Gewone thee, of met een smaakje?quote:
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.quote:
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekkerquote:
pics van je zusquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.
Ja muntthee want ben wel een wijf natuurlijkquote:
slik je vrouwelijke hormonen ofzo hzaw wat is ditquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekker
dikke mensenquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo word mineraalwater duurder, dan gaan mensen juist frisdranken kopenEn maar zeuren waarom kinderen steeds dikker worden
Oh, mama had gemaakt zekerquote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat aan eettafel met familie en verwachte niets bijzonder van het eten want gewoon quinoa verse boontjes en kipschnitzeltje en toen at ik heel nonchalant zo'n stukje kip niet wetende dat dát stukje het lekkerste stukje vlees ooit was echt hemels omg wist ik gewoon echt niet wat ik moest zeggen echt omg zoooo lekker
Gewone thee smaakt iig niet naar munt of aardbeienquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nooit geweten dat gewone thee geen smaak heeft
hso lekker eten kan ik gwn waarderenquote:Op zondag 6 september 2015 01:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
slik je vrouwelijke hormonen ofzo hzaw wat is dit
Blueberry cake theequote:
Leuk.quote:Op zondag 6 september 2015 01:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis nog. Dinsdag is m'n zus jarig, maar ze viert het pas de 13e. Zie ik 'r vriendinnen ook weer 'ns. Het zijn beste meiden hoor. Van de week dus maar weer 'ns Nederland opzoeken.
kan toch kraanwater drinkenquote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef SideEffect het volgende:
Hoezo word mineraalwater duurder, dan gaan mensen juist frisdranken kopenEn maar zeuren waarom kinderen steeds dikker worden
zou jij jake gyllenhaal doen?quote:Op zondag 6 september 2015 01:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niet pikken, SE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |