Best wel een kut TT, je mag er wat mooiers van maken Frankquote:Op zondag 6 september 2015 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een kut moet snel kutten. Hmm. Wat een cryptisch gebeuren zo op de zaterdag remqo.
Wordt er dan niet beter op.quote:Op zondag 6 september 2015 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Best wel een kut TT, je mag er wat mooiers van maken Frank
Even denken.quote:Op zondag 6 september 2015 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Best wel een kut TT, je mag er wat mooiers van maken Frank
Plaag die arme Frank niet eensquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze heeft wel erg veel make-up op Remqo
? doel je op het commentaar van rutte op de overloper?quote:
Ik heb er een titel van gemaakt die een beetje op Vermeer gebaseerd is. Meer zit er vanavond niet in het vat.quote:
Ah, het is de mond die me dwars zit.quote:Op zondag 6 september 2015 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er een titel van gemaakt die een beetje op Vermeer gebaseerd is. Meer zit er vanavond niet in het vat.
Ja ik weet niet, vind kleurverschil tussen haar huid op gezicht en haar nek wel groot.quote:
Nooit gedaan.quote:
Poging nummer twee dan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, het is de mond die me dwars zit.
Op de foto is het een leuke lach.
Niks mis mee.quote:Op zondag 6 september 2015 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ah, het is de mond die me dwars zit.
Op de foto is het een leuke lach.
Haha zie het nu ookquote:Op zondag 6 september 2015 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vind kleurverschil tussen haar huid op gezicht en haar nek wel groot.
Maar mooi gemaakt hoor, je hebt goed oog voor details
Net de Mona Lisa in paintquote:
zo achterlijk zijn ze bij de pr-afdeling van vvd nou ook weer nietquote:
quote:
Onwaarheden. Jij krijgt alleen een reactie terug.quote:
Je bent me altijd aan het klieren. Maar dat geeft niet, jij komt goed jongedame.quote:Op zondag 6 september 2015 00:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
Onwaarheden. Jij krijgt alleen een reactie terug.
niet gekliktquote:
wat heeft die een kutstemquote:
eerste werkdagquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom had Herman succes nodig in het vorige deel gr
Zeg dat maar tegen jezelf.quote:Op zondag 6 september 2015 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent me altijd aan het klieren. Maar dat geeft niet, jij komt goed jongedame.
Omdat hij nu aan het werk isquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
blijkbaar heeft die user werk gevonden. vinden ze hier nogal interessantquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Kim feenstraquote:
ja 2 jaar ofzo, maar rij eigenlijks nooitquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja ik ga mijn best doen, jij hebt je rijbewijs toch al?
Het is ook nogal uniek natuurlijk in deze populatie.quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar heeft die user werk gevonden. vinden ze hier nogal interessant
Kan zij niks aan doen.quote:
sorry dit boeit echt alleen maagdenquote:
Neuh neuh nee.... Je bent gewoon een beetje gemeen.quote:
geen auto?quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja 2 jaar ofzo, maar rij eigenlijks nooit
dit jaquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hermann die niet aan het fappen/gamen/tv kijken is dat is sws een soort van wereldwonderquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook, was al blij dat ik een keer mee kon doen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy was écht slecht met haxball.
Soms.quote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh neuh nee.... Je bent gewoon een beetje gemeen.
Oh zo maar ff checken dan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorry dit boeit echt alleen maagden
Ja, beetje doof.quote:
klopt, zolang je ov hebtquote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Neejoh, toch ook helemaal niet nodig
Ja, maar jij speelt nog maar net.quote:Op zondag 6 september 2015 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ook, was al blij dat ik een keer mee kon doen.
quote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy was écht fe-no-me-naal met haxball.![]()
Oh oke, vast een boeiend persoonquote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vriendin van de derde keeper van Almere City.
Klopt.quote:
Model. Meegedaan aan hntmquote:
We wisten al dat je er niets van snapt hoor, dat hoef je verder niet op een behoorlijk pijnlijke wijze te bevestigen.quote:
hoi ggmmquote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef GGMM het volgende:
Chevy is beter in Haxball dan guus. Dat moet gezegd worden.
vandaag nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef GGMM het volgende:
Hoi GGMM.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef GGMM het volgende:
Soms klik ik wel eens op een linkje, 99 van de 100x mag ik niet meedoenquote:Op zondag 6 september 2015 00:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar jij speelt nog maar net.
Dat je het na al die keren nog probeert verbaast me wel trouwens
De beruchte GGMMquote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef GGMM het volgende:
Gewoon over het algemeen.quote:
quote:
quote:
Hallo vriendenquote:
Alleen maar beter.quote:Op zondag 6 september 2015 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms klik ik wel eens op een linkje, 99 van de 100x mag ik niet meedoen
Aldus een topspeler in haxball, dat moet gezegd worden. Hij heeft er verstand van. Niet veel, dat niet, maar hierin geef ik hem 100% gelijk.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef GGMM het volgende:
niet meegekregenquote:Op zondag 6 september 2015 00:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaag wel, i.i.g. de laatste sessie. Ik was echt kut
Dit kan ik gewoon niet geloven.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik laatst met 5-0 van Chevy gewonnen had?
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de netenquote:
Niet geklikt.quote:
We wisten al dat jemad/jelly was hoor, dat hoef je verder niet op een behoorlijk pijnlijke wijze te bevestigen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We wisten al dat je er niets van snapt hoor, dat hoef je verder niet op een behoorlijk pijnlijke wijze te bevestigen.
is omdat ik niet de host wasquote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de neten
Ook niet geklikt.quote:
En al die andere keren verloren. Was een beetje uit vorm.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik laatst met 5-0 van Chevy gewonnen had?
Ah, kijk daar komt het rode duveltje uit het doosje!quote:
quote:
quote:
Ohquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toch is het zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter echt gamen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de neten
Mss kan ik alleen joinen als HZAW de host isquote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat ik niet de host was
dan heeft iedereen perfecte verbinding
Doe ik ook zeldenquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch is het zo.Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Op school kan ik ook nergens joinen, weet ook niet waar het door komt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss kan ik alleen joinen als HZAW de host is
En toen ging die liegen. Wat een verrassing.quote:
je school blokkeert die shit wssquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op school kan ik ook nergens joinen, weet ook niet waar het door komt.
Dat plaatje is gewoon gehost door imgur hoor, weetniet.quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.
Jij ja.quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toen ging die liegen. Wat een verrassing.
Je hebt ergens de link opgeslagen, weetniet. hahaquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat plaatje is gewoon gehost door imgur hoor, weetniet.
Heb me nooit anders voorgedaan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, kijk daar komt het rode duveltje uit het doosje!
Eh nee.quote:
ja maar dan kan het spel zelf nog wel geblokkeerd zijnquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar ik kan wel gewoon naar de site en alles.
Ik ook, vind wel jammer.quote:
Ja, dat ben ik ook. Kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb me nooit anders voorgedaan.
Jij bent natuurlijk het toonbeeld der onschuldigheid.
Tja, we zijn niet allemaal zo pauper dat we die ene kb niet eens kunnen missen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt ergens de link opgeslagen, weetniet. haha
die paar kb's zijn echt belangrijk jaquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je uit de hoogte doet en vervolgens met je neus op de feiten wordt gedrukt?quote:
chevy pls stopquote:
Heb er verder geen verstand van ;$quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar dan kan het spel zelf nog wel geblokkeerd zijn
Het gaat niet eens om die paar kb's maar dat je überhaupt die behoefte voelt. Hilarisch vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tja, we zijn niet allemaal zo pauper dat we die ene kb niet eens kunnen missen.
ik ook niet echt, maar denk dat ze flash of waar dat spelletje ook gebruik van maakt geblokkeerd hebbenquote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van ;$
Lekker belangrijk Chevyquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat komt omdat bepaalde mensen dusdanig triest zijn dit soort dingen altijd te ontkennen, he Chevy?quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om die paar kb's maar dat je überhaupt die behoefte voelt. Hilarisch vind ik dat.
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.quote:
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook niet echt, maar denk dat ze flash of waar dat spelletje ook gebruik van maakt geblokkeerd hebben
hermann weet die ding vast wel
okéquote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.
Verhoog je dan niet tot zijn niveau en laat hem lekker.quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeg dat tegen guus, hij voelt de behoefte mij constant aan te vallen. Wat trouwens ook hilarisch is.
Niet dat je er wat aan hebt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Kan er ook niets aan doen.
Ja heel erg.quote:Op zondag 6 september 2015 00:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut is dat he, als je uit de hoogte doet en vervolgens met je neus op de feiten wordt gedrukt?
Dusdanig hilarisch dat je er weer als een debiel op in gaatquote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.
Nee, daar heb je helemaal niets aan, want je hebt altijd van die gemene jongedames ertussen zitten. Dat is het hele tragische van het verhaal.quote:
Welk subforum?quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef xcachet het volgende:
Wat zeg jij, zou ik voor het modschap moeten gaan?
Als 1 van deze extensies het zijn is het flash:quote:Op zondag 6 september 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.
hehequote:
CRE ofzoquote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nijn
Wat zeg jij, zou ik voor het modschap moeten gaan?
Jij voelt de behoefte om me constant aan te vallen, vriend.quote:
Ik mis Haywoodquote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Moeten wat vrouwen in het modteam.
Kap eens met rellen, debiel. Frank wil ook rust.quote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij voelt de behoefte om me constant aan te vallen, vriend.
klb of coursequote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Moeten wat vrouwen in het modteam.
denk het niet, het is niet alsof iemand daar ooit komtquote:
Ha, de belediging. Lang niet gezienquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kap eens met rellen, debiel. Frank wil ook rust.
Niet gelezen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha, de belediging. Lang niet gezien
Ik zeg nee omdat ik anders geen mod mag wordenquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als je mij dan voortrekt.
Heb je geen last meer van als je dood bent.quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal niets aan, want je hebt altijd van die gemene jongedames ertussen zitten. Dat is het hele tragische van het verhaal.
gutmenschquote:Op zondag 6 september 2015 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Ik word wel mod op de FP, dan is 't daar zo opgeruimd.
Heftig.quote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja er zijn daar users die elkaar bedreigen met een knutselschaar
ey flikker eens op ofzoquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha, de belediging. Lang niet gezien
Maar in de praktijk doe je het dus wel?quote:Op zondag 6 september 2015 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg nee omdat ik anders geen mod mag worden
trustequote:
Zo, jeetje.quote:Op zondag 6 september 2015 00:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je geen last meer van als je dood bent.
shit wordt vermoeiend a dikzakquote:
ja baasquote:
Frank was een eckte KLBer voordat hij mod werdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een bepaalde user zekerquote:Op zondag 6 september 2015 00:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
dankje
[..]
In hart en nieren was ik een GC'er. Maar vind het niet meer leuk daar.
pharkus hebben ze zelfs FA gemaaktquote:Op zondag 6 september 2015 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg dat anders tegen Huge, Frank of Hork.
quote:Op zondag 6 september 2015 00:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Frank was een eckte KLBer voordat hij mod werdKom nog steeds alleen maar in KLB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |