Loempiavouwerquote:
waarom draai je zo laat nog een wasje?quote:Op zondag 6 september 2015 01:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deed ff mn wasmachine aan, nu al spijt van
Vandaag niet.quote:
Sorry, was het gezelliger toen ik er niet was?quote:Op zondag 6 september 2015 01:07 schreef SideEffect het volgende:
Nu chloro er is druft bijna niemand meer te posten
zitten kleren in die ik morgen nodig hebquote:Op zondag 6 september 2015 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom draai je zo laat nog een wasje?
Goedkopere stroom. Maakt in het weekeinde trouwens sowieso niet uit. Nachtmetertarief werkt het hele weekeinde door. Althans, hier en in R'damquote:Op zondag 6 september 2015 01:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom draai je zo laat nog een wasje?
Nee alleen drukkerquote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, was het gezelliger toen ik er niet was?
quote:Op zondag 6 september 2015 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Ga anders allemaal eens weg, kom hier voor m'n rust ja
Neh, toen zaten we met Chevy opgescheept.quote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh okequote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zitten kleren in die ik morgen nodig heb
Ja, op het werk. Quiche en tilapiaquote:
nee vind je wel lief enzoquote:Op zondag 6 september 2015 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik heb lekkerste kipschnitzel ooit gehadquote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, op het werk. Quiche en tilapia
Hartstikke gezellige jongen toch.quote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neh, toen zaten we met Chevy opgescheept.
Daarom #choloforpresidentquote:Op zondag 6 september 2015 01:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee alleen drukker
Ze luisteren wel naar je
[..]
Waarquote:Op zondag 6 september 2015 01:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb lekkerste kipschnitzel ooit gehad
Vertel allesquote:Op zondag 6 september 2015 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
thuis; was gewoon een of andere biokip van supermarkt
die duikt zo wel onverwachts op, hopelijk met het weerberichtquote:
trquote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor vertraging zorgen hopelijk
Whooooo pewpew toettoet boingboingquote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voor vertraging zorgen hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |