dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.
Nee, daar heb je helemaal niets aan, want je hebt altijd van die gemene jongedames ertussen zitten. Dat is het hele tragische van het verhaal.quote:
Welk subforum?quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef xcachet het volgende:
Wat zeg jij, zou ik voor het modschap moeten gaan?
Als 1 van deze extensies het zijn is het flash:quote:Op zondag 6 september 2015 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar spele.nl doet het wel en dat is vgm ook allemaal flash.
hehequote:
CRE ofzoquote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nijn
Wat zeg jij, zou ik voor het modschap moeten gaan?
Jij voelt de behoefte om me constant aan te vallen, vriend.quote:
Ik mis Haywoodquote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Moeten wat vrouwen in het modteam.
Kap eens met rellen, debiel. Frank wil ook rust.quote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij voelt de behoefte om me constant aan te vallen, vriend.
klb of coursequote:
quote:Op zondag 6 september 2015 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Moeten wat vrouwen in het modteam.
denk het niet, het is niet alsof iemand daar ooit komtquote:
Ha, de belediging. Lang niet gezienquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kap eens met rellen, debiel. Frank wil ook rust.
Niet gelezen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ha, de belediging. Lang niet gezien
Ik zeg nee omdat ik anders geen mod mag wordenquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als je mij dan voortrekt.
Heb je geen last meer van als je dood bent.quote:Op zondag 6 september 2015 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal niets aan, want je hebt altijd van die gemene jongedames ertussen zitten. Dat is het hele tragische van het verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |