wat heeft die een kutstemquote:
eerste werkdagquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom had Herman succes nodig in het vorige deel gr
Zeg dat maar tegen jezelf.quote:Op zondag 6 september 2015 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent me altijd aan het klieren. Maar dat geeft niet, jij komt goed jongedame.
Omdat hij nu aan het werk isquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
blijkbaar heeft die user werk gevonden. vinden ze hier nogal interessantquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
Kim feenstraquote:
ja 2 jaar ofzo, maar rij eigenlijks nooitquote:Op zondag 6 september 2015 00:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja ik ga mijn best doen, jij hebt je rijbewijs toch al?
Het is ook nogal uniek natuurlijk in deze populatie.quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
blijkbaar heeft die user werk gevonden. vinden ze hier nogal interessant
Kan zij niks aan doen.quote:
sorry dit boeit echt alleen maagdenquote:
Neuh neuh nee.... Je bent gewoon een beetje gemeen.quote:
geen auto?quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja 2 jaar ofzo, maar rij eigenlijks nooit
dit jaquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hermann die niet aan het fappen/gamen/tv kijken is dat is sws een soort van wereldwonderquote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook, was al blij dat ik een keer mee kon doen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Chevy was écht slecht met haxball.
Soms.quote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh neuh nee.... Je bent gewoon een beetje gemeen.
Oh zo maar ff checken dan.quote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sorry dit boeit echt alleen maagden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |