Volgens mij gaat Grieks ook andersom.quote:
Bij veel wel ja..quote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Grieks ook andersom.
Al die vooroordelen ga je niet ver met komen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Grieks ook andersom.
Dat is geen vooroordeel, dat is nu eenmaal op zijn Grieks.quote:Op maandag 7 september 2015 01:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Al die vooroordelen ga je niet ver met komen.
Dat is ook een Limburger, dus eigenlijk vrij logisch.quote:Op maandag 7 september 2015 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die man weet er overtuiging in te leggen.
Zijn orkest speelt verkrachte klassieke muziek maar ach daar zijn er veel meer van.quote:Op maandag 7 september 2015 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook een Limburger, dus eigenlijk vrij logisch.
Maar volle pleinen trekt ie welquote:Op maandag 7 september 2015 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn orkest speelt verkrachte klassieke muziek maar ach daar zijn er veel meer van.
Probleem is voor mij meer dat het 13 in een dozijn muziek is, ik mis iets verrassends.quote:
Bij zulke muziek kijk ik meestal naar publiek.quote:Op maandag 7 september 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probleem is voor mij meer dat het 13 in een dozijn muziek is, ik mis iets verrassends.
Wat zijn die ronde dingen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 01:53 schreef sig000 het volgende:
Een neppert is het, zie geen draaitafels,
Gewoon een kwestie van eraan draaien toch.....quote:Op maandag 7 september 2015 01:58 schreef sig000 het volgende:
Wie is er het handigst met de knopjes.
Het is hier één en al zonquote:De dag begint met veel wolkenpartijen en verspreid over het land enkele buitjes.
Dat is dan zeker aan de andere kant van de stad.... Hier is het nog grotendeels bewolktquote:Op maandag 7 september 2015 08:38 schreef FANN het volgende:
Van dat weerbericht klopt ook geen klote zeg
[..]
Het is hier één en al zon
quote:Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan zeker aan de andere kant van de stad.... Hier is het nog grotendeels bewolkt
quote:Op maandag 7 september 2015 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen licht vat
quote:Op maandag 7 september 2015 09:18 schreef chufi het volgende:
Dat belooft niet veel goeds voor wat er nog te wachten staat....
Dat gaat de komende 10 jaar nog wat worden, Europa kan maar beter zorgen dat de stroom op de een of andere manier een beetje in banen wordt geleid, want ze komen toch.quote:Op maandag 7 september 2015 09:18 schreef chufi het volgende:
Dat belooft niet veel goeds voor wat er nog te wachten staat....
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze er in Griekenland achter komen dat ook dit de schuld van de Duitsers is.quote:Op maandag 7 september 2015 09:11 schreef FANN het volgende:
In Griekenland loopt het ook uit de klauwen met de vluchtelingen![]()
Refugee Situation ‘Out of Control’ Says Greek Island Mayor - See more at: http://greece.greekreport(...)sthash.OdtLfze3.dpuf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |