Zou niet pikkenquote:Op zondag 6 september 2015 01:01 schreef BozeHaas het volgende:
praat met een chick die geen doritos cheese lust
Mij ook niet.quote:
Terechtquote:
Ik weet hoe ze werken, het is blijkbaar de blaag en daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 september 2015 01:04 schreef niels0 het volgende:
Chloro:
Deze/die blaag mag ook, maar in ieder geval niet dat blaag. Dit/dat blaagje dan weer wel. Dat is wanneer je het zelfstandig naamwoord verkleind.
Aanwijzende voornaamwoorden...
Ik praat gvd toch alquote:
Engels > Nederlandsquote:Op zondag 6 september 2015 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Krijg je als je Engels boven Nederlands prefereert he, LANDVERRAADSTER!
quote:Op zondag 6 september 2015 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Krijg je als je Engels boven Nederlands prefereert he, LANDVERRAADSTER!
Nietquote:
deed ff mn wasmachine aan, nu al spijt vanquote:Op zondag 6 september 2015 01:07 schreef SideEffect het volgende:
Nu chloro er is druft bijna niemand meer te posten
Loempiavouwerquote:
waarom draai je zo laat nog een wasje?quote:Op zondag 6 september 2015 01:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deed ff mn wasmachine aan, nu al spijt van
Vandaag niet.quote:
Sorry, was het gezelliger toen ik er niet was?quote:Op zondag 6 september 2015 01:07 schreef SideEffect het volgende:
Nu chloro er is druft bijna niemand meer te posten
zitten kleren in die ik morgen nodig hebquote:Op zondag 6 september 2015 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom draai je zo laat nog een wasje?
Goedkopere stroom. Maakt in het weekeinde trouwens sowieso niet uit. Nachtmetertarief werkt het hele weekeinde door. Althans, hier en in R'damquote:Op zondag 6 september 2015 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom draai je zo laat nog een wasje?
Nee alleen drukkerquote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, was het gezelliger toen ik er niet was?
quote:Op zondag 6 september 2015 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Ga anders allemaal eens weg, kom hier voor m'n rust ja
Neh, toen zaten we met Chevy opgescheept.quote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh okequote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zitten kleren in die ik morgen nodig heb
Ja, op het werk. Quiche en tilapiaquote:
nee vind je wel lief enzoquote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb lekkerste kipschnitzel ooit gehadquote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, op het werk. Quiche en tilapia
Hartstikke gezellige jongen toch.quote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neh, toen zaten we met Chevy opgescheept.
Daarom #choloforpresidentquote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee alleen drukker
Ze luisteren wel naar je
[..]
Waarquote:Op zondag 6 september 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb lekkerste kipschnitzel ooit gehad
Vertel allesquote:Op zondag 6 september 2015 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thuis; was gewoon een of andere biokip van supermarkt
die duikt zo wel onverwachts op, hopelijk met het weerberichtquote:
trquote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor vertraging zorgen hopelijk
Whooooo pewpew toettoet boingboingquote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor vertraging zorgen hopelijk
Gewone thee, of met een smaakje?quote:
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.quote:
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekkerquote:
pics van je zusquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.
Ja muntthee want ben wel een wijf natuurlijkquote:
slik je vrouwelijke hormonen ofzo hzaw wat is ditquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekker
dikke mensenquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo word mineraalwater duurder, dan gaan mensen juist frisdranken kopenEn maar zeuren waarom kinderen steeds dikker worden
Oh, mama had gemaakt zekerquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekker
Gewone thee smaakt iig niet naar munt of aardbeienquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nooit geweten dat gewone thee geen smaak heeft
hso lekker eten kan ik gwn waarderenquote:Op zondag 6 september 2015 01:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
slik je vrouwelijke hormonen ofzo hzaw wat is dit
Blueberry cake theequote:
Leuk.quote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.
kan toch kraanwater drinkenquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo word mineraalwater duurder, dan gaan mensen juist frisdranken kopenEn maar zeuren waarom kinderen steeds dikker worden
zou jij jake gyllenhaal doen?quote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niet pikken, SE.
Mama's maken altijd beste eten. Altijd als ik bij m'n moeder ben is het rijstschotels vreten alsof je weken niet hebt gegetenquote:
Groene thee met lemon heb ik meestal.quote:
Ben hetero, sorry.quote:Op zondag 6 september 2015 01:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou jij jake gyllenhaal doen?
wat een grafhoerquote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niet pikken, SE.
als je op jezelf woont ga je het eten van mamma ook een stuk meer waarderenquote:Op zondag 6 september 2015 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mama's maken altijd beste eten. Altijd als ik bij m'n moeder ben is het rijstschotels vreten alsof je weken niet hebt gegeten
Weet ik niet ;squote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm las ik burberry cake? ;s
Thee met een taart smaakje?quote:
Haha as ifquote:
Nee, cakesmaak. Is lekkerder dan het klinkt.quote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Thee met een taart smaakje?
Zou er ook thee zijn met een stokbroodje roomboter ham smaakje zijn?
Ik zou hem ook doen hoorquote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus? ik ook maar zou wel doen
matchmadeinheavenquote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Engelse thee is nog wel lekker ja
Mehquote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow mysterie, zullen we samen oplossen als joris en boris?
Ja, precies. Wetende dat je moeder iets fucking lekkers heeft gemaakt terwijl jij weer karige pasta naar binnen zit te werken op je studentenkamertjequote:Op zondag 6 september 2015 01:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je op jezelf woont ga je het eten van mamma ook een stuk meer waarderen
ik eet vaak quinoa met tomaat & olijf van zonnatura, 2 minuten in magnetronquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Wetende dat je moeder iets fucking lekkers heeft gemaakt terwijl jij weer karige pasta naar binnen zit te werken op je studentenkamertje
Jake valt niet op mannen, dus denk dat hij mij eerder doet dan jouquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry, ik deel niet ben gierige egoist
oh oke.quote:Op zondag 6 september 2015 01:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, cakesmaak. Is lekkerder dan het klinkt.
Quinoahipsterfagquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik eet vaak quinoa met tomaat & olijf van zonnatura, 2 minuten in magnetron
echt godenspul
ik heb bruin haar bruine ogen dus ben sws onweerstaanbaarquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jake valt niet op mannen, dus denk dat hij mij eerder doet dan jou
paniniquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
oh oke.
Ik verlang weer zo naar dat stokbroodje ham wat ik toen in Frankrijk toen gegeten had, serieus het lekkerste wat ik ooit gegeten heb
Ga je gewoon terugquote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
oh oke.
Ik verlang weer zo naar dat stokbroodje ham wat ik toen in Frankrijk toen gegeten had, serieus het lekkerste wat ik ooit gegeten heb
Ik heb donkerbruin haar en bruine oog dus weetnie verderquote:Op zondag 6 september 2015 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb bruin haar bruine ogen dus ben sws onweerstaanbaar
Heb je maar 1 oog ripquote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar en bruine oog dus weetnie verder
wow ben verliefd op je ;$quote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ook lekker.quote:
Jouw haar was blond tohc?quote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik dm je zo wel een naam door danquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar mijn hemel zeg, dat stokbroodje, vers gebakken en knapperig, een laagje roomboter en 2 dikke malse ham![]()
Ik zou er een moord voor plegen
Zo'n Hello Kitty-dingquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
piratenlapje is wel stoer toch
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Hoe oud wordt je zus? Heb je al leuk cadeautje voor haar?
Ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ben verliefd op je ;$
Als ik dat broodje ham maar krijgquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik dm je zo wel een naam door dan
8 euro voor je zus, echt gierig :squote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.
doe maar duurquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
39. Ja, meerdere cadeautjes. Ik spaar sinds een jaar 2 euro muntstukken. Heb er inmiddels een stuk of 44 verschillende. Zij wil ze ook gaan sparen. Heb er nu 4 voor 'r klaarliggen. ff met iemand spreken. Ik wil er 10 voor 'r meenemen. Ik ken mensen hier die ze ook sparen en die dubbelen hebben.
Nee is srs donkerbruin, maar misschien komt het door lichtinvalquote:Op zondag 6 september 2015 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Juist niet.
Dacht srs dat het blond wa.
Oja ik moet ook wat hebbenquote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geld is geen cadeautje maar een gift onder het mom "oja, jij moet ook wat hebben"
Doe er een fles wijn bijquote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
brunette > blondquote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is srs donkerbruin, maar misschien komt het door lichtinval
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
8 euro voor je zus, echt gierig :s
Ben niet jarigquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil je wel verjaardagscadeautje geven hoor
20 euro voor je zus, wowowquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.
Maar je hebt er nu 4.quote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
10x2 is 20. Wil er 10 voor 'r meenemen. Ik regel ook altijd etentjes en die betaal ik zelf. Ik ben vrij gul hoor.
emotioneel geworden.quote:Op zondag 6 september 2015 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
20 euro voor je zus, wowow
Stik in een perzikquote:
Ik heb geld nodigquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Drink melkquote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb vandaag lekkere perzik gehad, niet gestikt, wel genoten
dus fuckjou
Ik hou niet van voorstellen, ik kom gewoon met de deur in huis vallen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wie jij bent dus gelieve mij niet te quoten voordat jij jezelf even voorstelt
Je weet de weg naar het station?quote:
gewoon aanbellen, scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik hou niet van voorstellen, ik kom gewoon met de deur in huis vallen.
doe normaalquote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet de weg naar het station?
Ga daar achter staan
Je hebt toch lactose-intolerantie...quote:
ja grappig manquote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt toch lactose-intolerantie...
Ik bedoel natuurlijk, ken je de weg naar het uitzendbureau?quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet de weg naar het station?
Ga daar achter staan
welke taart?quote:Op zondag 6 september 2015 01:40 schreef Chloroform het volgende:
Se en hzaw wanneer gaan jullie trouwen? Ik wil taart
Dank jequote:
Bruidstaartquote:
Daar is hzaw te gierig voorquote:Op zondag 6 september 2015 01:40 schreef Chloroform het volgende:
Se en hzaw wanneer gaan jullie trouwen? Ik wil taart
quote:
quote:Op zondag 6 september 2015 01:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk, ken je de weg naar het uitzendbureau?
Tfoequote:
Sorry ik ben negatief persoonquote:Op zondag 6 september 2015 01:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat loop je te stoken tussen ons ;s
Oke sgoedquote:Op zondag 6 september 2015 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als we trouwen mag je alles hebben wat ik heb behalve foto albums en boeken
Opgeborgen. Heb zelf 44 unieke. Ik zou ze in zo'n glazen ding aan de muur willen hangen. Dat moet ik nog oplijnen. Alles op z'n tijd. Ik heb geen haast.quote:Op zondag 6 september 2015 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt er nu 4.
Waar bewaar je die muntstukken in?
allemaal flikkertjes.quote:
komt uit dat liedje tochquote:Op zondag 6 september 2015 02:45 schreef deadprez het volgende:
wat zit je allemaal te brabbelen hugo
welk liedjequote:
Nobody's perfect JESSIE Jquote:
oh dat had ik na 10 seconden afgezetquote:
ASOquote:Op zondag 6 september 2015 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat had ik na 10 seconden afgezet
quote:Op zondag 6 september 2015 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat had ik na 10 seconden afgezet
quote:
mehquote:
graag gedaanquote:
Zonder te luisteren durf ik te concluderen dat je naar takkeherrie luistertquote:
Waarnaartoe? :0quote:Op zondag 6 september 2015 03:08 schreef deadprez het volgende:
als je stoer doet mattie gaan we stukje lopen
kruisstraatquote:
tss, neppequote:Op zondag 6 september 2015 03:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's hier 3 km vandaan. Ik ga toch niet zo'n eind wandelen
ik wat oostelijker jeweetsquote:Op zondag 6 september 2015 03:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
tss, neppe
kruisstraat europalaan daar komen wij vandaan
Stoerquote:
heb op werk tv gekeken en gegamed op telefoonquote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hermann die niet aan het fappen/gamen/tv kijken is dat is sws een soort van wereldwonder
Harde werkerquote:Op zondag 6 september 2015 07:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb op werk tv gekeken en gegamed op telefoon
Ja, het gaat over een Nederlandse kringverjaardag. Dat je maar 1 blokje kaas mag pakkenquote:Op zondag 6 september 2015 08:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k zit mobiel dus is te klein om tw kunnen lezen . Staat er iets over kaasblokjes?:p
Accurate.quote:
Hey jamesquote:
M'n ma dondert iedereen behalve ons gezin er altijd rond zessen uit en dan standaard lasagne. Ben het daar wel mee eens eigenlijk.quote:Op zondag 6 september 2015 09:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, het gaat over een Nederlandse kringverjaardag. Dat je maar 1 blokje kaas mag pakken
Als iedereen dat weet vertrekken ze toch voordat ze eruit gedonderd worden?quote:Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n ma dondert iedereen behalve ons gezin er altijd rond zessen uit en dan standaard lasagne. Ben het daar wel mee eens eigenlijk.
Ja, weet men inmiddels, maar er zit altijd wel een plakker tussen.quote:Op zondag 6 september 2015 09:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen dat weet vertrekken ze toch voordat ze eruit gedonderd worden?
Bij ons is dit zo onbeschoft als je dit doet, ook al heb je niet superveel gekookt en er komt onverwachts bezoek deel je wat je ook maar in huis hebt. Maakt niet uit hoe veel dat is, dat doe je uit respect en gastvrijheid.quote:Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n ma dondert iedereen behalve ons gezin er altijd rond zessen uit en dan standaard lasagne. Ben het daar wel mee eens eigenlijk.
Hey McNquote:
Na een verjaardag krijgen we hier kippenragout of ze halen wat eten. De gasten die er nog zijn, eten dan gewoon meequote:Op zondag 6 september 2015 09:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nederlandse cultuur is vrij schofterig wat dat betreft. Je kunt nog net oprotkoffie krijgen.quote:Op zondag 6 september 2015 09:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Bij ons is dit zo onbeschoft als je dit doet, ook al heb je niet superveel gekookt en er komt onverwachts bezoek deel je wat je ook maar in huis hebt. Maakt niet uit hoe veel dat is, dat doe je uit respect en gastvrijheid.
In Griekenland kreeg ik zelfs wat perziken toen onze buren hoorde dat ik jarig was, zo liefquote:Op zondag 6 september 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nederlandse cultuur is vrij schofterig wat dat betreft. Je kunt nog net oprotkoffie krijgen.
Ben zelf vrij gastvrij. Mensen mogen altijd mee-eten.
In India gaven mensen hun laatste geld uit om me een blikje Coca Cola te kunnen aanbieden.
Jij hebt een vaste vakantiestek begreep ik. Ik ben ook vaker dan eenmaal op plaatsen in de wereld geweest. Wanneer je vaker langskomt ziet men je als een speciale gast. Wanneer je slechts eenmaal ergens komt ziet men je als passant.quote:Op zondag 6 september 2015 10:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In Griekenland kreeg ik zelfs wat perziken toen onze buren hoorde dat ik jarig was, zo lief
Heel aardig ditquote:Op zondag 6 september 2015 09:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
In India gaven mensen hun laatste geld uit om me een blikje Coca Cola te kunnen aanbieden.
Niet alleen mocro hoor.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Ik zou het echt niet over mijn hart krijgen om mensen met een lege maag weg te sturen, feed ze eerst kapot. ;s
En dan dwing ik ze nog om thee te drinken als ze weg willen gaan.
Echt mocro acties dit
Dat klopt. Maar ik hield een speciaal "feestje" voor de mensen van wie we het appartement huurde. Daar kreeg ik ook een leuk cadeautje van. Maar ik bedoelde meer; de mensen die het appartement naast ons huurden, die ik misschien 2 jaar op rij gezien had, die gaven me opeens wat perziken toen ze hoorden dat ik jarig was. Vond ik echt superquote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jij hebt een vaste vakantiestek begreep ik. Ik ben ook vaker dan eenmaal op plaatsen in de wereld geweest. Wanneer je vaker langskomt ziet men je als een speciale gast. Wanneer je slechts eenmaal ergens komt ziet men je als passant.
Ja dat ga je bij mocro's thuis niet zien.quote:Op zondag 6 september 2015 10:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet alleen mocro hoor.Alleen is het bij ons meer alcohol dan thee.
1 keer bij een marokkaanse op haar verjaardag geweest. Goed eten hoor bij Zamira.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Ik zou het echt niet over mijn hart krijgen om mensen met een lege maag weg te sturen, feed ze eerst kapot. ;s
Echt mocro acties dit
Dikke lol bij de gedachte dat er bij ons geen alcohol is.quote:Op zondag 6 september 2015 10:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat ga je bij mocro's thuis niet zien. [ afbeelding ]
Dikke lol bij de gedachte dat mijn moeder alcohol serveert.
je drinkt zeker niet want empty kcalquote:Op zondag 6 september 2015 10:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Dikke lol bij de gedachte dat er bij ons geen alcohol is.![]()
![]()
Had zelf liever geen alcohol, daar niet van.
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen. Een klein gebaar kan veelbetekenend zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 10:07 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik hield een speciaal "feestje" voor de mensen van wie we het appartement huurde. Daar kreeg ik ook een leuk cadeautje van. Maar ik bedoelde meer; de mensen die het appartement naast ons huurden, die ik misschien 2 jaar op rij gezien had, die gaven me opeens wat perziken toen ze hoorden dat ik jarig was. Vond ik echt super
Als er nog mensen zijn vraag ik ook of ze nog mee willen eten.quote:Op zondag 6 september 2015 10:04 schreef Crip het volgende:
Echt mocro acties dit
Ah okai ^^quote:Op zondag 6 september 2015 10:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol nee, om meerdere redenen.
Alles goed? Lekker geslapen?quote:
Ja, ik heb wel lekker geslapen jaquote:
Blijf je dan ook weg van fok?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ik haat Nederland. Ik ga emigreren.
Lekker heurrrr. Wel te laat naar me nest gegaan, maarja... vent in de avond vent in de ochtendquote:Op zondag 6 september 2015 10:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel lekker geslapen ja
Met mij gaat het prima hoor, en met jou?
waarom en waarheen?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
krakakaaaaaaaaa!quote:
Had je al een land in gedachten?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Ja precies. Ik zou me denk ik opgelaten voelen wanneer een vriend van me opeens een heel diner voor me gaat koken, om eerlijk te zijn..quote:Op zondag 6 september 2015 10:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het 'm doen. Een klein gebaar kan veelbetekenend zijn.
HAHA DAAR IS KUIKENTJE WEER HALLO SUPERGIRL HOE IS HET MET JOU WAS HET LEUK OP VERKANSIE?quote:Op zondag 6 september 2015 10:31 schreef -supergirl- het volgende:
Vanavond er dus maar vroeg in gaanquote:Op zondag 6 september 2015 10:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Lekker heurrrr. Wel te laat naar me nest gegaan, maarja... vent in de avond vent in de ochtend#cringe
echt gay dat pewpewquote:
Eyquote:
Nee dan doe je me denken aan hemquote:Op zondag 6 september 2015 10:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
echt gay dat pewpew
beter zeg je net als ik
KRAKAKAAAAAAAAAAAAAAAA!!
HAHAHAH DEZE GAST IS GAY PORNSTAR GEWEEST. Known as Max Paynequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom duin omhoogquote:
Jij zit doelloos te internetten onder werktijdquote:
Ik zit niet eens op werkquote:Op zondag 6 september 2015 10:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij zit doelloos te internetten onder werktijd
Vrijheid, blijheid.quote:
Sorry dat ik je privéleven en werkrooster niet ken en aanneem dat je op je werk zit als je zegt dat je op je werk zit. Zal me vanaf nu meer verdiepen in je persoonlijke leven.quote:
Hij is zo kansloos dat hij cool is.quote:Op zondag 6 september 2015 10:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom duin omhoog
hij is een pannenkoek
Nou ja, ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik zondags vrijwillig ga werkenquote:Op zondag 6 september 2015 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je privéleven en werkrooster niet ken en aanneem dat je op je werk zit als je zegt dat je op je werk zit. Zal me vanaf nu meer verdiepen in je persoonlijke leven.
neenquote:Op zondag 6 september 2015 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is zo kansloos dat hij cool is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |