Dit kan ik gewoon niet geloven.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik laatst met 5-0 van Chevy gewonnen had?
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de netenquote:
Niet geklikt.quote:
We wisten al dat jemad/jelly was hoor, dat hoef je verder niet op een behoorlijk pijnlijke wijze te bevestigen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We wisten al dat je er niets van snapt hoor, dat hoef je verder niet op een behoorlijk pijnlijke wijze te bevestigen.
is omdat ik niet de host wasquote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de neten
Ook niet geklikt.quote:
En al die andere keren verloren. Was een beetje uit vorm.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik laatst met 5-0 van Chevy gewonnen had?
Ah, kijk daar komt het rode duveltje uit het doosje!quote:
quote:
quote:
Ohquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar heeft die user werk gevonden. vinden ze hier nogal interessant
Toch is het zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter echt gamen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is niet echt een spel waar ik me uren mee kan vermaken, daarnaast haperde het ook als de neten
Mss kan ik alleen joinen als HZAW de host isquote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat ik niet de host was
dan heeft iedereen perfecte verbinding
Doe ik ook zeldenquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Toch is het zo.Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Op school kan ik ook nergens joinen, weet ook niet waar het door komt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss kan ik alleen joinen als HZAW de host is
En toen ging die liegen. Wat een verrassing.quote:
je school blokkeert die shit wssquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op school kan ik ook nergens joinen, weet ook niet waar het door komt.
Dat plaatje is gewoon gehost door imgur hoor, weetniet.quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij de schrijfruimte ervoor over hebt. Zegt ook wel weer genoeg over je.
Jij ja.quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toen ging die liegen. Wat een verrassing.
Je hebt ergens de link opgeslagen, weetniet. hahaquote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat plaatje is gewoon gehost door imgur hoor, weetniet.
Heb me nooit anders voorgedaan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, kijk daar komt het rode duveltje uit het doosje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |