gewoon op slot hoor. Vast wel iemand die nieuwe maakt.
Is Bertus Staigerpaip al langs geweest?
die ken ik niet....quote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef schvvmert het volgende:
Is Bertus Staigerpaip al langs geweest?
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal welquote:Op maandag 7 september 2015 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bouwvakkers werken ook buiten meestal.
Bouw, staigerpaip? Zit wel verband in lijkt me.quote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal wel
Je kent de allereerste NL Rap niet?quote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal wel
nah... het klinkt niet eens slecht, maar het ziet er niet uitquote:Op maandag 7 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toepje voor Fann, die houdt wel van zulke muziek.
Mooie Duitse autoquote:Op maandag 7 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toepje voor Fann, die houdt wel van zulke muziek.
ik heb al gegoogeld en zag toepjes staan, maar niet gekliktquote:Op maandag 7 september 2015 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kent de allereerste NL Rap niet?
Dat is humor van de bovenste plank.quote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... het klinkt niet eens slecht, maar het ziet er niet uit
Vroeger werd er nog regellmatig toepjes gepost in het 40+ forumquote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al gegoogeld en zag toepjes staan, maar niet geklikt
quote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb al gegoogeld en zag toepjes staan, maar niet geklikt
quote:Op maandag 7 september 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is humor van de bovenste plank.
Nog steeds hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog regellmatig toepjes gepost in het 40+ forum
Ze zijn iig beter dan Kane.quote:Op maandag 7 september 2015 01:08 schreef schvvmert het volgende:
Tingel tangel net op NPO3 nu even afwachten, begin is goed..
Ga je nu al slapen?quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
Ik zeg alle oude mannen hier welterusten![]()
Truste.quote:Op maandag 7 september 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
Ik zeg alle oude mannen hier welterusten![]()
Ze heeft waarschijnlijk haar schoonheidsslaapje nodig.quote:
Nog even 2 uurtjes tegen de Griek aan kruipen...quote:Op maandag 7 september 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk haar schoonheidsslaapje nodig.
Ik vind de zang al niks.quote:Op maandag 7 september 2015 01:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Geen idee wie het zijn? hoor het weleens op de radio in de auto.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 september 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even 2 uurtjes tegen de Griek aan kruipen...
Volgens mij gaat Grieks ook andersom.quote:
Bij veel wel ja..quote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Grieks ook andersom.
Al die vooroordelen ga je niet ver met komen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Grieks ook andersom.
Dat is geen vooroordeel, dat is nu eenmaal op zijn Grieks.quote:Op maandag 7 september 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Al die vooroordelen ga je niet ver met komen.
Dat is ook een Limburger, dus eigenlijk vrij logisch.quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die man weet er overtuiging in te leggen.
Zijn orkest speelt verkrachte klassieke muziek maar ach daar zijn er veel meer van.quote:Op maandag 7 september 2015 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook een Limburger, dus eigenlijk vrij logisch.
Maar volle pleinen trekt ie welquote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn orkest speelt verkrachte klassieke muziek maar ach daar zijn er veel meer van.
Probleem is voor mij meer dat het 13 in een dozijn muziek is, ik mis iets verrassends.quote:
Bij zulke muziek kijk ik meestal naar publiek.quote:Op maandag 7 september 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probleem is voor mij meer dat het 13 in een dozijn muziek is, ik mis iets verrassends.
Wat zijn die ronde dingen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef sig000 het volgende:
Een neppert is het, zie geen draaitafels,
Gewoon een kwestie van eraan draaien toch.....quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef sig000 het volgende:
Wie is er het handigst met de knopjes.
Het is hier één en al zonquote:De dag begint met veel wolkenpartijen en verspreid over het land enkele buitjes.
Dat is dan zeker aan de andere kant van de stad.... Hier is het nog grotendeels bewolktquote:Op maandag 7 september 2015 08:38 schreef FANN het volgende:
Van dat weerbericht klopt ook geen klote zeg
[..]
Het is hier één en al zon
quote:Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan zeker aan de andere kant van de stad.... Hier is het nog grotendeels bewolkt
quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen licht vat
quote:Op maandag 7 september 2015 09:18 schreef chufi het volgende:
Dat belooft niet veel goeds voor wat er nog te wachten staat....
Dat gaat de komende 10 jaar nog wat worden, Europa kan maar beter zorgen dat de stroom op de een of andere manier een beetje in banen wordt geleid, want ze komen toch.quote:Op maandag 7 september 2015 09:18 schreef chufi het volgende:
Dat belooft niet veel goeds voor wat er nog te wachten staat....
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze er in Griekenland achter komen dat ook dit de schuld van de Duitsers is.quote:Op maandag 7 september 2015 09:11 schreef FANN het volgende:
In Griekenland loopt het ook uit de klauwen met de vluchtelingen![]()
Refugee Situation ‘Out of Control’ Says Greek Island Mayor - See more at: http://greece.greekreport(...)sthash.OdtLfze3.dpuf
Fann gaat waarschijnlijk straks nog even googlen voor ons, om ons van aanvullende info te voorzien.quote:
Das bij mij al bekend.. Is nieuws nml.quote:Op maandag 7 september 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann gaat waarschijnlijk straks nog even googlen voor ons, om ons van aanvullende info te voorzien.
Is dat zo Piet?quote:Op maandag 7 september 2015 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze er in Griekenland achter komen dat ook dit de schuld van de Duitsers is.
quote:Op maandag 7 september 2015 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann gaat waarschijnlijk straks nog even googlen voor ons, om ons van aanvullende info te voorzien.
Je bent een keiquote:Op maandag 7 september 2015 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
kunnen jullie dat zelf niet?![]()
http://www.bbc.co.uk/newsround/34171788
Is toch belangrijke informatiequote:Op maandag 7 september 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent een kei, nu weet ik iig dat:
Special radars were used to find the large stones at Durrington Walls.
Het ding is dus beklad met antisemitische graffiti.quote:Het bekladde standbeeld is een modern 70 meter lang metalen kunstwerk dat de naam 'Dirty Corner' draagt. De Fransen zelf noemen het bouwwerk van de Britse kunstenaar Anish Kapoor 'De vagina van de koningin'.
Nou jij zet er tenminste uitleg bij...quote:Op maandag 7 september 2015 17:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Het ding is dus beklad met antisemitische graffiti.
Het is de tweede keer dat het beeld het slachtoffer wordt van vandalisme. In juni werd er gele verf over het kunstwerk gegooid.
Joh, ik snap zoveel niet.quote:Op maandag 7 september 2015 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jij zet er tenminste uitleg bij...
Ik snap de lol er niet van om hier een plaatje te posten en dan weg te rennen, maar
misschien ligt dat aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 7 september 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik snap zoveel niet.
Ja dat bedoel ik, als je iets wil vertellen doe dat dan gewoon, maar dit snap ik gewoon niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende keer ga ik ook niet meer googelen, mag drakin uitleggen wat ze wil zeggen![]()
Ergens is dat wel het geinige aan Fok! Als je rond gaat zappen (om even in jouw termen te blijven) kom je soms niet meer bij van de onzin die users niet in ONZ posten maar die er eigenlijk wel thuishoort.quote:Op maandag 7 september 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als je iets wil vertellen doe dat dan gewoon, maar dit snap ik gewoon niet...
volgende keer ga ik ook niet meer googelen, mag drakin uitleggen wat ze wil zeggen
Ik ga de afwas doen en de vuilniszak dumpen en daarna eens iets te eten maken........quote:Op maandag 7 september 2015 18:09 schreef FANN het volgende:
Ik ga in elk geval een Hutje doen,als in ''dutje'' doen
Jij bent een beetje geobsedeerd door dat eiland hequote:Op maandag 7 september 2015 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je elke dag met de boot naar de overkant?
Als Sas er niet zou wonen zou ik er niet over beginnen.. Dus het is gewoon haar schuldquote:Op maandag 7 september 2015 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent een beetje geobsedeerd door dat eiland he
Ik heb een container voor de flat staan (pasjessysteem).quote:Op maandag 7 september 2015 18:39 schreef sacha het volgende:
vuilniszakken lever je tegenwoordig in bij een AZC
Hij is al voor de overtocht aan het sparen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent een beetje geobsedeerd door dat eiland he
ontvang je dat?quote:Op maandag 7 september 2015 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een container voor de flat staan (pasjessysteem).
¤ 1,- per zak.
quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef drakin het volgende:
Heeft dat ene plaatje nou zoveel gespreksstof gegeven?
Ik vond die schaapjes gewoon leuk
Dat ook als er iets meer vlees aan gekomen isquote:Op maandag 7 september 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze gewoon lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?quote:
Obsessie voor sacha dusquote:Op maandag 7 september 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Sas er niet zou wonen zou ik er niet over beginnen.. Dus het is gewoon haar schuld
quote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Ik heb even ingezoomd om te kijken wat wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.quote:Op maandag 7 september 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even ingezoomd om te kijken wat wat is
quote:De voormalig dikste man ter wereld besloot na het verlies van 292 kilo lichaamsgewicht, dat hij zijn vriendin ook kwijt wilde raken.
De 54-jarige Paul Mason was vijf jaar geleden nog 476 kilo schoon aan de haak. Na een maagband-operatie vlogen de kilo's er vanaf en werd er ook een enorme lap overtollige huid verwijderd. Mason en zijn verloofde Rebecca Mountain konden toen voor het eerst fysiek wel-, maar emotioneel niet langer door een deur, schrijft The Daily Mail.
quote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Daarom net kip gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat krijg je als je teveel shoarma eet.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.
Maar het verhaal is dus:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?quote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.
Of was het iets anders wat je bedoelde?
Ik denk dat huid heel rekbaar is, dat moet wel anders zouden obese mensen uit elkaar ploffenquote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?
Ik heb namelijk geen idee, en hoeveel moet zo iemand wel niet eten, dat zou me zelf, al zou ik willen, niet lukken.
ah... Viktor bedoel je?quote:Op maandag 7 september 2015 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?
Knap dat ie nog een vriendin heeft!quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat dat überhaupt mogelijk is.
Maar het verhaal is dus:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Knap dat ie nog een vriendin heeft!![]()
Ik kan me daar weinig bij voorstellenga ik ook maar niet doen
Ik begreep dat dat nu over wasquote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Knap dat ie nog een vriendin heeft!![]()
Ik kan me daar weinig bij voorstellenga ik ook maar niet doen
Feedersquote:Op maandag 7 september 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je begrijpt niet hoe iemand zo dik kan worden? Nee, dat snap ik ook niet, hoe kan iemand het zover laten komen.
Of was het iets anders wat je bedoelde?
Ooit in een docu is juist gezegd dat bij zo'n omvang de huid zelfs zich gaat aanpassen en veel dikker gaat worden. Ze krijgen dus iets van een olifantenhuid.quote:Op maandag 7 september 2015 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me gewoon serieus af hoeveel de huid kan oprekken of groeit dat gewoon bij?
Ik heb namelijk geen idee, en hoeveel moet zo iemand wel niet eten, dat zou me zelf, al zou ik willen, niet lukken.
Ik denk dat als er nog iets gebeurde, zij bovenop moestquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.![]()
Btw, Knokkels is weer lekker bezig met voor elk wat wils.
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwtquote:
Feed the people, stay alivequote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Feed the world,
Let them know it's Christmas time...
Dat dus, alsof je alles gaat vreten wat mensen je voorzetten.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwt
Mensen zijn toch behoorlijk beīnvloedbaar hoor, vooral als het de partner is die het leuk vind de ander te zien "groeien"quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je op een dag weg stouwt
Ja, hoewel er van die muppets zijn die toegeven aan dat soort wensen van anderen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.quote:Op maandag 7 september 2015 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, alsof je alles gaat vreten wat mensen je voorzetten.
Dan ook niks meer aan hem geven, dan lost het probleem zich vanzelf op...quote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.
Bestaat dat woord echt?quote:Op maandag 7 september 2015 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die man kan niet meer zijn bedstoel uit, dus wegzetten van eten lukt ook niet.
Het heet niet voor niks feeder.quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ook niks meer aan hem geven, dan lost het probleem zich vanzelf op...
Ik ben gelijk harstikke doodquote:Op maandag 7 september 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, jij als vlieggewicht onder die vent, dat overleef je niet.![]()
Btw, Knokkels is weer lekker bezig met voor elk wat wils.
Vanaf nu wel, je ziet dat hij in een stoel eet en de foto daarvoor ligt dat ding half, ook duidelijk speciaal op die man gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bestaat dat woord echt?
En zit je daar dan op of lig je erop? Vragen, vragen...
Als mensen hem zoveel eten voorzetten dat hij zo uit de klauwen groeit wel.quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is hij het slachtoffer van een feeder dan?
er zijn hier dames die houden van gravenquote:Op maandag 7 september 2015 21:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf nu wel, je ziet dat hij in een stoel eet en de foto daarvoor ligt dat ding half, ook duidelijk speciaal op die man gemaakt.
Mij kan je voorzetten wat je wil, maar dat ga ik mooi niet allemaal eten.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen hem zoveel eten voorzetten dat hij zo uit de klauwen groeit wel.
Of is er sprake van een ernstige ziekte bij hem?
Dat vraag ik aan jou, omdat jij herhaaldelijk de term 'feeder' hier gebruikt...quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als die vent je vraagt hem te pijpen, ben je even bezig voor je het 'ding' gevonden hebt.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn hier dames die houden van gravendat moet je wel doen als je zijn dingetje
wil gebruiken
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn hier dames die houden van gravendat moet je wel doen als je zijn dingetje
wil gebruiken
Het kan toch net zo goed zo zijn dat hij al dat eten zelf tot zich genomen heeft?quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ding is al lang dood, door luchtgebrek.quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?
Er zijn ook mensen die kunnen eten wat ze willen zonder een gram aan te komen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij kan je voorzetten wat je wil, maar dat ga ik mooi niet allemaal eten.
Daar maak ik mij spade niet vuil aanquote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
wil gebruiken
ow gatverquote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die vent je vraagt hem te pijpen, ben je even bezig voor je het 'ding' gevonden hebt.
Jij niet?quote:Op maandag 7 september 2015 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij het zien van zo'n foto moet jij aan zijn dingetje denken?
Iemand moet het hem toch geven?quote:Op maandag 7 september 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou, omdat jij herhaaldelijk de term 'feeder' hier gebruikt...
Ik denk dat je het zelfs met een graafmachine nog niet redt...quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak ik mij spade niet vuil aan
quote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar maak ik mij spade niet vuil aan
Neequote:
Moet je eerst een shovel als je zin krijgtquote:Op maandag 7 september 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelfs met een graafmachine nog niet redt...
Ja, maar als hij dat doet uit vrije wil zonder dat een ander hem daartoe dwingt is er geen sprake van een 'feeder'. Als het vanuit een fetisj is door de gever van het voedsel dan wel.quote:
Jij feed je Griek maarquote:
Met de nadruk op 'vel'...quote:Op maandag 7 september 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je eerst een shovel als je zin krijgt
Vraag het hemquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar als hij dat doet uit vrije wil zonder dat een ander hem daartoe dwingt is er geen sprake van een 'feeder'. Als het vanuit een fetisj is door de gever van het voedsel dan wel.
Dus, is er bij hem sprake van een feeder?
Ik heb een Hongaars paard.quote:Op maandag 7 september 2015 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft die gek in Hongarije toch gezegd?
Ik gaf dat als mogelijk antwoord op de vraag hoe hij zo dik heeft kunnen wordenquote:Op maandag 7 september 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie begint er hier nu over feeders als oorzaak van zijn gewicht?
Op mijn vraag of hij slachtoffer van een feeder was antwoordde je:quote:Op maandag 7 september 2015 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik gaf dat als mogelijk antwoord op de vraag hoe hij zo dik heeft kunnen worden
Meer mogelijkheden heb ik niet gelezen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus zette men hem zoveel voor of bestelde hij zelf al zijn eten via thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 7 september 2015 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op mijn vraag of hij slachtoffer van een feeder was antwoordde je:
[..]
Meer mogelijkheden heb ik niet gelezen.
Maar goed, jij weet het dus niet en ik neem nog een chippie...
Staat hier ook een mooi standbeeld van een paard zonder ruiterquote:
Ja ik, maar dat wil niet zeggen dat ik me ook vol ga stouwen.quote:Op maandag 7 september 2015 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die kunnen eten wat ze willen zonder een gram aan te komen.
Je kan toch niet meer eten dan in je maag pastquote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik, maar dat wil niet zeggen dat ik me ook vol ga stouwen.
Ja, Albert Heijn is ook een feeder en de vroegere SRV man ook, die bracht het zelfs bij je thuis.quote:Op maandag 7 september 2015 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus zette men hem zoveel voor of bestelde hij zelf al zijn eten via thuisbezorgd.nl
Zou in dat geval thuisbezorgd.nl niet zijn feeder zijn? Hoe meer hij besteld hoe meer ze verdienen immers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |