SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van lurkers.quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
126quote:Op maandag 7 september 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Ja er zijn meer lurkers dan posters hier
Die van jou heeft de 40+ of 50+ al gehaalt dus het begin is erquote:
Bijna altijd ....quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Dat ligt oa. aan jezelf natuurlijk..quote:Op maandag 7 september 2015 00:08 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Eerst maar eens de kat uit de boom kijken of het wel zo gezellig is als jij beweert.
Géén idee!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het zo interessant hier dan.
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Géén idee!!!!!!!!!!!!stel dat ze ineens alle 126 gaat posten wat dan?
Heb je die niet in huis?quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen waar de kaas staat?
Bij mij nu in de koelkastquote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ja, misschien komt er nog iemand uit de kastquote:Op maandag 7 september 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou van mij mogen ze....even zwaaien.
Zit in mijn tas wel een stukjequote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ben jij fan van Gordon?quote:Op maandag 7 september 2015 00:10 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Ik eet alleen belegen kaas.quote:Op maandag 7 september 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
Ik heb vele soorten kaas , zelfs van over de grens
wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:16 schreef chufi het volgende:
En als ik wil beesten neem ik de smeerkaas
Hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer verandert van persoonlijkheid?
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?quote:Op maandag 7 september 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen?
ah... ja die ken ikquote:Op maandag 7 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?
Paulus Potter en schilderijen wel maar driehoekjes?quote:Op maandag 7 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je die driehoekjes van de lachende koe niet?
We zijn gewoon vreselijk aantrekkelijk.quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Paulus Potter en schilderijen wel maar driehoekjes?
Die scheur ik dan open bij het rode touwtje en snij het doormidden om vervolgens vet dik uit te smeren over toast, cracker broodje of wat dan ook...quote:Op maandag 7 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja die ken iken wat doe je daar dan mee als je aan het beesten bent?
Heb je veel poen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn gewoon vreselijk aantrekkelijk.
Toe maarquote:Op maandag 7 september 2015 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die scheur ik dan open bij het rode touwtje en snij het doormidden om vervolgens vet dik uit te smeren over toast, cracker broodje of wat dan ook...
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet te vreten, zelfs sambal werkt niet.
op smeerkaas driehoekjes, want ik wist niet hoe je die naam moest spellenquote:Op maandag 7 september 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ja, Goh wel weer handig dat jij dat dan alweer gegoogled hebt..
Je hebt zelfs mensen die het over de patatten doen (mayo)quote:Op maandag 7 september 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.
Mayo bij witte bonen? Wie heeft dat verzonnen?quote:Op maandag 7 september 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet je mayo nemen, smaakt ook goed bij witte bonen heb ik me laten vertellen.
Soury.quote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mayo bij witte bonen? Wie heeft dat verzonnen?
Onze muis rat soury dacht ikquote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
Jeetje, ik zal mijn mond maar weer houden.quote:
je snapt hem toch wel?quote:Op maandag 7 september 2015 00:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, ik zal mijn mond maar weer houden.
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein wasquote:Op maandag 7 september 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
ik doe eens gek en ga nog een danoontje pakken
ik vind ze lekkerquote:Op maandag 7 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein was
Bestond die zooi toen al?quote:Op maandag 7 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger alleen in huis voor mn dochter toen ze nog klein was
Zijn ze ook, alleen is het amper genoeg om een holle kies te vullen.quote:
Misschien dat ie daardoor juist schrok...quote:Op maandag 7 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Is die Zebra nu gewoon weer foetsie?zitten we met die TT in onze mik
ja, ze zijn wel klein, da's waarquote:Op maandag 7 september 2015 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn ze ook, alleen is het amper genoeg om een holle kies te vullen.
nah...quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ie daardoor juist schrok...
Wie kiest dan ook zo een TT.quote:Op maandag 7 september 2015 00:36 schreef FANN het volgende:
Is die Zebra nu gewoon weer foetsie?zitten we met die TT in onze mik
Dan kan ik net zo goed een gewoon literpak vruchtenyoghurt nemen, is wel zo goedkoop.quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel klein, da's waarmaar goed je kan er ook 2 of 3 nemen natuurlijk
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Best een topprestatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
Die komt niet in het boek dan.quote:Op maandag 7 september 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
Met nog geen 10 post in je pohi al een naamtopic krijgen
o jah. die ging aardappels rooienquote:Op maandag 7 september 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury zal wel zijn gaan slapen, die gaat morgen voor een paar dagen op vakantie...
wat moet je met Kingstown?quote:Op maandag 7 september 2015 00:37 schreef sig000 het volgende:
Waar is Sourry? Er moet wat peper in dit topic, da's goed voor mijn boek en waar is Kingstown gebleven?
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.quote:Op maandag 7 september 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah. die ging aardappels rooienopperdoezen
Hou op over dat kutbloesjequote:Op maandag 7 september 2015 00:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die staat nu voor de spiegel bloesjes te passen.
De koffer zal nog wel gepakt moeten worden.
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.quote:
dat seg ik... Gammaquote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
loze beloftequote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou erover op als ik die foto in overall gezien heb.
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....quote:Op maandag 7 september 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij vraagt waar ie is, hoe moeten wij dat nou weten?
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Kijk dat is nuttige informatie.quote:Op maandag 7 september 2015 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ie naar een rustoord bij de oosterburen was vertrokken....
Misschien loopt ie wel gewoon te lurkenquote:Op maandag 7 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie dringend aan rust toe was wil ik dan wel weer geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |