kan best... weet ik veelquote:Op maandag 7 september 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou die Neon geen kloon kunnen zijn van iemand...?
In dat geval......quote:Op maandag 7 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien loopt ie wel gewoon te lurken
wie van wiequote:
Die zal zich wel ongewenst hebben gevoeld.quote:
Ik vind het wel een geinige naam, een zw/w zebra is ook maar saai.quote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee.Zo'n domme naam verzin ik niet.
Neon begrijpt de TT nietquote:Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zal zich wel ongewenst hebben gevoeld.
Ik heb vandaag nog in het Duitse muziektopic gepost.quote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
Zo effe mijn Nederland muziek topic dichtgepleurd![]()
ik open geen nieuwe meer, mag een ander doen als ie dat wil...
En ik in het Spaansequote:Op maandag 7 september 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog in het Duitse muziektopic gepost.
Uhh die zit gewoon op slot hoor. Vast wel iemand die nieuwe maakt.quote:Op maandag 7 september 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
Zo effe mijn Nederland muziek topic dichtgepleurd![]()
ik open geen nieuwe meer, mag een ander doen als ie dat wil...
Vast niet door Fann..quote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uhh die zit gewoon op slot hoor. Vast wel iemand die nieuwe maakt.
Is Bertus Staigerpaip al langs geweest?
die ken ik niet....quote:Op maandag 7 september 2015 00:54 schreef schvvmert het volgende:
Is Bertus Staigerpaip al langs geweest?
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal welquote:Op maandag 7 september 2015 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bouwvakkers werken ook buiten meestal.
Bouw, staigerpaip? Zit wel verband in lijkt me.quote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal wel
Je kent de allereerste NL Rap niet?quote:Op maandag 7 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb écht geen flauw idee waar je het over hebt, maar het zal wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |