Wie kiest dan ook zo een TT.quote:Op maandag 7 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Is die Zebra nu gewoon weer foetsie?zitten we met die TT in onze mik
Dan kan ik net zo goed een gewoon literpak vruchtenyoghurt nemen, is wel zo goedkoop.quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel klein, da's waarmaar goed je kan er ook 2 of 3 nemen natuurlijk
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Best een topprestatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
Die komt niet in het boek dan.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
o jah. die ging aardappels rooienquote:Op maandag 7 september 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...
wat moet je met Kingstown?quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah. die ging aardappels rooienopperdoezen
Hou op over dat kutbloesjequote:Op maandag 7 september 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.
De koffer zal nog wel gepakt moeten worden.
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.quote:
dat seg ik... Gammaquote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
loze beloftequote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....quote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Kijk dat is nuttige informatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Misschien loopt ie wel gewoon te lurkenquote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |